[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/09/2008 @ 09:15 sneakiesthippo | volgens mij is dat toch gewoon afhankelijk van hoe snel de bevalling is gegaan en hoe snel je baarmoeder weer ingekrompen is??? groetjes |
| 29/09/2008 @ 11:03 Eveline | heb na mijn tweede bevalling hier geen last van gehad ook al hadden ze me hiervoor bang gemaakt! hangt idd af van hoe snel je bevallen bent en hoe snel je baarmoeder inkrimpt...hoe sneller de bevalling hoe meer kans dat je er zal hebben...die van mij was volgens de boekskes ongeveer 10u succes met de bevalling en als je er last van hebt en geen borstvoeding zal geven kan je gerust pijnstilling vragen. bij borstvoeding raden ze het af... |
| 29/09/2008 @ 20:23 karen | Ik heb bij mijn 2 de niks gehad van nawee... bevalling had wel 11 uur geduurd, als dat er dus blijkbaar voor iets tussen kan zitten...? de gynae heeft wel met haar hand mijn baarmoeder gemasseerd, was een vreselijk zicht, die zat tot haar elleboog in mijn buik, bah... |
| 30/09/2008 @ 11:47 marijke ![]() | Hier na de eerste bevalling zo'n dag of 3 flinke na weeen, mijn bevalling ging juist niet echt snel heb er 22 uur over gedaan. Persen alleen wel 17 min. |
| 01/10/2008 @ 15:51 Vanessa ![]() | Ik heb van mijn 2de wel naweeën gehad zo een 3 dagen aan een stuk. Moest dan om de 6u een dafalgan innemen. Groetjes ![]() |
| 02/10/2008 @ 11:44 reb ![]() | bij de eerste geen naweeën en bij de tweede hele kleine naweeën,geef ook bv. Beide bevallingen zijn snel verlopen! Is inderdaad afhankelijk van persoon tot persoon denk ik! |
| 03/10/2008 @ 13:17 cindy ![]() | Hallo, Hier bij de eerste geen naweeen en een bevalling van 13 uur. De tweede wel naweeen en een bevalling van 6 uur. Groetjes |
[Reageer]

Na weeën tweedeje kindje.