< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Zo bang dat het mis gaat!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Zo bang dat het mis gaat!
03/09/2008 @ 14:02
Nienke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nee, natuurlijk ga ik jullie niet verlaten! Ik ga nu extrahard duimen voor jullie, zodat we straks lekker over zwangerschapskwaaltjes kunnen kletsen ipv al die onzekerheden...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 20:41
Ann

Dat is goed.

Laat ons inderdaad hopen dat we binnenkort over zwangerschapskwaaltjes kunnen kletsen he.

Ik kom net van de dokter. Ik heb nog eens laten bloed trekken (ik heb de ziekte van graves) als alle waarden ok zijn mag ik minderen naar 1/4de pilletje (dat is dus goed he)
Wat minder is is dat ik een polskistje heb en hier ongelooflijk veel pijn aan heb. Ik kan zelfs de kids niet goed pakken (echt verschrikkelijk) Hij wou eerst medicatie voorschrijven maar vroeg toen of de kans bestond dat ik zwanger ben, ik zei dat weet ik pas volgende week dus heeft hij voor de zekerheid zalf voorgeschreven. Als dit niet helpt moet ik cortisone spuit krijgen. Laat ons dus hopen dat het werkt he.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:31
Nienke

Pfoe Ann, dat is niet niks zeg... Wat houdt die ziekte precies in?

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:05
Louise

Nienke: PROFICIAT!! Wat een mooi nieuws om mijn dag mee te starten! Super seg, laat ons hopen dat Ann en ik heel snel mogen volgen! Hoe voel je je?

Ann, dat klinkt niet leuk, die cyste. De ziekte van Graves ken ik ook niet?

groetjes!
L

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 08:30
Ann

Ziekte van graves: lichaam maakt antistoffen aan tegen schildklier. Gevolg: schildklier werkt te snel - 1 van de gevolgen is verminderde vruchtbaarheid omdat de schildklier de hormonen in het lichaam regelt. Dit is vastgesteld in het begin van mijn vorige zwangerschap. Tegen het einde van mijn zwangerschap moest ik geen medicatie meer nemen omdat een zwangerschap auto-immuun ziekten onderdrukt. 3 maanden na de bevalling stonden mijn waarden weer niet goed (ziekte was terug) normaal moest ik 1 jaar medicatie nemen (tot nu dus) en mocht ik dan stoppen maar als het dan nog eens terug komt zouden ze opereren (stuk van schildklier wegnemen)Omdat ik het niet wil riskeren dat mijn waardes weer ontregeld worden heb ik met HA beslist voorlopig gewoon medicatie te blijven nemen maar dan wel te verminderen naar 1/4de (als mijn waardes goed staan)

Dit is een beetje het belangrijkste geloof ik.
En ja, dat kistje - dat doet dus echt ongelooflijk veel pijn. Ik kan amper de kindjes pakken.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:50
Nienke

Louise, thanx! Ik blijf voor je duimen meid!

Ann, jeetje wat vervelend allemaal! Ik heb er nog nooit van gehoord maar het is knap lastig als ik dat zo hoor...
En wat is dat met dat kastje dan?

Voel je trouwens al iets bijzonders?

Liefs Nienke

[Laatst gewijzigd door Nienke - 04/09/2008 @ 11:50] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 08:52
Ann

Kastje??? ik denk dat je kistje bedoeld. Tja, dat heb ik al lang maar ik heb er eigenlijk nooit last van gehad. De laatste tijd deed het al eens een keertje pijn maar nu doet het echt om de 14 dagen pijn en dat is niet om uit te houden.
Normaal zouden ze het wegnemen maar omdat kans bestaat dat ik zwanger ben is dit geen optie, ik wil ook niet wachten met zwanger worden dus daarom probeert HA eerst andere opties uit.

Ik voel nog niets bijzonders. Ik hoop dat het snel donderdag is.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:05
Nienke

Jeetje Ann, wat een gedoe! Ik blijf voor je duimen! Nog even geduld...

Ik mag trouwens 22 sept naar de gyne voor een echo, ben dan 6,5 week en hoop héél erg dat ik een kloppend hartje ga zien... Duimen jullie mee?

x Nienke

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 12:40
Ann

natuurlijk duim ik mee.

22 september wordt mijn dochtertje 3 jaar. Dat vergeet ik dus zeker niet.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 12:25
Nienke

Nou dan wordt het hopelijke voor ons allbei een mooie dag!

Voel je al iets? Ik ben zo plaatsvervangend nieuwsgierig...

x Nienke

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 10:50
Ann

Ik voel nog niets. Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn.

Ons kleinste meid is ziek. Ze slaapt bijna niet en is heel de dag zeurderig. Koorts blijft rond 39 graden. Ik denk keelontsteking of zo omdat ze enorm hard zevert.
Ik heb momenteel dus mijn handen vol thuis (wel goede afleiding maar had het toch liever anders)

hopelijk slaapt ze deze nacht wat beter

groetjes Ann

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 12:45
Nienke

Ach jeetje...hmmm misschien heerst er wat. Isa is ook al 3 dagen niet helemaal lekker, heeft gelukkig alleen wat verhoging (38.1) en eet en drinkt verder goed. Alleen is ze wat hangerig en piept snel...
Sterkte met je meisje!

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 08:49
Ann

Hier is er nog altijd een heel ziek. Ze had gisterenavond 40 ° koorts. Ik heb ze maar in het reisbed naast ons gelegd want ik was er niet gerust in.
Mijn schoonouders gaan er sewwes mee naar de KA. Hopelijk is ze snel genezen.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 12:23
Ann

Ons Hanne heeft een zwaar keelontsteking. Ze moet antibiotica nemen. De KA zag echt witte etterplekjes op de amandelen. Ocharme ze moet ongelooflijk veel pijn hebben.
Hopelijk is ze snel beter.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 12:26
Nienke

Oh Ann, ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt...zo zielig zo'n ziek klein meisje!
Met Isa gaat het gelukkig beter, nog wel iets pieperiger, maar geen verhoging meer.

Nog 3 nachtjes...ga je het volhouden om niet voor die tijd te testen?

Hier gaat alles redelijke goed. Ik schrik me bij elk steekje of krampje helemaal kapot en ben geneigd om op de bank te gaan zitten wachten tot het weer wegtrekt. Maar nu ben ik nog vrij en komende dagen kan ik op mijn werk (basisschool) toch moeilijk contstant op mijn stoel zitten...
pffff, zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn, dan zal ik denk ik meer rust hebben...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:37
Ann

Er is niets erger dan zieke kindjes he. Ik wou dat het 4 uur was dan kan ik weer naar haar toe.
Ik hou het wel vol hoor om niet voor die tijd te testen. Ik voel nog altijd niets.

Gelukkig is het bij Isa beter.

Ik kan me wel voorstellen dat je bij het minste ongerust bent. Dat had ik na mijn eerste zwangerschap ook. Ik ben er zeker van dat deze keer alles goed zal aflopen en dat je over 8 maanden een gezond boeleke in je armen hebt.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 21:51
Nienke

Ann, ik krijg helemaal kippenvel van jou reactie... ik hoop het zo!!!

Sterkte voor je kleine meid!

x Nienke

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 13:42
Ann

Hier geen goed nieuws. De zijn vanmorgen gearriveerd.

groetjes Ann

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 20:11
Louise

Oooh Ann, jammer!
Ik hoop dat je snel weer de moed vindt om er de volgende ronde voor te gaan meid.

Ik heb zonet het resultaat van mijn bloedonderzoek gekregen en mag vanavond nog met Duphaston starten en aansluitend met Clomid. Ann, ik hoop uit de grond van mijn hart dat we samen positief mogen testen volgende ronde!

Nienke, ik snap dat je ongerust bent bij alles wat je voelt, en enerzijds goed dat je nog kon rusten maar van zodra je terug aan het werk bent gaat de tijd ook sneller he. Blijf er in geloven meid, alles komt goed!

Dikke knuf,
Louise

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 20:52
Nienke

Oh Ann... en ik had er nog wel zo'n goed gevoel over...
Ik ga nog harder voor volgende maand voor je duimen meis!

Oh Louise wat spannend!!!
Fijn dat je meteen mag beginnen...
Op een ander forum klets ik al 3 jaar met een groepje meiden, waarvan er 2 ook Duphaston met Clomid namen. De ene was de 1e ronde zwanger van een 2ling en nu is ze de 1e ronde zwanger van 1 meisje. En de ander was de 2e ronde zwanger van haar zoontje. Dus dat is heel positief nieuws toch!!!

Hier verder geen nieuws...kwam even bij jullie kijken...

Liefs Nienke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >