< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
23/09/2008 @ 07:51
ikke

Online Status Bekijk profiel
Oooh geeft niet hoor, groot gelijk!
Ik ben dan wel jaloers maar dat mag best! Je hebt die vakantie dan ook verdiend...

Dus dan mag je testen op 6/10? Spannend! Ik een week later ... in Egypte ...

Bijna vrijdag, ben echt heel benieuwd hoe het staat!

Ooooh ik ben zo slecht gezind! Niet te geloven, en wat depri ook. Maar misschien is dat omdat ik bijna een weekje er van tss kan? Die laatste loodjes zo gezegd? Kan wel hè....
Ik moet mij weer herpakken... weeral!

Voor de rest niet veel speciaals zenne ...!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 23:19
Nouki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey ikke,

Ik had dat ook vorige week. Ik liep al heel de week slechtgezind en overspannen rond. En ik denk ook dat dat was omdat het de laatste week werken was en je gewoon al wilt stoppen! Die laatste week duurde precies zoooo lang! Maar we hebben het gehaald en ben nu aan het geniet van mijn rust.

Vandaag de kelder uitgemest. Er mocht wel wat weg. Nu nog allemaal naar het stort brengen en dan hebben we weer wat meer ruimte.

Het is bijna vrijdag nu, hé. Ik hoop dat alles goed zit.

Ik merk dat ik weer wat meer begin te hopen en eigenlijk vind ik dat niet goed. Want dan gaat de teleurstelling weer zo groot zijn, hé. 'k Mag er nog niet aan denken. Eerst focussen op ons verlof en alle zorgen opzij zetten.

Dada

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 07:40
ikke

Hélaba!

Ja dat zal wel dat je begint te hopen, is altijd wel hè! Ik hoopte zelfs nog toen ik wist dat ik een mk ging krijgen! Raar toch hoe een mens in mekaar zit en hoe die emoties met je kunnen rotzooien hè?
En je weet maar nooit natuurlijk, het kan altijd eens raak zijn ...! Ik in elk geval!

Geniet er maar van meid, lekker vrij en doen waar je zin in hebt. En dan nog een weekje Kreta in het vooruit zicht!

Overmorgen terug naar gyn, ja hopelijk zit alles goed. het is wel heel vreemd, ik heb serieuse opvliegers de laatste tijd, het echt het heel warm krijgen! Ik heb schrik dat ik weer niet gerageerd zal hebben. Ik heb dat nog eens gead en dan krijg ik 'menopauze' symptomen! Pfffff...
Ook voel ik vanalles 'beneden', maar uit ervaring weet ik al dat hoe meer ik voel hoe minder er daar gebeurt!

Enfin, we zullen wel zien ...

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 12:46
sabje

Meisjes ,

Ocharme , wat voelen jullie weer vanalles. Stom dat de natuur ons zoveel laat voelen ... we gaan dan denken en filosoferen. Eigenlijk is die wachttijd nergens goed voor. Ze hadden het beter zo gedaan dat je de iui of ivf om 9u hebt of zo en dan het resultaat weet om 21u... Eigenlijk snap ik niet goed waarom ze effectief tien dagen moeten wachten. Ze zouden misschien toch eens een apparaatje kunnen maken waarmee ze daarbinnen een kijkje kunnen nemen om te zien hoever het staat. Dan zouden ze vroeger weten of alles goed gaat of niet.

Daar hebben jullie nu natuurlijk geen boodschap aan.
Ik duim voor een duo zwangerschap en dan nog achteraf terug 1 voor Gorgi en Peggy...

In ieder geval , geniet ten volle van jullie vakantie !!!!!
Ik blijf hier in het droevige België.Met regen en wind maar gelukkig is er nog dit forum he..

groetjes sab x

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:48
Nouki

Hallo,

Ikke, kan het niet van de CLomid komen dat je die opvliegers hebt? Ik had dat ook van de Clomid. Euh, ik ben natuurlijk niet de juiste persoon om het te zeggen met mijn menopauze, haha! Maar ik heb het hier nog al gelezen, hoor

Sabje, hoe is het met de kleine Stig? Is hij braaf?

Gorgi en Peggy, hoe is het met jullie?

Groetjes

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 14:37
ikke

Ja dat kan idd wel, maar ik heb ook al een 'menopauze' moment gehad, dus bij mij is dat ook al stilaan een feit, heb dus ook schrik ....

Had toen ook zo warm altijd, en toen was er geen enkel ei'tje!

Enfin ja, ik kan niet anders dan afwachten hè... pfff, zou zo graag zw zijn, EN vooral blijven!!! Wou dat het al zo ver was.... Wie weet hoe lang gat het nu weer duren ...!

Ja, het is al effe geleden dat we nog iets van Gorgi en Peggy hebben gehoord! ook van Lizzy eigenlijk ...

Sabje, wel lief van je om zo met ons mee te leven!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 18:12
Gorgi

Dag meiden,

Ik ben er nog,hoor. En probeer jullie gesprekken te volgen, maar heb het de laatste tijd erg druk op mijn werk. Excuses.

Nouki: ik lees dat IVF niet door is gegaan en dat er weer IUI is geprobeerd. Dat worden weer spannende dagen voor je. Ik voor je, dat het goed gaat. Wanneer ga je naar Kreta? Of heb ik dat verkeerd gelezen?

Ikke en Sabje: lief dat jullie even aan mij denken.

Hier gaat het zijn gangetje. Vandaag is het 14 dagen na de IUI.Voor het eerst geen tussentijdse bloeding gezien. Dat is goed. Verder heb ik elke keer progesteronbolletjes gebruikt. Ik heb nog medicijnen tot en met morgen. Dan is het op. Mijn temp was vandaag 37.13. Ik voel helemaal niets. Dus ik wacht tot en met maandag om te kijken of er iets aan de hand is. De gyn vertelde dat ik 14 dagen na de IUI kon testen, maar ik gebruik progesteron en ik weet dat dat medicijn ervoor zorgt dat de wegblijven. Verder vind ik mijn temp niet echt hoog en ja, wat ik al eerder schreef: ik voel helemaal niets. Dus echt weinig hoop. Probeer me ook echt niet gek te maken. Het is wel elke dag spannend, als ik naar de wc ga.

Nouki en Ikke hebben ervaring met progesteron. Wat vinden jullie?

Nou meiden, hier in Nederland is het weer lekker rustig. Elke dag heerlijk op de fiets naar school.

Groetjes,
Gorgi
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 20:24
sabje

Hoi,
Gorgi, als dat utrogestan is :dat heb ik ook gehad. Bij mij bleven mijn regels een week langer weg ,maar das niet zo bij iedereen. Omdat het zolang duurde en de wachtweken daardoor nog langer werden , ben ik achteraf omgeschakeld naar pregnyl na de iui en dan kon ik testen 10 d nadien en was ik zeker. Tijdens die utrogestan voelde ik ook niets ,maar zoals ik al zei :alles is zeker nog mogelijk en tis ook positief dat je nu geen tussentijdse bloedingen meer hebt.
Ook voor jou duimen we mee he !!!
sabje x

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 22:07
Nouki

Hey Gorgi, blij je nog eens te horen. Ik moet dus ook die Utrogestan bolletjes opsteken, inderdaad. Bij mij blijven mijn regels er niet langer door weg. Vorige cyclus kwamen ze er na ongeveer 15 dagen gewoon door, door de crème heen.
Je moet die bolletjes wel blijven gebruiken tot je zeker bent dat je niet zwanger bent, hé. Want als je zwanger bent is de kans groot dat je ze nog moet gebruiken tot je 7 weken ver bent of langer. Dus als ze morgen op zijn zou ik ofwel nieuwe halen ofwel een testje doen. Als het positief is dan kan je er nog gauw gaan halen misschien.

Succes in ieder geval

PS, ja ik vertrek naar kreta maandag! joepi!

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 07:44
ikke

Hey Gorgi! Dag meisje!
Wauw zeg, gisteren dag 14 en niet getest? Ik zou al 3 dagen ervoor een test hebben gedaan

Ja die Ustrogestan houden je tegen. Maar je mag niet stoppen zolang je niet weet of je zw bent. Doe je dat toch en je blijkt zw te zijn, dan verhoogt de kans op een mk! Dus toch wel best even testen.... Oooh meisje ik zenne!

Niets voelen wil echt niets zeggen. In juni was dat bij mij net zo, ik voelde ook niets ...
Ik moet ook elke maand testen hoor, anders stop ik niet met de Ustrogestan.

Nouki, nu kort het wel af hè... Kreta! Nog effe genieten thuis en je betn ribbedebie!

Morgen mag ik eindelijk op controle, en dan nog 2 weekjes en ikke naar Egypte! Het worden nog hectische weekjes en ik zal very stressy vertrekken, maar allez ...

Heel veel liefs,
Ikke.

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 08:56
Gorgi

Dag meiden,

Ik heb jullie advies aangenomen en vanochtend getest: negatief.
Ik wist het wel een beetje, want ik had mijn temp opgemeten en die was t.a.v. gister gedaald (van 37.13 naar vandaag 37.03). Dus dat betekent voor mij dat mijn komen. Ik moet dus nu wachten op mijn . Ik had vanochtend nog wel die bolletjes opgestoken, maar die hoef ik niet meer op te steken.

Zit even in een dipje, maar ja, kom er wel weer uit,hoor.

Liefs,
Gorgi
Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 15:34
Nouki

Oh Gorgi, het had zo mooi geweest!

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 07:34
ikke

Oooh Gorgi ik had het zo gehoopt!!! Verdorie toch ...
Altijd weer die ontgoochelingen! Meisje toch .... Dikke hoor!!
Probeer er toch de moed in te houden...

Allez hè, er moet toch tenminste 1 van ons eens snel wat goed nieuws hebben hè! We zijn niet goed bezig ...

Nouki, misschien jij? Nog een week en het is aan jou om te testen...

Pfff, voel me al een hele week heel raar. Heb eigenlijk geen zin om 'moeite' te doen om zw te raken, maar wil het wel absoluut zijn! Op het werk bij het minste dat er iets wordt gezegd, moet ik serieus vechten tegen de tranen! Wat is dat toch....?
Is dat nu omdat ik niet goed weet hoe ik ervoor sta, vwb mijn cyclus, ik weet het niet!

Enfin, ik mag deze avond eindelijk gaan. Misschien voel ik me erna wat beter, of niet ...

Bon, doe dat nog goed!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 12:03
Nouki

Hey ikke, de hormonen spelen je duidelijk parten. Ik had dat ook vooral bij Clomid, ik reageerde daar ook heel emotioneel op. Tov Menopur of Puregon waar ik totaal geen last van heb.
Ik hoop dat je een mooie echo hebt vanavond. Kom je het nog schrijven hier dit weekend of is het voor maandag? Want dan ben ik vertrokken, hé, en zal ik het de week erachter moeten lezen.
Ik duim in ieder geval

Gorgi, gaat het wat? We moeten vooruit, inderdaad, maar het blijft toch telkens een teleurstelling, hé.

Ha ja, ikke, nog iets. Ik heb dat ook dat ik geen moeite meer wil doen om zwanger te worden maar ik wil het wel graag zijn. Ik vraag me alleen af hoeveel moeite we nog moeten doen want het heeft tot hiertoe toch niets uitgehaald. Waarom zou het dan verder wél nog iets uithalen, hé? Pff...

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 19:42
Ikke

Ja idd lieve Nouki, ik begrijp je volledig. Zoveel moeite, al die jaren al en voor niets. Je zou van minder depri worden toch?

Maar ik heb een lichtpuntje, ik ben toch weer iets positiever (toch voor eventjes), want .... ik heb 3 mooie ei'tjes!!!! 3 kansen deze maand! Niet te geloven. Heb ik nog nooit gehad!!
Gyn zegt dat dit wel kan komen omdat ik nog maar pas zw ben geweest.
Allez zeg, 3 kansen!!!!

Sorry dat ik hier zo enthousiast doe, terwijl jullie het nu echt wel moeilijk hebben!

Liefs,
Ikke.

PS. Een hele goed reis Nouki! Ik zal je missen!!!!
Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:43
Nouki

Ikke, doe jij maar lekker enthousiast, ze Je verdient het! 3 kansen is heel goed, hé! Wanneer moet je terug? Ik zal voor je duimen dat er op zijn minst eentje wil blijven 'plakken', hihi.

Meisjes, tot binnen een week, hé. 'k Zal jullie ook missen!

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 12:07
Gorgi

Een hele goede reis, Nouki.
En Ikke: wow, drie eitjes. Dan komt het zeker goed tussen nu en eind oktober.

Fijn weekend,
Gorgi
Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 18:55
Gorgi

Dag meiden,

Even een kleine update. Gisteravond ongesteld geworden. Ik was donderdag gestopt met de hormonen en zaterdag dus ongesteld. Niet slecht, denk ik. Maandag het ziekenhuis bellen. Ik denk dat ik voor de 6e IUI ga. Maar dat hoor ik van de week van de gyn. Die belt mij dan van de week op om dingen te bespreken. Ik houd jullie op de hoogte,hoor.

Groetjes,
Gorgi
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 07:38
ikke

Hey meisjes!

Nouki doe dat daar goed hè in Kreta! Geniet ervan!!!

Ja, 3 eitjes, maar ja dan moeten het nog 'goei' zijn ook. Ben wel benieuwd! Venteke heeft toch de wijn laten staan dit weekend, vind ik wel lief...

Ik heb nog geen nieuwe afspraak, morgen Ustrogestan beginnen en binnen 2 weken testen, indien negatief opnieuw clomid starten op dag 3, en bellen naar gyn voor afspraak op dag 14. Indien positief gyn ook bellen! Zal wel niks zijn, zou veel te mooi zijn hè.... Niet echt realistisch ook niet... Enfin!

Grogi, hou ons op de hoogte hè meid! Ik blijf !!

Voor de rest niet veel speciaals, oh ja jawel, er is een stuk van m'n haar! En de krullen waren maar voor 1 dag, spijtig want het was echt wel tof. Maar die kapster zei dat dat niet mogelijk was om 'definitiever' te doen. Geloof er niks van, ze was ook geen lieve kapster, alleen maar commentaar geven op m'n haar! Ja, kappers houden niet van lang haar hè.... pffff!

Ok dan meiden, een fijn begin van de week!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 14:12
sabje

hello,

Oeps , Nouki is indertussen wsl al geland , alsnog wens ik haar een toffe vakantie toe.

Ikke , drie eitjes ,amaai das idd heel goed nieuws hoor, nog een tweetal weekjes en dan missch supernieuws!!!!!!!Ik duim hoor x

Gorgi,
Kop op he ! Natuurlijk zeg ik wsl steeds de verkeerde dingen om je moed in te praten ,maar ik leef zo mee met jullie dat ik het erg vind als er iemand van jullie weer een "domper" moet verwerken, dus ik pobeer jullie te troosten en hoopvol te maken,maar spijtig genoeg kan ik jullie niet helpen of kan ik niet 100 procent garanderen dat het goedkomt,al geloof ik daar wel sterk in...

Dus meisjes, blijf erin geloven en blijf ervoor gaan , het kan toch niet altijd fout blijven gaan he, ooit zit er wel een koppig eitje tussen, daar ben ik zeker van.

Met Stig en mij is het niet zo goed want we hebben allebei een verkoudheid. Pure snot en slijmpjes,ocharme mijn venteke...vier weekjes oud en al ziekskes. Hopelijk worden we snel beter dan kunnen we wat beter slapen 's nachts.

Groetjes sabje x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >