< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » wanneer 2de?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/08/2008 @ 14:24
britt

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Hier ook alles oke.
Mijn kleine man is momenteel druk op ontdekkingstocht, met als gevolg regelmatig vallen en huilen.
Hij eet de laatste dagen ook een beetje minder.
Hoop dat het maar een periode is, want eigenlijk is hij een heel goede eter.Hij lust alles.
Dit alles is wel heel vermoeiend want ik mag hem echt geen seconde uit het oog verliezen.

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 15:17

Online Status Bekijk profiel
hey

ik ben 4 juni bevallen van ons eerste kindje en ik wou al onmiddelijk voor een tweede gaan maar toen wou mijn vriend nog niet maar ondertussen heeft ook hij zich bedacht en heb ik 1 strip van de pil gepakt en nu zijn we dus begonnen voor een 2e ik hoop dat het nu wat sneller gaat lukken als bij de eerste. ik moet wel zeggen dat we met de eerste het echt hebben getroffen met doorslapen dat doet hij al van 7,5 weken en doet de rest van de dag bijna niets anders als lachen en brabbelen echt een schatje

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 22:26
Mireille1983

Hey Hoi dames

Het is zover ik ben ik had 2 mooie roze streepjes
echt super

Groetjes mij

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 09:13
Kim 1975

hoe staat het hier met de dames...? zijn jullie al zwanger? wie is er nog aan het wachten...?

@ Mireille PROFCIAAAATTTTT !!!!! :-) Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe hoor!

ik heb momenteel nog steeds geen dus we weten nog niet hoe de cyclus in elkaar zit.

Ik heb gisteren momenten gehad dat ik toch weer kriebeltjes kreeg om er terug aan te beginnen. Ik zag heel veel toekomstige mama's lopen met van die mooie buiken en dan kriebelde het wel even :-) Nu het zal een of ander moment zichzelf wel uitwijzen wanneer ik er terug klaar voor ben. Ik ga er niet teveel over pierkern anders pieker ik mezelf misschien nog depri :-)

Laat eens horen hoe het met jullie is?

KNuffels
Kim en Lilli

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 22:03
Kim 1975

we hebben hier wegens alle nieuwe stappen .. ( terug aan het werk .. kleintje naar de creche) en het zware werk ... ( het verbouwen van ons huis en de nakende verhuis ernaar.) niet echt tijd gehad om te klussen ..

er waren een paar momenten waarop het raak had kunnen zijn .... toch een test gedaan maar ... negatief ..

ik moet zeggen ... ook al zei ik een tijdje geleden al dat ik er nog niet helemaal klaar voor was .. ik was toch een beetje teleurgesteld ...

knufjes
kim

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 23:02
britt

Hier wordt het verlangen naar nr 2 ook steeds groter.
Nu moet ik mijn manneke nog over de streep trekken.
We hebben het er elke dag over en zijn de voor- en nadelen op een rijtje aan het zetten.
Hopelijk kunnen wij snel voor het echte werk gaan.

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 14:06

Online Status Bekijk profiel
@mireille
proficiat is het je eerste?
groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 21:33
Nova

Hallo iedereen,
vol goede moed ben ik vandaag begonnen met al jullie berichtjes te lezen en ik moet zeggen dat ik mij er helemaal in herken!!!
Ik zal mezelf even voorstellen... sorry dat ik mijn eigen naam en zo niet gebruik, maar ik weet dat er mensen meelezen op het forum die mij kennen en ik wil liever anoniem blijven voor die mensen (kwestie dat ik liever alles deel met mensen die me niet te persoonlijk kennen, want de bekenden zullen dan zeggen: Ah, zijn jullie al bezig voor een tweede???).
Mijn naam is dus Nova (niet echt hé ) en ik heb een dochtertje van 16 maanden. Mijn ventje en ik zijn momenteel erg aan het praten over een tweede spruit. En ik was superblij toen m'n man zei dat hij het ook wel zag zitten om aan een tweede te beginnen.
Jammergenoeg slaat bij mij nu de onzekerheid toe: zullen we het wel aankunnen? financieel? emotioneel? nachtrust? extra werk? ...
Ik wil dolgraag een tweede kindje, maar ben bang dat we (ik) het niet zullen aankunnen!
Eerlijkgezegd zou het wel ideaal zijn qua leeftijd... moest ik in de eerstvolgende maanden zwanger zijn, dan zou m'n beebje zo'n 2 jaar en 3 maanden of zo verschillen met m'n dochtertje. Dat betekent dat ze nog net niet naar school zou gaan!
Er is maar één probleem... om zwanger te raken, zal ik eerst m'n spiraaltje moeten laten verwijderen en dat is nu net hetgene dat ik steeds voor me uit schuif. M'n ventje vraagt me steeds wanneer ik nu een afspraak bij de gyn ga maken, maar daar wringt het wat... als het spiraaltje verwijderd is, is er geen weg meer terug. En ik heb toch zo'n twijfels... maar misschien gaan die twijfels wel nooit helemaal weg!

Sorry dat ik hier zo zaag, maar het doet ongelooflijk deugd om eens al m'n gevoelens te kunnen neerschrijven! Reacties zijn altijd van harte welkom hoor!!!

Ik zal ongetwijfeld met jullie verder komen meelezen... en wie weet zijn we wel nog samen zwanger!

Alvast een dikke proficiat aan Mireille!

Vele groetjes van Nova
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:26
Kim 1975

ze zijn er ...

als wij er klaar voor zijn ...
zijn we er ook KLAAR voor :-)

welkom NOVA .. prachtige naam dat je gekozen hebt trouwens hihihi .. kijk maar in mijn banner :-)
Ik denk dat wat jij daar zegt ons wel allemaal heel bekend klinkt .. je verlangt er zo naar en als het dan zover is dat je ervoor gaat gaan slaat de twijfel toe. Dat was bij ons met ons Lilli ook zo hoor .. mijn vorige zwangershappen waren misgelopen en nu vanaf het moment dat we konden genieten en zagen dat ons Lilli ok was .. sloeg zelfs toen een beetje onzekerheid toe. ALs je er mentaal klaar voor bent dan denk ik dat de onzekerheid wel weggaat ... en misshien afn toe nog even terug de kop opsteekt maar in orde komen doet dat wel. Je zal je spiraal ook pas weg laten halen als je er mentaal klaar voor bent dus ...

veel succes hoor

hoe gaat het met de andere dames hier?

groetjes
kim en lilli

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]