< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er ook beginnen in December

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er ook beginnen in December
30/07/2008 @ 18:27
Rebecca

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Allemaal

Ik ben Rebecca 23 jaar. mijn vriend is 26 jaar en eindelijk is hij zo ver dat hij aan kinderen wil beginnen... hij wilde nog 6 maanden wachten voorvan er al 2 om zijn dus in december zijn we eindelijk klaar met oefenen en gaan we echt beginnen

Wie telt er met me mee af en gaat er ook voor in december

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 17:24
Rebecca

niemand???

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 14:10
Matroesjka

Online Status Bekijk profiel
Hey Rebecca,

Ik heb mijn vriend ook eindelijk kunnen overtuigen! Had hem al enkele maanden geleden gezegd dat ik wel aan een kindje wilde beginnen en toen stond hij er nog twijfelachtig tegenover. Dan heb ik hem gezegd dat ik dat wel begreep, maar dat hij toch wel best aan de gedachte kon beginnen wennen, want dat ik niet van plan was om nog enkele jaren te wachten. Dan heb ik hem enkele maanden gerust gelaten totdat ik opnieuw naar de dokter moest voor een nieuw voorschrift en toen heb ik hem gezegd dat ik dat voorschrift nog volledig ging opgebruiken (6 maanden) en dat ik dan wilde stoppen. En daar was hij ook mee akkoord. Ondertussen heeft hij zich nu al helemaal aan het idee gewoon gemaakt

Ik ga volgende week mijn laatste doosje met 3 pilstrippen halen en daarna gaan we ervoor. Als ik goed tel, zou ik ergens eind oktober mijn laatste pil nemen, en dan kunnen we er vanaf november/december voor gaan (weet nog niet of ik eerst een maandje ga ontpillen of niet, waarschijnlijk ga ik daar niet meer op willen wachten )

Maar ik wil dus wel met je mee aftellen. Ik vind het zó spannend, ik kan gewoon niet meer wachten!

Groetjes

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 16:20
Matroesjka

Niemand anders die er eind dit jaar aan gaat beginnen en die mee wil aftellen?

Rebecca, van waar ben je ergens? België of Nederland? En wat was de reden dat jouw vriend er nog niet aan wilde beginnen? De mijne dacht dat we het financieel absoluut niet zouden aankunnen, terwijl we allebei een goede vaste job hebben en daarna wilde hij eerst zorgen dat ons huisje af zou zijn. In september gaat het klaar zijn, dus daar moeten we ons ook al geen zorgen om maken. En nu maakt hij zich nog wel een beetje zorgen "wat komt er op ons af?, kunnen we nog wel dingen met z'n tweeën doen?, ..." De normale dingen denk ik, maar daar zullen we wel doorgeraken

Grtjs

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:36
Rebecca

Ik kom uit Nederland!!!

Mijn vriend dacht ook aan de financiele kant!!! Maar ook wij hebben allebei een goede baan!!! Langzaam begint hij steeds meer aan het idee te wennen dat het bijna zo ver is

Ohhh ik kan niet wachten heb er nu al de zenuwen voor hihi....

Nou gelukkijg kunnen we nu samen aftellen....

ik nog ongeveer 4 maandjes

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 02:11
Loes

hallo meiden!

ook wij gaan in november/december weer proberen voor ons eerste kindje. Na een mola zwangerschap in april en heel veel ziekenhuisbezoekjes, krijg ik waarschijnlijk eind november weer groen licht!! Wij kunnen ook bijna niet wachten om er weer voor te gaan! Helemaal nu ik zwanger ben geweest en ik weet hoe het voelt. Het is zo'n heerlijk gevoel! Dus ik zou graag met jullie mee willen aftellen naar november.

Liefs Loes

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:22
Matroesjka

Hey Rebecca, waarschijnlijk denken alle mannen meer aan het praktische en wij vrouwen volgen gewoon ons hart

@Loes, tof dat je mee komt aftellen, wel jammer om te horen dat je er al eerder aan begonnen was, maar dat je nu weer verplicht aan de pil moet. Ik heb nog al verhalen gelezen over een mola zwangerschap en blijkbaar komt het echt héél weinig voor. Moet toch verschrikkelijk zijn om dat mee te maken! Hopelijk mag je snel terug zwanger zijn! En wij ook natuurlijk

Grtjs

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 14:26
Rebecca

Leuk dat je mee aftelt Loes... Jammer dat het zo is verlopen voorheen... nou met ze drieen duimen dat we allemaal nov/dec eindelijk zwanger zijn

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 21:58
Joke

Hoi dames

Als je wil kan je naar het forum van (nog) een kindje komen. Daar hebben we op pagina 2 een groepje van meiden die in december/begin januari gaan beginnen.

Groetjes JOke

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 10:40
Loes

Zijn jullie allemaal al verhuist naar het andere forum?

Ik ben zo blij dat er nu nog meer zijn met wie ik kan aftellen! Ik ben al vanaf april aan het dwalen op het forum, maar ik pas nergens echt goed bij omdat ik zo lang moest wachten om weer opnieuw zwanger te worden. Ik heb wel een groepje hele lieve meiden ontmoet hier, maar ondertussen zijn die allemaal ook zwanger.
Gisteren weer begonnen met de volgende strip en dat maakt in totaal nog 3 strippen op te maken. Ik mag ze van de gyn achter elkaar door slikken hihi! Dus voor mij nog 63 nachtjes slapen!! Kan bijna niet wachten!

Liefs Loes

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 18:00
Rebecca

hoi Loes,

Ik kon hem niet vinden dat andere ttopic!! heb je misschien een link!!!

Wil ook graag met andere mee af tellen :)

xxx Rebecca

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 18:01
Rebecca

nog 63 dgn voor je loes..dat schiet lekker op!!!
ikke nog 120 ofzo

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 12:16
Loes

hoi hoi,

Ik weet ook niet welk topic word bedoeld

Eigenlijk stop ik wel met 63 dagen met de pil, maar ik krijg pas weer groen licht na mijn gesprek met de gyn op 26 November!!! Dus dat duurt alsnog heeeeeel lang vind ik.

Wat is eigenlijk de reden dat je vriend nog 6 maand wil wachten (nu nog 4 maand) Die van mij vond het eerst wel een beetje eng, of het wel het goede moment was... Maar nu twijfelt hij gelukkig niet meer.
Waar uit nederland kom je ongeveer weg. Ik uit overijssel.

Lfs Loes

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 18:23
Elena

Online Status
hey meiden!
ik kom mee aftellen...
wij kunnen er hopelijk voor gaan rond november. mijn vriend moet eerst nog medicatie uit zen bloed zuiveren. we hopen groen licht te krijgen tegen november.
maar als het kriebelt is het lang wachten hé.
ik wens jullie heel veel aftel plezier! leuk om samen te wachten tot het zover is!

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 11:30
Rebecca

heei meiden,
afgelopen 2 weken ben ik met vakantie geweest!! daar weer god gepraat over babies krijgen de veranderingen etc.

en wat denk je?? hij is om en hebben tijden de vakantie geklust haha, was toevallig net mijn vruchtbare periode!!!

Oh ik ben zo blij!!! nu aftellen tot de 25e,

Jullie nog ff sterkte met het wachten!!! ik zal hier nog wel meekijken hoor

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 16:47
Marylin

Goed voor je rebecca!

Ik heb ook wat werk gehad om mijn man te overtuigen! Heb hem in december 2007 gezegd dat ik stilletjes aan klaar was voor kinderen. Hij is toen volledig in paniek geschoten. En hoe meer ik erover sprak, hoe negatiever hij zich erover uitliet! Was echt een vicieuse cirkel, want hoe negatiever hij was, hoe meer ik het gevoel had dat ik hem moest overtuigen, waardoor ik er nog meer over begon.

In het voorjaar heb ik dan mijn spiraaltje laten verwijderen, dat moest zowiezo, want dat zat er al te lang in, en nadien probeerde ik er ook wat minder over te spreken. Dat bleek te helpen. Op vakantie hebben we dan gevreeën zonder condoom, en ik dacht echt dat ik zwanger was, maar dat was dus niet het geval. Ik was dus een beetje triestig toen de test negatief was en mijn man vroeg wat er was. Ik legde dat toen uit en hij reageerde echt heel goed. Ik dacht eigenlijk dat ik nog altijd de enigste was die ernaar uitkeek, bleek dat we ondertussen met twee waren!

Ik denk dat mannen gewoon wat tijd nodig hebben om te wennen aan veranderingen

Groetjes

Marylin
Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 18:04
Rebecca

Hoi marylin,

Ik zie dat jou NOD bijna tegelijk is met die van jou!!! spannend hoor ik duim voor!!! hopelijk hebben we volgende week allebei een positieve test!!!

Succes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]