Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/09/2008 @ 11:38 Sharon | Oh, m'n cookie is weer verwijderd zie ik, want ik log niet vanzelf in. Hier is het ontzettend druk. Heb gewoonweg geen tijd om achter de pc te zitten. Dus sorry dat ik niet op alles reageer, maar gewoon even op wat ik onthouden heb. Lil, ik denk steeds aan je, wanneer zal de grote dag zijn?? Misschien is het al zover? Jonnell was 38/3 en Jaslynn 39/1 weken. Dus ik denk ook niet dat je gaat doorlopen. Spannend! Oh, ok Cindy, je bevallingsverhaal leek zo 'appeltje eitje' maar er kwam dus ook nog meer bij kijken. Zo zie je dat de tweede wat meer vanzelfsprekend is. Hoe bevalt het, behalve dat het druk is? En hoe vind je dochter het eigenlijk allemaal? Jas heeft nu 6 weken volledig bv gehad en sinds maandag ben ik begonnen met afbouwen. Ja, dan toch. Weet je, als ik moet gaan werken is dat geen doen joh om het uur kolven.. Ik zie me al gaan zeg. Het doet me pijn, maar ok. Ik spaar niets hoor aan bv. Ik kolf alleen 'de top' eraf om de spanning te minderen. Die beetjes ga ik niet bewaren, want dat is voormelk, net water. Ze slaapt nu trouwens een beetje door! Ze slaapt 's nachts sowieso erg goed (wat een verschil met Jonnell!) maar nu ook van ongeveer 20.30 tot 2.30uur. En dat op die bv van mij!! Ha ha!! Ben benieuwd hoe het gaat met flesje, dan zal ze helemaal de nacht doorgaan denk ik.. Ik bouw maar 1 voeding af per week, dus ik heb nog een paar weekjes te gaan hoop ik. Ik zou 10 november weer gaan weer gaan werken, maar heb besloten er nog 2 weekjes aan vast te plakken. Hebben we wel nodig hoor. Ik hou haar ook zo lang mogelijk weg van het kdv.. Jonnell heeft een of ander virus te pakken. Hij heeft geen koorts maar is al 3 dagen aan het overgeven. Hij spuugt en gaat weer vrolijk verder... Gisteren ook 1 enorme diarreeluier. Hij spuugt vooral 's nachts, dus beddengoed is niet aan te slepen. Mijn wasmachine blijft draaien.. Kan er nog wel bij jongens! Ja, we worden goed op de proef gesteld hier. Maar we komen er goed doorheen al zeg ik het zelf. Als ik dan die verhalen lees van NLC.. Meid, dat je nog naar dat park durft te gaan met haar.. Petje af voor je. Jullie hebben nu wel even wat meer geluk verdiend hoor. Over op de proef stellen gesproken.. Over dat oppassen, ik zou dat zelf NOOIT doen. Zeker niet als mijn kinderen zo jong zijn. Doodeng, een kind dat op je kind past. Een vreemde dan ook nog! Nee hoor, mij niet gezien. Ik denk altijd van: wat nou als er iets gebeurt? Een kind kan nooit reageren als een volwassene. Bijv. je kindje wordt plots ziek met hoge koorts of je kindje valt en het bloed spuit eruit? Wat gaat zo'n oppaskind dan doen? Misschien ben ik wel weer OVEROVEROVERbezorgd, maar ik krijg er de kriebels van. Sorry ![]() Nog even een vraagje: hoe denken jullie over oorbellen schieten bij meisjes? Wel doen / niet doen/ wanneer doen? In de antilliaanse cultuur is het heel normaal om het direct te doen of rond de 6 weken. Hier in het winkelcentrum doen ze het vanaf 6 maanden ivm de hep-b vaccinatie. En ik denkend als moeder vanuit geen enkel geloof of cultuur, puur instinctief zeg: helemaal niet doen en wachten tot mijn prinses op een dag zelf zegt: mama ik wil oorbellen. Ook praktisch gezien. Wat heeft een baby nou aan oorbellen? Het lijkt me zelf erg vervelend aangezien je kindje veel ligt vaak op je arm rust. Dat doet dan toch zeer? Mijn man wil het natuurlijk wel doen, gezien zijn achtergrond. En zijn zussen zeuren erover aan mijn hoofd. Niet dat het me wat doet. Ik ben de moeder, ik beslis. Maar ben even benieuwd hoe de andere mama's hier er over denken. Wat vinden jullie? ![]() |
| 29/09/2008 @ 09:57 An V. | Hier ook nog geen zinnen hoor. Het enige wat ze eens heeft gezegd dat op een zin leek, was toen ze via haar speelgoedGSM naar mij belde: "hallo mama, kaka" Ze had dus een vieze luier!! Maar verder zijn het enkel woordjes. Ik laat Ella zeker geen oorbelletjes schieten. Ik vind het eerlijk gezegd niet eens mooi bij een klein kindje. Ikzelf heb gaatjes laten schieten toen ik 10 was, maar meer omdat mijn zus dat liet doen dan dat ik zelf wou. Ik draag zelf ook nooit oorbellen meer. Ik zou mezelf niet on-vrouwelijk noemen: ik draag graag rokjes, schoenen met hakjes, make-up (al ontbreekt de tijd daarvoor tegenwoordig wel vaak), een halssnoer... maar geen oorbellen. Hier is ook nog altijd Bumba favoriet. En Plop begint ook, vooral de liedjes dan! Als ze de kabouterdans hoort, begint ze rond te draaien en op haar hurken te gaan. Heel schattig. Ze blijft ook ronddraaien, tot ze er zelf zat van wordt! K3-CD ligt ook in de wagen en vind ze ook wel leuk, voor even dan. Het voorbije weekend zijn mijn man en ik samen met een groep kennissen een weekend weg geweest naar de Champagnestreek in Frankrijk. Het was de eerste keer dat ik 2 nachten zonder Ella was. Het was een leuk weekend, maar ik miste haar heel erg en was dan ook heel blij toen ik gisteren terug thuis was. Begin november gaan we een lang weekend naar Duitsland en dan gaat Ella mee! |
| 01/10/2008 @ 10:06 An V. | Ik heb geen idee hoe groot Ella is. Groot in elk geval, want vaak vragen mensen me of ze al naar de kleuterschool gaat! Terwijl dat ten vroegste volgend jaar september is! Op de creche is ze ook een stuk groter dan sommige kindjes die een half jaar ouder zijn dan haar. Haar gewicht schat ik 12,5 - 13 kg. Van broekjes heeft ze maat 86 en soms 92. T-shirtjes koop ik in maat 98 of soms zelfs 104 omdat ze vaak te kort zijn. De mouwen zijn dan weer wel te lang. Schoenmaat 23 voor deze winter. En Happy, ik ben voor Ella schoentjes gaan kopen en de modelletjes die ik leuk vond kostten tussen 90 - 120 EUR. 't Is uiteindelijk een paar van 110 EUR geworden en ik hoop dat we er januari (soldenperiode) mee halen! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Januari 2007 baby's

)
2 maal raden wat hier favoriet is.

Overal zie je plots zwangere buikjes, precies of iedereen zwanger is...