Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/09/2008 @ 17:09 Lieze | hallo iedereen vandaag ging het weer beter op school, blijkbaar had "mijn gedrag" indruk gemaakt want smorgens kwamen ze hun excuseren en zeggen dat het niet op mij bedoeld was ... blablabla Ik hbe de vorige jaren telkens een super-grote klas gehad, en niemand heeft dit jaar een grote klas, dus hebben ze eigenlijk ook geen recht vna spreken ... wacht tot ik er na elke vakantie/rapport weer bijkrijg ... dat vergeten ze wel natuurlijk. Maar dat is allemaal bijzaak nu Vanmiddag telefoon gekregen van mijn zus: mijn broer ligt op intensieve zorgen met een bacteriële hersenvliesontsteking!!!!! Gelukkig dat zijn vrouwtje heel wantrouwig is en snel in paniek slaat, ze zijn vannacht met spoed binnengegaan en gelukkig maar, anders ... Dan is dat gezever op school allemaal zo onnozel en kinderachtig. Ondertussen zijn ze bij mijn broer met AB gestart en zou hij morgen naar een gewone kamer mogen, tien dagen blijven en zeker een maand niet gaan werken. In het ziekenhuis hebben ze wel duidelijk gezegd dat ze er goed aan gedaan hebben te komen, dat de meeste mensen te laat komen! Gwen, inderdaad maar vijf ... ze tellen wel voor tien!!! Elise is al bijna één maand, ongelooflijk hé!!! Wendy, toen wij verhuisd zijn hebben wij ook zo'n pakket genomen, heel gemakkelijk! allé, ik ga naar mijn kindjes die in de speeltuin zitten met de papa! groetjes, Lieze |
| 19/09/2008 @ 20:04 Lieze | Goeienavond! Sophie, probeer je neit teveel zorgen te maken (makkelijk gezegd ik weet het). Moest het iets voor de hand liggend zijn, dan hadden ze het al gezien, nu zoeken ze verder om zeker te zijn dat ze neits over het hoofd zien. Flink fietsen morgen hé! ![]() Snuitje, geniet ervan! Viki, als je echt zeker bent van je naam, dan maakt het toch niet uit op welke plaats hij staat, niet?! Wij, vooral ik, twijfelen hier ook nog steeds hoor! Gisteren op controle geweest, alles was ok. Beebje ligt wel in stuit (dat heb ik dus verleden weekend gevoeld) en was moeilijk te meten want zowel hoofd als benen lagen naar boven. Moest hij/zij op 36weken nog in stuit liggen dan gaat de gyn proberen te draaien ... Hopelijk is dat niet nodig hé. Verder deze keer wel wat hogere bloeddruk, van t werk hé, mag mij niet zo opwinden ... Alles zat nog mooi dicht dus rondlopen enz is geen probleem. Gewicht en lengte ... geen idee, doordat beebje zo raar lag was het niet te meten. Over vijf weken terug maar dan zonder echo denk ik. Mijn broer ligt op een gewone kamer ondertussen, al weten ze nog niet juist welke bacterie het juist is, dus krijgt hij voor verschillende. Ik heb wel absoluut verbod gekregen om op bezoek te gaan! Dus gaan de kids en ik dit weekend naar mijn ouders, ventje is heel het weekend bezig en weg, dus beter naar daar gaan en wat ontspannen dan thuis zitten met de kids en mij opwinden! Nu eerst nog dweilen dat het hier weer netjes is voor we vertrekken en in een proper huis weder thuis komen hé. Fijn weekend allemaal! Lieze |
| 23/09/2008 @ 20:13 Lieze | Gwen, das juist, elise lag ook in stuit! Ik hoop ook dat mijn gyn weet wat ze doet, nu we zijn nog zover niet dus kan ik mij nog altijd goed informeren hé. Ze zei wel: t is dat of een keizersnede ... Maar aangezien de weg hier al "vrij" gemaakt is, en zeker na Lars van 4,5kg misschien mag/moet ik dan toch gewoon bevallen van een (eventueel) stuitkindje? Elise een groeispurtje, altijd weer effe wennen aan die tranen vond ik. Maar zoals je zegt, het gaat voorbij! Ik moet wel zeggen, ik heb zo'n rustig gevoel bij jouw berichtjes de laatste tijd, alles op z'n pootjes, tja het staat je goed hé mama ! (en das goed bedoeld hé) Wendy, t was niet aan zee te doen dit weekend, maar bij mijn ouders thuis. Flore vond het hilarisch om te lachen toen ik zei dat we naar oma en opa hun huis gingen! ![]() Sophie, ça va??? Broer is aan de betere hand, mocht vandaag naar huis dus das goed hé. Ik kwam maandag op school en kreeg daar te horen dat een broer van een leerling het ook zitten had en opgenomen was. Paniek alom! ik ga mij neerleggen, ben weer bekaf! en mijn buik die voelt ook niet zo lekker ... groetjes, Lieze |
| 24/09/2008 @ 11:28 Sister Willie | Hoi sisters, Hier gaat alles prima. Even genieten van de rust want zo meteen brengen ze ieder 1 vriendje mee van school. Wendy, klinkt toch als bandenpijn hoor. Dat wordt daar serieus uitgerokken. Probeer bij de verhuis maar goed te commanderen en niet teveel zelf te pakken want dan ga je achteraf misschien moeten bekopen met nog meer pijn. Zet je maar mooi ergens op een stoeltje en wij ze alles maar van waar en hoe het moet. Gwen, klint inderdaad een gekke vraag van die anticonceptie maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Een vriendin van mij heeft ook ettelijke jaren ziekenhuizen achter de rug en uiteindelijk via IVF (weet niet precies de hoeveelste poging) zwanger geraakt. 1 jaar na haar eerste bevalling was ze plots spontaan zwanger (geen voorbehoedmiddel gebruikt want het zou bij hen toch nooit lukken) de dokters stonden voor een raadsel maar ondertussen heeft ze wel 2 schatten van kinderen waar ze heel content mee is. Dus, zoals Cynthia zegt, ook al stoot jij een eventuele zwangerschap snel af, misschien toch beter voorkomen. andere sisters, moet er nu helaas vandoor! Dikke knuffels, Sister Willie |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

en dat voor maar 50 euro !
het betekent zoveel voor mij, ons kleine langverwachte wonder!

!
! Probeer toch om je niet te overdoen hé!