< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Kleuters » zoontje van 3 wil meisje zijn ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Kleuters
zoontje van 3 wil meisje zijn ?
03/09/2008 @ 10:04

mijn zoon van 3 heeft het ook over een meisje zijn
Mijn zoontje van 3 heeft het ook over een meisje te willen zijn. Dan zeg ik: maar jij bent toch een jongetje, je hebt een jongetjes piemeltje. Maar dan zegt hij dingen als: dan doen ze hem naar binnen, of dan knippen ze hem eraf met een plastic schaartje (zo'n peuterschaartje) want dan doet het niet zeer, die zijn niet scherp. En dan laat ik mijn haar groeien en doe ik een staart in mijn haar.

Over dat lange haar maak ik me geen zorgen maar ik vind dat soort uitspraken over zijn piemeltje toch wel eng en zorgwekkend, of zijn er meer kinderen met dat soort uitspraken? Of zou het gewoon een logische 'oplossing' van een peuter zijn op mijn uitspraak dat hij een jongetjes piemeltje heeft.

fashionata
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:09

kleuters: zoontje van 3 wil meisje zijn ?
hee

ik denk niet dat je je daar zorgen over moeten maken. Me zusje van 8 jaar die zat ook even in zo'n ''fase'' dat ze een jongentje wou zijn en al die dingen, maar ze is er nu vanaf
Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:13
FLIE

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou toch maar voorzichtig zijn en iemand met ervaring raadplegen, want piemels afknippen lijkt mij nu toch niet zo ver gezocht. Voor die klein mannen?? Bij meisjes is er niet veel af te knippen, behalve misschien hun haren. Maar dat groeit terug he.

Spreek is met de huisarts.

Groetjes

Natalie

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 21:33
lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn dochter was een tijd heel boos dat ze later geen grote broer mocht worden ...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]