Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/09/2008 @ 18:13![]() | Katinnetje, proficiat met je goede echo. Echt leuk. Groetjes |
| 04/09/2008 @ 10:00 Nancy | Hey Leentje, Ik ken je gevoel, ik moest normaal bevallen rond 17/9 en had gehoopt dat ik zwanger zou zijn tegen die tijd, maar het zal niet zo zijn. Mij nod is 9/9 maar ik heb er geen goei oog in. volgens de site hier zou mijn eisprong geweest zijn , vorige woensdag, maar temp bleef laag, 36.5 pas gisteren was hij 36.7 en vandaag 36.8 Dus volgens mij had ik een late ovulatie, waarschijnlijk zondag dan denk ik. Hebben zondag wel geklust, maar ja, voel totaal nog niks, dus zal het wel weer niks zijn. Had er zo op gehoopt deze maand, lekker in mei bevallen, mooi weer, heel de zomervakantie thuis, niks dus. Soms word ik er echt wel down van. £Op 8 oktober meot ik weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen of doen. Ik wil je verder nog heel hard steunen, en hopelijk een vlugge goede zwangerschap. XXX |
10/09/2008 @ 10:50 ![]() | Natalie, je zit al een paar weken over de helft, nu zal het vlug gaan denk ik. groetjes. Nancy |
| 10/09/2008 @ 15:31 Nancy | Leentje, Nathalie, Hier nog geen duivels te bespeuren. Kon echter niet wachten met testen, maar natuurlijk negatief. Temp was eergisteren en de dagen ervoor 36.7, en sinds gisteren, ook vandaag 36.6 Wil dat nu zeggen dat mijn temp effectief gedaald is, en dat de duivels gaan komen? Moet wel sinds vrijdag veel plassen, echt waar, niet normaal. Heb ook zo een flauwe druk onderaan op mijn blaas. Verder niks van symptomen. Leentje ik blijf voor jouw We sleuren elkaar er wel door. Groetjes en dikke ![]() |
| 11/09/2008 @ 15:23 Nancy | Nog steeds geen duivels!!!!!!!! Spannend !!!!!!!!!!! |
11/09/2008 @ 18:55![]() | Spannend Nancy, ik duim mee voor jou! Bij ons ist weer werken geblazen ![]() Groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

afspraken ivm curettage

. Dan hebben we nadien weer een beter idee van de cyclus. Allé 't kan nogal eens variëren hé. Hoe lang heeft het bij jou de eerste maal geduurd?
)

)
.