Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/09/2008 @ 21:00 Efje | Hoi allemaal, Pfoe, waar afleiding al niet goed voor is! Ik ben de afgelopen week heel erg druk geweest met het opleveren van ons huis. Helaas niet voor de verkoop, maar voor de verhuur. Er was ineens een stel uit India dat er graag snel in wilde, dus hebben wij alles op alles gezet om dat voor elkaar te krijgen. Het was pittig, maar ik heb daardoor lekker weinig aan alle andere toestanden hoeven denken. Tamara, hoe is het??? Heb je al zicht op de punctie? Ik duim zoooo hard voor je! Anne, Joshua 'klinkt' prachtig! Je trotse moedergevoel springt er vanaf, hihi. Hoe is het met hem? Al weer helemaal bijgekomen van zijn prikjes? Ja, ik ben inderdaad nog blij met ivf. En ik hoop ook dat 2009 eindelijk mijn jaar mag worden. Tama, wat fijn dat alles goed gaat! En een meisje, wat leuk ![]() Ik weet niet of ik het geslacht zou willen weten, maar weet wel dat er zeker voordelen aan zitten om het wel te weten. Het zou me ook verder niets uitmaken hoor, ik vind allebei geweldig. Nique, thanx voor je lieve woorden. Hoe was het bij de verloskundige? En heb je de ideale kinderkamer kunnen vinden? Hi Weentje, mooie nieuwe profielfoto van Shania! Wat is het toch een cutie! Alles goed?Fijne avond nog meiden! ![]() |
| 24/09/2008 @ 14:21 Anne. | Hey allemaal, Wat fijn Ef, dat je zo veel afleiding hebt gehad..........dat verzacht wel even de pijn. Zorg minder ook nu je je huis kan verhuren. Ik hoop ook echt hoor dat 2009 jullie jaar gaat worden, want sjonge je verdient het echt. Tama, onlangs dacht ik aan je, of je al bevallen zou zijn etc. Wat leuk een meisje.......ik dacht echt dat ik een meisje zou krijgen, hihih, en dit is toch echt een meneertje! Veel sterkte met de laatste loodjes. Weentje, wat erg zeg van jouw vriendin...zo denk ik dan maar weer wat hebben wij het toch getroffen. Ook onze weg was best moeilijk, maar uiteindelijk wel gelukt. Onzekerheid is gewoonweg het ergste. Bij ons weten ook haast familieleden niet van onze icsi hoor. Anders zouden we misschien vragen krijgen aan wie het zou liggen etc. En ik wilde gewoon niet dat ze mijn man 'anders' zouden gaan zien. Je hebt er immers best 'lomperikken' bij zitten, ja toch?! Dus lekker ons geheimpje, mij maakt het niks uit, ben alleen maar meer van hem gaan houden. Wat goed dat je meisje al staat zeg, lijkt mij ook allemaal heel leuk. Joshua was flink gegroeid, de prikjes, hij heeft 1 dag 38.5 gehad, maar volgens mij had ik er meer last van, dan hij. Hij lachtte nog vrolijk door in de box, gelukkig. Kon die thermometer wel lager kijken, hihihh. Ook mijn vriendin wil graag zwanger worden, inmiddels 1,5 jaar bezig, maar nog niet in de MMM. Vorige week kwam ze bij me........overtijd.. ik hoopte het heel erg voor d'r. Maar helaas na een paar dagen toch ongi. Ik herkende zo haar gevoelens en weet nog hoeveel pijn het doet. Ook ik heb nog 'iets' met dit forum......we hebben immers veel gedeeld hier. En ja, ik ben nu een ontzettend trotse moeder, maar daar wil ik gewoon niet altijd te veel over uitwijden, want dat voelt niet goed. Ik wil gewoon ook nog heel graag meemaken dat de anderen zwanger zullen worden! Verder gaat alles hier prima. Groetjes |
| 28/09/2008 @ 21:09 weentje ![]() | tamara dat is een duper score zeg vooral voor de eerste keer hoop dat je punctie gaat meevallen we kunne weer beginne met duimen meiden |
| 29/09/2008 @ 15:35 Efje | Ha meiden, Tamara, wat goed, tenminste, het lijkt mij toch een hele goede score hoor meid! Zoals je zegt, het doet in ieder geval allemaal z'n werk. Spannend hoe het morgen is. En dan dus eind deze week waarschijnlijk de punctie Oh meid, ik hoop zoooooo dat dit het gaat worden voor jou!! Ik denk veel aan je en stuur in gedachten heel veel positieve energie naar je toe! Zet 'm op! Nique, gecondoleerd met je oma. Het is natuurlijk sowieso een emotionele periode, maar ik kan me voorstellen dat het je nu allemaal nog meer aangrijpt. Sterkte hoor! Fijn dat je je ideale trouwjurk hebt gevonden. Ik weet nog goed hoe bijzonder dat is. Weentje wat erg voor je vriendin zeg. Ik kreeg het er koud van. Het is helemaal geen gezeur hoor meid! Het is heel normaal dat je daar zo mee zit. Ik hoop voor je vriendin dat ze snel weer zwanger mag worden en dat het dan allemaal goed gaat. Jeetje wel heftig zeg, dat daarna haar baarmoeder eruit moet. Ha Anne, ook jouw vriendin heeft het niet makkelijk lees ik. Gelukkig kun jij haar troosten. Je weet als geen ander hoe het voelt en hopelijk put ze kracht uit het feit dat jij uiteindelijk ook mama bent geworden. Ik vind het super fijn dat je hier nog mee schrijft, en Weentje ook, want jullie weten altijd de juiste toon te zetten zodat het nooit vervelend is om te lezen over jullie trotse moedergevoelens. Met mij gaat het prima, maar het voelt een beetje als stilte voor de storm. Maandag heb ik een afspraak met mijn gyn om te bespreken wat we nu gaan doen. Dan gaat het denk ik weer iets meer leven. Het is nu soms net of het allemaal maar een boze droom was. Gek he, ach, het is een overlevingstechniek zullen we maar zeggen ![]() Fijne week meiden! |
| 01/10/2008 @ 19:27 Anne | Nique, ten eerste gecondoleerd met je oma.........het is ook zo kl*te gevoel vind ik, het idee dat je oma dan nooit je kindje zal zien/kennen. Dat vind ik het ergste, als ik denk aan mensen die al overleden zijn. Ja, die emoties komen goed los, als je zwanger bent. Wat super nieuws, de 20 weken helemaal goed!! Mooi he dat ze alles langs gaan en er zat zelfs een koprolletje in, lekker lenig ding, hihihi!! Hopelijk heb je straks een gemakkelijke bevalling en kan hij/zij dan ook de draaitjes (spildraai) goed maken. ![]() Tamara, wow dat is een goede score hoor, ben benieuwd wanneer je punctie is, niet tegenop zien hoor, het valt heel erg mee. Wel je rust houden, na die tijd hoor. De tweede keer beviel me dat veel beter. Je eierstokken vullen zich hierna namelijk met vocht en bloed, heel normaal, maar kan wel pijn doen. Daarom rustig aan!! Hopelijk heb je een heeeeeeeeeeleboel rijpe eicellen en veel bevruchtingen. Wel in het boekje schrijven hoor, die je krijgt na de punctie. Trouwens misschien een jaartje terug lezen, kom je mij tegen. ![]() Efje, ik heb het zo vaak gezegd, maar die overlevingsdrang van jou, dat is echt nogal wat hoor, daar mag je trots op zijn! Op naar je gyn meid, met hopelijk nu wat beter nieuws, zodat je weet waar je straks staat en wat je staat te wachten. Ik duim voor je! Ja, Ween, zo gaat de tijd voorbij....ook wij dachten het nooit, maar toch godzijdank is het gelukt. Lisette, ja, soms vraag ik me weleens af hoe het met haar en Robin is, vooral nu jezelf weer zoveel veranderingen ziet. Alle veranderingen zijn onwijs leuk om te zien, Joshua doet nu veel 'praten' nouja, zegt maar gerust zo nu en dan schreeuwen, dus ik ren om de haverklap naar de box, hihihih. Goed voor de overtollige kilo's. Trouwens overtollige kilo's, mijn man heeft de Wii Fit gekocht, lachen joh hoe we nu in de kamer staan, vooral met hoelahoepen, ik kwam niet meer bij toen ik hem dat zat doen. Ik zei ja schat, zo moet je vanavond ook doen, whahahahha, toen viel zijn hoepel en was ie af. Het record staat op mijn naam. We hebben een nieuwe hobby! ![]() |
| 02/10/2008 @ 14:42 weentje ![]() | willen jullie even stemmen op ons dochtertje op http://www.kids-harmony.nl boven aan inde rechterhoek en dan op de naam shania je kan maar 1keer per week stemmen alvast bedankt |
| 02/10/2008 @ 22:09 Efje | Even snel een berichtje voor Tamara: Meid, heeeeeeel veel succes bij de punctie en ik duim voor een hele mooie oogst en daarna een geweldig resultaat! Is het morgen? Vanavond ben je geloof ik nog naar Coldplay, hopelijk een leuke afleiding. Veel liefs van mij! ![]() Weentje ik ga zeker stemmen op Shania ![]() |
| 03/10/2008 @ 17:47 Efje | Oh wow! 18 eitjes, Tamara dat is echt een fantastisch resultaat!! En dan ook nog goede zaadjes, dat gaat gewoon helemaal goed komen! Spannend lijkt me dat om nu te wachten tot zondag. Ik duim heel hard voor veel bevruchte eitjes! Laat je het weten hier? Wat fijn dat de punctie meeviel trouwens. Wel rustig aan doen nu he? Als al die 18 eicelblaasjes zich gaan vullen, moet je echt chillen hoor. Laat je man (hihi, nog steeds ja) je maar goed verzorgen. Bedankt voor jullie complimentje Tamara en Anne, al heb ik zelf niet het idee dat het iets bijzonders is hoor. Maandag maar even afwachten of ik dan nog wel zo positivo ben ![]() Hoe is het verder met iedereen? Nog leuke plannen voor het weekend? Liefs, Efje |
| 03/10/2008 @ 21:51 weentje ![]() | dank jullie wel maar had me wel vergist je kan 1keer per 24uur stemmen xxxx van ons jeetje tamara wat een goed resultaat zeg ik duim heel hard mee meis |
| 05/10/2008 @ 14:30 Anne | Tamara, goede score hoor 18, dat is echt goed! Ik had de eerste keer 16 en de tweede keer 22. Maar zoals die man al zei, het kan zo raar lopen............bij mij bleven van die 22, 8 heeeeeeeele mooien over, van die 8 kreeg ik er 2 terug ( 2 x 8 celligen, dat zijn toppers ), daarvan is Joshua er 1. De ander is waarschijnlijk niet gaan nestelen o.i.d. Destijds vond ik dat heel jammer, maar ik was blij zwanger te zijn. Nu alles zo druk is, ben ik blij dat het een eenling was. Dus ja, het kan heel raar gaan, maar hoeft niet perse. Alles hangt van de kwaliteit van jouw eicel en je hubbie's zaadcel af. En natuurlijk moeten ze heel lief zijn voor elkaar. Maar er komt vast een TP hoor. De eerste keer kreeg ik 2 x 6 cellige terug, maar niet zwanger. Een oudcollegaatje kreeg deze ook terug en heeft net een tweeling gebaard, dus zo zie je maar, het kan alle kanten op. Hou je rust! Heel veel succes, we duimen voor je!Efje, nee hoor, jouw overlevingsdrang is best uniek, ik vind ook dat je steeds hele zware klappen krijgt en dan heb ik het steeds zo met je te doen, toch blijf je geinteresseerd. Meid, als je soms even ego berichtjes wil dumpen, is dat heel begrijpelijk hoor. Maar goed, het toont je karakter, je bent vast een verrijking voor de personen, waarin jij een rol speelt..........heb ik het zo goed gezegd... ...je snapt vast wat ik bedoel! Hou vast aan die mooie eigenschappen van je. Ik duim ook voor jou, voor steeds beter nieuws!Nu ga ik eens even op onze Shania stemmen, hihih, zet em op, Ween! Joshua heeft geloof ik een groeispurtje, gister Huilerig, Humeurig, Hangerig, zielig hoor, nu slaapt ie lekker! |
| 05/10/2008 @ 14:36 Anne. | Gestemd!! Go go Shania, het gaat goed, maar we moeten nog iets meer stemmen, zag ik. Ga het morgen weer proberen hoor.Tamara, even vergeten, ja, dat boekje kreeg ik na de punctie, je moest vast ook even blijven liggen op een andere kamer, neem ik aan? Toen kreeg ik een schriftje, hierin stonden de ervaringen van anderen. Was best leuk om te lezen. Jammer, dat je het niet kreeg. Misschien was iemand anders je net voor en had die het boekje, of misschien zijn ze ermee gestopt. Nouja, niet belangrijk, belangrijker is jouw TP straks!! Fijne dag allemaal |
< vorige pagina | volgende pagina >

we willen zo graag

. Ik dacht eerst dat het een jongen zou zijn, blijkt het een meisje te zijn. Enfin, to be confirmed natuurlijk...ze hebben het maar één keer kunnen zien op de laatste echo. Fijn toch he, zo alles klaarmaken.
. Met onze dochter alles perfect in orde (gisteren naar gynae geweest), ze groeit goed en is duidelijk tegen mijn buikwand en ribben aan 't oefenen om topsporter te worden. Nog 3 weekjes werken en dan ben ik thuis.

Alles goed?

Het passen ging niet helemaal optimaal, ik kwam er wel in, baby moest even ingepakt worden haha..maar nu heb ik wel een heel goed idee hoe het uiteindelijk gaat worden.
met jullie zwangerschapsverhalen!

Maandag maar even afwachten of ik dan nog wel zo positivo ben