Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/09/2008 @ 12:45 NDH | Hihi, heb dat ook al tegengekomen !! Is dit nu de allernieuwste rage of zo? Leuk !! ![]() |
| 30/09/2008 @ 10:14 ENGELMAMA ![]() | giggles, jammer te horen dat je niet zo'n goed nieuws hebt gekregen voor een volgende zwangerschap, maar ik hoop toch dat jullie ook nog het geluk mogen krijgen. engelmama |
| 06/10/2008 @ 19:39 ENGELMAMA ![]() | hallo, dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen) dat ik doorga naar ronde 12maar toch gaan we er opnieuw vol goede moed tegenaan ![]() |
| 07/10/2008 @ 11:35 Anne-Sophie ![]() | hoi Engelmama, we duimen dat het deze keer goed mag gaan ! Liefs, Anne-Sophie |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Cyclus na doodgeboorte

op 2 sept. Vroeger had ik een cyclus van 28 dagen en voelde ik twee dagen op voorhand dat ze gingen komen... Nu zijn we 27 dagen ver en ik voel niets... ik vrees dat ik met een lange cyclus ga zitten nu...afin ik probeer het echt wat int oog te houden, maar het is serieus verwarrend... Mijn buik is de ene dag serieus gezwollen, de dag erna weer helemaal plat...mijn lichaam is duidelijk heel ontregeld...ik hoop ergens dat ze niet gaan komen, maar ik verwacht het toch wel, ik denk niet dat iemand zwanger kan worden twee maand na een zwangerschap van 30 weken...ofwel?ik ga volgende week zoizo op controle dus hopelijk heb ik mijn regels tegen dan toch al gehad...(normale cyclus), ofwel helemaal niet (
engelmama
dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen)
dat ik doorga naar ronde 12