Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/09/2008 @ 12:36 ![]() | het is hier zo kalm, zitten jullie op andere topics? of wilt er niemand meer schrijven,...??? mis het hier wel ![]() |
| 23/09/2008 @ 19:19 Cin | Hallo, Graag wil ik me even voorstellen; Ik ben Cindy en (bijna) 28 jaar. Ook ik had(heb) voor mijn eerste zwangerschap pco. Ik werd een jaar lang niet ongesteld, ondertussen wel een paar keer naar de huisarts geweest maar die zeiden dat ik het eerst de tijd moest geven. Na ong. 11 maanden ben ik dan eindelijk doorverwezen naar de gyn. Ondertussen had ik zelf al op internet gekeken en wist eigenlijk zelf al wat de uitslag was.... Idd pco. Was een enorme domper maar we bleven optimistisch. Eerst kreeg ik een kuur provera deze wekte mijn menstruatie op. Dan op de derde moest ik beginnen met clomid. Ik vond het ook maar vies spul. Kreeg er erg veel pukkels van en mijn stemming werd er niet beter op. Maar goed we moeten er wat van over hebben he? Mijn geheugen laat me een beetje in de steek maar ik heb volgens mij drie kuren van clomid gehad en een keer mijn baarmoeder door gespoten. Ik ging voor de vierde keer aan de provera om mijn menstruatie op te wekken. Je MOET hiervan ongesteld worden maar mijn menstruatie bleef uit. Ik snapte er niets van. Had in de tijd al zoveel zwangerschapstesten gedaan dus nu heb ik er niet eens bij nagedacht dat ik evt. zwanger kon zijn. (je mag dan namelijk ook die provera niet slikken) Heb dan ookde gyn. maar gebeld en ik moest toch maar even een test doen en wat bleek.... twee streepjes. ZWANGER! Toen de gyn. maar weer terug gebeld en ik kon gelijk de volgende dag komen. ![]() En ja hoor daar was een klein wormpje te zien. We waren natuurlijk helemaal in de wolken. Hoe ik nou precies zwanger ben geworden is en blijft een raadsel. Of door de medicijnen of toch door mezelf. Om een lang verhaal kort te maken. ik wil jullie door middels van dit verhaal laten zien dat je dus wel zwnger kunt worden en dat jullie de moed erin moeten houden. Ik ben in november bevallenb van een lieve meid Zoë en ze doet het prima! Ik ben na de bevalling nog weer aan de pil geweest en ben nu weer gestopt om te kijken hoe het met mijn menstruatie gaat en helaas het blijft weer uit!! Ze zeggen dat meestal als je een keer zwanger bent geweest het over kan gaan maar helaas... Mijn vriend en ik hebben besloten om nog een paar maandjes te wachten en dan weer naar de gyn. te stappen. Dus ook voor ons word het weer spannend. Nou dames ik wens jullie succes en laten we elkaar op de hoogte houden! Groetjes!!! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

pco= poly cysteus ovarium syndroom