< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » metformine bij pcos ook in België

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
metformine bij pcos ook in België
16/07/2008 @ 10:51
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Flip, hoe zit dat daar?

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:59
Lies

Flip,

ik ben echt super nieuwsgierig hoe het met jouw en je zoontje gaat!! Laat je gauw iets weten?
Myriam, begint de buik al uit te zetten?
Hoe gaat het met de rest? Hier alles oké, Marieke is ook al weer een jaar geworden! Wat vliegt de tijd!

groetjes!

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:55
Mojo

Ja Flip, ik ben ook nieuwsgierig, hoe gaat het met jullie? Vertel !!

Jeetje, Marie ook alweer een jaar, de tijd gaat snel he Lies

Tja ik heb niet zoveel te vertellen, denk ik. Met Nova gaat alles prima, ze is ruim 16 maanden inmiddels. Ze stapt nog niet los en dat mag nu wel van mij maar goed, dat komt vanzelf. Ze is nog altijd een lief, vrolijk en makkelijk kind eigenlijk. Respect voor moeders met moeilijke kindjes want ik vind dit al hard werken haha.
Over ruim 3 weken moet ik voor het eerst naar school, dat vind ik heel spannend maar ik heb er ook zin. Na 1.5 jaar continu moederen heb ik echt een andere omgeving nodig hoor. Vorige week is Nova een dagje bij haar opa en oma geweest en dat was de állereerste keer dat ik een dag alleen thuis was, de 4 a 5 keer dat ze al hadden opgepast was altijd omdat mijn man en ik samen ergens moesten zijn. Nu was ik ziek dus had mijn man het zo geregeld, maar echt....mijn eerste 'vrije' dag in 1.5 jaar tijd dus eigenlijk. Toen merkte ik pas hoe vreselijk moe ik ben en dat het echt niet gezond voor mij is om haar altijd en eeuwig continu bij me te hebben. Dat wist ook al wel maar ja als je geen plekje hebt om haar af en toe heen te brengen houdt het ook snel op natuurlijk. Ik elk geval, ik heb dus wel zin in school, sowieso 2 avonden per week dat ik even niet Mama ben

En nog steeds geen plannen voor nog een kind dus haha, ben je mal, ben hartstikke blij dat ze steeds meer kan en snapt lolol

Mijn zus is trouwens nu 39 weken zwanger, ze hebben al 2 meiden van 12 en 8 en nu nog een kleintje erbij. Ben benieuwd, ik vermoed dat het een neefje is!

Nou Flip, hoe is het met die kleine?!

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 21:40
Mojo

Even vertellen dat ik gisteren opnieuw tante ben geworden, het is een kerngezond en prachtig ventje die de naam Dominic heeft gekregen. Zijn ouders en trotse zussen van 12 en 8 zijn apetrots maar eh, zijn tante niets minder hoor

[Laatst gewijzigd door Mojo - 10/08/2008 @ 21:40] - Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 15:37
mojo

Jammer dat je niet meer reageert Flip, ben zo benieuwd naar jullie; hoe het gaat, of iedereen gezond is..
Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 10:35
Mojo

Niemand meer hier..? Wat ontzettend jammer, ben zo benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 16:28
Lies

Met mij gaat het prima hoor!

Maar ik heb het hier al een tijdje opgegeven. Monologen zijn nogal saai op een forum, hé!

hoe gaat het met jou??

Lies
Link naar deze reactie
01/01/2009 @ 16:27
Mojo

Hier gaat alles zijn gangetje!

Ik ben intussen 46kg kwijt, volop aan het studeren en Nova wordt een heerlijke peuter. Ze kletst ons de oren van de kop, ik vind het helemaal leuk Ik vind het ook jammer dat er nooit meer updates zijn gekomen van Flip en Marion, zeker van Marion, ik heb toch enorm met haar meegeleefd destijds.. Maar goed, maar gewoon hopen dat alles helemaal goed gaat met haar en hun kindje!

Liefs!

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 21:18

Hey Mojo en Lies,

Mijn allerbeste wensen voor 2009! Bij mij is het ook enorm lang geleden dat ik op de forum postte, maar ik kwam wel regelmatig nog eens lezen. Flor is ondertussen al twee jaar en ver klaar om zijn instap op school te doen. Hij tatert de hele dag door en is echt om op te eten. Hier is ondertussen weer heel veel gebeurd! Wij gingen (gaan) bouwen en hadden ons huis redelijk snel verkocht. Maar de bouw liep enorme vertragingen op wat wil zeggen dat wij ondertussen verhuisd zijn naar een voorlopige huurwoning en er staat nog niks van onzen bouw. Hopelijk kunnen we eind dit jaar terug verhuizen, maar dan definitief. Ik had het mooie plan om weer terug zwanger te worden wanneer we in ons nieuw huis zaten (en dat was normaal gepland voor december 2008), maar aangezien alles zo'n vertraging opliep vallen ook die plannen in het water! Want IVF en bouwen gaan niet zo goed samen...Ik ben wel gestopt met Cerazette in oktober '08 en heb sindsdien spontaan mooie cycli van max 33 dagen. Laat ons dus hopen dat zwanger worden op de natuurlijke manier deze keer wel kan...

Lies, jouw meisjes zijn ook al groot zeker? Nog zin in een derde?

Mojo, 46kg dat is niet niks!! Ik vind het heel knap van jou! Verder alles ok?

Ik vraag me ook wel af hoe het met Marion en haar kindje gaat. Zij maakte ook zoveel mee, ik hoop dat alles goed is en ze volop kan genieten nu.

Heel veel groetjes,
Saskia
Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 21:22
Saskia

Online Status Stuur bericht
Ik heb me weer terug even ingetekend

Link naar deze reactie
06/01/2009 @ 21:34
Mirjam

Hey

Lang geleden niet geweest, moet ondertussen alweer bijna bevallen. Spannend hoor! Volgende maand zijn we met z'n 4-tjes.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
07/01/2009 @ 09:35
Lies

Terug beweging hier! fantastisch!
Super dat jij ook weer reageert Saskia! Ik heb me vaak afgevraagd hoe het met je ging! Dus jullie ook verhuisd? Wij ook! Alléé, ondertussen wonen wij al bijna een jaar in ons 'nieuwe' huis. Het is weer een renovatieproject dus we zijn hier nog niet klaar; Maar we hebben nu een fantastisch grote tuin voor de kindjes! hopelijk gaat het bij jullie lekker snel vooruit en kunnen jullie snel weer verhuizen. en misschien komt er onverwacht en spontaan nog een kindje bij, hé? Je zou de eerste niet zijn!
Hier komt er geen derde, hoor. Soms krijg ik wel weer zin maar Kristof is heel resoluut: neen! En misschien is dat maar het beste. Marieke telt ook voor twee, zo'n hevig bazeke! Maar ze is fantastisch schattig. De foto op mijn profiel (waar ze met z'n twee op staan) vat feitelijk goed het karakter van Marie samen!
Florine zit volop in haar peuterpuberteit en heeft heel flink ontdekt dat zij ook een willetje heeft... Ze gaat ondertussen naar school en ze vindt het fantastisch! Ze heeft zelfs al een echt vriendinnetje.
Mojo, amai, zo veel afgevallen!!! Chapeau! Ik probeer hier ook terug een beetje af te vallen maar ik blijf ontzettend moeilijk gemotiveerd! Gaan jullie nog voor een broer of zus voor Nova?
Mirjam, het begint inderdaad flink op te korten voor jou, hé? Begin je al wat zenuwachtig te worden? Heb je een goede zwangerschap? Weten jullie het geslacht?

Ik ga hier maar eens in gang schieten! Straks ga ik voor het eerst met Florine naar de kapper! Spannend!

groetjes en blijven komen hier, hé!

Lies en de girls

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]