< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
28/09/2008 @ 19:44
Tigris

Online Status Bekijk profiel
Al de hele dag buikpijn en deze avond licht gekleurd slijm . . ., dus denk dat ze vandaag of morgen wel zullen doorbreken. . .

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 11:32

Tigris, dan gaan we samen door he, de moed ni opgeven (hoor me bezig, zit er zelf door )
Bovendien ook nog een valling en tandpijn en kan pas ten vroegste volgende week woensdag naar de tandarts, dus we voelen ons weer super

Groetjes

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 18:33
thrallgi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dikke Leentje en tigris...
Wat ik nog niet vermeld had rond mijn echo(eerst zelf wat moeten plaatsen): Alles was dus ok , het zag er goed uit en het hartje klopte heel stevig door .Maar ik zou wel 6 dagen later zwanger geworden zijn dan de berekening hier ( dus ipv bijna 9 weken zou ik nu 8 weken zijn).Ik weet niet of ik dit echt kan geloven want op 30 juli had ik mijn laatste maandstonden...maar je het beebje was nu nog maar 1 cm 3 mm ipv van 2 cm...Ik hoop dat ze volgende keer (9/10) ziet dat ik toch verder ben dat ze gedacht had, ben al bang dat het niet goed groeit ofzo...Of mss heeft ze niet goed gemeten( zou eigenlijk raar zijn met al die jaren ervaring maar ja....)Dan ben ik ook sneller die 12 weken voorbij .Ik laat toch mijn banner nog staan zoals ie is....

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 20:01

hey Ladies!!!!!!!!!!!
jammer voor diegenen die weer eens de op bezoek kregen De moed niet opgeven hoor!!!
Een tijdje geleden had ik ook een flinke dip, maar ben er toch weer uitgekropen ookal ben ik nog niet zwanger, denk ik toch Ik verwacht de één dezer dagen wel hoor! mijn
(.)(.) zijn weer eens supergevoelig, Koen mag er nog niet eens naar wijzen Mijn buik rommelt al een paar dagen en dat is meestal toch geen goed teken hè! De buikpijn straalt soms gewoon naar mijn benen uit. Hopelijk zijn ze weer weg tegen dat ik volgende week naar de gyn moet want anders moet ik de afspraak weeral verzetten en die zagen dan altijd zo. Ik moet dan altijd serieus aandringen om zo snel mogelijk te kunnen gaan ipv over een half jaar
Thrallgi, zo lang het hartje zo goed klopt, positief blijven denken
Leentje, ik zit ook weer eens met een valling, bweik de hele dag niezen, snotteren,...
Bij de rest van de wel-zwangeren gaat het precies snel vooruit Om echt jaloers op te worden.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 10:29
Jelana

hé Thrallgi, niet zoveel focussen op die centimeters.
Als je gyn ook maar 1 of 2 mm naast meet is dat al een heel andere berekening.

Vorige week toen ik langsging bleek na de berekening dat ik al een week verder zat dan mijn banner en ik heb mijn banner al 5 dagen vervroegd. Das natuurlijk wel leuker dan als het achteruit gaan is.
Maar zolang de berekening in de buurt is van jouw berekening, mag je er blijven in geloven!! Niemand weet wanneer het ukje zich op de wereld zal zetten dus ...

Genieten meid!!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 11:01
Tigris

Dag meisjes,

Hier zijn de er stilletjes goed aan het doorkomen . . . Op naar de volgende ronde zeker? Heb me voorgenomen er me wat minder op te focussen en ga nu nog 1 keer bij de gyn om te zien of het ei links of rechts zit, en daarna alles wat zijn beloop laten gaan. Misschien ook wat minder op het forum . . .

Ik wens jullie alvast het beste en ik zal wel af en toe nog eens komen piepen.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 11:50
thrallgi

Bedankt Jelena.
Dikke knuff Tigris, bij mij heeft het geholpen om even alles los te laten, heb toen zelfs enkele maanden mijn banner weggedaan.Ik hoop zo dat het bij jou ook werkt
Dikke knuffel aan iedereen.
Ik ga nog wat helpen met afbraakwerken hier .

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 20:50

Hey,

De zijn hier ook aan het doorkomen. Nu moet ik tenminste mijn afspraak bij de gyn niet verzetten, tegen die tijd zijn ze wel weg, hoop ik! Op dit ogenblik vind ik het niet zo erg want waarschijnlijk heb ik snel nieuw werk, want het ziet er goed uit. Morgen nog eens polsen bij mijn, hopelijk toekomstige, werkgever. En nu kan ik volgende week aan de gyn vanalles vragen waar ik mee in mijn hoofdje zit.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 16:42
Sarah

Online Status
Hey hoi iedereen

@ Tigris, Heititike en Leentje balen zeg. Echt moeilijk iedere maand heb je weer hoop en dan word je weer terleurgesteld. Maar het gaat vast goed komen

@ Thrallgi ik zou me niet al te ongerust maken over het aantal cm het is soms maar net hoe ze meten. En heel vaak hoor je dat je de eerste echo niet op je uitgerekende datum uitkomt maar later en de tweede echo komen ze ineens wel weer op de uitgerekende datum uit. Het hartje klopt goed dus Genieten!

@ Flairtje super dat je andere het wel goed doet. Het lijkt me idd erg dubbel om enerzijds blij te zijn met deze vooruitgang en anderzijds zijn broertje te missen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, met alle voorbereidingen rond de begravenis Maar ik hoop dat jullie ontdanks alles kunnen genieten van de andere !!

@ Jelana super dat met jullie ook alles goed gaat! Lijkt me heel bijzonder om het geslacht al te weten, hoewel het nog niet helemaal zeker is. Is het ook wat jullie verwacht hadden of wil je dat ook niet vertellen? Geniet in ieder geval van je zwangerschap

Hier alles ok zo nu en dan is de kleine de koprol aan het oefenen. Een heel vreemd gevoel. Vandaag was ik weer wat onzeker want ik had steeds een vreemd gevoel in mijn buik en had de kleine nog niet gevoeld. Maar gelukkig heeft hij/zij nu al weer geschopt!

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 11:57
Tigris

Dag meiden,

Gisterenavond nog maar eens met mijn neus op de feiten gedrukt geweest . Mijn vriendin die in februari bevallen is van mijn mete-kindje, is terug 3 maand zwanger. Ik gun het hun allemaal hoor, maar wanneer zijn wij ook eens aan de beurt?! GRRRRR ik voel me zo'n mislukkeling omdat mijn lichaam niet mee wil, ik heb nog zoveel liefde in mij om aan een kleine spruit te geven en het lukt maar niet . . .

Sorry, maar wou mijn frustaties eventjes kwijt, ik had me nu voorgenomen om er minder op gefocused te zijn, en nu dat . . .

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 21:27
flairtje

Oh Tigris, dat is idd een serieuse klap. Het is niet eerlijk hé. Idd het is niet dat je het haar niet gunt, maar je hebt dan zoiets van 'als het bij hen zo vlot mag gaan, waarom bij mij dan niet?'
Geen sorry's nodig hoor meid... ik begrijp je volledig en lucht je hart maar.

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 13:31

Tigris,
in februari bevallen en nu al terug 3 maand zwanger? Amai das snel...
Ja 't is altijd een serieuze opdoffer he. Ik vraag me ook af hoor wanneer het eindelijk mijn beurt is. Heel veel mensen in mijn omgeving zijn ook zwanger (waaronder een pak collega's). 't Is precies of er elke week iemand komt zeggen dat ze zwanger is (beetje overdreven maar 't lijkt wel zo) dus ik weet perfect hoe je je voelt.
Mijn neef en zijn vriendin zijn ook voor hun 3e kindje bezig. Zij heeft in augustus haar spiraaltje laten weghalen, en vorige week mijn neef gezien en ik vroeg zo "en, al veel geoefend". En hij antwoordde me dat het wss al gedaan was met oefenen want dat ze al overtijd was, maar ze had nog niet getest. Dan denk ik ook zo van ja, één maand en lap, 't is daar al van dat. Waarom duurt het bij ons nu zo lang???
De moed niet opgeven Tigris, onze beurt komt nog wel en dan gaan we er des te meer van genieten als het zover is

Voor de rest: ik voel me doodziek vandaag: hoofdpijn, keelpijn, spierpijn over heel mijn lijf, koorts, mottig...
Echt ni leuk.
En mijn man zei gisteren nog dat we er moeten beginnen invliegen, maar ik heb echt geen zin om er in te vliegen
Kan het zijn dat ge al een eisprong hebt op dag 9 of 10 ofzo? Had gisteren al van dat draaderig witverlies, en vorige maand had ik dat ook vrij vroeg in mijn cyclus. Volgens mijn man heb ik een vroege eisprong en beginnen we er te laat aan, daarmee dat het niet lukt. Zou kunnen natuurlijk...

Enfin, ik ga me nog een beetje laten verzorgen
Fijn weekend nog (met dit strontweer) en tot de volgende.

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:23
thrallgi

Dikke tigris, ik voel zo met je mee.Het is zo heel erg frustrerend allemaal.
Ziek Leentje, dutsje, verzorg je maar goed.
Ik heb hier zaterdagavond een accidentje gehad bij onze afbraakwerken,mijn vingers kwamen terecht onder een betonnen steunbalk, nu zit ik me twee gebroken vingertoppen....Die verbouwingen toch... , pas ik nog zo op voor het beebje en hef ik geen zware dingen, dan kom ik zoiets tegen....Mijn verlof was eigenlijk vandaag ten einde maar door mijn 'accidentje' ben ik nog een hele tijd thuis...Vind het wat dubbel...xtra rust zal wel ok zijn voor het beebje en ik, maar ik vind het zo beu voor mijn collega's nu....Oh ja zal 't proberen goed te benutten ondanks mijn 'handicap

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 19:42
ENGELMAMA

hallo,

dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen)
dat ik doorga naar ronde 12
maar toch gaan we er opnieuw vol goede moed tegenaan

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 07:39
Tigris

Bedankt meisjes voor jullie steun , ondertussen ben ik er weeral wat bovenop . . . Het leven gaat eenmaal door hé

Leentje: Laat je maar goed verzorgen door je ventje! Veel beterschap!

Trhallgi: Maar meiske toch!! Langs ene kant wel goed dat je je nu wat rustig kan houden, kan nooit kwaad voor je .

Engelmama: zo! We gaan er samen voor!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:31
thrallgi

Heel veel succes meisjes

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 11:56

Halloha

hier een zieke die heel de week thuis moet blijven van de dokter
Net langsgeweest, en toen ze medicijnen wou voorschrijven, vroeg ze of ik ondertussen al mss terug zwanger kon zijn
Niet dus...
Ik vroeg of die miskraam er mss iets mee te maken had, dat het zolang duurde, maar ze zei dat er geen reden tot paniek is, dat het al bewezen is dat het op natuurlijk wijze lukt, dat het vorige keer wss een "lucky shot" was doordat het zo snel raak was, en dat het heel normaal is dat het "nog maar" 8 maanden is, dat nog steeds niet het gemiddelde (das een jaar ofzo). Ze zei dat we gewoon moesten verder proberen en als ik tegen jan-feb niet zwanger was (jaar na miskraam) dan maar naar de gyne terug moest en dat die dan mss hormonen ging geven ofzo, maar voor de moment, niks aan te doen, gewoon doen

Mijn vruchtbare periode komt er aan, of is er, maar met ziek te zijn heb ik er al helemaal geen zin in, dus zal ik me er al maar op instellen dat het deze maand weer niks zal zijn. Enfin, ge weet nooit he, mss met te verwachten dat het niks is, dat het mss toch raak is. Zal tegen men ventje zeggen dat hij me extra moet verzorgen, dan krijg ik mss zin

Groetjes allemaal

Thrallgi, verzorg je vingertjes ook he.
Engelmama, ga ervoor he, de nieuwe ronde...

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:20

Hey,
Ik ben net terug van de gyn. Ik heb Clomid voorgeschreven gekregen om mijn eisprong volgende maand te stimuleren want deze ronde zat er nog geen te rijpen Ik dacht nooit dat ik dit ging zeggen, maar toch: ik kijk naar de volgende uit!! Van dag 3 tot 7 moet ik ze innemen en dan dag 11 ongeveer naar de gyn voor controle. SSSSSSSSSSSSsspannend!!!!!!!!!!! Ik ben eens benieuwd of het gaat helpen. Hij zei wel dat de kans op een tweeling dan wat groter is, maar dat nemen we er maar bij.
Leentje, mijn gyn heeft dit de vorige keer ook tegen mij gezegd. Het bewijs dat ik nog zwanger kan worden is er, alleen helpen we nu een handje.
Leentje en Thrallgi, laat jullie maar eens lekker door je wederhelften verwennen. De rest natuurlijk ook, maar als je je niet goed voelt of zo is dat extraatje een opkikker hè!

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 13:48
Mamzel

Dag lieve dames,

Even weer tijd gevonden om boj te pennen!

@ Leentje en Tigris: dat wachten is echt klote! Tigris, jij had vorige keer een eisprong aan de goede kant niet? Betekent dat dat je nu weer een maand meer moet wachten of niet?

@ Thrallgi: een mooie hartslag is goud waard. En die beejes zijn zo klein dat het genoef is dat ze met de echo er 1mm naast zitten om op een volledig andere bevalingsdatum te komen. Niet te veel mee inzitten! Die afbraakwerken daarentegen . Ik hoop echt dat je niet te veel last hebt van je gebroken vingertoppen!

@ Heitike: ga revoor meid. We duimen mee voor je.

@ Engelmama: leuk dat je positief bent. ook hier draaien de duimen overuren

@ Flairtje: misschien een rare vraag Flairtje... je hebt het over een begrafenis, is jouw overleden zoontje dan ondertussen al geboren?! Of moet je je laten opereren? Ik hoop dat je het niet te erg vindt dat ik de vraag stel

Hier anders de ene harde buik na de andere. Ben nu op het gezegende gewicht van 71kg gekomen maar buik steeds ronder. Donderdag mag ik op maandelijkse controle. Hoop dat alles dan OK is. Voel wel dat ik waarschijnlijk vroeger ga moeten stoppen met werken om te rusten want de stress doet me hier de das om. Ik hou jullie op de hoogte!

aan allemaal.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:52
Sarah

Online Status
@ Mamzel voorzichtig hoor steeds harde buiken is geen goed teken. Dan heb je het echt te druk. Ik zelf heb het volgens mij nog maar een aantal keer gehad. Maar ik vind het moeilijk om te zeggen want ik weet niet precies hoe een harde buik voelt. Is jullie ook zo beweeglijk. Hier wordt de salto heel wat keren op een dag geoefend

@ Heititike vreemd nu eens uitkijken naar je regels. Maar dan heb je nu ff een relaxed maandje. Hoef je je niet af te vragen of het al 'raak' zal zijn of nog niet.

@ Leentje beterschap

@ Engelmama Balen maar wel fijn dat je zo goed gevolgd wordt door de gyn.

@ Thrallgi balen langer thuis zitten. Maar wel weer goed voor de kleine en zo kom je de eerste 12 weken iets relaxeter door. Anders denk je toch steeds dat je super voorzichtig moet zijn ivm een eventuele volgende mk. En nu hoef je je niet bezwaard te voelen om het lekker rustig aan te doen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >