< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Topic Zappy van Lies,Mieke2,Andrea,Nathalie,Annemieke,Erika
21/09/2008 @ 17:10
Mieke2

Online Status Bekijk profiel
@ Lies : ik liet die canada dry wel eerst een paar uur open staan dat de prik er uit was, want dat kon ik niet zo goed verdragen. Ik vind het niet zo heel lekker maar nam gedurende de hele dag af en toe een paar slokjes en dat hielp meestal wel. Hopelijk bij jou ook !

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 16:51
Lies

Hey,

Het gaat hier op en af. Sommige dagen alleen maar moe en misselijk, wat ook beetje lastig is. OP andere dagen veel overgeven. Ik eet dan bijna niks, alleen beschuiten en toch kan ik ze niet binnenhouden. Heb dan berekoud op die dagen, mijn metabolisme werkt niet naar behoren...

Gisteren moesten we naar feest met dans, ik hield mijn hart al vast hoe ik ging zijn, maar het ging redelijk. Heb wat kunnen eten en een paar dansjes gedaan. Maar kwas heel moe en had steken in mijn buik, dus tegen onze zin naar huis gekomen.
Vandaag even gaan wandelen met Seppe naar park met dieren en speeltuinen, hij was heel grappig om bezig te zien. Hij durft al van de glijbaan, zelfs op zijn buik naar beneden!

Ik hoop op beterschap, want alles blijft hier liggen... Gewoon een beetje meer fut en die misselijkheid weg zou al veel betekenen!

LIes
Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 09:19
lies

Toby's moeder is weer goe bezig...
Hij is daar in het weekend geweest en kwam thuis met de mededeling dat hij nu altijd zijn gsm moest bijhebben omdat het niet goed gaat met mama en zij berichtjes zou sturen.
Er is daar constant ruzie met ex-partner, nu gaat het vooral om hun zoontje. Logisch dat ex-partner ook recht op bezoek opeist, maar toby's mama wil dat niet laten gebeuren (ze hebben mij al één kind afgepakt, ze gaan dit nu ook niet doen met mijn tweede... terwijl ze Toby hier zelf achtergelaten heeft...). Ook zijn er voortdurend pesterijen van beide kanten waar toby bij betrokken wordt. Ze heeft ook evrteld dat ze zelfmoord proberen te plegen heeft. Komaan, zo'n dingen zeg je toch niet tegen een kind!
Wij kunnen er weinig van zeggen, want toby vindt het heel normaal en vindt zijn moeder heilig...
Ik hoop dat het zijn gedrag niet teveel gaat beïnvloeden, maar ik vrees ervoor.

Lies

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 21:03
Mieke

Online Status
Hallo iedereen,

even snel tussendoor : wij zijn ondertussen verhuisd. Een hoop rommel natuurlijk, maar goed dat hoort erbij. Bovendien sowieso een erg drukke week gehad, oa Katrien gaan inschrijven op een schooltje hier in de buurt (nu nog slechts 3 plaatsjes om te starten in september 2009, ongeloofelijk !) Ook nog 2 nieuwe kasten gaan kopen, + ene groot bed voor Katrien, enz ... De ergste drukte is nu achter de rug, maar het zal nog wel enkele weekjes duren voor we terug volledig op orde zijn.
We zijn vorige week ook nog naar de gyn geweest, en alles was prima in orde met ons zoontje !

@ Lies : potverdikkie dat mens verdient echt een goeie shot onder haar kont he !!! GRRRRR wat een egoiste, en arme Toby krijgt het maar allemaal over zich heen, en jullie ook natuurlijk ... Ik hoop dat je je ondertussen al iets beter voelt ?

Allé, ik ga verder rommelen

groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 09:29
lies

@Mieke2: allé, ge zit weer tussen de onuitgepakte dozen en co... Moet toch wl een goed gevoel geven om samen te wonen hé!
Je hoort dat meer en meer hé, dat kleuterscholen beperkt zijn in plaats. Ik hoop maar dat het hier niet zo is.

Wij zijn erg ongerust over Toby en zijn egvoelens rond zijn mama. Wij zijn bang om hem nog op bezoek te laten gaan. Er gebeuren zoveel familiedrama's hé. Volgens onze advocaat kunnen we bezoekrecht weigeren door ons te beroepen op de noodtoestand ivm veiligheid. Ik sprak gisteren voorzichtig met toby over onze schrik om hem nog te laten gaan. Maar hij zei dat hij zichzelf wel kon verdedigen en dat mama zoiets niet zou doen. Hij zei ook dat hij liever had dat ik niet over zijn mama sprak. Hij ziet niet in dat zij hem nu alleen nodig heeft omdat z eproblemen heeft. Hij moet haar als het ware verzorgen.
Misschien was het ook wel verkeerd van mij om over onze angst te praten. maar als we hem dan echt verhinderen om te gaan, wat moeten we dan als reden geven?

Het gaat wat beter met me. Het overgeven is verminderd, maar ik voel me nog de hele dag misselijk en ben erg moe. Nu 12de week, ik hoop dat ik het ergste gehad heb.
Volgende week donderdag naar de gyn.

Lies

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 11:25
lies

Op controle geweest bij de gyn. Alles was in orde, zou nu 13 weken ver zijn. De nekplooi was ook in orde en ik moest bloed laten nemen voor triple-test. Ons kindje bewoog al goed.

Misselijkheid is er nog steeds, alles ligt op mijn maag te draaien.
Nog efkes volhouden zeker?

Groetjes

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 08:32
lies

Hey,

We beginnen hier wel stil te vallen hé...
Kvind het wel jammmer hoor!

Druk weekend gehad. Zaterdagavond feest bij vrienden, om half 2 in ons bed... Zondag was Seppe om 6u30 wakker, maar ja, ik moest toch op tijd op, want ik moest hapjes maken voor verrassingsfeest voor verjaardag van mijn pa. We zijn 's middags eerst gaan eten, Seppe heeft het hele menu meegegeten en is zeer flink geweest. Mijn pa rookt, dus die moet af en toe naar buiten voor sigaarke, dus kon seppe buiten ravotten. We zijn daar van 1u tot 4u30 geweest en geen enkel probleem.
Daarna gingen we naar huis en daar waren tafels gedekt, dus hij begon al teen en tander te vermoeden... Hij was erg ontroerd toen iedereen aankwam. De hapjes waren een succes!
Daarna hebben we nog kaasplank gegeten. We waren om half 10 thuis. Was doodop.
Khoop maar dat ik vandaag niet de weerbots krijg...

Groetjes,

Lies

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 12:55
Mieke

Online Status
Hey iedereen,
sorry dat ik zo lang niets heb laten horen. Maar ja, druk druk druk he. Ik ben nog aan het wennen om opnieuw samen te wonen. Heel plezant tot hier toe maar ja er is nu nog iemand om rekening mee te houden he. En een iets drukker huishouden natuurlijk, hoewel ik het wel zalig vind dat hier een poetsvrouw komt ... Tussendoor ook nog volop bezig met nog een paar kleine verbouwingswerkjes (niet ik zelf natuurlijk), nog steeds hier en daar wat uitpakken, ondertussen ook suikerbonen en kaartjes besteld ... Enfin vanalles te doen he. Katrien is vorige week een paar dagen ziek geweest, hoge koorts maar verder was ze ok, vraag me af wat het nu eigenlijk was ... Maar goed dat is nu ook gedaan.
Met onze zoon gaat alles prima, hij heeft papa ondertussen al een paar keer een flinke trap gegeven ;) Tja dat krijg je als je met je gezicht op mama's buik gaat liggen natuurlijk.
Eergisteren zijn we gaan eten bij vrienden, die vrouw is verloskundige en heeft haar doptone even bovengehaald, wel leuk zo tussen de controles door dat hartje nog eens te horen kloppen. Volgens haar metingen schatte ze toch ook dat ik een weekje of twee verder ben dan de gyn zegt, en aangezien ik dat zelf ook denk ga ik daar voorlopig maar vanuit. Dan zou ik dus bevallen omstreeks 10 januari, als ik tenminste deze keer wel de 40 weken haal. Verder verloopt de zwangerschap heel goed, ik begin nu wel wat last te krijgen van mijn bekken en rug, opgezwollen voeten en pijnlijke borsten maar ja dat hoort er allemaal bij he. Vrijdag terug op controle bij de gyn, tegen dan zou ook de uitslag van de glucose test er moeten zjn maar we gaan er van uit dat alles ok is natuurlijk.
Lies, hoe gaat het nu met Toby ? En met jou, is de misselijkheid al wat beter ?
groetjes, Mieke 2

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 08:19
lies

@Mieke2: blij je nog eens te horen en blijkbaar gaat alles goed!
Die koorts van Katrien, er is toch een kinderziekte waar ze alleen koorts doen?

Hier gaat het wat minder goed. Toby's gedrag op school is allesbehalve, hij stoort de klas voortdurend, zijn huiswerk is nooit in orde... Hij mocht maandag niet mee naar toneel omdat hij al 3 strafbladen gekregen had. Hij kreeg dan een taak (helpen bij de kleuters), maar hij wou die niet doen. Hij werd dan naar directeur gestuurd, maar zelfs daar was hij erg brutaal. De directeur zei dat hij nog nooit zoiets meegemaakt had.
We willen hem op internaat doen, maar daar hebben we zelf ook veel vragen bij. In het gewoon onderwijs zal het misschien weer niet lukken en dan moet hij naar het b.o. Bovendien heeft hij ook begeleiding nodig voor zijn leerproblemen.
Hij heeft gisteren de hele avond geweend en gesmeekt om het niet te doen. Hij zegt ook dat we hem niet willen, dat hij dan elk weekend naar mama zal gaan en ons nooit meer wil zien...
Hij vraagt nog een allerlaatste kans, maar hij heeft er al zoveel gekregen...

Lies

Link naar deze reactie
02/11/2008 @ 21:06
lies

Hoi,

Net terug van een weekendje Center Parcs in Erperheide. Veel plezier gehad in het zwembad en in de indoor-speeltuin (echt een aanrader, klimparcours voor de allerkleinsten, glijbanen, springkasteel, trampoline, ballenbad.
Vrijdag waren we op de boekenbeurs en seppe werd gefilmd. Voor wie het eens wil zien, tis op Karrewiet geweest op vrijdag 31 oktober. Seppe komt er een paar keer in, maar is het duidelijkst te zien bijna helemaal op het eind wanneer hij in een klein boekje kijkt (blond manneke met groen tutje en blauwe trui).

Groetjes,

Lies

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 17:52
lies

Ik blijf hier maar proberen, maar ik denk dat ons forum op sterven na dood is... snif snif...
Ons Seppeke is serius ziek, hij heeft een angina. Hij moet ook hoesten en telkens hij hoest, heeft hij veel pijn...
Keb er medelijden mee. Vanavond schijnt hij al wat beter.
Ik ben ook al een week ziek. Moet nu keel ontsmetten en homeopathische hoestsiroop nemen. Dokter wijt het aan mijn slechte slapen dat ik niet zo snel recupereer.
Vrijdag moesten we naar de gyn en alles was in orde. Het zal wsch weer een groot kindje worden.

Groetjes

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 12:40
Mieke

Online Status
Hey Lies, tis ni van ni willen hoor, maar we hebben een vrius op onze pc, nu zit ik effe bij mijn moeder achter de pc. En volgende week gaan we een weekje weg, maar hopelijk kan ik de week daarna terug een deftige post komen doen hier. Maar idd jammer dat we ook van de anderen niets meer horen.
groetjes, Mieke

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 09:41
lies

Ons Seppeke heeft de zesde ziekte. Het ziet er echt verschrikkelijk uit. Volgens HA heeft hij het zo fel omdat zijn weerstand verzwakt was door angina. Gelukkig is het niks ernstigs.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]