< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/09/2008 @ 10:51
ann

Tuurlijk Vannie! Nu moet je in de eerste plaats aan jezelf en je beebje denken he! Rust maar veel, zodat je beebje nog een tijdje blijft zitten. Een keer het op gang komt, gaat het vast heeeeeel snel!
Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 13:27
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi allemaal,

kom snel even langs nu Laurine ligt te slapen
de nachten gingen precies weer wat beter maar onze zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus
ze heeft gelukkig geen koorts en eet nog goed maar echt veel last van neus en hoesten
ga niet direct naar de dokter lopen want het is niet zo erg maar vroeg me wel af wat jullie geven tegen een gewone verkoudheid
ik heb hier nog junifen staan en neusfdruppels, zou dat goed zijn?
van t weekend zijn we ook naar Kortrijk geweest, weet niet of jullie dat programma fata morgana kennen? wel de opnamen waren in kortrijk, mijn ouders wonen daar dus zodoende zijn we maar eens gaan kijken
niet te lang gebleven want er was overdreven veel volk, niet te doen
voor de rest weinig nieuws, ben aan t kijken om me terug in te schrijven om te gaan sporten 2 keer per week maar t is nu wel even zoeken naar het plannen ervan hoor met een man die veel werkt en een in huis
hoe is t hier voor de rest met iedereen?

ann, meid heb met je te doen hoor, kan geloven dat het megazwaar moet zijn nu
ik zit nu ook vaak te denken dat als het hier niet was misgelopen ik nu ook al terug bevallen zou zijn of ieder moment
en van ons was het dan nog niet eens gepland dus kan me niet inbeelden hoe zwaar het nu moet zijn voor jou
wou dat ik iets voor je kon doen... zal je ook een megadikke knuffel sturen, is niet veel maar ja....
heb je wat steun aan je ventje nu in deze periode ook?

ada, klinkt echt als een zaaaaalige dag en zo leuk met die ijskar en grime voor de kindjes
echt perfect, kijk ook al uit naar de foto's

kellytje, en hoe zit het nu met je werk? wat hebben ze geregeld van uren? fijn te horen dat alles ok was bij de gyn trouwens

babietje, hopelijk is je schoonvader er snel weer door, klinkt allemaal heel pijnlijk, vooral die ribben ook
mijn man heeft zo eens een gekneusde rib gehad en die verging van de pijn

groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:15
ann

M. Ja, ik kan me inbeelden dat je er rond deze tijd ook veel aan terugdenkt... Mijn ventje staat er niet meer bij stil, dat het deze tijd van het jaar is. Hij kijkt alleen maar vooruit. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Al bij al voel ik me eigenlijk niet meer zo slecht (alleen nog dik ). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug!
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:18
M.

Ann, hoop doet idd leven, en ik ga keihard dat het raak mag zijn deze maand
misschien even een rare vraag of raar voorstel hoor maar als je een paar kilootjes kwijt wil, waarom doe je het dan niet? ik weet wel dat je t nu wat zinloos zou vinden omdat je snel zwanger wil worden maar al wat je nu nog kwijt bent hoef je erna niet meer af te werken
en misschien zal het ook even je zinnen verzetten en ga je je wat beter in je vel voelen als je die kilootjes kan afwerken?
ik zag dat afslanken toch als iets goed, de mensen gaven me comlimentjes, ik kon weer in oude kleren, voelde me knapper...
is maar een zot idee hé
mijn man praat er ook niet veel meer over, ik weet dat als ik erover zou beginnen hij wel zou luisteren en mij zou troosten dus die gedachte doet me wel goed
hij zegt wel vaak dat hij nu denkt dat het de volgende keer terug een 2ling zal zijn, een en een
tja, hij heeft zo ook van die zotte gedachten...
t zal wel raar doen, volgende week is onze huwelijksverjaardag en op die dag was ik uitgerekend, zal we ff emo zijn die dag...

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:31
ann

M: 't Probleem is een beetje dat het zonder sporten niet gaat lukken. En om te sporten, moet ik medicamenten pakken (inspanningsallergie). En als ik zwanger wil worden, pak ik liever geen medicamenten. Bij mijn laatste miskraam ging ik nog gaan lopen in het begin van de zwangerschap (zonder medicamenten), maar de laatste keer was mijn hartslag echt veel te hoog. Het spookt nog altijd door mijn hoofd dat ik het daar misschien verprutst heb. Misschien onzin, maar toen ik het vermelde tegen de huisdokter zei die direct dat ik moest stoppen met lopen...

Mezelf uithongeren, dat kan ik echt niet en dat wil ik nu ook niet. En met gewoon gezonde voeding gaat er nauwelijks iets af...

Wij zijn de 27ste zes jaar getrouwd... Ik zou zoooooo graag tegen dan weer een positieve test in mijn handen hebben (eigenlijk wou ik het tegen mijn uitgerekende datum 15/9, maar dat zal niet meer lukken, nu ik langere cyclussen heb...) Misschien als ik me focus op de 27ste, dat de 15de dan makkelijker passeert??? Maar als het dan negatief is...
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 11:33
Pooh

Online Status Bekijk profiel
Hallo mensen,
kwam even piepen of Vannie al bevallen was hihi (doe nog maar even niet hoor!) Maar ik zie bij Kelly ook al een flink buikje komen. Sjonge wat gaat de tijd snel. Mekkie, is Kimberley nog altijd bij jullie? Wat gezellig!
Ada, gefeliciteerd met je huwelijk! Klinkt als een super dag!

Nou meisjes ik vergeet jullie niet hoor. Jullie ons ook niet hoop ik?
Tot snel weer xxxxxx

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 12:47
ann

Pooh: natuurlijk vergeten we je niet!!! We vragen misschien wat minder naar je, omdat je minder langskomt, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik niet regelmatig aan je denk hoor.

Ik ging net nog eens piepen op de site van Jonathan. Prachtige foto's! Ik las ook nog dat hij al gezichtjes met oogjes tekent! Amai!!! Dat doet Lubbe nog niet hoor. Hij krabbelt wel vanalles (meestal zegt hij dat het een balon is ;-) ), maar ik herken er nog niks in hoor.
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 14:43
M.

ann, tja dat is idd minder goed dan, als t niet met gezonde voeding lukt en je kan niet gaan sporten door die inspanningsallergie
een vriendin van ons heeft dat ook, maar zij neemt nu iets van voedingssuplementen en heeft een aangepast voedingsschema en t is daardoor veel verbeterd
jezelf uithongeren heeft trouwens toch geen zin, dan verlies je wel een paar kilo's maar eens je weer gewoon eet komen die er zo bij
ik zou dat trouwens ook niet kunnen, ik geniet nog eens graag van een taartje, chipjes, lekker etentje
we mogen ons niet te veel ontzeggen hé
je moet jezelf niet de schuld geven van je mk hoor, ik ben er zeker van dat die niets te zien heeft met het lopen
toen ik net zwanger was van Laurine zei de gyn me ook dat ik beter kon stoppen met sporten omdat we zolang geprobeerd hadden om zwanger te worden en t is eigenlijk gewoon maar preventief dat ze dat zeggen denk ik
hopelijk ken je je ventje een positieve test als huwelijksverjaardagscadeau geven, zou echt super zijn en ja concentreer je maar op de langste datum, dan passeert die 1e des te sneller

pooh, fijn je nog eens te horen, jammer dat je er niet vaak meer bent...

groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:34

Hej Ann ik dacht al dat je uitgerekend was op sophies verjaardag...

Ben meteen weer weg, moe en zo naar bedje toe. Morgen wellicht meer

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:48
ann

@Mekkie: Ja, 't was ongeveer dan voorzien he! Helemaal zeker was ik niet, want ik testte nogal laat positief, maar mijn broer verjaart de 14de, en het zat daar in de buurt...

Ik denk trouwens dat ik misschien gisteren mijn eisprong had. In elk geval een mooie hoge temp deze morgen. Als het nu zo blijft, dan weet ik binnen een week of twee weer meer he! Duimen maar!
Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 13:01
M.

ann, hoor! goed dat je weet wanneer je eisprong was nu

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 13:01
M.

op welke dag van je cyclus zit je nu trouwens?

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 13:24
Ann

Ik ben ingetekend nu, dus banner zou erop moeten staan. Ik wacht nog even op bevestiging dat mijn temp hoog blijft, en dan pas ik em wel weer aan naar een kortere cyclus... Oh, ik hoop zo dat alles weer normaal werkt nu!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:55
Vannie

Hey meisjes !!!!!!!

Haha, nee hoor, ik ben nog niet bevallen. Gelukkig ! Nee ik wil dolgraag weer thuis bevallen en dan moet hij nog even tot volgend weekend blijven zitten minimaal. Dus ik houd hem nog maar even in

Zo, wat heb ik allemaal gemist. Aha......Ann weer aan de klus !! Of moet je je banner nog aanpassen ? Zeg, ik hoop dat je een mooie verassing krijgt op je trouwdag hoor. Ik duim mee !

Niet veel nieuws verder hier hoor. Heb deze week even wat rustiger gedaan en bevalt prima. Heb trouwens een nieuw autootje, een Toyota Aygo ! Ben er helemaal verliefd op. Ze is nog maar anderhalf jaar oud en ik kan er met 2 kindjes makkelijk mee weg, zo ben ik niet steeds afhankelijk van anderen of de auto van martin. Die heeft zijn auto overdag altijd mee.
Ook hebben we deze week eindelijk de box neergezet en de wandelwagen staat klaar. Eigenlijk een beetje laat maar ja, op de een of andere manier denk ik telkens dat ik nog zeeën van tijd heb ! Terwijl dat dus niet zo is.
Ook zijn nu de kraambedankjes zo goed als klaar. Ik heb dus blauw/witte snoephartjes verpakt in celofaan en daar blauw/wit lint omheen. Voor de kindjes op Kevin's school heb ik zelf nog leuke cadeautasjes gemaakt met tekst erop en daar doe ik dan zo'n zakje snoepjes in en een speeltje. En voor de visite doe ik aan een zakje snoep een label met tekst. Is erg leuk geworden !
Verder ook alvast een hoop klaar gezet voor als het gaat beginnen. Je weet immers maar nooit. En weer wat afgesproken met vriendinnen deze week dus ik ben weer helemaal bij.
Gelukkig heb ik de afgelopen nachten heerlijk geslapen. Dat was wel even nodig zeg, normaal wordt ik steeds meerdere keren per nacht wakker en moet ik plassen en heb ik krampen en maagzuur, bah ! Dus ik hoop dat de trend van doorslapen even doorgaat nog.

Kevin is gisteren na schooltje opgehaald door opa en oma en daar is hij nu tot morgen. Heerlijk ! Maar aan de andere kant mis ik heb wel in huis hoor, het is zo rustig ineens. Nou goed, we komen nu ook een beetje aan elkaar toe op deze manier. Vanavond gaan we dan wel even bij mijn broertje op visite en morgen halen we Kevin op eind van de middag. En zondag is hier een kermis en braderie in de stad en daar zijn we elk jaar weer bij. Nog zat te doen dus !

Ik heb trouwens ook weer wat aparts : ik heb momenteel weer een tik voor taarten bakken ! Haha, ik vind het enig om te doen. Zal wel weer zo'n hype van me zijn hoor.

Malika, hoe gaat het nu met Laurine ? Hier was mijn kereltje vorige week ook zo verschrikkelijk verkouden, hij kon niet eens naar school. Het heerst dus nogal. Volgens mij mag je best neusdruppels geven zover ik weet, anders moet je dan even navragen. Wat is dat Fata Morgana ?

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 05/09/2008 @ 11:03] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:03
Ann

Vannie: Ik wacht nog even met mijn banner aan te passen tegen dat ik zeker weet dat ik mijn eisprong had. Is een beetje onduidelijk op dit moment (gisteren mooi omhoog maar vandaag weer wat gezakt).

Wel volop aan de klus ja! Ventje begint nu nog te vragen of het nog lang duurt... De arme sukkel... Vorige maand heeft hij nogal afgezien met mijn ei dat een week te laat was

Als het even kan Vannie, dan liefst nog voor mijn trouwdag ... Hihihi, ik ben weeral mijn eigen ongeduldige zelf...

Ik vind de Aygo trouwens ook een heel mooi autootje. Wel klein he! (Nu ja, wij rijden met een Kia Picanto, die is ook niet bepaald groot...) Krijg je er dan de buggy in en zo??? Bij ons is dat al heel nipt! (Wij hebben wel maar één auto he, daarmee moeten we het doen!)

Fata Morgana is een TV programma. Ze gaan dan met een cameraploeg naar een gemeente en proberen zowat de hele gemeente op de been te krijgen op 5 grote opdrachten uit te voeren.

Malika: Bij een verkoudheid spoelen we erg veel zijn neusje met Fysiomer (soft spray) en dan neusdruppeltjes. Dan blijft het wel in de perken...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:50

weinig tijd

Vannie het gaat echt wel erg opschieten nu!!! Ik vind het enorm spannend
Mijn schoonzus was 3 sept uitgerekend, die loopt ook nog steeds rond. Pas op 16 september wordt ze zonodig eventueel ingeleid...

Ann hopelijk was het toch je eitje. Hihi en je ventje gek van je worden? Ik dacht dat mannen altijd wel konden (die van mij vond die enorme druk die erachter zat ook bepaald niet lust opwekkend hoor hahahahaha).

Malika, is Laurine al weer wat beter? Ik leg altijd een opengesneden ui naast het bedje. Doe ik ook bij mezelf trouwens. Daar gaat je neus lekker open van. Enige nadeel is dat het wel errug stinkt

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 13:36
babietje

Hallo iedereen,

Schoonvader ligt sinds woensdag op een gewone kamer. Wat een opluchting. Alles waar hij aan hing is weg alleen de sonde in zen plasser heeft hij nog. Hij is wel opgelucht nu. Hij heeft nog wel pijn maar dat is normaal met 6 gebroken ribben en dan ook nog zen bekken. Maar mits te rusten zal dat allemaal wel in orde komen. Blijkbaar mag hij volgende week vrijdag naar huis maar hoe ze dat thuis gaan doen weet ik ni hoor. Hij kan niks alleen, buiten zen eten naar zen mond brengen, dat gaat nog een moeilijke periode worden maar dat zal allemaal wel in orde komen. Woensdag zijn we dan met de kindjes op bezoek geweest en content dat hij was. Donderdag zijn we ook gegaan maar nu gaat het pas morgen terug zijn want we hebben een druk weekend voor de boeg.
Vandaag nog naar de farmilieudag van men man zen werk. Daar kun je dan vanalles doen met het hele gezin, is in een sportcomplex dus je kan tenissen, badmintonnen, boogschieten, mountainbiken,..... Voor de kleinsten staan er springkastelen, paardemolens, .... Het is wel al vanaf een uur of 14 denk ik maar wij gaan pas tegen een uur of 17. Ja als ge aan het bouwen zijt kunt ge ni alles tegelijk he. En morge moeten we nog naar een babyborrel. Dus het weekend gaat weer veel te kort zijn.

Ann, ik duim met je mee dat je een mooi kado krijgt voor je huwelijksverjaardag. Ik kan me geen mooier kado voorstellen.

Vannie, nog 4 weekjes, spannend! Oh ben zo benieuwd.

M, ocharme Laurine ziekjes, geef ze maar een dikke knuffel van ons allemaal! En inderdaad gaan sporten is iet meer zo evident. Hier ben ik vorige week dinsdag begonnen met de start to run, dinsdag en donderdag heb ik les 1 en les 2 gedaan en dan moest ik normaal ztaerdag terug gaan maar met men schoonvader dan te vallen is dat er niet van gekomen. En dan moest ik u disndag weer terug maar toen was men man naar de bouw dus ook ni geweest. Maar woensdag ben ik dan les 4 gaan doen en wilde dan donderdag les 5 maar is er ook niet van gekomen dus ik ga dinsdag gewoon terug les 4 doen. met een weekje vertraging maar het is niet allemaal meer zo evident hoor. Een mens heeft het veel te druk soms.

Ga nog even luieren, ze slapen hier alletwee, zelf ook eens wat rusten.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:43

Babietje gelukkig dat je schoonvader weer naar een gewone kamer is!!! Ribben breken is idd héél pijnlijk en ze kunnen natuurlijk niet in het gips
Druk weekend, zeg!! Veel plezier met alles!

wij zijn vandaag naar de molens in Kinderdijk geweest, wat een hoop met toeristen. Maar wel leuk, zelf ook beetje de toerist uitgehangen en met de rondvaartboot meegeweest. Kindjes en hond vonden het eerst wel een beetje eng, maar daarna heel leuk. Timmetie heeft het echt uitgekraaid van plezier Sophie bleef veilig bij papa op schoot

Ben wel enorm moe want sophie wil weer niet slapen overdag s avonds moeilijk inslapen en smorgens zzzzzzzzzzzzzzzoooo vroeg wakker Timmetie wordt dan ook wakker terwijl die juist ook altijd zo moe is, dus dat is wel jammer. Maar in de auto hebben ze allebei nog wel ff geslapen gelukkig!

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:36
M.

hoi,

hier een lekker rustig namiddagje thuis zitten, t is echt ellendig weer, we gingen graag eens naar de braderie geweest zijn maar het regent al gans de dag en tja ik voel me nu ook precies niet zo lekker
man en Laurine zijn weer genezen maar nu heb ik een kanjer van een verkoudheid
morgen gelukkig niet gaan werken, dus kan nog ff wat uitrusten, hopelijk ben ik er weer door tegen dinsdag
gisteren ouders op bezoek gehad, dus we zijn niet echt veel de deur uitgekomen, enkel om boodschappen te doen
Laurine is meegeweest, in de kar, dat doet ze echt heel graag en ja aan de kassa had ze natuurlijk direct ee pak koeken in haar handen
bij de slager heeft ze ook voor de 1e keer een schelleke vlees gekregen, ze vond het te vies om vast te pakken maar heeft het wel opgegeten nadat papa het in stukjes heeft getrokken

Ann, en ben je nu zeker of het je eisprong was? ik hoop van wel, zal alvast beginnen

vannie, hopelijk is t bij jullie beter weer dan hier voor de kermis
Kevin zal er zich wel amuseren zeker?
en ook weer zo druk bezig geweest zie ik deze week
goh, jij hebt altijd zo'n goede ideeen voor geschenkjes en bedankjes enzo echt wel leuk, ben ik wat jaloers op, heb ook vaak leuke ideetjes maar de uitvoering ervan is vaak minder praktisch

mekkie, had die ui al eens geprobeerd en ja t hielp wel maar idd stinken ,meer of een beetje bah bah, tegen dat die geur uit de kamer was, enfin
allee bijna weer op babybezoek dus voor jullie

babietje, hoe was het op de familiedag? is dat ieder jaar dat ze dat doen? wel leuk dat de firma zo denkt aan de kindjes hé
bij de meeste zaken is t enkel feest voor de volwassenen
wat doet je man van werk?
hopelijk betert de pijn snel van je schoonvader
dat hij maar veel rust en hem lekker laat verzorgen

ga jullie laten want manlief zit hier gans de tijd te kletsen tegen mij en kan maar half luisteren

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 14:39
Nessie

Hey dames, even vlug. Sinds donderdag terug aan het werk en dus nog minder tijd nu om langs te komen. Maar het gaat hier goed zijn gang; met momenten ongelooflijk druk, zeker als ik Jinte pap aan het geven ben en tegelijk Ilian op het toilet moet zetten voor zijn grote boodschap. Maar moeilijk gaat ook hé.Jinte is ondertussen 64cm en bijna 6.300kg. Ze groeit weer veel te snel hé. En al stevig dat ze is.

@ Vannie, och het komt al dichtbij nu hé. Ben zo benieuwd!

@ Sophie, alvast een dikke knuffel voor je verjaardag over enkele dagen. Ik geraak er waarschijnlijk toch niet meer, dus wil ik je wat vroeger gelukwensen.

Allé, ga weer verder doen.

Dada

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >