Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/09/2008 @ 19:49 ![]() | Kim: het begint nu een beetje als een huis te zien. Wat is er veel in gedaan zeg :-D |
| 06/10/2008 @ 15:27 snuitje ![]() | ik moet 2 weken thuisblijven... 20 okt echo, en dan bepaald gynae of ik nog mag werken. |
| 06/10/2008 @ 19:28 Kim 1975 ![]() | Gebruik die tijd maar om lekker te rusten hoor meisje! Veel sterkte !!! Wij blijven hier de duimen ophouden voor jullie hoor! knufjes Kim en Lilli |
| 17/10/2008 @ 11:24 snuitje ![]() | jah t gaat beter... maandag echo, zenuwachtig. |
| 19/10/2008 @ 08:59 Kim 1975 ![]() | blij te horen dat het al een beetje beter gaat !!! nog 1 nachtje slapen en dan weet je meer !! goed he!! positief denken hoor en duimen doen we hier ook mee!! kim en lilli |
| 19/10/2008 @ 09:00 Kim 1975 ![]() | marloes .. bedoel je niet je verloofde :-) knuf kim en lilli |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat er voor een kindje in mei '08?

... ik ga naar mijn lieverdje.
, ik blijf niet voorgoed weg hoor, maar ik zal gewoon veel minder komen... ik heb nu ook langer dan een uur in een ander topicje waar ik veel zit moeten bijlezen, en ik voel het al zwaar op me wegen... dus ik heb in dit topic gewoon nog niets bij kunnen lezen... en in alle andere topics waar ik zit ben ik nu niet eens meer gaan kijken...
We zien je wel weer verschijnen op de forum als het weer goed voor je uitkomt enzo.