< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » afspraken ivm curettage

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
afspraken ivm curettage
01/09/2008 @ 11:35

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
goedemorgen.
Ik ben de eerste om verslag uit te brengen.
Alles was goed . ons wonderke lag met het hoofdje naar de rug. Voor het geslacht moeten we nog even wachten? Ons wonderke hield de beentjes niet mooi open , hij vermoedde een meisje maar het is nog niet zeker.Ik ga proberen me er nog niet op vast te zette, dat het een meisje is.We zouden wel heel blij zijn moest het zo zijn.

groetjes

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 18:13

Online Status Bekijk profiel
Katinnetje, proficiat met je goede echo.
Echt leuk.

Groetjes

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 20:53
Natalie

Kattinetje: fijn dat je weer een goede echo had!!! Volgende keer de uitgebreide echo zeker??? En dan zullen ze het geslacht wel kunnen zien waarschijnlijk. Leuk, word je nog eventjes in spanning gehouden. dat was bij ons ook zo.

Leentje: ben je begonnen met temperaturen??

Fijne avond allemaal (en om jullie te verlekkeren: ik ga nu genieten van een heerlijk ijsje met verse besjes en een beetje warme chocoladesaus)

Natalie

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:36

En Natalie, hoe was je ijsje? Heeft het gesmaakt?

Nee, ik ben nog steeds niet aan het tempen
Ik heb zoiets van "je m'en fous".
Ik hou er mij echt niet meer mee bezig nu. Niet beginnen tempen, geen ovutesten meer, niet uittellen wanneer de lucky periode is, gewoon doen wanneer we zin hebben en voor de rest het eigenlijk een beetje proberen te "vergeten".
Vergeten doe je het natuurlijk nooit, maar gewoon ja, minder mee bezig zijn en minder plannen.
Laat de natuur zijn weg maar gaan.

't Is beetje dubbel nu, want was normaal voor deze periode uitgerekend om te bevallen
Daar gaan mijn gedachten wel vaak naartoe. Maar ja, mijn beurt komt nog wel, ... ooit.

Schooljaar goed gestart, laat ons nu maar hopen dat de kindjes braaf zijn

Groetjes

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 21:08
Fieke

Hoi allemaal

Leentje, allereerst wil ik even zeggen dat ik met je meeleef. Ik heb ook net een miskraam achter de rug (curretage op 13 augustus). Ik kijk nu uit naar mijn eerste. Dan hebben we nadien weer een beter idee van de cyclus. Allé 't kan nogal eens variëren hé. Hoe lang heeft het bij jou de eerste maal geduurd?

Ik denk dat het goed is dat je er niet te erg mee bezig bent. Inderdaad gewoon doen waar je zin in hebt, lijkt me de beste manier om terug zwanger te raken. Je mag er niet gestresst door raken, want dan is het niet leuk meer... Gewoon genieten en van 't één komt 't ander!

Aan alle andere dames natuurlijk ook veel succes met de kinderwens! Duimen maar voor ons allemaal!
Fie

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 08:18
Jelana

Leentje, ik heb wel met je te doen.
Je schrijft (op dat ander toppic) dat er heel wat nieuwe aankondigingen waren de eerste schooldag. Dat moet moeilijk zijn om deze te verwerken. Je bent zowel blij als verdrietig.

Ook al ben ik zwanger, maand september blijft een moeilijke maand omdat ik ook dan ook zou bevallen. Zelfs bij mij doet het nog steeds pijn en hoop zo snel mogelijk naar oktober te kunnen gaan.
Dus ik begrijp je verdriet en het zal nog groter zijn bij jouw!!

Maar blijf positief denken, dat helpt ook denk ik in het zwanger worden.
Mag je nog eens op controle naar de gyn? Die kan jullie misschien helpen, geruststellen of opvolgen.

Ik duim voor je meid!

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:31

Dank u wel Fieke en Jelana

Fieke, ik heb de eerse cyclus na mijn curettage 6 weken op mijn moeten wachten. Nadien was het altijd mooi 28 dagen, en de 2 laatste rondes waren ineens 32 dagen, vraag me niet hoe dat komt. Maar ja, die eerste keer kan wel lang duren. Mijn gyne zei toen tussen de 4-8 weken.
Jij ook veel sterkte in elk geval.

Jelana, nee ik heb geen afspraak bij de gyne. Uiteidelijk is het "pas" 7 maanden na mijn curettage dat we bezig zijn. Ik weet van mensen bij wie het ook langer geduurd heeft (jaja die bestaan nog ) en ook naar de gyne zijn geweest, dat die toen zei dat ze niks deed of onderzocht zolang ze geen jaar bezig zijn.
Dus ik heb zoiets van ja, ik laat de natuur gewoon zijn gang gaan en als ik tegen februari nog niet zwanger ben (dan ist een jaar na mijn misrkaam) ga ik weer naar de gyne.
Ik moet er eerst trouwens nog een andere zoeken ook (remember mijn verhalen van mijn curettage )
Dus daar wacht ik nog even mee. Enfin, een routine-onderzoek kan altijd natuurlijk. Zou eigenlijk nog is een uitstrijkje moeten laten nemen, dus das ineens een goed excuus om naar de rest ook is te polsen

Bedankt allemaal en veel plezier

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 10:00
Nancy

Online Status
Hey Leentje,

Ik ken je gevoel, ik moest normaal bevallen rond 17/9 en had gehoopt dat ik zwanger zou zijn tegen die tijd, maar het zal niet zo zijn.
Mij nod is 9/9 maar ik heb er geen goei oog in.
volgens de site hier zou mijn eisprong geweest zijn , vorige woensdag, maar temp bleef laag, 36.5 pas gisteren was hij 36.7 en vandaag 36.8
Dus volgens mij had ik een late ovulatie, waarschijnlijk zondag dan denk ik.
Hebben zondag wel geklust, maar ja, voel totaal nog niks, dus zal het wel weer niks zijn.
Had er zo op gehoopt deze maand, lekker in mei bevallen, mooi weer, heel de zomervakantie thuis, niks dus.
Soms word ik er echt wel down van.
£Op 8 oktober meot ik weer naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen of doen.
Ik wil je verder nog heel hard steunen, en hopelijk een vlugge goede zwangerschap.

XXX

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:02

Fieke, veel sterkte in deze moeilijke periode. Mijn eerste waren van mij 2 dagen later. we duimen voor je dat ze er rap mogen zijn. zodat je terug kan beginnen klussen.

Leentje, ik heb het ook moeilijk gehad ,ook al ben ik terug zwanger het blijft pijn doen, maar ik denk ook moest ik nog niet zwanger geweest zijn het nog meer pijn zou doen. veel sterket meid en een dikke knuffel. Leentje, mijn huisarts zei, ondanks de miskraam kan je wel zwanger geraken op natuurlijke wijze, het is je al een keer gelukt en het zal je zeker nog lukken. dat telt ook voor jouw leentje en ook voor de anderen.
xxx

Nancy, ik denk ook wel dat het je ovulatie geweest zal zijn. nu wachten . voor jouw ook veel sterkte in deze moeilijke maand. knuffel.

Natalie, heeft het ijsje gemaakt, klinkt alvast zeer lekker.

groetjes
xxx

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 16:26

Even een vluggertje, dag dames
Hoe zit het hier met iedereen?
Nancy, al enig teken van ook maar iets??? Ik duim voor je

Jelana en Natalie, hadden jullie geen echo vorige week? Alles in orde met alles?

Hier vrij rustig. Ben aant afwachten op mijn eitje maar ondertussen zijn we al aan het klussen geslagen (ge weet nooit he).

Voor de rest weinig nieuws, sorry. Druk op school, maar de lln vallen tot hier toe nog redelijk mee (de meeste toch )

Zonnige groetjes

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 18:08
Natalie

hey iedereen. terug van eventjes weggeweest. Ik heb er net een zalig weekendje Ardennen opzitten en heb de rest van de week nog verlof: jibie . Heb vandaag heel de dag ramen staan schilderen en zo zal de rest van mijn vakantie er ook uitzien vrees ik. Allé ge hoort me niet klagen hoor, zo schieten de werken hier weer wat op. Ik let wel goed op bij ladders klimmen enzo, want ik merk dat mijn zwaartepunt niet meer mijn poep is, maar mijn buik hihi.

Op de echo vorige week was alles ok. 'Het' woog al bijna 1 kg en had veel plaats om rond te zwemmen: blijkbaar heb ik meer dan genoeg vruchtwater (vandaar die extra kilootjes!?!? Het begint sosm serieus te trappen, best een fijn gevoel!

Leentje en Nancy: ik duim voor een goed ei!!!

Groetjes Natalie

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 10:41
Jelana

Ja, mijn echo was ook ok.
Ik verlang tot de volgende want die van 14 weken leek sterk op die van 12 weken. Het is wel 2 cm gegroeid, op zich fenomenaal maar vanaf volgende echo zei de gyn ga je echt al veel kunnen zien.
Zoals het geslacht bv

Iedereen ik duim voor een goed ei.
De mijn liggen stil dus ik zend alles door naar jullie

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 10:49

leentje,voor een goed ei en goedde zwemmers.

Jelana en nathalie, ik ben blij dat alles goed was op de echo.

Jelena, hoopelijk houd het de beentjes niet dicht he'.
Natalie, ik denk dat ik ook al schopjes heb gevoeld, het is net of er een soort luchtbel tegen je buik ontploft. voelt het bij jouw ook zo aan? ik zou anders niet weten wat het is, voor mijn darmen is het wat te laag. het is wel een leuk gevoel.

We zijn al onze inkopen aan het doen. Ik heb al 3 pyjamaatjes op tweedehandsbeurs gekocht. een lodger en het kan zijn dat we vandaag om een park met bekeding gaan. het is wel tweedehand maar je spaart er wel veel geld mee uit. ik was alles dan eerst met detol en dan nog eens gewoon.

[Laatst gewijzigd door katinnetje - 10/09/2008 @ 10:51] - Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 10:50

Natalie, je zit al een paar weken over de helft, nu zal het vlug gaan denk ik.

groetjes.

Nancy

[Laatst gewijzigd door katinnetje - 10/09/2008 @ 10:51] - Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 15:31
Nancy

Online Status
Leentje, Nathalie,

Hier nog geen duivels te bespeuren.
Kon echter niet wachten met testen, maar natuurlijk negatief.
Temp was eergisteren en de dagen ervoor 36.7, en sinds gisteren, ook vandaag 36.6
Wil dat nu zeggen dat mijn temp effectief gedaald is, en dat de duivels gaan komen?
Moet wel sinds vrijdag veel plassen, echt waar, niet normaal.
Heb ook zo een flauwe druk onderaan op mijn blaas.
Verder niks van symptomen.
Leentje ik blijf voor jouw
We sleuren elkaar er wel door.

Groetjes en dikke

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 22:02
Natalie

nancy: toitoi!!! Hopelijk wil de negatieve test nog niets zeggen!!!!

Kattinetje: het gaat inderdaad héél snel. veel te snel als je het mij vraagt. Want ik geniet er zo van, van het zwanger zijn. Tot heirtoe is het dan ook een gedroomde zwangerschap zonder al te veel zorgen en kwaaltjes!!
En die plofjes kunnen inderdaad wel eens de eerste schopjes zijn. Niet ongerust maken als je ze plots een week ofzo niet meer voelt. Dat had ik ook. Hangt af van de ligging van je ukje.

Mijn ukje houdt ervan zich 's nachts in allerlei bochten te wringen. Dan voel ik het hoofdje er soms helemaal uitpuilen: raar hoor.

Leentje: ook voor jou

Natalie

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 15:23
Nancy

Online Status
Nog steeds geen duivels!!!!!!!!
Spannend !!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 18:55

Spannend Nancy, ik duim mee voor jou!
Bij ons ist weer werken geblazen

Groetjes

Link naar deze reactie
11/09/2008 @ 21:32
Fieke

Hoi allemaal

Ik wil jullie gewoon even laten weten dat ik nog geen gezien heb. Hopelijk moet ik niet te lang wachten maar tussen 2 dagen en 6 weken is een groot verschil hé. Ik heb woensdag wel een hele dag verschrikkelijke buikpijn gehad.Mijn buik stond ook heel gespannen. Het leek echt alsof ik mijn maandstonden zou krijgen en ik was er echt niet goed van. Uiteindelijk heb ik dan een pijnstiller genomen. De pijn werd minder, maar ging niet weg. 's avonds in de zetel is mijn buik tot rust gekomen. Vreemd dat ik nu niet ongesteld ben. Herkent iemand van jullie dit?

Het kan natuurlijk ook dat ik iets verkeerd gegeten had en dat mijn darmen er veel werk mee hadden...

Nancy ik duim voor je dat je binnenkort positief mag testen!

Fie

[Laatst gewijzigd door Fieke - 11/09/2008 @ 21:33] - Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 10:46

natalie, dank je, zo weet ik dat ik er niet ongerust moet over zijn al ik het niet eens voel.

Nancy, wat spannens zeg, we vollop voor je.

leentje,

Fieke, Ik heb dat niet gehad. Het was wel de eerste keer en de laatste keer dat ik erom verlangde en blij was dat ze er waren. rood licht om door te kunnen gaan ( versta je). Hoe gaat het anders met je?

groetjes, ik ga nu mijn ventje helpen want we zijn aaan de kamer begonnen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >