< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » we willen zo graag

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/09/2008 @ 10:21
Tama

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag dames

Een tijdje geleden dat ik nog reageerde, maar ben jullie verhalen wel min of meer blijven volgen. Had even het gevoel dat er enkelen zich niet comfortabel voelden bij de verhalen van al die zwangere vrouwen, dus wou jullie daar ook niet teveel mee confronteren. Ik besef heel goed hoe frustrerend het moet zijn dat allemaal te lezen wanneer je zelf heel wat moeite doet en het allemaal wat langer duurt.

Michian en Efje, ik leef met jullie mee hoor, moet hard zijn om weer zo'n tegenslag te hebben. hoop dat jullie er snel weer met moet tegenaan kunnen.

Tamara, ik zie dat je terug begonnen bent met 'actie'. Fijn dat je niet teveel last hebt van de spuitjes. heeeel veel succes he

Weentje, perfect normaal dat je een lastig gevoel krijgtin de buurt van een zwangere. op reis was er ook iemand bij waarvan ik weet dat die al een jaar of twee zwanger probeert te geraken ... en hoewel ik er echt niet continu over bezig was omdat ik heel goed wist dat dat gevoelig zou kunen liggen merkte ik toch dat dat voor haar niet gemakkelijk was.

Nique, spannend he . Ik dacht eerst dat het een jongen zou zijn, blijkt het een meisje te zijn. Enfin, to be confirmed natuurlijk...ze hebben het maar één keer kunnen zien op de laatste echo. Fijn toch he, zo alles klaarmaken.
Wat vermoeidheid betreft ga je merken dat dat verandert doorheen je zwangerschap. De beste maanden zijn 4-5-6 eigenlijk, dan heb je het meest energie. Daarna ben ik slechter beginnen slapen - ik word heel vaak wakker 's nachts en ook 's ochtends ben ik schandalig vroeg wakker. Gevolg: oververmoeid continu. Pas op, mag niet klagen hoor, heb verder nog niet teveel last. Neem echt af en toe een moment voor jezelf zodat je sterk blijft staan naar het einde toe.

Hoe is 't met de andere dames en de kleintjes?

Met mij verder alles ok hoor. Ben wel vrij moe omdat ik niet goed slaap, maar verder nog goed op de been. Buik begint nu wel wat in de weg te zitten - de grond lijkt zooooo ver . Met onze dochter alles perfect in orde (gisteren naar gynae geweest), ze groeit goed en is duidelijk tegen mijn buikwand en ribben aan 't oefenen om topsporter te worden. Nog 3 weekjes werken en dan ben ik thuis.

Dikke kus
Tama

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 21:00
Efje

Hoi allemaal,

Pfoe, waar afleiding al niet goed voor is! Ik ben de afgelopen week heel erg druk geweest met het opleveren van ons huis. Helaas niet voor de verkoop, maar voor de verhuur. Er was ineens een stel uit India dat er graag snel in wilde, dus hebben wij alles op alles gezet om dat voor elkaar te krijgen. Het was pittig, maar ik heb daardoor lekker weinig aan alle andere toestanden hoeven denken.

Tamara, hoe is het???
Heb je al zicht op de punctie?
Ik duim zoooo hard voor je!

Anne, Joshua 'klinkt' prachtig! Je trotse moedergevoel springt er vanaf, hihi.
Hoe is het met hem? Al weer helemaal bijgekomen van zijn prikjes?
Ja, ik ben inderdaad nog blij met ivf. En ik hoop ook dat 2009 eindelijk mijn jaar mag worden.

Tama, wat fijn dat alles goed gaat! En een meisje, wat leuk
Ik weet niet of ik het geslacht zou willen weten, maar weet wel dat er zeker voordelen aan zitten om het wel te weten. Het zou me ook verder niets uitmaken hoor, ik vind allebei geweldig.

Nique, thanx voor je lieve woorden.
Hoe was het bij de verloskundige? En heb je de ideale kinderkamer kunnen vinden?

Hi Weentje, mooie nieuwe profielfoto van Shania! Wat is het toch een cutie! Alles goed?

Fijne avond nog meiden!

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:39
weentje

Online Status Bekijk profiel
dag dames ik lees hier elke dag trouw mee kom alleen soms niet toe aan reageren

efje gelukkig had je wat afleiding doet soms goed om even alles uit teschakkelen

tamara heb je al echo,s gehad voor te kijken of je eitjes goed groeien ik duim hard mee

tama wat leuk een meisje super zeh ik wou he toen ook heel graag weten maar shania wou het me niet late zien wist het pas rond de 23 weken

anne ja ik heb toch echt nog iets met dit forum hier heb ik veel blijdschap en verdriet met jullie gedeeld en het doet me soms ook pijn om te zien dat het bij anderen nog zolang duurd om zwanger e worde
ow mijn hyves is ook prive hoor al mn fotos zijn alleen zichtbaar voor me vrienden en me profiel is afgescermd dus iemand moet mij eerst om toestemming vragen best handig ben best hyves verslaafd hahahah heb e rveel famelie en vrienden opstaan best handig voor de mensen die verder weg wonen
over me icsi weet eigenlijk ook bijna niemand vind dat best prive en iets om bij me eigen te houden want mensen begrijpen het toch niet
wat fij dat het zo goed gaat met je menneke
weet nog dat je vorig jaar rond deze tijd kwam vertelen dat je zwanger was en hoe is het afgelopen met de prikjes vind dat altijd zo zielig

niqeu ik zei op het begin van ik wil het geslacht niet weten maar immers het zo ver was kon ikhet niet houden van nieuwschierigheid

michian gaat het een beetje met je meid

zit nu ook wel een ebeetje met ene vriendin in me maag ze zijn ook al een tijdje bezig met kindjes alleen wil het niet lukken ze raakt wel zwanger maar kan het steeds niet houden haar baarmoeder vergifitgd haar daarvoor krijgt ze tabletjes en haar boermoeder maakt gaatjes aan
maanden geleden was ze zwanger na 6weken ging het mis nu bleek vorige week dat ze toen zwanger was van een 2ling 1tje gestorven is en de andere wel doorgegroeid was wij erg blij voor hun want ze waws nu 15weekjes ver dus echt de hoop dat alles goed zou gaan
dus niet het vruchtje wat gestorven was is blijven zitten en daardat het niemand gemerkt heeft is ze daardoor een lijkenvergifteging opgelopen helaas is dat niet goed voor haar en het kindje zij kan er aan sterven en als ze door was gegaan had ze op morfine de rest van de zwangerschap moete lopen en dat was helemaal niet goed vor het kindje
dus conclusie zwangerschap afbreken heeft ze dinsdag 2spuitjes gekregen dat het hartje stopt maar het kindje leefde gewoon door
gisteren nog eens 4spuitjes gekregen maar ook dat liet het hartje niet stoppen
dus zijn ze de bevalling in gang gaan zetten tja het einde van een klein meisje
ik vind het zo erg voor hun want er zit ook nog tijd aan verbonden vanwege de baarmoeder nou gaan de ook van start met de mmm
zodat ze zo snel mogelijk zwanger word en een mooi kindje mag ontvangen en dat de baarmoeder er dan zo snel mogelijk uit kan gehaald worden

sorry van dit gezeur maar moets het even kwijt ik vind gewoon zo erg voor ze

verders gaat hier alles goed shania heeft het staan uitgevonden en wil nu niks anders meer ze groeit nog steeds goed en je kan nu echt zien dat het babyzijn er echt af is aan het gaa ze word steeds eigen in haar kaarkter nu wel leuk om te zien maar het is en bljft een pittige dame pffff

zo ga er weer vandoor effe snel aan de poets madamke slaapt

dikke kusssssssssssss aan jullieallemaal

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 14:21
Anne.

Hey allemaal,

Wat fijn Ef, dat je zo veel afleiding hebt gehad..........dat verzacht wel even de pijn. Zorg minder ook nu je je huis kan verhuren. Ik hoop ook echt hoor dat 2009 jullie jaar gaat worden, want sjonge je verdient het echt.

Tama, onlangs dacht ik aan je, of je al bevallen zou zijn etc. Wat leuk een meisje.......ik dacht echt dat ik een meisje zou krijgen, hihih, en dit is toch echt een meneertje! Veel sterkte met de laatste loodjes.

Weentje, wat erg zeg van jouw vriendin...zo denk ik dan maar weer wat hebben wij het toch getroffen. Ook onze weg was best moeilijk, maar uiteindelijk wel gelukt. Onzekerheid is gewoonweg het ergste.

Bij ons weten ook haast familieleden niet van onze icsi hoor. Anders zouden we misschien vragen krijgen aan wie het zou liggen etc. En ik wilde gewoon niet dat ze mijn man 'anders' zouden gaan zien. Je hebt er immers best 'lomperikken' bij zitten, ja toch?! Dus lekker ons geheimpje, mij maakt het niks uit, ben alleen maar meer van hem gaan houden.

Wat goed dat je meisje al staat zeg, lijkt mij ook allemaal heel leuk. Joshua was flink gegroeid, de prikjes, hij heeft 1 dag 38.5 gehad, maar volgens mij had ik er meer last van, dan hij. Hij lachtte nog vrolijk door in de box, gelukkig. Kon die thermometer wel lager kijken, hihihh.

Ook mijn vriendin wil graag zwanger worden, inmiddels 1,5 jaar bezig, maar nog niet in de MMM. Vorige week kwam ze bij me........overtijd.. ik hoopte het heel erg voor d'r. Maar helaas na een paar dagen toch ongi. Ik herkende zo haar gevoelens en weet nog hoeveel pijn het doet.

Ook ik heb nog 'iets' met dit forum......we hebben immers veel gedeeld hier. En ja, ik ben nu een ontzettend trotse moeder, maar daar wil ik gewoon niet altijd te veel over uitwijden, want dat voelt niet goed. Ik wil gewoon ook nog heel graag meemaken dat de anderen zwanger zullen worden!

Verder gaat alles hier prima.

Groetjes
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 22:08
weentje

tja anne je hebt er inderdaad lomperikke bij zeg die stom antwoord kunne geve dus daarom hier ook mondje dicht
tis ook eigenlijk iets prive wat je niet zomaar met iedereen weet

als ik soms er even aan denk weten jullie nog meer van me dan de mensen om me heen hahah

ja herken me ook wel in die dingen terug altijd die hoop als je overtijd bent meestal als ik overtijd was dan als ik dat tegen me man zei kwam de ongie ow wat heb ik die gehaat zeg

altijd die teleurtselling en altijd denken wanneer ben ik nou eens aande beurt

was toen onzettend jaloers op lizzet toen ze onkondigede zwanger te zijn ik heb het haar echt van harte gegund want ook zij heeft erlang op moeten wachten
yoch bekroop mij ook het gevoel van wanneer mag ik het nou eens aankondige heb menige mensen voorbij zien komen zeg

ik denk dat het een goede test is voor je realtie want tis toch allemaal moeilijk ook ik hou nou nog meer van me man dat wat ik met hem heb meegemaakt me man is niet alleen me man maar ook me beste maatje

en ik hoop van hartedat er iemand van jullie binnekort goed nieuws komt vertellen hier want dat hebben we hier hard nodig

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 22:59
Nique

Hier heb ik een emotionele week achter de rug. Woensdag was de begrafenis van mijn oma...heel mooi en emotioneel. Tjee dan merk je goed dat je zwanger bent. met die zwangerschapshormonen is je emotie level sky high
Door de begrafenis hebben we het uitstapje naar Babypark moeten uitstellen naar volgende week. Daar kijk ik dan ook erg naar uit.
Vandaag had ik wel een superdag. Ik heb samen met mijn moeder een droom van een trouwjurk uitgezocht. Ik heb er 3 gepast en de laatste was degene waar ik meteen verliefd op werd. Iedereen was enthousiast en mensen bleven in de deuropening staan, ik voelde me ff een prinses Het passen ging niet helemaal optimaal, ik kwam er wel in, baby moest even ingepakt worden haha..maar nu heb ik wel een heel goed idee hoe het uiteindelijk gaat worden.
Het personeel van de bruidswinkel zijn echte schatten en degene die mij hielp heeft net haar 5de IUI gehad en zit nu in haar wachtweken. Ik heb haar ook mijn verhaal verteld om haar moed te geven dat voor haar ook een wondertje is weggelegd. Het deed haar echt goed mijn verhaal aan te horen en daar voel ik mij ook weer heel goed bij.
Ik gun iedereen, die zwanger wil worden dan ook een mooie, gezonde baby. Voor de meiden hier zal het ook snel raak zijn, daar ben ik van overtuigd omdat jullie gezonde meiden zijn en jullie mannen ook! Dus nogmaals dubbele duimen voor jullie En dan mogen jullie ons helemaal gek maken met jullie zwangerschapsverhalen!
En Anne, ik denk dat ik ook voor de andere meiden spreek..wees jij nou maar ook een trotse mama naar ons toe. Voel je ajb niet bezwaard. Toen ik nog niet zwanger was, kon ik alleen maar hoop halen uit al die positieve verhalen. Ik geniet in ieder geval van je berichtjes. Net zoals ik geniet van die lieve berichtjes van Weentje. Jouw berichtjes zijn altijd met zoveel liefde geschreven.

Maandag heb ik de 20weken echo, dus het zijn weer happy days in deze familie. We willen het geslacht niet weten. Maar mochten we het zelf zien, dan is het geen probleem maar het zal voor ons een gok blijven.

Meiden, ik hoop vaker langs te komen. Ik zal zeker van me laten horen hoe de 20weken echo is geweest.

Liefs, nique

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 14:30
Destiny

Online Status Stuur bericht
Heey lieve meiden
Tjeee....wat is hier veel geschreven zeg.
Moet zo even bijlezen.

Allereerst...Ef..hoe gaat het met je?
Hoe voel je je?
Je mag al bijna naar je gyn, ik hoop dat je daar snel duidelijkheid krijgt, en dat je gauw geholpen gaat worden.

Hier gaat alles goed.
Ik ben met mijn nieuwe job begonnen, ik zit in training voor de technische helpdesk voor internet,tv en telefonie.
Pittig, maar we hebben een hele gezellige groep.
Afgelopen maandag zijn we voor de eerste echo geweest.
Was wel vervelend dat ik daardoor een paar uur later met de tarinig kon beginnen.
Alles was gelukkig goed en ik mocht gaan beginnen met gonal.
Ik merk wel dat ik ontzettend vermoeid ben, helemaal na een dag werken.
S'avonds ben ik echt gebroken.
Na een paar dagen kreeg ik veel last van buikpijn.
Het teken dat de Gonal zijn werk doet.
Vanmorgen zijn we voor de tweede echo geweest....het resultaat tot nu toe:
5 eitjes van 13 mm en een stuk of 8/9 van 9 mm.
Ik weet niet of dit een goed score is, volgens mij wel.
Nu moeten wij aanstaande dinsdag terug komen voor de derde echo.
De verwachting is dat ergens aan het eind van de week we de punctie krijgen.
Ik ben heel benieuwd.

Aanstaande donderdag gaan we naar Coldplay in Ahoy!
Echt ontzettend veel zin in.

Ik heb al een beetje terug gelezen net, en ik zag dat jullie een vervelende tijd achter de rug hebben Nique.
Gecondoleerd met je oma.
Vreselijk voor je dat je dat nu moet doormaken.

Ween, voor jouw vriendin ook vreselijk zeg.
Wat een pech zeg, en dan ongemerkt zwanger van een tweeling.
Hoop dat ze gauw zwanger mag worden.

Meiden ik ga ff lekker relaxen.

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 21:09
weentje

tamara dat is een duper score zeg vooral voor de eerste keer hoop dat je punctie gaat meevallen
we kunne weer beginne met duimen meiden

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 15:35
Efje

Ha meiden,

Tamara, wat goed, tenminste, het lijkt mij toch een hele goede score hoor meid! Zoals je zegt, het doet in ieder geval allemaal z'n werk.
Spannend hoe het morgen is. En dan dus eind deze week waarschijnlijk de punctie Dan gaat het echte werk beginnen! Of zie je dat niet zo? Ik heb zelf namelijk het idee dat ik enorm naar die punctie zou uitkijken en de spannende dagen erna. Is er bevruchting? En dan de terugplaatsing...
Oh meid, ik hoop zoooooo dat dit het gaat worden voor jou!! Ik denk veel aan je en stuur in gedachten heel veel positieve energie naar je toe! Zet 'm op!

Nique, gecondoleerd met je oma. Het is natuurlijk sowieso een emotionele periode, maar ik kan me voorstellen dat het je nu allemaal nog meer aangrijpt. Sterkte hoor!
Fijn dat je je ideale trouwjurk hebt gevonden. Ik weet nog goed hoe bijzonder dat is.

Weentje wat erg voor je vriendin zeg. Ik kreeg het er koud van. Het is helemaal geen gezeur hoor meid! Het is heel normaal dat je daar zo mee zit. Ik hoop voor je vriendin dat ze snel weer zwanger mag worden en dat het dan allemaal goed gaat. Jeetje wel heftig zeg, dat daarna haar baarmoeder eruit moet.

Ha Anne, ook jouw vriendin heeft het niet makkelijk lees ik. Gelukkig kun jij haar troosten. Je weet als geen ander hoe het voelt en hopelijk put ze kracht uit het feit dat jij uiteindelijk ook mama bent geworden.
Ik vind het super fijn dat je hier nog mee schrijft, en Weentje ook, want jullie weten altijd de juiste toon te zetten zodat het nooit vervelend is om te lezen over jullie trotse moedergevoelens.

Met mij gaat het prima, maar het voelt een beetje als stilte voor de storm. Maandag heb ik een afspraak met mijn gyn om te bespreken wat we nu gaan doen. Dan gaat het denk ik weer iets meer leven. Het is nu soms net of het allemaal maar een boze droom was. Gek he, ach, het is een overlevingstechniek zullen we maar zeggen

Fijne week meiden!
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 20:55
Nique

Ik heb vandaag de 20-weken echo gehad en het was supergeweldig. Alles zit erop en eraan en alles groeit goed en is normaal voor 20/21 weken. Ik vond het heel interessant dat ze alle organen en delen van het lichaam langs ging met uitleg. Zoals het hartje is opgebouwd, wow echt super om te zien. De baby maakte ook nog een koprol tussendoor, erg lenig haha... De echo duurde langer dan een half uur, dus dat was genieten voor ons! Dit was de laatste echo in het ziekenhuis, omdat alles zo goed gaat met mij en de baby. Nu hebben we alleen nog een pretecho met 25 weken. Dat zal nog bijzonderder en mooier zijn met 3D/4D beelden en DVD.

Gisteren hebben we ook de kinderwagen en een wieg gekocht. We hebben gekozen voor de Quinny Buzz3 in het zwart. Zondag gaan we de babykamer kopen. Ppppfff en dan komen er nog heel veel dingen die we nodig hebben. Maar ja dat weten jullie ook maar al te goed

Tamara, ik krijg een goed gevoel over je goede resultaat van je eitjes. Ik had met de 2de echo ook een eitje van 13mm en die is uiteindelijk uitgegroeid naar 23mm. Baarmoederslijmvlies was 6,7mm. Hoe was de dikte van je baarmoederslijmvlies? Toen mijn eitje 23mm was, was de dikte ruim 8mm. Dus ik hoop dat voor jou dat ook uiteindelijk zal worden. Ik hoop het zo voor je, want dan zit het echt goed!

Ik ga nu lekker genieten van alle vrouwen series op tv en van "Hoe word ik mama in Amsterdam-Zuid" van Bridget Maasland. Dutch girls, kijken jullie dat ook?

Groetjes

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 19:27
Anne

Online Status

Nique, ten eerste gecondoleerd met je oma.........het is ook zo kl*te gevoel vind ik, het idee dat je oma dan nooit je kindje zal zien/kennen. Dat vind ik het ergste, als ik denk aan mensen die al overleden zijn. Ja, die emoties komen goed los, als je zwanger bent.

Wat super nieuws, de 20 weken helemaal goed!! Mooi he dat ze alles langs gaan en er zat zelfs een koprolletje in, lekker lenig ding, hihihi!! Hopelijk heb je straks een gemakkelijke bevalling en kan hij/zij dan ook de draaitjes (spildraai) goed maken.

Tamara, wow dat is een goede score hoor, ben benieuwd wanneer je punctie is, niet tegenop zien hoor, het valt heel erg mee. Wel je rust houden, na die tijd hoor. De tweede keer beviel me dat veel beter. Je eierstokken vullen zich hierna namelijk met vocht en bloed, heel normaal, maar kan wel pijn doen. Daarom rustig aan!! Hopelijk heb je een heeeeeeeeeeleboel rijpe eicellen en veel bevruchtingen. Wel in het boekje schrijven hoor, die je krijgt na de punctie. Trouwens misschien een jaartje terug lezen, kom je mij tegen.

Efje, ik heb het zo vaak gezegd, maar die overlevingsdrang van jou, dat is echt nogal wat hoor, daar mag je trots op zijn! Op naar je gyn meid, met hopelijk nu wat beter nieuws, zodat je weet waar je straks staat en wat je staat te wachten. Ik duim voor je!

Ja, Ween, zo gaat de tijd voorbij....ook wij dachten het nooit, maar toch godzijdank is het gelukt. Lisette, ja, soms vraag ik me weleens af hoe het met haar en Robin is, vooral nu jezelf weer zoveel veranderingen ziet.

Alle veranderingen zijn onwijs leuk om te zien, Joshua doet nu veel 'praten' nouja, zegt maar gerust zo nu en dan schreeuwen, dus ik ren om de haverklap naar de box, hihihih. Goed voor de overtollige kilo's.

Trouwens overtollige kilo's, mijn man heeft de Wii Fit gekocht, lachen joh hoe we nu in de kamer staan, vooral met hoelahoepen, ik kwam niet meer bij toen ik hem dat zat doen. Ik zei ja schat, zo moet je vanavond ook doen, whahahahha, toen viel zijn hoepel en was ie af. Het record staat op mijn naam. We hebben een nieuwe hobby!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:42
weentje

willen jullie even stemmen op ons dochtertje
op

http://www.kids-harmony.nl
boven aan inde rechterhoek en dan op de naam shania

je kan maar 1keer per week stemmen

alvast bedankt

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 22:09
Efje

Even snel een berichtje voor Tamara:
Meid, heeeeeeel veel succes bij de punctie en ik duim voor een hele mooie oogst en daarna een geweldig resultaat!
Is het morgen? Vanavond ben je geloof ik nog naar Coldplay, hopelijk een leuke afleiding.
Veel liefs van mij!

Weentje ik ga zeker stemmen op Shania
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 22:51
Destiny

Hey lieve meiden

Ook even een snel berichtje van mij.
Morgenochtend om 9 uur hebben we de punctie.
Ben best wel zenuwachtig.
Ik merk nu dat het zwaar is, ben constant moe.
Als ik net uit bed ben heb ik al weer het gevoel dat ik er het liefst weer in wil kruipen.

Gisteravond kwam mijn man op het idee dat het misschien toch niet zo'n goed idee was om naar Coldplay te gaan..aangezien het vanuit hier minstens 3 uur rijden is en we morgen al vroeg in Zwolle moeten zijn..
Met pijn in mijn hart heb ik dan ook de kaartjes op marktplaats gezet.
Maar we weten waar we het voor doen.

Ik ga nu slapen..het is al best laat.
Dankjewel voor jullie ondersteunende berichtjes.

Ik laat morgen wel even weten hoe het is gegaan.

Liefs Tamara

Ween.. ik ga ook zeker op je dochter stemmen!
Anne, ik zal morgen kijen of je er tussen staat.

[Laatst gewijzigd door Destiny - 02/10/2008 @ 22:53] - Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:40
Destiny

Heey meiden

Nou, vanmorgen de punctie gehad.
Uiteindelijk viel het best mee, mede dankzij de morfine die ik kreeg.
De artsen en zusters zijn ontzettend lief.

De score: 18 eitjes..
Ik heb begrepen dat dat veel is.
Het zaad was ook goed dus het is IVF geworden.
Zondag horen we meer.

Anne ik heb geen boek gezien hoor..was dat bij de punctie?

Lieve Ef, je moet al gauw naar de gyn.
Oh meid ik hoop dat je dan gauw wat duidelijkheid krijgt.
Weetje ik ben het helemaal eens met wat Anne pas schreef.
Ik bewonder jouw positieve instelling!
Jij hebt pas geleden zulk rot nieuws gehad, en toch ben je zo erg geïnteresseerd in mij, hoe het met mijn IVF poging gaat.
Op naar de Gyn!

Nou meiden ik ga weer op de bank liggen.
Heb zowat de hele middag geslapen.

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 17:47
Efje

Oh wow! 18 eitjes, Tamara dat is echt een fantastisch resultaat!! En dan ook nog goede zaadjes, dat gaat gewoon helemaal goed komen!
Spannend lijkt me dat om nu te wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor veel bevruchte eitjes! Laat je het weten hier?
Wat fijn dat de punctie meeviel trouwens. Wel rustig aan doen nu he? Als al die 18 eicelblaasjes zich gaan vullen, moet je echt chillen hoor. Laat je man (hihi, nog steeds ja) je maar goed verzorgen.

Bedankt voor jullie complimentje Tamara en Anne, al heb ik zelf niet het idee dat het iets bijzonders is hoor. Maandag maar even afwachten of ik dan nog wel zo positivo ben

Hoe is het verder met iedereen? Nog leuke plannen voor het weekend?

Liefs, Efje
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:51
weentje

dank jullie wel
maar had me wel vergist je kan 1keer per 24uur stemmen

xxxx van ons

jeetje tamara wat een goed resultaat zeg
ik duim heel hard mee meis

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 13:43
Destiny

Hey meiden

Nou, even snel een berichtje van mij..
Mijn lieverd wil zo graag even achter de pc.

We zijn net gebeld.
We hebben 16 bevruchte embryo's.
Als alles goed gaat hebben we dinsdagochtend de terugplaatsing.
Ik was best verbaasd, maar toen zij de man van het lab dat van die 16 er misschien een paar goed genoeg zijn.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Niet alle embryo's waren even goed.

Hey Ween, ik heb op Shania gestemd hoor!

Nou meiden fijne zondag nog.

Liefs Tamara

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 14:30
Anne

Online Status

Tamara, goede score hoor 18, dat is echt goed! Ik had de eerste keer 16 en de tweede keer 22. Maar zoals die man al zei, het kan zo raar lopen............bij mij bleven van die 22, 8 heeeeeeeele mooien over, van die 8 kreeg ik er 2 terug ( 2 x 8 celligen, dat zijn toppers ), daarvan is Joshua er 1. De ander is waarschijnlijk niet gaan nestelen o.i.d. Destijds vond ik dat heel jammer, maar ik was blij zwanger te zijn. Nu alles zo druk is, ben ik blij dat het een eenling was.

Dus ja, het kan heel raar gaan, maar hoeft niet perse. Alles hangt van de kwaliteit van jouw eicel en je hubbie's zaadcel af. En natuurlijk moeten ze heel lief zijn voor elkaar. Maar er komt vast een TP hoor. De eerste keer kreeg ik 2 x 6 cellige terug, maar niet zwanger. Een oudcollegaatje kreeg deze ook terug en heeft net een tweeling gebaard, dus zo zie je maar, het kan alle kanten op. Hou je rust! Heel veel succes, we duimen voor je!

Efje, nee hoor, jouw overlevingsdrang is best uniek, ik vind ook dat je steeds hele zware klappen krijgt en dan heb ik het steeds zo met je te doen, toch blijf je geinteresseerd. Meid, als je soms even ego berichtjes wil dumpen, is dat heel begrijpelijk hoor. Maar goed, het toont je karakter, je bent vast een verrijking voor de personen, waarin jij een rol speelt..........heb ik het zo goed gezegd......je snapt vast wat ik bedoel! Hou vast aan die mooie eigenschappen van je. Ik duim ook voor jou, voor steeds beter nieuws!

Nu ga ik eens even op onze Shania stemmen, hihih, zet em op, Ween!

Joshua heeft geloof ik een groeispurtje, gister Huilerig, Humeurig, Hangerig, zielig hoor, nu slaapt ie lekker!

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 14:36
Anne.

Gestemd!! Go go Shania, het gaat goed, maar we moeten nog iets meer stemmen, zag ik. Ga het morgen weer proberen hoor.

Tamara, even vergeten, ja, dat boekje kreeg ik na de punctie, je moest vast ook even blijven liggen op een andere kamer, neem ik aan? Toen kreeg ik een schriftje, hierin stonden de ervaringen van anderen. Was best leuk om te lezen. Jammer, dat je het niet kreeg. Misschien was iemand anders je net voor en had die het boekje, of misschien zijn ze ermee gestopt. Nouja, niet belangrijk, belangrijker is jouw TP straks!!

Fijne dag allemaal
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >