Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/09/2008 @ 13:06 karen | wel, laten wij nu net ook orgalutran gebruiken se, en de zaadjes ook met TESE verkregen zijn!! Ik heb voor de eerste 2 pogingen de orglutran zelf betaald, dat was 180 euro toen( tijd geleden, 2004) voor een doos van 5, dus 2 dozen moeten kopen. Maar de facturen die ik krijg mag ik dus nog es binnendoen bij CM en die betalen nog es 200 euro op de gehele kost van de IVF vanaf eerste spuit tot en met PU terug. Ik heb ooit gewoon niet eens 200 euro extra kost gehad, bleef maar brieven krijgen, van de CM dat ik nog tegoed had:-) De laatste 2 pogingen was orgalutran net zo goed terugbetaald als suprefact, en kreeg ze nu ook gepast, dus exact het aantal spuiten dat ik nodig had. Ik spuit nu wel maar 2 ampullen menopur, maar dat kost 10 euro voor een doos, daus da's ook geen grote kost he. Ten tweede, de zaadjes bij ons dus ook TESE, en ze zeiden vanaf het begin, dat ze nooit een heel strootje ontdooiden, omdat ze zaadjes meer dan behoorlijk waren. |
| 17/09/2008 @ 13:13 karen | De laatste pogingen waren na 2006, toen de wetgeving lichtjes is aangepast, zodat je vb steeds je medicijnen nu via ziekenhuis moet krijgen, en niet meer in apotheek. En ook bijzeggen dat ik niet in een onderzoeksziekenhuis ofzo ben daar krijge je vaak alles gratis als je meedoet aan een studie ofzo Karen |
| 17/09/2008 @ 14:14 jo ![]() | Dank je wel Tamaya,en voor jou een dikke proficiat met je prille zwangerschap! Fijn dat het bij jullie zo snel lukt! Groetekes Jole |
| 19/09/2008 @ 12:09 karen | Wij moeten ook elke FM betalen, maar daar trek je toch een groot deel van terug?? Was bij ons 50 euro per echo en BN, maar daar krijgen we al 37euro van terug en de rest hield ik bij voor die 200 euro extra terugbetaling. En hoe vaak moet je gaan per poging? ik 3, soms 4 keer. het labo van de BN moesten we ook apart betalen, maar ook die facturen stak ik bij de extra terugbetaling. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Donorzaad uit Denemarken