< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
14/09/2008 @ 23:57
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh Sabje, een snoezeke, hoor. Zeker zo ingeduffeld in dat oranje dekentje
Ik hoop ook dat we je gauw gaan kunnen vergezellen. Er moet hier nog eens positief nieuws komen, hé.

Ikke, jij kan morgen op echo, eindelijk. Ik ben eens benieuwd.

Ik woensdag. Amai, ik heb me vanmorgen gewoon overslapen! Ik werd wakker om 11u en heb mijn wekker van 7.45u niet gehoord. Heb dus veel te laat gepuft, aiai... Kieken da'k ben

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 07:38
ikke

Online Status Bekijk profiel
wauw Sabje, wat een schatje! Dat heb je weer goed gedaan meid!!!!

Nouki, niet opgeven, hoor, 3 zijn er toch 3... ik kan wel begrijpen dat je wat ontgoocheld bent, maar toch! Ik blijf hard !

Hier ook 'slecht' nieuws, vanmorgen zijn de begonnen!!
Tja, dus waarschijnlijk geen echo vandaag en is de Clomid-kuur voor niets geweest ...

Wat een gedoe toch steeds hè... zal strakjes gyn bellen en eens horen wat hij te zeggen heeft ...

Ai ai ai!!!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 20:21
sabje

Hallo,

Ikke wat is er uit de bus gekomen ?Heb je je gyn kunnen bereiken?

Laat eens iets weten.

Nouki,wanneer is volgende fm?

Gorgi , hoe voel jij je?

groetjes sab

Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 23:46
Nouki

Sabje, ik moet woensdagmorgen weer op FM. HOpelijk zitten ze er nog alle 3, hé.

Ikke, hoe kan dat nu dat je ongesteld bent geworden? Is dat niet veel te vroeg? Zou het niet de een of andere tussentijdse bloeding kunnen zijn die geen kwaad kan? Ben benieuwd wat de gyne te zeggen had.

Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 07:40
ikke

Hey meisjes!

Ja idd, ik heb dus waarschijnlijk een natuurlijke eisprong gehad, niet te geloven. En dan nog in York!
Enfin, onze 1ste kans is dus alweer voorbij....
Toch wel raar hè, dus onmiddellijk na mijn mk had ik al een cyclus! Het is nu 6 weken geleden.

Gyn zei niet veel, ik moet morgen opnieuw Clomid nemen, en dan op 26/09 op controle... Hopelijk is dat allemaal niet te snel, ik heb pas een kuur gedaan op 3/09! Dat is pas 2 weken geleden...
Ik heb wel meer en meer last van de bijwerkingen ... !
Och ja, het is voor een goed doel hè.

Nouki, succes morgen hoor, wanneer moet je gaan?

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 13:07
Nouki

Ik ben vanmorgen weer op echo gemoeten en het is schrijnend, echt waar... Heb er mijn tranen al voor gelaten en dan kom je zo op het werk aan met iets rodere ogen en lap, moet'k het nog eens uitleggen, weer tranen... pff.
Er zat nog maar EEN follikel. De andere twee waren gewoon al weg!? De gyn heeft er geen verklaring voor waarom ik op mijn 35 al geen eitjes meer aanmaak. Deze poging stopzetten wilde hij ook niet doen want je kan maar 2 keer een poging stoppen zonder ze als ivf-behandeling te zien en vermits er één eitje is wil hij toch verder doen. Mij niet gelaten, een kans is een kans natuurlijk. Maar komaan, hoe zijn we nu bezig, hé?

Ik heb dan ook maar ineens de stap gewaagd en heb naar Jette gebeld. Ik wil eens zien of het daar vlotter gaat en of ze me daar, door een ander schema, misschien wel meer eitjes kunnen laten aanmaken. Ik heb een afspraak met Dr. Vos op 14/10. Valt nog mee van wachttijd.
Pff, balen, ze. 'k Moet misschien binnenkort overwegen via eiceldonatie te gaan en 'k dacht niet dat het ooit zover zou moeten komen

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 14:49
ikke

Nouki toch .... lieve meid....!!
Wat is dat toch allema ....!!?? En geen verklaring? Hoe kan dat nu?
Ik stuur je alvast een virtuele knuffel:

Wel goed dat je al snel naar Jette kan! Ik hoop echt dat ze het daar beter doen.....
Kom op meid! Niet opgeven, ondertss heb je hier ook nog 1 kans ... toch?

Sterkte lieve meid, ik denk aan je!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 18:41
Nouki

Ja, ik heb nog 1 kans, da's waar maar toch.... Je weet ook dat die kans maar klein is, hé.

We maken nogal wat mee, hé. Jij met een eisprong die je totaal niet verwacht hebt én ook al voorbij is en ik met mijn eitjes.
Pff, 'k geloof er vandaag gewoon effe niet meer in. 'k Zal de moed nog wel terugvinden, zo ben ik, maar vandaag nog effe ni...

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 07:41
ikke

Dat kan ik best geloven, meid! Ik begrijp je volledig, ik zie het soms ook helemaal niet meer zitten ...
Maar ja, we meoten verder hè. Hoe kan anders onze wens uitkomen?
Ik ben er zeker nog niet aan toe om deze op te bergen ...Dat kan ik nu nog niet, dus moet ik wel verder hè...

En dat is bij jou ook, denk ik ....

Dus, vandaag is een nieuwe dag, met nieuwe moed!

Go go go!!!!

Ik ben wel blij, ik heb gisteren een weekje zon geboekt! Komt niet goed uit wat betreft de 'planning' maar het kan me niet schelen, die zon en tijd samen met het ventje zijn nu wel effe belangrijker... We hebben het echt nodig ....
En 'en plus', we vertrekken op mijn verjaardag! Fijn hè! Nog 3 weekjes!

Maar eerst nog 'dubbel shiften' draaien omdat mijn collega op vakantie is!

Nouki meidje, ik voor je!

Heel veel liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 08:50
sabje

Hoi ,

Nouki , gaat het al iets beter vandaag? Ocharme die stomme eitjes altijd. Natuurlijk heb je er nog 1 maar drie was natuurlijk beter geweest. Misschien stomme vraag maar hebben ze al een ander stimulerend middel geprobeerd? Volgens mij is er clomid, menopur en puregon. De ene dame reageert miss beter op het een en de ander op iets anders?
Inderdaad goed dat je al snel naar jette kan. Wsl zal het enkel een gesprek zijn en zullen ze je huidige cyclus timen en een afspraak maken voor de "eerste" keer. Wie weet is hun aanpak idd effectiever .
Laat ons echter maar hopen dat je niet meer hoeft te gaan he ...
Ik duim voor je hoor en ook van mij krijg je een dikke knuffel.

Ikke,
Jij gaat er een weekje tussenuit, en gelijk heb je . We hebben een rotzomer gehad en vakantie doet altijd deugd. Hetkomt miss niet uit met het schema maar "quality time" met je mannetje is idd minstens even belangrijk. Na een welverdiende week rust kan je terug met volle moed ertegenaan.
Vier je verjaardag daar maar goed en laat je zorgen maar achter hier op het forum. Ik hou ze voor jou wel bij...

Tot de volgende keer he dametjes en ik blijf duimen hoor voor jullie.

groetjes sabje x

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 21:45
Nouki

Hey meisjes,

Het gaat al wel iets beter maar het blijft zo in mijn achterhoofd zitten dat het gewoon niets meer zal worden. Morgenvroeg moet'k weer op controle en nu heb'k al schrik dat dat laatste eitje ook weg zal zijn. Afwachten.

Ikke, ik kan die droom ook nog niet opzij zetten, hoor. Ik zal wel weer kracht halen uit een volgende nieuwe poging. Bij deze ben ik wel wat minder happy maar de volgende geeft weer nieuwe hoop natuurlijk.

Sabje, de gyn zegt dat het met eender welk hormoon hetzelfde zal zijn en dat is juist wat ik niet geloof en daarom heb ik naar Jette gebeld. Hoe kan dat nu dat hij zegt dat het allemaal hetzelfde is, hé?? Toen ik IUI deed gebruikte ik Menopur (in begin Clomid) en had ik soms 2 eitjes, en dat was maar voor inseminatie! Het zal in Jette zeker eerst maar gewoon een gesprek zijn maar na deze poging wil mijn gyn ook een pauze inlassen dus het blijft al hetzelfde met Jette, daar zal het ook nog even wachten zijn. Ondertussen hebben we weer eens iemand anders gesproken en inderdaad misschien een andere aanpak, hé.

Ikke, ik ga 29/09 een weekje naar Kreta. Waar trekken jullie naartoe? Fijn, hé, zo'n vakantie in't vooruitzicht. Daar trek ik mij nu ook vooral aan op. Effe uit de zever en sleur van thuis.

Allee, ik zal morgen zeker verslag komen uitbrengen, hoor

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 07:31
ikke

Goede morgen!!!

Hey Nouki, succes deze ochtend hè meid! Ik zenne!

Ja groot gelijk om naar Jette te gaan, pas op het is daar over druk en zo, maar wel heel goed...
Mijn vriendin zat eerst 7 jaar te klungelen in Leuven vooraleer ze naar Jette ging, en hier werd er naar haar echt geluisterd en werd ze geholpen, ze heeft toch een zoontje! En in december gaat ze voor een 2de, direct in Jette ....

Oh fijn naar Kreta op 29/09! Wij naar Egypte op 10/10...
Leuk!!! Ja wat zon in deze donkere tijden kan zo goed doen hè!

Sabje, lief van je dat je mijn zorgen hier wel wil voor mij wil bij houden!

Hier al dag 3 terug aan de Clomid ... en aan het aftellen naar 26/09...
Ondertss groot dilemma of ik 'krullen' zou laten zetten in mijn haar, en of ik misschien van job wil veranderen. Mijn vroegere werkgever is in mij geïnteresseerd! En het is 10 jaar geleden, wel tof hè...
Enfin, afleiding genoeg dus!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 09:47
sabje

Ikke,

Hihi wat grappig! Ik heb net hetzelfde probleem: twijfel ook over krullen en over een nieuwe job.Ik had het er al eens over met de kapper en hij zei dat er een nieuw soort permanent is dat een meer natuurlijke krul geeft dan sommige poedelkopjes. Deze krul houdt geen zes maar drie maanden en kan onmiddellijk na plaatsing terug ongedaan worden gemaakt mocht je het resultaat na een week of zo toch niet zo goed vinden...(en dit zonder schade aan je haar)

Mijn job is al een jaar of twee niet meer wat ik wil. Probleem is dat het zeer goed betaald is voor 4/5 de , dt het een vast job is als ambtenaar en dat ik veel extra voordelen heb ...
Probleem dus,want als ik alles opgeef om in prive te gaan werken , kan ik niet meer terug, tenzij ik me terug medisch laat screenen en dan nog zal ik in Brussel terecht komen terwijl ik nu dicht bij huis werk.
Ik zit echt al maanden alles te wikken en wegen ...
Bij ons kan je evt een "gunst" (lees:kan geweigerd worden) vragen aan de baas om je voor een max periode van twee jaar "verlof voor persoonlijke aangelegenheden " te geven . Tijdens die twee jaar zou ik evt iets in prive sector kunnen proberen en dan na twee jaar terugkeren. MAAR: er is nu al personeelstekort dus ik durf het gewoon nog niet vragen aan mijn baas . ...
Zou heel graag een "gewone " job doen , waarbij ik toch nog genoeg verdien en in het weekend en op woensdag thuis ben ,maar ja , wie wil dat niet ?

Alle binnenkort naar Egypte. Ben je er al eens geweest? Ik al twee keer en vond het een supervakantie. Het zal in ieder geval zonnig en warm zijn .

Nouki , hoe was het deze morgen?
Ik hoop dat je ei er nog zat en optimaal is voor de brvruchting !!
Ik heb al gehoord dat er mensen zijn (ken iemand) die met clomig niet reageren en met menopur ineens wel dus denk echt dat ze het eens moeten proberen ,maar dat zullen ze zelf wel bepalen in Jette. Het is er idd zeer druk en omdat je daar een badge hebt lijkt het meer op een "nummertje" dan op een "persoon" als je naar daar moet. Alles gaat ook via tussenpersonen (prof doet zo weinig mogelijk om zoveel mogelijk mensen te kunnen zien ,dus echo en bijhouden dossier ,afspraken maken , bellen naar monitoring voor resultaat en planning: dat zijn allemaal verschillende mensen )
Maar:het zijn wel allemaal mensen die weten waar ze mee bezig zijn.

Jij gaat dus ook op verlof naar Kreta . Ik ben er nog nooit geweest maar slechter weer dan hier zal het wel niet zijn zeker he ? En niet moeten werken , koken , wassen ... zal zalig zijn, geniet er maar van.

groetjes sabje x

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 13:14
Nouki

Hello,

Over krullen en jobs kan ik hier niet mee praten, haha. Ik heb al krullen en brush ze er de laatste twee weken uit. Typisch, hé, wie ze heeft... 'k Wilde eens veranderen maar nu ben ik wel elke morgen aan het brushen, moet'k iets sneller door doen dus.
Mijn job is ook nog goed dus daar ga ik niet over klagen

Sabje, wat doe jij juist? Het is altijd een risico om naar de privé sector te gaan, hé. Je hebt meer werkzekerheid als ambtenaar dan in de privé. Maar daar zijn dan weer andere voordelen.

Ikke, Egypte zal ook zeker en vast wel mooi zijn. Ben er nog nooit geweest. Het weer is daar altijd wel heel goed. Een vriend van mij is sinds 2 weken terug en 't was daar 40°! Nét iets te warm voor mij, eerlijk gezegd.

Ik ben vanmorgen dus geweest. Het was nog altijd dat ene eitje. We hebben maar besloten om IUI te doen ipv IVF. Mijn vriend was er ook bij en ik heb de indruk dat de gyn dan veel meer uitleg geeft. We hebben niet gezegd dat we een afspraak gemaakt hebben in Jette en eerlijk gezegd twijfel ik nu wel of ik ze ga laten doorgaan. Ik ga ze in ieder geval naar een latere datum laten zetten want 'k ben vanmorgen weer iets geruster gesteld. Het is gewoon een feit dat mijn eicelreserve opgeraken en daar kunnen ze in een ander ziekenhuis ook niets aan veranderen. Op is op. Ik ben begonnen over andere hormonen en dat gaan we nu volgende keer wel doen. Ik moet mijn volgende cyclus starten met 2 pilletjes Clomid op dag 1 en vanaf dag 6 5 ampullen Menopur. Ik wil dat toch ook eerst afwachten. Reageer ik dan nog niet zoals het moet dan denk ik dat het gewoon zo is. Ze gaan in Jette dan niets meer kunnen doen dan we nu doen, hé? Dan wordt het overwegen of we eiceldonatie zien zitten.
'k Had er écht een goei gevoel bij vanmorgen, hoor. Hij heeft ook uitgelegd dat Jette een goei ziekenhuis is en dat er kleine verschillen zijn maar dat er nooit bewezen is dat het beter is. Het is maar hoe ze zich naar de buitenwereld profileren. Sommige ziekenhuizen tonen hun cijfers aan de buitenwereld en andere niet en zo geef je een beeld naar de mensen toe dat lijkt alsof ze beter zijn maar daarom is het niet altijd zo, of is er geen verschil met een ander ziekenhuis.
We hebben zo'n heel gesprek gehad over verschillende ziekenhuizen (zonder zelf gezegd te hebben dat we die afspraak hadden)
Maw we kwamen er met een goed gevoel buiten vanmorgen. Zondag zal het normaalgezien IUI zijn. En dan daarna dat andere schema. Als de IUI niet zou gelukt zijn (zou straf zijn als't wel is, maar je weet nooit natuurlijk)

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 13:46
sabje

HELLO,
Ik ben politieagent. Ik heb zowel binnen-als buitendienst en nachten en lates en vroeges en in t weekend zijn het shiften van twaalf uren, dus als ik een weekend werk werk ik zowel zat als zondag van zeven tot zeven en met de nacht in t weekend ist vrijdag een nacht van acht uur , zaterdag van tien uur en zondag van twaalf uur. Ik kan u verzekeren dat dat niet goed is voor je bioritme, gezinsleven en humeur want ik kan eig niet zo goed meer tegen die nachten. Toen ik zw was moest ik er ook geen meer doen dus ik heb er sinds jan geen meer gedaan ,maar vanaf jan dus terug wel...
Ok ik heb er toen zelf voor gekozen maar na tien jaar heb ik het eigenlijk wel al gezien en bovendien is de kob niet zonder risico's. Er moet maar 1 zot zijn die het in zijn hoofd haalt om me omver te knallen he, dan hebben mijn kindjes geen mama meer , ... heb beetje een schrik gepakt op dat vlak .

Goed van je eitje he, misschien is het wel gelukt deze keer , we duimen altijd.
Je kan zien wat jullie doen , Jette is er volgende maand ook nog en binnen twee maanden ook ...

groetjes sabje x

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 00:56
Nouki

Hey Sabje, ik herinner het me weer. Je had dat al eens verteld dat je politie agent bent. Mijn vriend is er ook een dus ik ken alles van die bioritmes. Hij loopt ook soms lastig rond omdat hij niet bijgeslapen geraakt. Bij hem zijn het ook 12-uren shiften dus dat weegt door.

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 10:44
Ikke

En ik heb 2 schoonbroers die agent zijn! Dus ik ken er ook wel iets van
Ja dat werk hè, ik ben nu bijna 10 jaar bij deze werkgever, en pas op, het is een hele leuke bende daar en hele toffe branche (reclame)! Maar er zijn geen doorgroeimogelijkheden, en ja soms, hoe spijtig ook, wil een mens eens iets anders ....Maar er is nog niks beslist natuurlijk, ik speel maar met het idee.

Valla zie, weekend! En mijn 'haar' probleem is met een week uitgesteld, zal voor volgend weekend zijn.... Anders geraak ik niet door m'n was en plas, vrees ik.

Volgende week op controle, ben toch benieuwd, wie weet wat is het deze keer .... !

Enfin, dat was het!

Dikke knuffel,
Ikke.
Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 12:27
Nouki

Hey,

Zalig inderdaad, het weekend! Het is voor mij ook het begin van drie weken vakantie! Ik heb helemaal geen stress nu

Vanavond Pregnyl zetten en maandag inseminatie. 't Zal wel niks worden, waarom zou het ineens wel raak zijn, hé. Maar ja, een kans is een kans, hé.

Ikke, 't is nog lang, hé, tot de 26ste! 'k Ben wel benieuwd

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 07:43
ikke

Nouki!
Zaaaaalig! 3 weken vakantie!!! Ooooh héérlijk!!!!
Geniet ervan meidje, en wie weet, ontspannen aan een inseminatie beginnen kan zeker geen kwaad!

Ja, nog effe en het is vrijdag, duurt idd lang, maar ja ...

Ik heb echt geen zin vandaag! Niet te doen, het zal een lange dag worden, bah!

Ben moe ....

Enfin, meisjes, tot later dan maar weer!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 14:53
Nouki

Hey Ikke,

Ik was vanmorgen ook nog heel moe toen we moesten opstaan voor de inseminatie. Ik heb erna nog een uurtje kunnen slapen, hihi... Oh niet mooi van mij, hé, je zo jaloers maken
't Is wel een fijn gevoel, wetende dat je niet direct moet gaan werken. Zo 3 weken is wel lang maar toch..

Vanmorgen IUI gehad, 't zit er weeral in. En nu weer lang afwachten. Gelukkig zal het met dat weekje Kreta misschien wel niet zo'n zwaar afwachten zijn. Ik heb er totaaaaaaaaaaal geen goeie hoop op. Deze IUI is enkel om het gevoel te vermijden dat ik een eitje heb laten verloren gaan. Ik tel eigenlijk al af naar de volgende IVF.

Allee, ik ga hier thuis nog wat verder rommelen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >