< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Bijwerkingen van Clomid????

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Bijwerkingen van Clomid????
07/08/2008 @ 21:58
Janneke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ja klopt.
Dank je wel...

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 15:26
Sunshine

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden,

hier ben ik eindelijk nog eens!!!!!!
Ik ben een hele tijd niet meer op het forum geweest wegens heel druk en dan vakantie...!

Ondertussen al veel gebeurd hier amai!!

Eerst en vooral PROFICIAT janneke!!! Whaw, een tweede op komst!! Geweldig nieuws is dat!
Hopelijk ben je niet te ziek?!
En hoe is het met Amber?!

Line, jammer om te horen dat het voorlopig nog niet is gelukt... Maar ik blijf wel duimen voor jou. Ook al ben ik de laatste tijd maar weinig op dit forum geweest, toch ben je niet uit mijn gedachten geweest, en tracht ik ook af en toe mee te lezen op "IVF 2008"...
My fingers are crossed!!!
Hoe gaat het anders nog op het werk? En met jullie huis?!

Hier super druk geweest omdat ik ook volop aan het solliciteren ben geweest!! Midden juli is uiteindelijk de beslissing gevallen en ik start op 1 september (vast) bij Partena! Ben heel blij en kijk er naar uit! Ondertussen werk ik nog tem eind augustus waar ik nu ben... Trouwens net terug uit verlof (1 maand!)? Was heerlijk! We zijn - zonder Lisa- 10 dagen naar Frankrijk op reis geweest, en het was heerlijk onder ons tweetjes! Natuurlijk hebben we Lisa gemist, maar het was beter voor haar niet mee te gaan (veel te warm en te veel rijden - iets wat Lisa echt niet fijn vindt!), en zij heeft een heel fijne vakantie gehad bij de oma en opa! En wij zijn ook helemaal opgeladen en ontspannen teruggekomen... Het weerzien met Lisa was natuurlijk fantastisch! En ze was precies 'groot' geworden op die tijd. Echt zo'n lief schatje, nie te doen!!!
Ze is wel een beetje lui, kruipen of zo doet ze nog helemaal niet. Zitten doet ze als de best (als van toen ze 5 maand was) maar voor de rest... Ach, dat komt wel!

Alé moet hier nu verder werken, maar ik kom zeker terug voor nog eens wat meer te lezen en zelf te vertellen!

Liefs,

Sunshine

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:36
Line

Hey Sunshine, leuk om je terug te horen

Zeg, nen dikke proficiat met de nieuwe job he!
Wel, ik heb eind juli ook een super aanbod gekregen van mijn vorige werkgever... Ze hebben 2x een voorstel gedaan die me niet echt aansprak, maar 't laatste aanbod is echt dik in orde. Dus ik ga terug naar Austrian! Maar niet meer naar de cargo, ik ga nu naar de passagierskant. Interessant financieel aanbod gekregen, autootje met tankkaart, gsm, laptop en ik kan van thuis werken... 1 dag in de week moet ik naar 't hoofdkantoor en de andere dagen vertrek ik van thuis uit naar de klanten en na mijn afspraken kan ik gewoon terug naar huis rijden om mijn administratie af te werken.
Leuk weetje, Austrian is klant bij Partena voor de loonsberekeningen, dus wie weet komen we mekaar nog tegen (dan zullen we 't misschien nog niet eens weten )

Daarmee zit de vakantie er ook terug op bij jullie... ik kan me voorstellen dat het deugd moet gedaan hebben om efkes terug wat tijd voor jullie samen te hebben. En oma en opa zullen heel blij geweest met hun logeeke voor 10 dagen.
Zeg en dat ze nu nog niet kruipt... moet je niet mee zitten. 't Kan op ne keer heel snel gaan ze... Mijn metekindje kon zelfs niet kruipen... toen die probeerde te kruipen ging hij enkel achteruit in plaats van vooruit . Je zal zien dat ze op sommige dingen veel voor is, en op andere dan weer wat later...

Janneke, hoe gaat het met jou? Begint die eerste misselijkheid al??

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:41
Line

Ow ja, met ons huizeke alles ok he !
'k ga straks mijn vuile kleren aandoen om daar wat te gaan schoonmaken. De sleuven zijn geslepen voor de elektriciteit en alles ziet rood ... dus 'k weet wat gedaan.
Vandaag gaan ze een extra veluxraam in onze hal steken... zal toch een stuk klaarder worden vooraan.

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:41
Line

Zeg en hoe gaat het met jullie stuk grond???

Link naar deze reactie
31/08/2008 @ 10:27
Line

Hey dames, hoe gaat het hier??
Janneke, hoe voel je je?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 11:23
Janneke

Hey Line,
Hier gaat alles goed, al ben ik 's ochtends wel flink misselijk Maar ja, hoort erbij he...

Verder is Amber vorige week woensdag alweer 1 jaar geworden en dus hebben we groot feest gehad

Maar hoe is het met jou?

Groetjes Janneke.

[Laatst gewijzigd door Janneke - 01/09/2008 @ 11:24] - Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 22:22
Janneke

Ff een nieuwtje, heb vanochtend de 1e echo gehad en daarop waren maar liefst 2 beebjes te zien

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:51
Line

Janneke..; dat meen je niet ... maar da's geweldig nieuws (of dat hoop ik toch!!).
Da's natuurlijk nieuws waar je even van je stoel van valt, want daar zal een pak geregel bijkomen... Amai binnen enkele maandjes met 3 kleine prutsen!
Allee, nen dikke proficiat he! Wat zei de papa?

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 10:58
Line

Da's waar verdorie... Amber is al 1 jaar !! Man man man wat vliegt de tijd!!
Zeg, een grote hieperdepiep voor Amber hoor

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 11:21

zwanger worden met clomid
hallo ik probeer nu al 14 maanden voor een tweede kindje en op de normale mannier lijkt het niet te lukken van mijn dochtertje was ik na drie maand zwanger en nu is het al zo lang ik ben al een paar keer langs geweest bij de dokter omdat ik soms 3 maal menstrueerde op een maand en die heeft mij nu clomid voor geschreven heeft er iemand ervaring met clomid ik heb nu 2 maal daags clomid moeten nemen voor 4 dagen lang mss is er toch nog hoop groetjes purdy
Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 11:54

Online Status
hopelijk lukt het e

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 08:56
Line

Hey Janneke... waar is de banner naartoe???

Link naar deze reactie
26/09/2008 @ 19:11

Clomid
Heeft er iemand ervaring met Clomid. Of ben je er ook net aan begonnen? Ik ben namelijk vandaag begonnen met de eerste kuur!

Groetjes Ikke
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 11:16
Janneke

Hey Line,
Ja die banner was ff verdwenen, foutje, maar hij is nu weer terug.
Alles gaat gelukkig prima.
Heb inmiddels al 3 echo's gehad en ze groeien goed.
Mijn buik begint dan ook al een beetje te groeien

Hoe is het met jou?

Groetjes Janneke.

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 11:19

Hey Line,
Hoe is het met je?
Sunshine, hoe is het met jou en je dochter?

Groetjes Janneke.
Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 07:43
Line

Hey meid, alles wel redelijk ok...
Ik heb me ten volle op m'n werk gestort en daar kruipt nu heel veel tijd en energie in, maar 't is fantastisch! Ons huisje gaat ook stilaan vooruit en eindelijk kan ik er ook in beginnen werken. 't Is intussen geplakt en straks komen ze de vloerisolatie spuiten en vrijdag de chape. Alles moest stofvrij zijn, dus ben ik gisteren naar daar gereden en gewerkt (gekuist) van 7u30 's morgens tot 0u15... dubbele shift dus en vandaag ben ik geradbraakt .
Kindjes??? Die wens zit ergens achteraan in m'n hoofd momenteel... en toch kom ik hier nog graag lezen .

Hoe gaat het met jou?? En met de tweeling???

En Sunshine, hoe gaat het nog met jou??? En bij Partena?? Alles ok met Lisa??? Groeien gelijk de kolen???

[Laatst gewijzigd door Line - 12/11/2008 @ 07:44] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]