Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/08/2008 @ 07:56 remi | hallo, ik heb hier altijd meegelezen maar ik denk nog nooit iets gezegd. Wij zijn eind februari voor de eerste keer naar dokter ombelet geweest. hebben een eerste icsi gehad die mislukt is, en nu deze maand een cryopoging en gisteren hebben we het goede nieuws gekregen dat ik al een mooie waarde had. Dus je ziet ook met een cryo kan het goed komen. Ik had ook al vaak gelezen dat dat kon, maar toch niet echt in geloofd. En nu is het bij ons ook gelukt. Gek, we hebben het nog niet echt door. Woensdag moeten we opnieuw bloed laten trekken en krijgen we ook afspraak voor echo. groetjes en veel succes met jullie allemaal. |
| 20/08/2008 @ 13:23 Sandra | Hier Sandra, sinds april niet meer op 9maand geweest, maar was even benieuwd hoe het met jullie ging ! Hel1, zwanger !! ben superblij voor jou hoor, we hebben mekaar es snel gesproken in ZOL. Mijn naam mag wel van het lijstje af hoor, we stoppen ermee ; maar heb me er bij neergelegd hoor. Nogmaals, Hel1, wat ben ik blij voor je! geniet van de 2 :-) |
| 31/08/2008 @ 15:06 Jolanda | Dames,ik kom afscheid van jullie nemen.Hoe zeer jullie me ook aan het hart gaan,ik kan het even niet meer opbrengen. Degene met wie ik persoonlijk contact hebben gehad weten me ook privé we te vinden en zijn ook gewoon welkom.Ik trek het alleen even niet om 'gezellig' hier mee te praten,sorry hiervoor. Het ga jullie goed,Jolanda. |
| 09/09/2008 @ 08:58 Veerle | Jolanda, ik heb je prive mail adres niet meer. Ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je heel veel sterkte, succes en geluk wensen in de toekomst. Ik hoop dat je alle een plaatsje kunt geven en op een andere manier je geluk vindt. ![]() Veel liefs, Veerle |
| 17/09/2008 @ 10:44 Petra | Hallo allemaal, Leuk om een forum te vinden van vrouwen die in Genk gaan. Zelf zit ik ook al even naar zol te reizen. Heb al een dochtertje van 19 maanden dankzij de hulp van Ombelet. Zijn nu bezig voor een tweede kindje. Heb al 3cryo-pogingen en 1 Icsipoging achter de rug. Allemaal met een negatief resultaat. Zit nu in mijn wachtweken van de vierde cryoterugplaatsing. Wil jullie allemaal nog veel succes toe wensen!!!!! Petra ![]() |
| 17/09/2008 @ 11:52 Riet | Hallo Petra Dit topicje is een beetje stilgevallen. Ik ben in behandeling in Genk bij dr. Ombelet. We hebben al een hele weg afgelegd. Ik ben ondertussen 35 jaar (van deze maand) en in augustus 2005 gestopt met de pil, na een jaar nog niet zwanger dan maar naar de gyn. Oktober 2006 hoorde we dat het zaad van mijn man niet goed was. We werden doorverwezen naar Genk, januari 2007 de onderzoeken in Genk. Ondertussen al 2 IVF pogingen achter de rug. Ik heb steeds problemen met mijn hormonen (gestoorde bloedwaarden) en daardoor zijn we soms 5 maanden na mekaar niet kunnen opstarten met de medicatie (frustrerend). Ik heb gevraagd naar een IUI behandeling omdat het minder aangrijpende medicatie is en volgens onze gyn ook mogelijk. Ondertussen 1 IUI poging achter de rug, zonder resultaat. Morgen moet ik naar Genk voor de eerste echo dan ga ik mogen starten met Menopur. Veel succes nog Petra Groetjes aan iedereen Riet |
| 22/09/2008 @ 09:37 | Hallo iedereen, ben weer terug! Nadat de terugplaatsing van een cryo op 12 augustus zich niet had ingenesteld, ben ik heel druk bezig geweest met andere dingen. Want na al die maanden gaat wachten me nog steeds niet goed af! Maar van vorige week 18/9 zijn we weer gestart. Ronde drie nu op de ICSI weg. Riet las juist dat je toen ook daar bent geweest, was weer lang wachten hé? Ben ook die dag moeten beginnen met spuiten, dit keer weer Puregon. Net als de eerste keer, de vorige keer moest ik Menopur gebruiken. Misschien was jij ook vandaag, maandag de 22ste daar? Ik was de eerste die binnen moest, (dit keer was hij er toch al om 10 voor 8 :-) ) En hij was goed gezind, toonde me zelfs op scherm dat er aan beide zijden aan het rijpen zijn. En dat doet ongelooflijk deugd, want ik voel nooit iets werken en dan is een woordje uitleg meer als welkom! Moet nu tot woensdag 250 Puregon blijven nemen en morgen starten met Orgalutran erbij. Donderdag moet ik terug voor een echo, misschien zie ik jou dan ook, vind het altijd fijn dat ik ergens bij een naam een gezicht kan plaatsen. Natascha vond het toen ook fijn dat ik jou in levende lijve zag. Ben ook heel blij voor jou en Hel 1, dat het deze keer gelukt is!Een hele hele dikke proficiat voor jullie beiden!!! Blijf hier duimen dat alles goed blijft verlopen. Wanneer moet je voor een echo terug gaan? Hoop ook dat dit forum terug wat op gang komt, want de voorbije maanden heb ik er altijd veel steun aan gehad. Het doet soms ongelooflijk goed je hart eens te kunnen luchten, en over problemen en vragen, info te krijgen van lotgenoten. Nog heel veel groetjes aan iedereen, Borg |
| 22/09/2008 @ 10:01 Riet | Hallo iedereen Proficiat Hel1 en Natascha met jullie zwangerschap geniet ervan. en .Borg donderdag was het inderdaad lang wachten in de wachtkamer van dr. Ombelet. Hij was ook laat hé. Ik was ziekskes ik heb een aantal keren moeten niezen en zat daar te snotteren, heb je me niet gehoord? Ik kan dan uiteindelijk weer eens niet opstarten mijn bloedwaarde zijn weer te hoog, best frustrerend. Weer een maand de pil nemen en dan zullen we wel weer zien hé. Veel succes Borg derde keer goeie keer. ![]() Groetjes en nog een fijne dag ... Riet |
| 23/09/2008 @ 21:58 | Hallo Riet, kan me niet herinneren dat er iemand zat te snotteren en te niezen vorig donderdag. Zat de hele tijd op mijn horloge te kijken, want het werd zo laat. En toen moest nadien mijn man zich ook nog eens inschrijven om zijn bloed nog eens te laten testen op eventuele virale infecties, want dat was een jaar geleden dat dit nog was gebeurd. En na het bloedtrekken van ons, nog eens wachten om de spuiten te krijgen voor deze nieuwe behandeling. Maar ja dan is het wachten totaal niets vergeleken met jou. Kan me voorstellen dat het zwaar is te moeten horen dat je weer een tijdje de pil moet innemen. Weet je hoe dat komt dat die waarde in je bloed zo hoog is, kunnen ze het niet, door weet ik veel wat onder controle krijgen? In elk geval veel sterkte, want weet uit ervaring dat geduld hebben iets heel zwaar is! Natascha, jij ook heel erg bedankt voor de steun. Hoop dat het deze keer lukt. Toen ik maanden geleden te horen kreeg dat ik alleen via een IVF/ICSI behandeling zwanger zou kunnen geraken, heb ik veel zitten op te zoeken op internet, en daar las ik dat mijn leeftijd in acht genomen je het meeste kans hebt om zwanger te geraken bij de derde en vierde poging. Je hoopt natuurlijk dat het bij de eerste keer lukt, maar heb me daar steeds als het niet lukte vrij snel bij neergelegd. Heb dan zo'n gevoel van oké, weer dichter bij de poging dat het wel zal lukken. En ik heb er steeds heel open met mijn omgeving over kunnen praten dat doet ook héél veel, om de mislukte pogingen een plaatsje te geven. Maar vind het fijn dat je met ons meeleeft. Want jij weet ook van je eigen dat er soms wel zware dagen zijn dat het goed doet je hart eens te kunnen luchten. Geniet in elk geval nu maar van dit wondertje dat je bij je draagt. Nog veel groetjes, ook aan de rest hier op dit forum Borg |
< vorige pagina | volgende pagina >

Iemand in behandeling in Genk ZOL?

of een
voor Yana
mijn bloedwaarde zijn weer te hoog, best frustrerend. Weer een maand de pil nemen en dan zullen we wel weer zien hé.