Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 21:58 Janneke ![]() | Ja klopt. Dank je wel... |
| 15/08/2008 @ 08:41 Line ![]() | Zeg en hoe gaat het met jullie stuk grond??? |
| 31/08/2008 @ 10:27 Line ![]() | Hey dames, hoe gaat het hier?? Janneke, hoe voel je je? |
| 03/09/2008 @ 22:22 Janneke ![]() | Ff een nieuwtje, heb vanochtend de 1e echo gehad en daarop waren maar liefst 2 beebjes te zien ![]() |
| 09/09/2008 @ 10:58 Line ![]() | Da's waar verdorie... Amber is al 1 jaar !! Man man man wat vliegt de tijd!!Zeg, een grote hieperdepiep voor Amber hoor ![]() |
| 09/09/2008 @ 11:21 | zwanger worden met clomid hallo ik probeer nu al 14 maanden voor een tweede kindje en op de normale mannier lijkt het niet te lukken van mijn dochtertje was ik na drie maand zwanger en nu is het al zo lang ik ben al een paar keer langs geweest bij de dokter omdat ik soms 3 maal menstrueerde op een maand en die heeft mij nu clomid voor geschreven heeft er iemand ervaring met clomid ik heb nu 2 maal daags clomid moeten nemen voor 4 dagen lang mss is er toch nog hoop groetjes purdy |
| 09/09/2008 @ 11:54 | hopelijk lukt het e ![]() |
| 20/09/2008 @ 08:56 Line ![]() | Hey Janneke... waar is de banner naartoe??? |
| 26/09/2008 @ 19:11 | Clomid Heeft er iemand ervaring met Clomid. Of ben je er ook net aan begonnen? Ik ben namelijk vandaag begonnen met de eerste kuur! Groetjes Ikke |
| 03/11/2008 @ 11:19 | Hey Line, Hoe is het met je? Sunshine, hoe is het met jou en je dochter? Groetjes Janneke. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Bijwerkingen van Clomid????

Geweldig nieuws is dat!
Maar ik blijf wel duimen voor jou. Ook al ben ik de laatste tijd maar weinig op dit forum geweest, toch ben je niet uit mijn gedachten geweest, en tracht ik ook af en toe mee te lezen op "IVF 2008"...
Ach, dat komt wel!
)
... dus 'k weet wat gedaan.
Maar ja, hoort erbij he...
!!).
.