volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/08/2008 @ 18:00 anoniem | Hallo, 8.5 maanden geleden is ons zoontje geboren, hiervoor heb ik 8 clomid kuren moete gebruiken. Dus we hadden nu zo iets van dat loopt niet zo'n vaart, dus soms wel en soms niet met condoom, nu kwamen we er zaterdag achter dat ik dus zwanger ben. Het was nog niet gepland, maar we zij er wel erg blij mee. Zo zie je maar weer, dat als je voor de 1ste moeite hebt moeten doen, dat dat bij de tweede niet het geval hoeft te zijn. Groetjes Anoniem |
| 24/08/2008 @ 22:17 Vally | Hallo, 8 jaar geleden ben ik met behulp van clomid bevallen van een prachtige dochter. Ik heb PCOS dus dat betekend geen spontane zwangerschap. Bij de eerste was ik meteen zwanger met 50 mg. Ik wil heel graag nog een kind maar ik ben zo bang om weer in die onzekerheid te stappen. Het is niet eerlijk maar er zit niks anders op. Volgende week heb ik een afspraak met mijn huisarts en dan begin ik waarschijnlijk met Duphaston. Hopelijk gaat het net zo snel als 8 jaar geleden. |
| 29/08/2008 @ 16:22 | Hoi Allemaal, Ik ben al wel bekent op deze site. Wij willen heel graag een tweede kindje maar het zit niet mee. Bij ons eerste kindje heeft het bijna 2 jaar geduurd om zwanger te raken (uiteindelijk toch nog spontaan ) Nu zijn we weer bijna 2 jaar 7 clomid kuren en 1puregon/pregnylkuur (injectie) verder. We houden moet. Alleen word ik er soms wel eens down van als mensen er zo nuchter over doen dat het zo normaal is om zwanger te raken totaal geen begrip. Ook zijn er weer een aantal vriendinnen zwanger en dat is ook zo frustrerend. groetjes Gitte |
| 17/09/2008 @ 21:19 Vally | Vandaag is de eerste dag van mijn menstruatie over 5 dagen mag ik beginnen met clomid 50 mg en dan is het wachten op een eisprong. Hoop dat het goed gaat. |
| 18/09/2008 @ 15:10 | Hoi Vally Hopelojk kan jij over een poosje goed nieuws melden Ik ben net weer met de tweede puregonkuur begonnen groetjes Gitte |
| 18/09/2008 @ 20:48 Vally | Hallo Gitty, dank je ik hoop voor jou natuurlijk ook goed nieuws. Zou leuk zijn om het dan over onze zwangerschap te hebben. Voor nu is dat nog even een stapje te vroeg, maar we moeten inderdaad positief blijven. Menstruatie vandaag viel vies tegen. Overal deed pijn ![]() |
| 19/09/2008 @ 22:54 Gitte | Hallo Vally Dat zou inderdaad leuk zijn om ervaringen uit te wisselen. Hier is alles nog rustig, ben nu met mijn tweede puregonkuur bezig maar het wil niet echt opschieten. Ben nu al 14 dagen geleden ongesteld geworden en nog steeds geen rijp eitje. Maandagochtend moet ik weer naar het zkh om te kijken, of er nu wat zit, hopelijk wel want dan kunnen we aan de gang ![]() Hoe kom het bij jou dat je niet spontaan zwanger kunt raken. Bij mij is er niets bijzonders aan de hand, alleen heb ik 2 baarmoeders maar dan kan een zwangerschap niet in de weg staan. groetjes |
| 21/09/2008 @ 21:08 Vally | Hey, Bij mij is een spontane zwangerschap bijna onmogelijk omdat ik pco heb. Mensen met pco hebben vlekken op hun eierstokken waardoor menstuatie uitblijft. Heel vervelend maar geod het is niet anders. Ben vandaag met 50mg clomid begonnen. |
| 26/09/2008 @ 22:27 Gitte | Hoi Vally, Als het goed is ben je nu klaar met de slikperiode met de clomid. Ik ben sinds gisteren moeten stoppen met de puregon. De gynecoloog zag steeds geen eitjes rijpen, donderdagochtend weer een echo gehad nadat ik vanaf maandag was opgehoogd met de puregon. W.s was er afgelopen weekend toch een eisprong, wat ze niet hadden gezien nu weer wachten tot ik ongesteld word en dan kan ik weer beginnen met de pureon. Het zit allemaal niet echt mee. Bij jou is het nu ook ff spannend, hopelijk loop het goed af. Groetjes Gitte |
| 27/09/2008 @ 13:23 | Hallo Pippe en Ikje, Succes met de start van clomid. Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik 7 maanden clomid gebuikt. Ik had daar altijd een eisprong bij maar helaas niet gelukt om zwanger te raken. Ben nu met spuiten begonnen, hier merk ik niets van, van de clomid had ik meer last, had veel last van opvliegers. Groetjes Gitte |
| 29/09/2008 @ 03:51 karin ![]() | Pippi, spannend. Wij moeten nog even wachten, maar ach oktober is al bijna. En m'n moeder komt nog op bezoek dus de tijd zal wel snel gaan. |
| 29/09/2008 @ 19:03 Vally | Hallo, Vanmorgen was mijn temperatuur 1,0graad hoger dan normaal dat zou betekenen dat ik een eisprong heb gehad. Zaterdag zou dan mijn vruchtbaren dag zijn, helaas had ik toenjuist geen zin in sex. ![]() Het is nu even afwachten. Spannend ook voor jou Gitty we moeten nu maar afwachten. Voel me vandaag de hele dag al misselijk een beetje gerommel in me buik.....heel vreemd......maar goed het zal wel in me hoofd zitten. |
| 29/09/2008 @ 21:10 Pippi ![]() | Vally, hoe lang geleden hebben jullie geklust? Heb je nu deze ronde helemaal geen kans? |
volgende pagina >

Clomid en eisprong

dus ben benieuwd, over 3 weken moet ik testen en als die negatief is begin ik weer aan provera en mijn 2de kuur clomid...!