< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Je lichaam na curretage

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Je lichaam na curretage
23/09/2008 @ 15:25
sokje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames!

Ik leef nog hoor. Maar het is zo druk met twee kleine kindjes. En momenteel is er ook niet veel nieuws te melden. Morgen moeten we weer naar de kinderarts met Lander voor zijn niertjes en dan kan ik misschien meer vertellen. Met Milo gaat alles supergoed. Hij is een echt babbelkontje. En maakt nu al twee woord-zinnen. Zijn stappen is nu supergoed. Hij kon direkt ook zich bukken en weer rechtstaan en vanuit zit gaan stappen en omgekeerd. Zoals ik verwacht had, was het gewoon een kwestie van de schrik te overwinnen en zou hij er dan perfect in zijn. Hihi. Hij valt dan ook alleen maar als hij over iets valt ofzo, maar bij het stappen dus nooit. Grappig hoor.
We zijn vorige week of twee weken terug al ondertussen naar de Efteling geweest. Supermooi is het daar nog steeds en de kindjes hebben er echt van genoten. Mijn schoonma was mee en ze viel best wel mee, alleen eiste ze Milo nogal op en dat vond ik wel spijtig. Dus zijn we drie dagen later met Milo alleen naar Plopsaland geweest en dat vond hij ook geweldig. En zo hebben wij ook volop van Milo kunnen genieten.

Hoe gaat het met jullie?
Sannie: hoe is het met de zwangerschap? en met de bi?

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 10:34
Sannie

Hey meiden

Ik leef ook nog hoor haha
Ik heb het gewoon heel zwaar, de bi begint enorm veel parte te spelen en snachts slaap ik erg slecht, ben nu ook nog eens verkouden brr

Ik moet nu 2x per week naar het ziekenhuis voor een ctg omdat de kleine last heeft van een onregelmatig hartje, gelukkig gaat dat nu beter maar toch.

Verder ligt ze qua groei net onder het gemiddelde maar dat kan komen omdat ik ook heel klein was bij de geboorte, verdre is ze helemala gezond hoor en is er niks aan de hand.

mijn placenta ligt niet voor de uitgang en dus mag ik op natuurlijke manier bevallen maar wel in het ziekenhuis van wegen het soms onregelmatige hartje

Liefs

San

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 13:37
sokje

Hey dames!

Sannie: Je kan al stilletjes aan beginnen aftellen. Nu weet ik ook dat je een dochtertje verwacht! Super hoor. Dat gewicht is toch altijd maar een schatting he. Je zal het wel zien als ze eruit komt hoeveel ze weegt.

Hier is het wat minder. Volgende week dinsdag moeten we met Lander naar een uroloog in het UZ Gent. Zijn linkerniertje functioneert niet zoals het zou moeten. Waarschijnlijk zal hij een kleine operatie moeten ondergaan. Dan de week daarop moeten we met Milo naar een uroloog hier in Mechelen. Zijn balletjes zijn nog steeds niet ingedaalt en ook niet voelbaar plus zijn velletje kan niet naar achter en het is een beetje geïrriteerd als je het toch een stukje weg trekt. Lander vraagt nog steeds om een nachtvoeding, soms zelfs tweemaal! Dus ik zit er wel een beetje door. Ik zou graag zo eens een paar nachten 8 uur aan elkaar slapen. Maar bon, dat zal wel komen zeker? Voor de rest stellen de kindjes het wel. Ze gaan nu naar een nieuwe onthaalmama en het bevalt ze daar goed. Het is een lieve vrouw die het hart op de tong heeft.

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 14:48

Hey dames!

Hier veel kommer en kwel, maar we houden stand. Gelukkig gaat het met de kindjes wel goed, buiten veel verkouden en Milo heeft net buikgriep gehad. Maar dat hoort er allemaal bij, denk ik.
Ik kwam eens kijken hoe het met jullie gaat, maar niet zoveel reacties blijkbaar.
Sannie: Nu kan je echt aftellen! Alles klaar voor jullie kleintje?

Hoe gaat het met de andere dames?

Hopelijk lezen jullie toch nog mee!

groetjes, sokje
Link naar deze reactie
25/11/2008 @ 09:24
Sannie

Ik waggel nog rustig rond hoor, maar alles is klaar voor de komst van de baby hihi

Doe je rustig aan sokje!!!

Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 13:21
Karin

Sannie van harte met jullie dochter kim, echt super!
Je kent mij vast nog wel van het forum, mijn dochter is nu inmiddels 2 jaar oud.

Geniet met je wonder!!!

Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 13:48
sokje

Sannie: Een dikke proficiat met je dochter! Ik ben benieuwd hoe het allemaal verlopen is! Hoe gaat het met het popje??

groetjes, sokje

Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 10:33
Sannie

Hey meiden

Dank jullie wel voor de felicitaties!!

Met mij en met Kim is nu alles goed.
De bevalling was erg heftig, ze is na het breken van me vliezen binnen 7 uur geboren. Kim heeft het tijdens de bevalling erg zwaar gehad en reanimatie stond al klaar omdat haar hartje drastisch wegzakte, ook de gyn was gebeld. Met een dubbele knip en met veel gedruk op me buik van de assistente kwam Kim ter wereld in 4 persweeen en ze deed het meteen heel erg goed. Ze heeft 3 dagen op de couveuse afdeling gelegen in een gewone wieg met 2 kruiken en daarna mocht ze mee naar huis.

Ik ben na de bevalling nog met spoed naar de ok gereden omdat ik teveel bloed verloor. Ik lag er erg slecht bij. Ik ben gecurettered en daarna het ik 2 bloedtransfusies gehad. Ik ben in totaal 2,5 liter bloed verloren en was ook pas op de dag dat Kim naar huis mocht goed op de been. Nu nog ijzertabletten om me hb omhoog te krikken maar het gaat steeds beter. Kim krijgt borstvoeding en dat gaat enorm goed.

Moet nu naar me meissie toe want ze roept hihi

Liefs

San

Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 21:00
Karin

Goh Sannie dat is niet mis zeg!
Hopelijk zul en kun je nu heerlijk van je meisje genieten na alle "ellende" vooraf.
Wat een genot zo n klein mensje helemaal van jezelf hé!

Heel veel geluk, dat is jullie wel gegund!

en een gezellige 1e kerst met z n drietjes

Groetjes Karin
Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 21:04
Karin

Goh Sannie, dat is niet mis zeg wat een spanningen ook tijdens de bervalling.
Hopelijk kun je nu lekker genieten van je kleine meisje na alle "ellende" vooraf.
Wat heerlijk hé zo'n kleine helemaal van jezelf.

Veel geluk, dat is jullie wel gegund.

Fijne 1e kerst met zn drietjes

Link naar deze reactie
17/12/2008 @ 21:06
Karin

ik zag mijn bericht niet staan dus typte hem opnieuw, maar nu staan er 2 soortgelijke berichten van mij.... geen idee hoe ik er 1 kan wissen.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]