< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » hcg staat nog maar op 28 !

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
hcg staat nog maar op 28 !
27/08/2008 @ 22:47
Neentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dank je wel voor het complimentje van de fotootjes.

Ik was al ongerust aan het worden, maar als je ziekjes bent... dat is geen pretje he meid. En zo een hoge koorts. Zeker niet leuk. Voel je je nu al wat beter?

Inderdaad, niet zo lang meer... en we hebben onze meisjes in onze armpjes. spannend he.

Vandaag heb ik een geboortekaartje gekozen, morgen gaan we ze bestellen. Kunnen ze alvast even een proefdruk maken.
Ook heb ik eens aan het kijken geweest voor de kleren die ik voor onze spruit moet meenemen naar het ziekenhuis... Ik heb toch nog 1 pakje bij gaan kopen. (dat ik zeker genoeg bij heb dan he.) Want vorige keer, heb ik mijn moeder nog naar de winkel moeten sturen als ik al bevallen was.

En jij? Al veel voorbereidingen gedaan?!
Ik wil zo graag ons huisje eens een keertje van onder tot boven onder handen nemen, maar met Mattis in de buurt... is dit nogal moeilijk. En ik heb altijd zo veel te doen op mijn vrije dagen, dat ik gewoon niets gedaan krijg precies.

Bij mn laatste onderzoek hadden ze toch gezegd, dat ons ukje al gezakt was in mijn buikje? Ik moet zeggen ik voel dit de laatste dagen echt in mijn buik... dat ze laag zit.
10 september moet ik terug voor onderzoek+echo... ik hoop maar dat ik nog geen ontsluiting ga hebben. Zo voelt het soms wel aan. (menstrutiepijn of hoe moet ik zeggen tja een zeurderig gevoel?!) Maar ja, even afwachten. Ik heb niet zoveel harde buiken, dus ca va zeker.

doei en dikke knuf xxx

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 10:02
Paty

Hey Neentje,

Hier gaan de voorbereidingen echt ùaar heel traag vooruit. Eigenlijk is er nog niets echt concreet in orde.Het idee voor de geboortekaartjes is wel klaar, maar we moeten de bestelling nog doen. Naar suikerbonen zijn we nog niet gaan zien en ik moet alle kleertjes nog beneden halen van zolder om te sorteren en te wassen.
Door ziek te zijn is het er nog niet van gekomen. Dit is iets voor volgende week als de 2 grootsten terug naar school zijn.
Goh, die vakantie is wel heel snel voorbij gevlogen dit jaar, vind ik...

In mijn buikje is alles nog ok denk ik. Ons meisje ligt dwars en soms heb ik de indruk dat ze mijn bekken gaat uit elkaar rukken. Denk dat ze zich uitrekt op dat moment.
Ze ligt vrij laag en gyn denkt dan ook dat ze vroeger zal komen. Mijn grootste angst is wel dat het een keizersnede zal worden, daar ben ik dus echt bang voor he. Niet voor de operatie ofzo, maar vooral omdat je je kindje dan niet direct bij je hebt, je moet eerst naar recovery enz. En je kan er niet direct zelf vooor zorgen.
Maar ja, we zien wel, als ze maar gezond is...

Allee, 'k ga je laten, 't is nen hele boterham geworden, he...
Paty

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 09:36
Paty

Hoi Neentje,
Is alles nog ok? Met beebje ook???

Paty

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 21:01
Neentje

hoi paty,

ja hoor, alles nog ok.
Volgende week woensdag heb ik terug echo. Kben zo benieuwd.
Ik ga toch nog eens vragen of ze nog s kijken dat ze het geslacht toen wel juist gezien hadden. Stel je voor. Dat er plots een jongen uit komt. Niet dat dit niet welkom zou zijn, maar je bereid je er toch een beetje op voor he... eens je het geslacht weet.

Wanneer moet jij terug op controle? Ligt je babytje nog steeds dwars?
Ik heb ook zo een bang voor keizersnede. Het herstel duurd dan volgens mij ook veel langer. Maar ja, als dit echt moet... kan het niet anders eh.
Tot nu toe, lijkt bij mij alles normaal... maar je weet nooit he.
Het enige dat ik nog moet afwachten, dat mijn placenta mee omhoog gekomen is. Op 20 weken lag die voor de opening...

amai, en elke dag krijg ik hardere stampjes. Wel leuk, maar soms kan dit echt pijn doen.

Hoe zit het met je kilootjes? Hier ng steeds maar 2kilo, ik begin me al zorgen te maken.
Maar mn buikje wordt toch groter. En het beweegt goed in mijn buik, dus zorgen voor niets waarschijnlijk.

dikke zoen xxx

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 16:28
Neentje

hellow paty lieve meid,

Vandaag weer op controle geweest, ook echo gehad.
Alles ok, onze meid (jawel het is nog steeds een meisje) weegt al 1kilo 800 gram. Normaal gemiddelde, maar toch verschoot ik hier effe van. Is al flink he.
Placenta is ook goed omhoog gekomen.
Babytje ligt wel al vrij laag in mijn bekken, zolang ik niet te veel harde buiken heb... is dit geen probleem.
Met jou alles ca va?

en euhm oeps, ik weeg nu op een kleine week 2kilo meer. oeps
Dus de kilootjes komen eraan nu.
Tot nu toe 4kilootjes.

doei xxx

Link naar deze reactie
12/09/2008 @ 15:21
Paty

Hoi Neentje,

Hier is alles ook nog redelijk goed. Ik heb wel al een paar keer extra moeten op controle gaan, ga nu al sinds 2 weken wekelijks op controle voor een hoge bloeddruk. Heb hier medicatie voor gekregen en dit moet dus ook opgevolgd worden.

Verder is met ons prutske alles ok hoor. Ze weegt ong 1900 gr en is geschat op 3400gr voor de geboorte. Niet slecht he... Onze meisjes hebben ongeveer het zelfde gewicht nu he... Oh ja, bij ons is het ook nog steeds een meisje,

Vandaag zijn we eindelijk de suikerboontjes gaan bestellen. Het zijn uiteindelijk doosjes geworden.Zijn die van jullie al in orde???

Nu ben ik zo stilaan rond, moet enkel haar kleertjes nog wassen.
En mijn valies maken voor het ziekenhuis...

Ik ben al 11 kg aangekomen. Dus die 4 kilo van jou vind ik nog reuze meevallen hoor...
Wou dat ik dat ook kon zeggen!!!

Allee,'k ga mijn kindjes van school halen,

Liefs en dikke knuffels,
Paty

Link naar deze reactie
20/09/2008 @ 21:27
Neentje

hellow,

wordt wel zwaar nu he. Alle ik bedoel, ik begin toch te merken dat ik sneller moe ben enzo... Maar ja, hoort erbij he.
Met jou alles ok?
Ik moet 1 oktober terug op onderzoek gaan, kben benieuwd. Omdat ons ukje al zo laag zit. Ik heb ook soms druk naar onder toe... soms denk ik dat ik al opening aan het maken ben?!
Maar ons ukje moet nog even blijven zitten he.
Voor de rest alles ca va hier hoor.

dikke zoen xxx

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 21:40
Neentje

hoi paty,

lang geleden he. Met jou nog alles ok? Niet te veel last?

doei xxxx

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 21:59
Paty

Hoi hoi,
Hier gaat het nu terug een beetje beter, gisteren een hele zware bloeding gehad en even in het ziekenhuis gelegen, maar nu zijn we terug thuis. Ons meisje zou rond de 2600gr wegen, wat niet slecht is,he... Nog een 2tal weekjes en dan mag ze komen, door die hoge bloeddruk is de placenta al een beetje verkalkt.

En bij jou, alles nog ok??? Kijken jullie er ook zo enorm naar uit??? %oet jij nog lang werken of zit het er ver op?Hou je goed en verzorg je he!!!!!

Allee, 'k ga naar mijn bedje,
Paty

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 10:18
Neentje

Oei paty,

vanwaar die bloeding?
Amai flink gewichtje heeft je meisje al he!
Ik heb de laatste dagen veel last van mijn blaas... pfff
Ook vaginaal is het precies allemaal beetje gezwollen. Deze avond moet ik op controle, ga ik toch effe laten nakijken. Misschien komt dit doordat de baby al ingedaald is?

dikke zoen en prettige dag.

xxx

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 16:20
Paty

Hoi Neentje,
We weten niet waar de bloeding vandaan komt, in het ziekenhuis zagen ze ook dat er een bloeding was maar vonden geen oorzaak.

Nu heb ik sinds vanmiddag precies weeën maar wel heel erg onregelmatig. En darmkrampen, niet te doen.
Zou het begonnen zijn??? Ben wel nieuwsgierig...

allee,'k ga nog wat in mijn zetelke liggen,
paty

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 16:21
Paty

Hoe was jouw controle trouwens, alles nog ok?

Link naar deze reactie
05/10/2008 @ 21:57
Neentje

Hoi Paty,

Op controle was alles ok hoor. Hoofdje zit goed ingedaald en vast in mijn bekken. Baarmoederhals bijna verstreken, maar nog geen opening. Al moet ik zeggen, ik heb van gisteren toch wel veel harde buiken. Die soms ook wel venijnig kunnen pijn doen. Ik word er soms wakker van snachts. Dus misschien zal ons babytje zich ook wel iets vroeger aankondigen. Toch had ik graag dat ze zeker nog 2 weekjes in mijn buikje blijft zitten. Lekker dicht en warm bij haar mama.

Hoe gaat het met jou nu? Nog last van (voor)weeën? Komen ze al wat regelmatiger?
Eigenlijk kan het al geen kwaad meer he, moest je kindje al willen komen?

Vandaag hebben we alles gaan halen in de winkel, het bedje, de kast, matras, lakens bedje, parkhemel, nieuwe spenen zuigflesjes, ... zowat hetgene het eerste nodig is.
Heb ik vandaag ook alles wat proberen inorde te stellen. De ramen gepoest, beneden toch al. Nu wil ik woensdag boven de ramen ook nog poetsen en het plafond overal afwassen. Hoe noemen ze dat? Nesteldrang??? hahaha

Zo, ik ga je laten.

doei xxx

Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 13:19
Neentje

Loop je nog rond met je tonnetje Paty?
Heb je nog veel last van contracties?
Hou me op de hoogte he.

xxx

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 08:27
Paty

Hey Neentje,
Jaja, ik loop hier ook nog altij rond met mijn tonneke. Ben gisteren nog een keertje op controle geweest en alles was nog ok. Heb 1cm ontsluiting.
Wss word ik volgende maandag ingeleid omdat ik bijna niet meer kan stappen. Dan zijn we 38 weken ver en kan het geen kwaad meer he...

En bij jou, hoe zit het met jouw buikje? Ben je ook zo aan het aftellen? Heb jij niet te veel last van je buikje?

Allee, 'k ga mijn prutskes verder klaarmaken voor school, we moeten ver vertrekken...
Paty

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 21:47
Neentje

wauw paty,

jij weet dus dat je je prutske bijna in je armen mag sluiten. wauw zeg.
Geniet nog maar van je laatste dagen met je buikje dan he.
Maar als je zoveel pijn hebt, is dat het beste he. Dat ze je gaan inleiden.
Hou me op de hoogte he.
Ik moet morgenvroeg op controle, ik ben benieuwd.

doei xxx

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 08:32
Paty

Hey Neentje,
Hoe is je controle geweest? Alles nog ok???

Zou langs de ene kant liever de natuur haar gang laten gaan en niet hoeven ingeleid te worden, maar ik verga soms echt van de pijn. Regelmatig staan de tranen hier in mijn ogen als ik stap of zelfs maar zit.
Gyn vind het dan beter om geen risico te nemen, ook omdat de operatiewonden die ik in mijn buik heb gevaar lopen om te scheuren.
Ben nl al een paar keer geopereerd in mijn buik en de meeste wonden liggen inwendig...

Allee, tot gauw,
Paty

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 09:44
Neentje

hoi hoi,

ja hoor, op controle was alles ok. Moet binnen 2 weekjes terug gaan.
Alleen heeft ze inwendig niet gevoeld of ik al enige ontsluiting heb. Had dit wel graag geweten, maar ja.
Snachts wordt ik soms wakker van serieuze krampen, maar dit is normaal zei ze... voorweeen. Dus ja, nemen we dit er maar bij. Nochtans bij Mattis heb ik dit nooit gehad. Wel harde buiken, maar die deden nooit echt pijn.

Hopelijk heb je niet te veel pijn paty, want vind dit wel erg voor je.
Toch zeg ik tegen je, geniet nog van je buikje. Want voor je het weet is hij weer weg.

Dikke zoen xxx

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 13:42
Neentje

succes he paty, moest je morgen binnen gaan voor de inleiding. Ik zal aan jullie denken. En laat me nadien maar weten, hoe het allemaal gegaan is.

Dikke zoen xxx

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 16:23
Paty

Hey Neentje,
Vind het allemaal heel erg spannend... Normaal gezien zal ik hier nog iets kunnen komen zeggen,hoor want ik moet om 13u eerst nog bij de gyn thuis op controle en aan de hand daarvan word dan beslist of ik binnen moet of niet.
Als ik de kans heb dan laat ik het morgen zeker nog weten...

Het is echter een tweestrijdig gevoel, langs de ene kant hoop ik echt dat het ingeleid zal worden, maar aan de andere kant zou ik liever hebben dat het spontaan gaat en dat ze zelf kan bepalen wanneer ze zin heeft om te komen...

Liefs,Paty

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >