Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/09/2008 @ 11:52 Dieltje | Hey maatje,hoe is het?? Is het vloeien nu eindelijk gestopt?? Hoe voel je je lichamelijk?? En kun je het een plekje geven of is dat allemaal nog te vers?? Denk aan je!! ![]() |
23/09/2008 @ 21:59 ![]() | maatje?? Alles oke,waar ben je?? |
| 14/10/2008 @ 10:23 maatje | Hi meissies ![]() Hoe was de echo vandaag Dieltje?? ![]() Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Hier inmiddels ruim 7 weken na de curretage en nog altijd geen ongi. Vorige week wel twee dagen een heel klein beetje bloedverlies maar daar is het bij gebleven. Sindsdien lage rugpijn en ongibuikpijn maar verder niets... ![]() Greet -> ![]() ![]() Liefs. |
| 20/10/2008 @ 10:01 maatje | Het gaat al opschieten hè Dieltje, wat vliegt de tijd. Spannend!! ![]() Fijn dat alles goed gaat en goed dat je je geen zorgen maakt Lief dat je schoonmama het wiegje helemaal opnieuw heeft bekleed. Volgens mij zijn jullie er helemaal klaar voor hè ![]() Denk idd dat mijn hele lijf van slag is. Week negen is al ingegaan maar behalve flinke buikpijn gebeurt er niets. Mijn rechter -eierstok??- doet ook pijn, soms zit er een hele bobbel.... ![]() Greet, hoe is het met jou lieverd en je kleine manneke?? ![]() Liefs. |
| 22/10/2008 @ 19:46 Karijn ![]() | Hoi Dieltje, Mieke en ik vroegen ons af hoe het met je gaat Zo te lezen gaat het goed en ik zie dat jullie een jongen krijgen leuk hoor. Hoe is het met je suiker Je zal ook wel bijna met verlof gaan heerlijk hoor. Laat je het ons ook weten als het zover is Bij ons gaat alles goed zoals je aan mijn banner kan zien is nummer 2 in aantocht net als van Luuk ben ik in mei uitgerekend Meid we hopen snel weer wat van je te horen http://9maand.be/forum/reactions/35093 grtjs Karin ![]() |
| 28/11/2008 @ 11:17 maatje | Hi meissies, Even een update van hier, uiteindelijk een ongi achter de rug...van krap anderhalve dag. Ik heb bloedarmoede door het lange vloeien na mijn mk en ben moe en zit ontzettend slecht in mijn vel. ![]() Even heel rustig aan dus hier.... Dieltje, het gaat opschieten hè meis Hoe voel je je??Spannend hoor allemaal. Greet, fijne vakantie gehad? Liefs van hier. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Eerste ongi na msikraam,

.