Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/09/2008 @ 19:44 Tigris ![]() | Al de hele dag buikpijn en deze avond licht gekleurd slijm . . . , dus denk dat ze vandaag of morgen wel zullen doorbreken. . .![]() |
| 03/10/2008 @ 16:42 Sarah | Hey hoi iedereen @ Tigris, Heititike en Leentje balen zeg. Echt moeilijk iedere maand heb je weer hoop en dan word je weer terleurgesteld. Maar het gaat vast goed komen ![]() @ Thrallgi ik zou me niet al te ongerust maken over het aantal cm het is soms maar net hoe ze meten. En heel vaak hoor je dat je de eerste echo niet op je uitgerekende datum uitkomt maar later en de tweede echo komen ze ineens wel weer op de uitgerekende datum uit. Het hartje klopt goed dus @ Flairtje het wel goed doet. Het lijkt me idd erg dubbel om enerzijds blij te zijn met deze vooruitgang en anderzijds zijn broertje te missen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, met alle voorbereidingen rond de begravenis Maar ik hoop dat jullie ontdanks alles kunnen genieten van de andere !!@ Jelana ![]() Hier alles ok zo nu en dan is de kleine de koprol aan het oefenen. Een heel vreemd gevoel. Vandaag was ik weer wat onzeker want ik had steeds een vreemd gevoel in mijn buik en had de kleine nog niet gevoeld. Maar gelukkig heeft hij/zij nu al weer geschopt! ![]() |
| 06/10/2008 @ 19:42 ENGELMAMA ![]() | hallo, dat mijn cyclus opnieuw goed is (32dagen) dat ik doorga naar ronde 12maar toch gaan we er opnieuw vol goede moed tegenaan ![]() |
| 07/10/2008 @ 11:31 thrallgi ![]() | Heel veel succes meisjes |
| 08/10/2008 @ 10:52 Sarah | @ Mamzel voorzichtig hoor steeds harde buiken is geen goed teken. Dan heb je het echt te druk. Ik zelf heb het volgens mij nog maar een aantal keer gehad. Maar ik vind het moeilijk om te zeggen want ik weet niet precies hoe een harde buik voelt. Is jullie ![]() ook zo beweeglijk. Hier wordt de salto heel wat keren op een dag geoefend ![]() @ Heititike vreemd nu eens uitkijken naar je regels. Maar dan heb je nu ff een relaxed maandje. Hoef je je niet af te vragen of het al 'raak' zal zijn of nog niet. @ Leentje beterschap ![]() @ Engelmama Balen maar wel fijn dat je zo goed gevolgd wordt door de gyn. @ Thrallgi balen langer thuis zitten. Maar wel weer goed voor de kleine en zo kom je de eerste 12 weken iets relaxeter door. Anders denk je toch steeds dat je super voorzichtig moet zijn ivm een eventuele volgende mk. En nu hoef je je niet bezwaard te voelen om het lekker rustig aan te doen. ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam
, dus denk dat ze vandaag of morgen
wel zullen doorbreken. . .

)

Leentje en tigris...
.Maar ik zou wel 6 dagen later zwanger geworden zijn dan de berekening hier ( dus ipv bijna 9 weken zou ik nu 8 weken zijn)
, ben al bang dat het niet goed groeit ofzo...Of mss heeft ze niet goed gemeten( zou eigenlijk raar zijn met al die jaren ervaring maar ja....)Dan ben ik ook sneller die 12 weken voorbij
.Ik laat toch mijn banner nog staan zoals ie is....
ookal ben ik nog niet zwanger, denk ik toch
Hopelijk zijn ze weer weg tegen dat ik volgende week naar de gyn moet want anders moet ik de afspraak weeral verzetten en die zagen dan altijd zo. Ik moet dan altijd serieus aandringen om zo snel mogelijk te kunnen gaan ipv over een half jaar 

.Ik hoop zo dat het bij jou ook werkt
het wel goed doet. Het lijkt me idd erg dubbel om enerzijds blij te zijn met deze vooruitgang en anderzijds zijn broertje te missen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe, met alle voorbereidingen rond de begravenis
. Mijn vriendin die in februari bevallen is van mijn mete-kindje, is terug 3 maand zwanger. Ik gun het hun allemaal hoor, maar wanneer zijn wij ook eens aan de beurt?! GRRRRR ik voel me zo'n mislukkeling omdat mijn lichaam niet mee wil, ik heb nog zoveel liefde in mij om aan een kleine spruit te geven en het lukt maar niet . . .

.
doordat het zo snel raak was, en dat het heel normaal is dat het "nog maar" 8 maanden is, dat nog steeds niet het gemiddelde (das een jaar ofzo). Ze zei dat we gewoon moesten verder proberen en als ik tegen jan-feb niet zwanger was (jaar na miskraam) dan maar naar de gyne terug moest en dat die dan mss hormonen ging geven ofzo, maar voor de moment, niks aan te doen, gewoon doen