Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 21:23 Vally | vrijdag hebben we wel flink geklust... alleen baalde ik dat we zaterdag hebben overgeslagen. Zit nu met enorme buikpijn. Enorme krampen wat zou dat kunnen zijn? |
| 02/10/2008 @ 20:40 Pippi ![]() | Vally, als je vrijdag nog geklust hebt, dan zit dat wel goed! Je buikpijn, zou misschien van je eisprong kunnen zijn? Had je echt van die steken laag in je buik, of anders? |
| 06/10/2008 @ 20:42 Vally | Pippi Ik hab buikpijn een soort kramp alsof ik buikspieroefeningen had gedaan. De pijn heeft ongeveer 2 dagen aangehouden en toen was het weg. Heel bijzonder. Donderdag ga ik testen. Spannend! |
| 12/10/2008 @ 18:35 Gitte | Hoi Vally, Pippi en Karin. Wat een verhalen op het forum allemaal. Hier in nederland doen ze meestal ook maar 6 clomid-kuren ik heb er 7 gehad om dat de IVF-poli de laatste keer dicht was i.v.m vakantie. Ik ben nu met mijn derde puregonkuur (injectie) bezig, wel intensief moet regelmatig naar het zkh, meestal om de dag om de eisprong vast te stellen zodat we weten wanneer we moeten klussen. Hopelijk is het nu deze maand wel raak soms word ik er wel moedeloos van, wij klussen altijd precies op de tijd dat de eisprong plaats vind maar al 2 jaar zonder succes. Groetjes en tot lees en schrijfs Groetjes Gitte |
| 12/10/2008 @ 18:38 Gitte | Hoi Vally, Ik lees net dat jij een donderdag zou gaan testen. En hoe was de uitslag. Groetjes Gitte |
| 13/10/2008 @ 23:40 Gitte | Hoi Pippi, Ik heb inderdaad al een baarmoederfoto gehad en al 3 keer een samenlevingstest gehad. Ik heb alleen 2 baarmoeders daarom gaat het wat moeilijk en willen ze niet te hard van stapel lopen. Vlgs de gynecoloog moet het gewoon kunnen. vandaag weer naar het zkh geweest voor een inwendige echo, er zaten nu eitjes maar waren nog niet groot genoeg, moet nu een woensdag weer terug. Als er dan een eitje groot genoeg is dat het kan springen dan moet ik met pregnyl spuiten en dan ff klussen. En dan weer wachten of ik wel of niet ongesteld word. Soms word ik er wel moedeloos ervan we zijn nu alweer 2 jaar bezig. groetjes Gitte |
| 30/10/2008 @ 13:07 Vally | ik ben zwanger!!!! |
| 30/10/2008 @ 19:51 Gitte | Hoi Vally, Leuk hoor dat je zanger bent. Gefeliciteerd, ik heb vandaag mijn pregnyl spuit weer gezet voor de derde keer. Nu weer 2 weken wachten hopelijk kan ik dan ook goed nieuws vertellen. Groetjes Gitte |
| 31/10/2008 @ 16:54 | orgametril en clomid hallo, ik ben deze week naar de gyn gegaan omdat ik al 4 maanden mijn ms niet kreeg. ik heb nu orgametril gekregen en dan vanaf half november moet ik met clomid 50mg beginnen. aan de ene kant ben ik wel blij, maar de andere kant heel teleurgesteld. heeft er nog iemand orgametril moeten nemen? ik heb nu al enkele dagen buikpijn, de gyn zei dat dat mijn ms zijn die in aantocht zijn. heb vroeger nooit pijn gehad van mijn ms, als dat nu elke keer zo gaat zijn... ![]() hoe zit dat met clomid? moet je dan op bepaalde dagen zeker klussen? kan iemand meer uitleg geven? ben zo onzeker groetjes heidi |
| 01/11/2008 @ 18:11 Gitte | Hoi Heidi, Beseft wel dat het bij iedereen anders is die clomid gebruikt. De eertse 2 keer dat ik clomid gebruikte moest ik iedere keer naar het zkh om te kunnen vast stellen wanneeer je,je eisprong hebt en dan moet je iedere keer op gezette/geplande tijd klussen. Ik heb zelf 7 maanden clomid gebruikt en ben nu voor de derde maand met spuiten bezig. Veel succes en welkom op dit forum. Groetjes Gitte |
| 02/11/2008 @ 00:03 judy | Hoi meiden, Ik heb net mijn eerste Clomidkuur geslikt. Vanwege pco heb ik zelf geen eisprong. Ik ben nu op dag 15. Ik weet dus nog niet of ik nu wel een eisprong heb gehad. We zijn nog niet zo lang bezig dus nog niet gefrustreerd of zo, maar ik kan me voorstellen dat dat wachten en de onzekerheid met de tijd steeds vervelender gaat worden... Daarom hoop ik dat jullie allemaal zo snel mogelijk zwanger mogen zijn! |
| 12/11/2008 @ 16:40 Gitte | Hoi Vally, Hoe is het ermee, voel je, je eigen goed of heb je last van de kwaaltjes. Ik ben vandaag weer eens ongesteld geworden ![]() groetjes Gitte |
| 01/12/2008 @ 12:14 Vally | Hallo, terug van even van de wereld te zijn. Ik was super ziek, zwak en misselijk . Letterlijk 3 weken plat in bed gelegen.Gelukkig gaat het nu iets beter. Ik klaag niet zolang de zwangerschap maar goed gaat. Gitty balen man ! Maar niet opgeven he....het komt goed! |
| 13/12/2008 @ 18:49 Gitte | Meiden let op!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hen net getest en hij was positief. Me net aangemeld voor moeders voor moeders. Super toch Groetjes Gitte |
| 19/12/2008 @ 11:57 Vally | Gitty !!! Van harte gefeliciteerd!!! helemaal toppie toch!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Clomid en eisprong

. Letterlijk 3 weken plat in bed gelegen.