< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » engeltje ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/09/2008 @ 20:54
pinkytjeuh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey
ik ben ilse 19 jaar en zwanger
3 weken geleden had ik een zware bloeding en ben naar spoed moeten gaan , ik dacht aan een miskraam ! maar dit was het niet , ale half en half! er zat 1 babytje in mijn buik ma er was nog een vruchtzakje ! maar dat was niet ontwikkeld , dus ik zou een tweeling gekregen hebben maar eentje is nooit ontwikkeld geweest ! zit nu zo mee gemengde gevoelens! en als ik hier nu lees joepie een tweeling ofzo barst ik in tranen uit !
weet niet goed wat ik er moet van denken
xx

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 00:10
Pascale

Online Status
Hi Ilse, Ik heb hetzelfde gehad .. ik ben alleen niet naar de eerste hulp gegaan, ik ben ervan uitgegaan dat ik WEER een miskraam had en heb het zo gelaten ... Afgelopen week toch maar een test weer gedaan aangezien mijn buil steeds groter werd, borsten nog heel gevoelig en zo misselijk ..en ja hoor nog steed positief! Ik naar mijn GYN en het eerste wat ik zag op echo waren bewegende beentjes en een hartje! Ik was in shock .. ook ik had een tweeling waarvan er 1 niet ontwikkelde en resulteerde in een miskraam. Hoe moeilijk het ook is, probeer je te focussen op je kind wat het wel heeft overleefd! Geniet van je zwangerschap en weet dat je tweede rust heeft gevonden ergens anders. Sterkte ermee.
Groetjes,
Pascale

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 12:04
pinkytjeuh

hey
erg voor je dit ook te moete meemake !
ik kan er nie echt mee iemand over babbele dus dermee hier maar !
ik 'doe alsof' het niet gebeurd is want als ik er aan denk doet het te veel pijn ! ook al weet ik dat het maar een vruchtzakje is ! de dokter zei dat heel veel vrouwen dit meemaken maar het zelf niet beseffen , wou dat ik het ook niet had beseft ze dan !
ben wel blij dat alles in orde is met ons boeleke in mijne buik !
ale nu nog de nekplooinge mete en dan ben ik voledig gerust !
heb jij het er ook nog lastig mee ?
xxx

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 12:41
ikke

Hey pinkeytje

Ik heb ongeveer ook hetzelfde meegemaakt, ik ben telkens zwanger geworden door ivf, de laatste keer zijn er 2 embryo's teruggeplaatst, de test was positief, en mijn hcg hormoon was bijna dubbel zo hoog als het gemiddelde, dus stilletjes ging er al een belletje rinkelen dat het misschien een 2ling zou kunnen zijn.

Op 7weken tijd (tussen kerst en nieuwjaar) heb ik even wat bloed verloren, en wat bleek, er zat 1goed embryotje, en 1 "zwart vlekje", mijn gyn heeft het niet met zoveel woorden gezegd, maar volgens mij was dit het 2de embryotje dat het niet overleefd heeft.
Ik heb me dan direct van mijn hart een steen gemaakt, zoals ze zeggen, en niet gedacht, ik ben er 1tje kwijt, maar wel, ik heb er nog 1tje! En ik heb er in het begin nog even met mijn ventje over gepraat, maar niet veel, hij is al geen grote babbelaar

maar ik heb pas mijn "klop" gekregen toen ik hoorde dat een kennis van mijn, die bij dezelfde gyn gaat, en ook ivf deed, wel zwanger was van een 2ling, een 3 weken voor mij was uitgerekend.
Hoewel ik blij was voor haar, ben ik gewoon in tranen uitgebarsten.
en eens ik "uitgehuild" was, ben ik pas van mijn zwangerschap beginnen te genieten, het was alsof er iets van mijn schouders was gevallen, want voor ik dit nieuws hoorde, ging ik ook zielig in de babywinkel naar de 2ling buggy's gaan kijken enz,

dus mijn tip voor jou, je mag erom rouwen, je mag hierover verdriet hebben! En laat je niet op je dak zetten door mensen die zeggen "wees blij dat het er maar 1tje is, 2 is veel teveel werk!" zoals mijn schoonouders fijntjes wisten te vertellen

veel succes nog met je zwangerschap!!
Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 15:20
pinkytjeuh

hey
ja dat werd ons ook gezegt twee is te zwaar enzo ...
maar diep vanbinne zijde toch iets kwijt e!
veel mense make dit mee heb ik gehoord !
ik praat er ook niet veel over , eig niet, alleen hier dan !
en als ik hier dan lees juij we krijgen een tweeling is dat echt niet leuk ! ik wil er niet te veel over piekere , maar toch doet het nog pijn!
thx toch voor je medeleven
xxx

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 08:30
a

Idem ... maar ik ben beide kwijt geraakt

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 09:06
Evi

Online Status Stuur bericht
Hier ook hetzelfde meegemaakt, na 13 weken was het tweede vruchtje niet mee ontwikkeld. Denk er nu nog vaak aan...wat als...en ons zoontje is ondertussen al 10maanden. Eens je het hartje hebt zitten kloppen, hoe klein ook zit het babytje in je hart.

Sterkte!
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 19:02
pinkytjeuh

oei ook erg voor jullie ! de dokter zei me al dat het veel voorkomt !
ik denk er ook nog veel aan ze , ook al was het nog nie ontwikkeld !
probeer er gewoon nie te veel aan te denke ma soms zijn er dinge die me er wel doen aan denke natuurlijk ! mijn droom was altijd om een tweeling te krijge maar jah theeft niet mogen zijn !
xxx

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 20:39
Anne-Sophie

Hallo,

ik leef heel erg met je mee, eentje van twee is nog altijd één kindje dat je verloren hebt en dat is nooit makkelijk. Ik denk ook dat de andere helft van de tweeling dat gemis op de een of andere manier ook zal moeten verwerken.

Ik duim dat voor je tweede kindje alles goed mag blijven gaan.

Bij ons was de situatie anders maar we hebben nog zo gehoopt er tenminste ééntje van de twee te mogen houden, maar helaas, het was ons niet gegund.

Veel liefs,

Anne-Sophie

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 20:51
pinkytjeuh

oei das ook wel erg e van u ! amai seg
wa ne mens toch nie moe meemake e, ik blijf morge thuis platte rust , mijn onderrug doet verschrikkelijk pijn en weet niet ofdat normaal is of een slecht teken !
xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]