< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
05/09/2008 @ 20:43
ingrit

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja het ziet er goed uit voor morgen!!! Joepie!!

Net even de tomtom bij mijn ouders opgehaald. Straks alvast even wat spulletjes klaar maken die mee moeten.

Sunshine: tis de hopen dat ze niet opnieuw ziek gaat worden!!!

Saartje: en dat zelfde geldt natuurlijk ook voor Tibe.

Ik ga tv kijken. da vinci code is erop. Heb het boek gelezen.

Ingrit

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 20:45
Lin

Hallo allemaal,

ik wil degene die morgen naar de dierentuin gaan een hele mooie gezellig dag toewensen.

Wij hebben familie dag (was ik helemaal vergeten) wij gaan naar toverland in Sevenum.
Kan de afleiding nu even wel gebruiken.
Heb de uitslag van mijn maagondezoek (biopten) binnen.

Ik blijk een barret-slokdarm te hebben dus das geen goed nieuws.
google maar even als jullie wilen weten wat het is.

Ik krijg volgende week te horen wat er nu precies gedaan gaat worden.
kom in een follow op traject. verder weet ik nog niet zo veel.
ben zelf een paar dagen helemaal van slag geweest, maar ik ben nu wat rustiger ik heb dan wel nu 50%meer kans op slokdarmkanker maar uiteindelijk ontwikkelt zich bij 1 op de 5 barret patientent daadwerkelijk slokdamkanker.

maar goed wat ik al zij ik weet zelf nog niet hoe of wat hoop dat volgende weer wel te horen.

fijn weekend allemaal.
maak er een mooi dagje morgen van dat ga ik er ook van maken.
liefs Lin

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:44
saartje

Online Status Bekijk profiel
lin: ik heb al snel even gegoogeld en dat is inderdaad niet niks. had jij dan klachten waardoor ze die onderzoeken hebben uitgevoerd. pfff ben er even toch wel niet zo goed van moet ik zeggen!!! kan best geloven dat je van slag bent als je dit te horen krijgt. ik wens je alvast heel veel sterkte en veel succes en wil je aub wel even laten horen wat ze gaan doen als behandeling. ik zal aan je denken en dat het snel beter gaat!!!! knuffel

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 21:55
ingrit

Lin: schrik er ook wel even van. Heb ook even gegoogled. Ik hoop dat je snel weet hoe het allemaal verder gaat. Wil je in ieder geval sterkte wensen en ga lekker genieten morgen!!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:28
saartje

zo dames ik ga slapen

ik weet niet als ik hier morgen nog ga geraken maar ik vrees ook dat dit niet veel zin heeft denk ik. aangezien jullie allemaal (of toch bijna allemaal) op het uitje zijn.

amuseer jullie heel goed!!!

ik probeer zondag nog even te komen voor we vertrekken op vakantie!!!

goeienacht allemaal

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:33
massx

Hoi,

hier kort beerichtje geen puf meer...

Mijn moeder naar HA geweest met svenn ik was werken...
Nu beide oren aangedaan.... oordruppels gekregen. Laat het nu van svenn afhangen voor morgen. Hij is totaal niet in zijn hum. Ik weet het ook niet meer.
rot dag op werk. Afijn
mss tot morgen of niet ik hoop in idd geval op een goede nnacht!

groetjes

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:46
ABke

Ikke nog snel!! Ik heb een probleem... ik heb geen enkel gsmnummer opgeschreven!!
Ga dadelijk nog eentje proberen te zoeken...

Hier alles in orde. We hadden deze avond vergadering van de oldtimerclub, Senne heel flink geweest... Wel zich af en toe laten horen, maarja dat hoort er dan maar bij!
Uiteindelijk in slaap gevallen in mijn armen, hem op tafel gelegd en daar sliep hij gewoon verder
Ligt intussen in z'n bedje.

Voor de rest weinig te melden, tot morgen allemaal!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:56
ABke

Ik heb er enkele gevonden. Lang leve Hyves

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 23:18
ABke

En dan nog snel ff reageren ;)

Marlies: dat treffen is in Ringe... van zodra Joren weet welke datum dat is zal ik wel eens horen of jullie nog mensen kunnen ontvangen. Ik had zoiets al in m'n achterhoofd, maar Joren moet dus eerst datum weten

In de bobuxjes hebben we schoentjes in maat 20, maar die zijn ietsje te groot, dus ik vermoed dat Senne ongeveer 19 heeft, want 18 is te klein.

Cleopita: ik zou mij er ook niet zo goed bij voelen als ik m'n kind zo terugkreeg... zou ook wel gaan klagen.
Ik ben héél blij dat we op dat gebied echt een SUPERgoeie onthaalmoeder hebben

Lin: da's schrikken zeg! Hopelijk kan je het snel een plaatsje geven... maar lijkt me toch niet simpel. Heel veel sterkte en moed alvast!
Met wat zekerheid en wat ze gaan doen kom je natuurlijk ook al een heel stuk verder.

Saartje: fijne vakantie!! Geniet ervan!

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 23:48
Luna

Oww Lin wat is dat allemaal pfff.. heel veel moed, ik hoop dat jij van het ergste gespaard blijft.

Mass jeetje zo erg? Hopelijk heeft ie een goede nachtrust, maar idd als hij morgen zich echt zo slecht voelt zou ik hetzelfde doen. Zou het wel erg jammer vinden..
Trouwens al die anderen die niet kunnen gaan we morgen echt missen.
Carla ik duim ook volop voor jullie hoor.

Zo.. Arlen zijn tas staat klaar. Plu niet vergeten goed Suus dat je het nog even aanhaalt! Ben erg slecht in deze dingen, jullie zullen morgen wel uit mijn richting horen mopperen dat ik dit of dat ben vergeten. Ach ja raak je ook aan gewend ik heb een nichtje die neemt altijd 3dubbel zoveel mee dan nodig da's helemaal een ramp hihi.. we gaan samen met haar en haar man op vakantie elk jaar (dit jaar pas geweest). Dus Saar die 20kg zou voor haar lang niet genoeg zijn heuheuh..goed dat zij nooit met vliegtuig gaat maar verder is het een echte lieverd hoor!! Ook soms wel handig, ze is bijna een wandelende voorraadkast dus die vult mij goed aan met mijn gatenkaasgeheugen.

Mo hier ook altijd wel wat lichte uitslag, morgen even vergelijken. Hier lijken het meer kleine brobbeltjes, maar niet echt rood dus vallen niet op.

Suus ja tss half 12 en 12, ik ga mijn best doen ga nog wat moeten rennen. Maar jij zit al bij je zusje, dus je leest dit vast niet Moet toch wel een eind rijden, is 120km

Slaap lekker allemaal.. als ik naar het uur kijk heb ik een vermoeden dat de meesten dit al aan het doen zijn.

Xx

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 07:41
sunshine

Goedemorgen dames!

@Lin: tjee wat heftig nieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. En misschien niet te veel googlen.... meestal lees je dan de vreselijkste verhalen. Enne.... hier is altijd een luisterend oor hoor!

Misschien een rare overgang maar.......

HET IS FORUMUITJEDAG!!!!!!

Ik ben helemaal hyper! Lisa heeft redelijk geslapen (tussen het hoesten door). Ze had vanmorgen een heel klein beetje verhoging (37,5), maar ze is wel super vrolijk.... dus wij hebben besloten dat we er gewoon voor gaan!! Zetpil gaat mee, antibiotica en neusspray ook.... wij zijn er klaar voor. Ik heb er reuze veel zin in. Tas is bijna gepakt (zo te ruiken is Lisa nu druk een verassing aan het maken ) Straks fruithapje en rond 9.30 uur hopen wij weg te rijden.

Tot straks allemaal!

@Massx: hopelijk wordt Svenn net zo vrolijk wakker als Lisa.... zou zo jammer zijn als je er niet bij was.

@Saartje: mocht ik je niet meer spreken..... ik wens je een heerlijke vakantie! Geniet er lekker van! Enne.... neem je een beetje zon mee terug?

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 09:12
massx

morgen.

lin, jeetje zeg! heel veel sterkte~!

carla, bedankt voor het duimen,ik neem het zelfde mee als jij komt goed hahahah en ik ga zo weg :-)

luna, vergeet je kind niet tot straks! rennen!!!!!!

tot zo

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 10:58
saartje

haha jullie lezen dit niet meer maar ik wens jullie echt een hele fijne dag vandaag.

hier is eindelijk beterschap te zien bij tibe gelukkig maar. ikzelf ben nu wel verkouden en heb s morgens een beetje last van keelpijn. maarja, die lucht zal me wel goed gaan doen denk ik!!!

morgen probeer ik nog even te komen want ik wil echt wel lezen hoe het geweest is bij jullie!!!!

tot morgen allemaal

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 15:05
cleopita

Tja rustig hier vandaag voor de thuisblijvers...

Hier is het alvast mooi weer, zonnetje schijnt maar wel veel wind. Straks ons ook klaarmaken, pff, weet niet wat aan te trekken.

Ben benieuwd hoe het geweest is.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 16:53

Is hier inderdaad wel rustig... Ik ben al heel namiddag aan het koken want vanavond komen er vrienden eten. Dus zal ik ook maar morgen naar het versalg kunnek omen kijken, maar ben wel benieuwd hoor!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 18:22
Suus

Ik ben er weer!

Ben nu alweer bijna een uurtje thuis. Nienke en ik vonden het errug gezellig. Ik zal snel de foto's er op zetten!

En dan ga ik even lezen.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 18:49
massx

Hallo,

aller eerst vond ik het super gezellig!!!
En het was net alsof je iedereen al eens eerder had gezien.

nienke ff laten zien dat ze wel kan klappen aan haar mama

alle baby,s bij elkaar nog lekker op de grond gespeeld.

thijmen nog een spuug incidentje...Nog lekker gaan slapen in de auto?

Oja papa van senne heeft heerlijk met hem op de schouderts gewandeld.

myra, nog een val acciedent gehad voordat ze kwam..oef!

naël, mama kan mooie shirtjes maken!

keano, heeft nu geleerd hoe hij moet kruipen, komt helemaal goed.

arlen, ik had je nog veeeeeel groter ingeschat, mama heeft een beetje overdreven hahah. Of de mama van svenn is al een grote baby gewend

Nou ik ga ze in bad stoppen en in bed
en als de oppas er is heb ik nog een tuinfeest

ene keano ff op je schommelfoto wachten dusss....morgen ok?

doegje!

bedankt voor de super toffe dag

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 19:00
sunshine

Leuk, leuk, leuk, leuk..... het was echt leuk!

We zijn net thuis, Lisa heeft gegeten en wij gaan zo eten. De foto's staan al op de computer en zijn echt super leuk. Nu nog een snelle manier vinden om ze op hyves te zetten.

Inderdaad.... alsof je elkaar al vaker gezien hebt. Kom later nog meer vertellen. Nu even zelf eten en Lisa naar bed brengen.

[Laatst gewijzigd door sunshine - 06/09/2008 @ 19:01] - Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 19:01
Suus

Oke, de avonturen van Nienke en Suus in Burgers Zoo:

Vanmorgen vroeg was Nienke nogal mopperig. Ik wou eigenlijk om een uur of 10 vertrekken, maar om 10 voor 10 is ze nog even een slaapje gaan doen. Dus met enige vertraging kwamen we om ca. 11.45 in Arnhem aan. En toen ik naar het mij aangewezen vak toereed zag ik al heel snel Abke en Joren op de parkeerplaats tegenover mij staan. Dus dat was een hele opluchting: ik had ook zonder mobiel iemand gevonden! En toen wij beide helemaal uitgepakt hadden, reed Wendy ons zwaaiend voorbij!

Dus gedrieen (of eigenlijk met 7) zijn we naar het restaurant gelopen waar behalve Monique iedereen al aanwezig was. Die volgde ook snel en toen zijn we uurtje bezig geweest met broodjes, fruitjes en groentepapjes. Vervolgens zijn we achter elkaar alle luiers gaan verschonen (sommigen op het smalle plankje, anderen gewoon in de wagen).

En daarna zijn we door het park gaan lopen. Nadat er een groepsfoto was gemaakt, zijn sommige met de eigen partner verder gegaan en liep de rest gezamenlijk. Om drie uur hadden we nog een keer afgesproken in het restaurant. En om een uur of vier zijn de eersten weer vertrokken.

Zo, dat was een heel droog verslag van de dag. De leuke details volgen nog wel!

Zoals:
- Dat Lisa en Nienke op een gegeven moment de wagen van Svenn gingen beklimmen, omdat-ie nog steeds lag te slapen.
- Dat Wendy alerlei leuke dierenbenamingen had. Die zag hertachtige koeien en teckelachtige apen.
-

en... vul maar aan!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 19:20
massx

mac was heel lekker

ene een jakhals is een wolf zei wendy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >