Ikke,
Hihi wat grappig! Ik heb net hetzelfde probleem: twijfel ook over krullen en over een nieuwe job.Ik had het er al eens over met de kapper en hij zei dat er een nieuw soort permanent is dat een meer natuurlijke krul geeft dan sommige poedelkopjes. Deze krul houdt geen zes maar drie maanden en kan onmiddellijk na plaatsing terug ongedaan worden gemaakt mocht je het resultaat na een week of zo toch niet zo goed vinden...(en dit zonder schade aan je haar)
Mijn job is al een jaar of twee niet meer wat ik wil. Probleem is dat het zeer goed betaald is voor 4/5 de , dt het een vast job is als ambtenaar en dat ik veel extra voordelen heb ...
Probleem dus,want als ik alles opgeef om in prive te gaan werken , kan ik niet meer terug, tenzij ik me terug medisch laat screenen en dan nog zal ik in Brussel terecht komen terwijl ik nu dicht bij huis werk.
Ik zit echt al maanden alles te wikken en wegen ...
Bij ons kan je evt een "gunst" (lees:kan geweigerd worden) vragen aan de baas om je voor een max periode van twee jaar "verlof voor persoonlijke aangelegenheden " te geven . Tijdens die twee jaar zou ik evt iets in prive sector kunnen proberen en dan na twee jaar terugkeren. MAAR: er is nu al personeelstekort dus ik durf het gewoon nog niet vragen aan mijn baas . ...
Zou heel graag een "gewone " job doen , waarbij ik toch nog genoeg verdien en in het weekend en op woensdag thuis ben ,maar ja , wie wil dat niet ?
Alle binnenkort naar Egypte. Ben je er al eens geweest? Ik al twee keer en vond het een supervakantie. Het zal in ieder geval zonnig en warm zijn .
Nouki , hoe was het deze morgen?
Ik hoop dat je ei er nog zat en optimaal is voor de brvruchting !!
Ik heb al gehoord dat er mensen zijn (ken iemand) die met clomig niet reageren en met menopur ineens wel dus denk echt dat ze het eens moeten proberen ,maar dat zullen ze zelf wel bepalen in Jette. Het is er idd zeer druk en omdat je daar een badge hebt lijkt het meer op een "nummertje" dan op een "persoon" als je naar daar moet. Alles gaat ook via tussenpersonen (prof doet zo weinig mogelijk om zoveel mogelijk mensen te kunnen zien ,dus echo en bijhouden dossier ,afspraken maken , bellen naar monitoring voor resultaat en planning: dat zijn allemaal verschillende mensen )
Maar:het zijn wel allemaal mensen die weten waar ze mee bezig zijn.
Jij gaat dus ook op verlof naar Kreta . Ik ben er nog nooit geweest maar slechter weer dan hier zal het wel niet zijn zeker he ? En niet moeten werken , koken , wassen ... zal zalig zijn, geniet er maar van.
groetjes sabje x