< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » nog 5 weken!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/09/2008 @ 17:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey iedereen

Ons zoontje is geboren op 11 september 2008 om 14.22u
Hij woog 3520kg en is 50cm groot.

Zoals jullie weten was het op de keizerlijke wijze, en dat is allemaal pijnloos verlopen. De naweeen dat was een ander verhaal. Laat ons zeggen dat ik mijn weeen na de geboorte van ons ventje heb gehad.
We zijn net thuis van dinsdag avond, maar heb nog niet echt tijd gehad om bij te lezen dat ga ik snel doen.

Hey katja ik heb geloof ik jou nummertje dus fout opgeslagen want kreeg een berichtje weer zo van dikke proficiat maar denk dat je een verkeerd nummer heb, hier aan deze kant is geen katja te bespeuren...
Hi dat was dus wel even lachen ( ondanks die pijnlijke naweeen dan)...

Na twee dagen waren we weer op de been ( alle toch een been, gaat allemaal niet zo vlotjes hihi)...

De zus beseft nog niet wie dat schattig ventje is dat hier ligt te geeuwen, maar ze is er wel enorm lief tegen. De katten hebben mij uitgebreid goeiedag komen zeggen maar onze nieuwe aanwinst laten ze volkomen links liggen ( en heb er nog wel zo hard voor gewerkt negen maanden lang).

Hopelijk is het snel aan jullie het is echt geweldig....
Hij is zo een droom van een kereltje, het was liefde op het eerste gezicht...

De papa heeft het ook goed gedaan al was hij o zo blij dat mama weer thuis was......

ik ga binnenkort wel het hele verhaal opschrijven, hoe en wanneer alles verlopen is.

Dikke en duim voor een spoedige bevalling voor jullie

dadaaaaaa

groetjes

sandytje, Hailey en Mathis

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 18:06
evi

hey,

kben terug van de gyn, en alles is nog zoals het was. nu heb ik wel niet goed geluistert wat het gewicht was, 2weken geleden nog maar 2600gram, hij zei denk ik dat ie zeker 3500 zal halen maar denk nie dat dit nu het gewicht was hoor. alé da hoop ik toch nie, 700gram op 2weken zou toch wel veel zijn hé. heb ook gevraagd als het nie vanzelf komt hoelang ze je laten rondlopen, max 10 dagen zei hij, dus zeker tegen 12 oktober moet ik bevallen zijn. hihi als je da weet verlang ik precies nog een beetje meer. Volgende week mag ik terug op controle, tga wel vlug gaan nu.

groetjes

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 18:07
Katja

Hoi Sandy : Proficiat met je kleine ventje Mathis, en zo'n leuke naam zeg ! heel tof
ideaal gewicht en lengte ! stuur ons snel een foto op, wil je?

ik ben echt heel benieuwd naar je ganse verhaal, maar kom dat inderdaad maar later schrijven, geniet maar eerst van mekaar thuis !
toch raar dat die weeen toch moeten komen hé, gelijk op welke manier, maar ze zullen ons toch maar hebben liggen !

ja, ik vond het al raar dat ik maar geen berichtje kreeg, maar nu wordt alles duidelijk natuurlijk. maar gelukkig hebben die mensen toch een dikke proficat gewenst, da's ook al iets hé
dat kan inderdaad niet anders dan liefde op het eerste gezicht zijn hé.zusje zal wel stilaan door krijgen, dat MAthis nu echt bij jullie hoort, dat zal niet al te lang duren denk ik. en de katten, tja, die moeten een plekje achteruit hé, die zullen dat ook snel genoeg merken
maar dat valt allemaal wel in z'n plooi.

ne proficiat aan de papa voor het goed onderhouden van het huishouden, en natuurlijk met z'n naamopvolger hé

ik hoop dat die van ons nu ook snel beslist om te komen - ik kijk er zo naar uit om hem vast te hebben als ik al jullie emoties hier lees

hoi Evy, ik ben de laatste om te zeggen dat het niet kan zene, Remi komt ook ongeveer 250 gram aan per week deze periode ! maar hij zal wel bedoelen tegen dat je bevalt, dat kan je nog eens navragen volgende week hé. ik vind het raar dat er bij mij weer 2 weken tussen zitten, en niet maar 1 weekje. op het einde zouden ze toch beter moeten opletten, of ik nog genoeg vruchtwater heb, of de kleine geen uitwerpselen heeft achtergelaten, en zo van die dingen???

anders bel ik wel eens in de loop van volgende week zene... ik hoor toch dat de meeste op het einde vaker moeten komen !
hou ons op de hoogte van je vorderingen hé.

voila dames, weer een dagje voorbij. nog 10 dagen en ik zit pas aan m'n uitgerekende datum. als er dan nog eens 10 kunnen bijkomen, word ik echt gek denk ik !

Katja

Link naar deze reactie
21/09/2008 @ 01:46
evi

hey,

ja idd, op het laatste moet je toch meer gaan, van mij zit nu maar een week tussen. mijn ventje heeft deze avond mijn buik beschilderd in een pimpampoentje kga dan eens ne foto opzetten maar kheb mijne codak nie bij.

alé goe weekend hé

groetjes

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 10:02

Online Status Bekijk profiel
jaaaa
nu hoor ik er ook bij haha
nog 5weken en 4dagen te gaan

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 17:59
evi

hey,

Katja al bevallen??

groetjes

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 10:29
Katja

kiekeboe !!

ik ben er weer !!!!

op 21/9 heeft onze Remi beslist om 2.30 uur 's morgens dat het tijd was om te komen - weeen om de 5 minuten... (had de avond ervoor verse ananas gegeten, maar of het geholpen heeft, zullen we nooit weten hé)
na 45 min. kwamen ze al om de 2 minuten, en we waren nog niet in het ziekenhuis !!

daar direct aan de monitor, en de verpleging stelde zelf voor een epidurale te geven, omdat ik steeds al op 80 hoog zat, en dat elke 2 minuten, dat hou je geen 6 cm meer vol ! daarna ging alles beter, en na ongeveer 45 minuten in de bevallingskamer, een serieuze knip, en de zuiger om het te draaien (hij lag met z'n gezicht op de uitkijk) was onze Remi daar !

uiteraard de mooiste van alle babies hé
trekt op z'n papa

54 cm en 4.120 kg ! jaja, ik weet waarom ze me zo groot geknipt hebben !

dikke kussen en tot binnenkort
oh ja, uiteraard foto's te zien op m'n profiel hé

xxx
Katja

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 10:42
lissytjah

katja
gefeliciteert meid!!! wat een mooie jonge
geniet er van vanje kleine ventje!!!

vele groetjes lizzy

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:32
evi

hey,

och katja proficiat wi zeg met je mooi schatje, och kverlang al tegen dat we ons ventje vasthebben.

groetjes

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 09:19
Katja

dank je wel meisjes, 't is echt wel een schatje ! vanaf het moment dat je het gezien hebt, ben je verliefd, en kan je je geen leven meer inbeelden zonder !

ook onze hond heeft perfect om hem gereageerd, en da's wel heel leuk

we zullen vandaag eens proberen om een 'gezinsfoto' te maken
m'n geluk kan niet op, en soms kan ik het nog niet geloven dat we er uiteindelijk zijn geraakt !

dikke kussen, en heel snel is het aan jullie !
ik blijf hier hoor, en ga jullie steunen in het aftellingsproces !

Katja

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 13:08

Hey katja

dikke proficiat he... wat een mooi ventje...

21/09 ook een mooie datum om ter wereld te komen he.
Heeft remi toch besloten dat hij ni meer kon wachten, en wat vroeger te komen.
Geniet er van meisje het gaat zo snel hier is Mathis alweer 17 dagen oud, man man man wat gaat dat snel he.

Rust maar lekker uit tussen de voedingen hopelijk lukt dat een beetje nu ze aan jouw keukentje bezig zijn.

Ben blij dat de hond ook tevreden is , hier zijn de katten het al helemaal gewend om weer een kleintje in huis te hebben.

Ik wens jullie nogmaals nen dikke proficiat ook aan de papa, (hopelijk is hij de bevalling ok goed doorgekomen)

Dikke

Sandy, Hailey en mathis

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 08:46
Katja

hoi Sandy,

ja, gelukkig heeft hij deze beslissing genomen, stel je voor dat ik nog zou rondlopen tot morgen, dan had ik in de kranten gestaan ; kind van 5 kg op de wereld gezet !! als titel...

vanaf vandaag ga ik ook echt proberen te slapen wanneer Remi overdag slaapt. maar ja, er is altijd wel iets op te ruimen of te sorteren of te wassen hé. maar ik moet wel, anders ga ik het niet volhouden met zo'n onderbroken nachten. gelukkig is hij maar een paar keer wakker 's nachts, en gaat hij direct na het eten weer braaf slapen. maar toch ben je zelf een uur wakker hé, nog een pamper vervangen, wc bezoek, spoelen,...

ik heb enorm veel last van m'n knip (heb gisteren gekeken, is ongeveer 10 cm lang; ben gewoon beginnen huilen )

jaja, onze Dean is de perfecte babysit, als Remi huilt of kreunt, dan staat hij daar, gelukkig maar dat je katten het ook goed doen nu hé

genieten van elke seconde, ik weet het, ondertussen is hij al een week oud ! 't gaat ongeloofelijk vlug !

tot snel hé
xx
Katja

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 15:26

Hey katja

slik 10 cm. Jeetje das ook groot( kan het wel begrijpen, je ventje is 4cm groter en ruim een kilo zwaarder of onze mathis) Maar toch amaai.

En ik maar klagen, dat ik ni uit de voeten kan met mijn snee hihi.
Je ziet of het nu een knip is, naweeen, ks of gewone bevalling afzien doen we toch. Maar t'is voor een goed doel he, kzou m'n kids voor geen geld kunnen missen amaai.
(maar kga toch eens goed moeten nadenken of er nog eventueel een derde beebje zou bijkomen, na die stomme naweeen heb ik serieus mijn twijfels hihi. Immers hoe meer kids hoe erger de naweeen zeggen ze....

Heb ondertussen een paar fotookes op mijn profiel gezet. Kun je ook eens piepen he.

Ja dat opstaan 's nachts is vervelend he hopelijk slapen onze ventjes rap door zodat mama ook wat kan bij slapen. Kmoet zeggen dat ik er tot nu toe nog goed tegen kan( zijn die slapeloze nachten waarin ik heel de nacht liep rond te spoken toch noch goed geweest voor iets he..).

Nikki meisje hoe gaat het ondetussen met xander en jou. Is je pc'tje al weer in orde.

En dames die nog aan het aftellen zijn. Nog eventjes en jullie hebben jullie beebje ok in jullie armen en het is het extra geduld nu op het laatste meer dan waard...

xxx

Sandy, Hailey en Mathis

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 12:30
evi

hey,

sandy wat een koddig kleintje zeg pff het blijft maar geduren bij mij!!!!

die naweeën duurt dat lang??

groetjes

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 16:03
Katja

hoi Sandytje, tja, ze kijken precies niet echt op een paar cm hé - gelukkig gaat het vandaag al iets beter. 'k heb nog geen dafalgan genomen vandaag, ongeloofelijk!
ja, die naweeen, 't schijnt dat dat niet te doen is hé - 't houdt me al tegen om te beginnen aan een 2e !

wat een keischattige fotokes ! lief hé, en te weten dat ze zo snel groot zijn !

ik kan er ook wel goed tegen, we waren echt goed voorbereid tijdens de zwangerschap hé, die kleintjes van ons hadden ons onrechtstreeks a laten weten hoe het zou worden ! maar nu heb je tenminste iets dat je kan knuffelen, vasthouden, en kussen. een groot verschil dan dat walvissenlijf !

Nikki is nog steeds niet online denk ik - grote problemen precies. ik spreek ergens met haar volgende week af, en zal dan weer wat nieuws van haar hier neerzetten, mocht het tegen dan nog niet in orde zijn.

hoi Evi, nog even meisje, blijkbaar heeft jouw beebje niet goed gekeken hoe Remi dat heeft gedaan. maar nog even, en het geluk ligt ook bij jou in je armen. we tellen zeker nog mee met je af !

Kata

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 22:52
evi

hey,

ik ben bevallen!!! op vrijdag 3okt om 13.41 van een flinke zoon lars 48cm en 3410gram. in bad en zonder epidurale, geen knip juist beetje schaafwondjes. kben zo trots op mijne zoon en kben zo verliefd

groetjes

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 23:09

hey meiden,

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kids, en geniet ervan.

groetjes lyd

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 17:26
Katja

Hoi Evi,

PROFICIAT meiske !! dat heb je fantastisch goed gedaan zeg ! amai!!!
Lars is een wolk van een ventje, perfect en wel

nen hele dikke en
geniet van elkaar !!

xxx
Katja

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 11:40

het heeft hier blijkbaar heel sil geweest, ook ik ben tijdje niet geweest.
Hoe is het nu met al die zoontjes hier. Mathis doet het ondertussen super goed heeft vannacht voor de eerste keer zeven uur aan een stuk geslapen..;zaliggg.

Vandaar dat we nu even tijd en zin hebben om lekker even achter de pc te kruipen hihi

groetjes van ons allemaal

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]