Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/09/2008 @ 21:57 a ![]() | Inge, net als Sterre heb ik altijd ovulatietesten gebruikt om te kijken wanneer ik mijn eisprong had . Ik gebruikte de testen van sensitest => http://www.sensitest.nl of be Bij mij was het raak in de 3de ronde clomid Sterre , je kan ook weer beginnen met een nieuwe lei ! |
| 16/09/2008 @ 16:39 a ![]() | Inge , heel veel succes vanavond !!! Handig he die ovualtietesten ? Ben er ook een echte voorstander van ! SUCCES !!!!!!!!! Hoe gaat het met de anderen ??? ![]() |
| 23/09/2008 @ 06:44 Liselore ![]() | Wij hadden toch nog een klein beetje hoop...![]() |
| 23/09/2008 @ 08:02 a ![]() | Liselore Het spijt me zo voor je ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Starten met Clomid

voor het gevoel dat je er optimaal op let en niets mist.

weer te weinig cervixslijm. Ik schrok hiervan, de Gyn. zag dat blijkbaar en zei gelijk, dat dit nu niet wilde zeggen dat ik deze maand niet zwanger zou kunnen worden, Yeah right....... Ik ga nergens meer vanuit.
ik snap dat het je nu even niet lukt om positief te zijn. Maar ik hoop dat je morgen in het gesprek met de gyn meer duidelijkheid krijgt over hoe jullie verder kunnen. En ik hoop dat we gewoon allemaal heel snel zwanger zijn!
. Maar goed, ik ben er de voorbije weken echt niet mee bezig geweest, zaterdag was mijn NOD en ik besefte het maar de morgen zelf, iets wat ik me de voorbije rondes niet zou kunnen ingebeeld hebben. Nu ja, mijn nieuwe en bijzonder veeleisende job zal er ook wel voor iets tussen zitten, ik heb gewoonweg geen tijd om eraan te denken.
zijn er nog steeds niet. Zucht, net nu ik wil dat ze komen, besluiten ze een beetje langer weg te blijven. Ik blijf gewoon rustig afwachten, want komen doen ze toch. Hopelijk duurt het niet te lang meer, want ik wil die nieuwe kans met progynova nu toch wel grijpen! 
Laat vrijdag bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, maar dat lijkt me dus niet, temp is ook gewoon nog laag. Dit is wel een forse tegenvaller...
de eerste cyclus 50mg meteen een eisprong, 2e cyclus weliswaar een hele late eisprong maar wel zwanger van geworden en nu dus waarschijnlijk helemaal niks. Snap er niks van.