[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/09/2008 @ 00:10 Pascale | Hi Ilse, Ik heb hetzelfde gehad .. ik ben alleen niet naar de eerste hulp gegaan, ik ben ervan uitgegaan dat ik WEER een miskraam had en heb het zo gelaten ... Afgelopen week toch maar een test weer gedaan aangezien mijn buil steeds groter werd, borsten nog heel gevoelig en zo misselijk ..en ja hoor nog steed positief! Ik naar mijn GYN en het eerste wat ik zag op echo waren bewegende beentjes en een hartje! Ik was in shock .. ook ik had een tweeling waarvan er 1 niet ontwikkelde en resulteerde in een miskraam. Hoe moeilijk het ook is, probeer je te focussen op je kind wat het wel heeft overleefd! Geniet van je zwangerschap en weet dat je tweede rust heeft gevonden ergens anders. Sterkte ermee. Groetjes, Pascale |
| 28/09/2008 @ 12:41 ikke | Hey pinkeytje Ik heb ongeveer ook hetzelfde meegemaakt, ik ben telkens zwanger geworden door ivf, de laatste keer zijn er 2 embryo's teruggeplaatst, de test was positief, en mijn hcg hormoon was bijna dubbel zo hoog als het gemiddelde, dus stilletjes ging er al een belletje rinkelen dat het misschien een 2ling zou kunnen zijn. Op 7weken tijd (tussen kerst en nieuwjaar) heb ik even wat bloed verloren, en wat bleek, er zat 1goed embryotje, en 1 "zwart vlekje", mijn gyn heeft het niet met zoveel woorden gezegd, maar volgens mij was dit het 2de embryotje dat het niet overleefd heeft. Ik heb me dan direct van mijn hart een steen gemaakt, zoals ze zeggen, en niet gedacht, ik ben er 1tje kwijt, maar wel, ik heb er nog 1tje! En ik heb er in het begin nog even met mijn ventje over gepraat, maar niet veel, hij is al geen grote babbelaar ![]() maar ik heb pas mijn "klop" gekregen toen ik hoorde dat een kennis van mijn, die bij dezelfde gyn gaat, en ook ivf deed, wel zwanger was van een 2ling, een 3 weken voor mij was uitgerekend. Hoewel ik blij was voor haar, ben ik gewoon in tranen uitgebarsten. en eens ik "uitgehuild" was, ben ik pas van mijn zwangerschap beginnen te genieten, het was alsof er iets van mijn schouders was gevallen, want voor ik dit nieuws hoorde, ging ik ook zielig in de babywinkel naar de 2ling buggy's gaan kijken enz, dus mijn tip voor jou, je mag erom rouwen, je mag hierover verdriet hebben! En laat je niet op je dak zetten door mensen die zeggen "wees blij dat het er maar 1tje is, 2 is veel teveel werk!" zoals mijn schoonouders fijntjes wisten te vertellen ![]() veel succes nog met je zwangerschap!! |
| 29/09/2008 @ 08:30 a ![]() | Idem ... maar ik ben beide kwijt geraakt ![]() |
[Reageer]

engeltje ?