Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/09/2008 @ 20:13 Lieze | Gwen, das juist, elise lag ook in stuit! Ik hoop ook dat mijn gyn weet wat ze doet, nu we zijn nog zover niet dus kan ik mij nog altijd goed informeren hé. Ze zei wel: t is dat of een keizersnede ... Maar aangezien de weg hier al "vrij" gemaakt is, en zeker na Lars van 4,5kg misschien mag/moet ik dan toch gewoon bevallen van een (eventueel) stuitkindje? Elise een groeispurtje, altijd weer effe wennen aan die tranen vond ik. Maar zoals je zegt, het gaat voorbij! Ik moet wel zeggen, ik heb zo'n rustig gevoel bij jouw berichtjes de laatste tijd, alles op z'n pootjes, tja het staat je goed hé mama ! (en das goed bedoeld hé) Wendy, t was niet aan zee te doen dit weekend, maar bij mijn ouders thuis. Flore vond het hilarisch om te lachen toen ik zei dat we naar oma en opa hun huis gingen! ![]() Sophie, ça va??? Broer is aan de betere hand, mocht vandaag naar huis dus das goed hé. Ik kwam maandag op school en kreeg daar te horen dat een broer van een leerling het ook zitten had en opgenomen was. Paniek alom! ik ga mij neerleggen, ben weer bekaf! en mijn buik die voelt ook niet zo lekker ... groetjes, Lieze |
| 24/09/2008 @ 11:28 Sister Willie | Hoi sisters, Hier gaat alles prima. Even genieten van de rust want zo meteen brengen ze ieder 1 vriendje mee van school. Wendy, klinkt toch als bandenpijn hoor. Dat wordt daar serieus uitgerokken. Probeer bij de verhuis maar goed te commanderen en niet teveel zelf te pakken want dan ga je achteraf misschien moeten bekopen met nog meer pijn. Zet je maar mooi ergens op een stoeltje en wij ze alles maar van waar en hoe het moet. Gwen, klint inderdaad een gekke vraag van die anticonceptie maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit. Een vriendin van mij heeft ook ettelijke jaren ziekenhuizen achter de rug en uiteindelijk via IVF (weet niet precies de hoeveelste poging) zwanger geraakt. 1 jaar na haar eerste bevalling was ze plots spontaan zwanger (geen voorbehoedmiddel gebruikt want het zou bij hen toch nooit lukken) de dokters stonden voor een raadsel maar ondertussen heeft ze wel 2 schatten van kinderen waar ze heel content mee is. Dus, zoals Cynthia zegt, ook al stoot jij een eventuele zwangerschap snel af, misschien toch beter voorkomen. andere sisters, moet er nu helaas vandoor! Dikke knuffels, Sister Willie |
| 25/09/2008 @ 15:58 Sophie | Heyy!!! Om één of andere reden ben ik momenteel niet meer geregistreerd... ik snap er niets van. Lieze, goed nieuws voor je breor, maar wel minder als dat in de school zit hé. Let maar goed op. Ik dacht ook dat bij een derde een stuitbevalling mogelijk was. Goed informeren dus hé. Wil je nog es in bad bevallen? Wendy, let toch op hé meisje!!! zo'n zware werkjes als pas zwangere da's toch niet altijd goed hé. Succès met de keuken!!! Eva, een beetje thuis zijn kan nooit geen kwaad hé!!! Geniet ervan. Bijna 12 weken!!! kijk nu vliegt het alweer vooruit. Hier resultaten van de hartonderzoeken: heb een heel goed hart!!! wat een opluchting! Nu nog echo van de nek voor eventuele scheurtjes in aders op te sporen, en dan mr van hoofd. maar 99% kans dat het van evenwichtorgaan komt, en als het niet betert moet ik naar neus/keel/oorarts. Ben ook ontzettend vergeetachtig, maar dat kan dan weer van vermoeidheid komen. En ander nieuws... geen, duivels te bespeuren.... ze hebben wel vorige week een bloedtest gedaan, maar volgens huisarts was dat eigenlijk nog te vroeg, dus... misschien toch beetje hopen, al geloof ik erniet in. Groetjes! |
| 26/09/2008 @ 18:11 Sophie ![]() | duivels op bezoek........ ![]() Wist het, ma bon... hoop hé. En ik weet het wel, ik zou me moeten schamen, heb al 2 gezonde kindjes enz enz, ma kan het niet laten.... Groetjes |
| 26/09/2008 @ 19:21 Lieze | sophie, spijtig! Dat je er al twee hebt neemt niet weg dat je er nog naar kan verlangen en van dromen hé. Ik hoop dat je snel heel fijn nieuws komt melden op dat vlak hoor! dikke knuffel! groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

!
! Probeer toch om je niet te overdoen hé!

Maar je hebt het allemaal niet te keizen hé, jammer genoeg.