Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/09/2008 @ 10:51 ann | Tuurlijk Vannie! Nu moet je in de eerste plaats aan jezelf en je beebje denken he! Rust maar veel, zodat je beebje nog een tijdje blijft zitten. Een keer het op gang komt, gaat het vast heeeeeel snel! ![]() |
| 03/09/2008 @ 09:15 ann | M. Ja, ik kan me inbeelden dat je er rond deze tijd ook veel aan terugdenkt... Mijn ventje staat er niet meer bij stil, dat het deze tijd van het jaar is. Hij kijkt alleen maar vooruit. Op zich niet zo slecht natuurlijk. Al bij al voel ik me eigenlijk niet meer zo slecht (alleen nog dik ). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug! |
| 03/09/2008 @ 11:31 ann | M: 't Probleem is een beetje dat het zonder sporten niet gaat lukken. En om te sporten, moet ik medicamenten pakken (inspanningsallergie). En als ik zwanger wil worden, pak ik liever geen medicamenten. Bij mijn laatste miskraam ging ik nog gaan lopen in het begin van de zwangerschap (zonder medicamenten), maar de laatste keer was mijn hartslag echt veel te hoog. Het spookt nog altijd door mijn hoofd dat ik het daar misschien verprutst heb. Misschien onzin, maar toen ik het vermelde tegen de huisdokter zei die direct dat ik moest stoppen met lopen... Mezelf uithongeren, dat kan ik echt niet en dat wil ik nu ook niet. En met gewoon gezonde voeding gaat er nauwelijks iets af... Wij zijn de 27ste zes jaar getrouwd... Ik zou zoooooo graag tegen dan weer een positieve test in mijn handen hebben (eigenlijk wou ik het tegen mijn uitgerekende datum 15/9, maar dat zal niet meer lukken, nu ik langere cyclussen heb...) Misschien als ik me focus op de 27ste, dat de 15de dan makkelijker passeert??? Maar als het dan negatief is... ![]() |
| 03/09/2008 @ 12:47 ann | Pooh: natuurlijk vergeten we je niet!!! We vragen misschien wat minder naar je, omdat je minder langskomt, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik niet regelmatig aan je denk hoor. Ik ging net nog eens piepen op de site van Jonathan. Prachtige foto's! Ik las ook nog dat hij al gezichtjes met oogjes tekent! Amai!!! Dat doet Lubbe nog niet hoor. Hij krabbelt wel vanalles (meestal zegt hij dat het een balon is ;-) ), maar ik herken er nog niks in hoor. |
03/09/2008 @ 22:34 ![]() | Hej Ann ik dacht al dat je uitgerekend was op sophies verjaardag... Ben meteen weer weg, moe en zo naar bedje toe. Morgen wellicht meer ![]() |
| 04/09/2008 @ 09:48 ann | @Mekkie: Ja, 't was ongeveer dan voorzien he! Helemaal zeker was ik niet, want ik testte nogal laat positief, maar mijn broer verjaart de 14de, en het zat daar in de buurt... Ik denk trouwens dat ik misschien gisteren mijn eisprong had. In elk geval een mooie hoge temp deze morgen. Als het nu zo blijft, dan weet ik binnen een week of twee weer meer he! Duimen maar! |
| 04/09/2008 @ 13:01 M. ![]() | ann, |
| 04/09/2008 @ 13:01 M. ![]() | op welke dag van je cyclus zit je nu trouwens? |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

zit nu met een kanjer van een verkoudheid en slaapt ook minder goed nu door haar verstopte neus

). Ik vrees alleen als het deze ronde niets wordt, dat ik dan in een diepe put ga zakken... Maar zo ver is het nog niet he. Hoop doet leven... Dikke knuffel terug!
en een 

Sophie bleef veilig bij papa op schoot
Timmetie wordt dan ook wakker terwijl die juist ook altijd zo moe is, dus dat is wel jammer. Maar in de auto hebben ze allebei nog wel ff geslapen gelukkig!