Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/09/2008 @ 22:22 ![]() | ola pola pagina 2 hé seg ![]() ![]() |
04/09/2008 @ 22:33 ![]() | jamaar seg,mijne firefox was vernieuwd nu moest ik weer achter mijn knoppeke zoeken,eerst een rood nu een blauw ![]() ![]() |
04/09/2008 @ 22:33 ![]() | maar of ik da knoppeke nu vind of nie er komt toch geen kat lellen pfe ![]() ![]() |
04/09/2008 @ 23:06 ![]() | miauuuuuuuw !!! Ik ben er wel nog, maar weinig lelfut... Lieve dames, Ik heb alles met een half oog gelezen, dus 'k weet niet veel meer ! Laat het ons houden op: tot binnenkort ! ![]() ![]() |
| 05/09/2008 @ 08:51 Inge ![]() | Evatje en Gunther, Van harte proficiat hé! Maak er samen een ongelooflijke dag van en genieten zou'k zo zeggen!! ![]() Inge, Wim en Wout |
05/09/2008 @ 09:22 ![]() | Eva en Gunther Een hele dikke ficiat met jullie huwelijk ![]() Geniet van deze liefdevolle dag! Dikke ![]() Lieve, Wim, Seppe en Paulien |
| 05/09/2008 @ 12:03 Isabelle ![]() | Eva en Gunther, Jullie zijn nu wellicht al officieel man en vrouw Een hele dikke proficiat!Geniet met volle teugen van deze mooie dag, JULLIE dag. Geniet van elk moment ![]() ![]() |
| 06/09/2008 @ 12:22 Bolleken ![]() | Was ons Eva niet prachtig hopelijk staat foto hier nu onder want ben zelf een beetje aan het desteren op pc, dus als het mislukt, gaan we nog een beetje moeten wachten denk ik [url=http://www.glitterfy.com/][img]http://img30.glitterfy....itterfy052231775D30.gif[/img][/url] Zeg een klein vraagsken: sinds gisterennacht thuis gekomen met enorm opgezwollen voeten en onderbenen, amai verschoot me een ongeluk, nu al iets minder maar nog steeds dik, wat kan ik daar aan doen en dat is toch niet erg hé |
| 06/09/2008 @ 12:23 Bolleken ![]() | ja als je op link klikt, krijg je een glimp te zien groeten bolleken (stephanie) |
< vorige pagina | volgende pagina >

wachtlijsten Jette

En een goede nachtrust gehad, dat kan wonderen doen hé.
Er staan nog geen nieuwe foto's op de website, we zullen er nog eens werk moeten van maken. 

Maak er samen een ongelooflijke dag van en genieten zou'k zo zeggen!! 

miss you verry neig hé

bah das toch een rottaal hé