Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/09/2008 @ 22:59 leentjesspirit | hey dat is pas balen! en dan toch spuiten om het alsnog te laten springen,tja dan helpt dat knuffelen ook niet zoveel,en dan is het ook zo dat alles minder is het kan zijn dat er morgen al meer baarmoeder slijm is de hormonen zijn dan al aan het werk,en dan de hoop dat de zaadjes wel in leven blijven ik duim en denk aan jevandaag bij de dieetiste was ik 1,5kg aangekomen door de spier opbouw dus dat was te verwachten,ze stelde voor in samen werking met de fysio om te gaan crashen met mijn dieet omdat mijn menstruatie nu wel erg aan het schommelen is en ik al zoveel doe om het gewicht omlaag te brengen,de gyn had gezegd van als mijn menstruatie mocht stoppen dat ik dan gelijk aan de bel moest trekken,maar daar wil ik ook niet op wachten. zodat ik dit jaar nog verder in het traject kan,ik wordt er per slot ook niet jonger op dit jaar 37 en dat werkt in het nadeel soms dus aan de shakes en maaltijdrepen onder streng toezicht van beide partijen dieetiste en fysio voor die laatste 16.1kg zodat het toch verantwoord blijft dat zal ongeveer 10 weken duren van start tot finish maar ik mag pas over 4 weken beginnen maar nu alvast uitproberen wat ik lekker vind dat ongeveer 1x per 2 dagen zodat de dieetiste een goed programma uit werkt dus er zit schot in de zaak, en mischien gebeurt het intussen spontaan je weet het nooit ik ben nu 24 kg kwijt dat vind ik ook super van mezelf veel succes dieltje in het ziekenhuis morgen groetjes en ![]() |
| 14/09/2008 @ 15:52 Dieltje | Heyy gisteren hele tekst getypt en nou staat er niets??? Nou effe snel dan nog!! Liselore, Wat raar dit allemaal,ach meis zou me niet in kunnen beelden hoe je je nu moet voelen. Hopelijk was het vrijdag beter maar je hebt niets getypt hier dus ben bang van niet!! Kun je wel goed met je man praten over jullie gebeurtenissen,dit zal best een behoorlijke inpack hebben op jullie leven natuurlijk!! Mijn duimen draaien nog hoor,geen stoppen aan!! Leentje, Ja het is super wat je al gedaan hebt met je gewicht!! Maar wat raar dat je nu alleen met een streng dieet door kunt omdat het er niet meer af wil. Wat zit een mens toch apart in elkaar he!! Ach de shakes zijn zo vies niet hoor dus kies jou smaak uit en zal duimen dat je voor die tijd al een mooi test in handen hebt want dat zou ook super fijn zijn!! Heb respect voor je hoor hoe je het doet!! ![]() Mamsje, Wouw die kleine meid is alle lekker lang he,ze doet het prima!! Fijn dat ze niets heeft over gehouden aan haar schoudertje,dat is altijd zo zielig!! Kindjes zijn zo flexibel!! Succes met streep je slank,dat schijnt wel aardig te werken!! Dag meisjes ![]() |
| 16/09/2008 @ 16:32 leentjesspirit | hoi allemaal ik voel me niet zo happy,al vanaf afgelopen zaterdag,dat ik wat last heb van diarree,misselijk ik ben dan ook niet aan het werk ik wil dé oudere niet aansteken met mijn,kwalen,ik was vanmiddag opeens aan het spugen,dat schiet lekker op ik mag het ook nog eens zelf opruimen! ook ben ik mega ongi alsof alles niet genoeg is ach alles komt toch in drie e hoe is het met jullie ben zo benieuwd naar jou liselore en jetje alles goed??en de rest ook hoor! ik ga op de bank onderuit voel me weer misselijk ![]() tot snel x ![]() |
| 17/09/2008 @ 15:48 Dieltje | Ach beterschap Leentje, Zoals liselore zegt laat je maar lekker verwennen zoals mannen dat ook altijd doen!! Wat kan je balen als je alles tegelijk krijgt he!! Knuffel!! ![]() Hai Liselore, Nou wat raar!! Hier snap je toch niets meer van!! Inderdaad het maar afwachten wat de gyn zegt want speculeren heeft toch geen zin!! Toch vraag ik me af waarom ze nu niet overstappen op IVF Of ICSI of zoiets,je hebt toch nu al lang genoeg getopt!! Zal duimen voor je morgen!! Hou je vast aan je wens he,dat is het enigste wat je kunt doen!! Niet de moed laten zakken hoor!! ![]() Jetje,en ben je al lekker bruin?? ![]() Geniet ervan,je hebt het verdient!! Mamsje,alles oke?? Nou meiden wens jullie toch een hele fijne dag!! Denk aan jullie!! ![]() ![]() |
20/09/2008 @ 20:25 ![]() | Leentje,alweer beter?? Liselore,wat is nu het plan?? Gaat het allemaal een beetje?? Dikke knuffel voor jullie!! |
| 23/09/2008 @ 06:43 Liselore ![]() | Wij hadden toch nog een klein beetje hoop...![]() |
| 24/09/2008 @ 08:57 leentjesspirit | zo ik ben weer uit mijn bed en nee niet al te zeer verwend hoor! ik was afgelopen woensdag spontaan flauwgevallen(dat doet ze anders nooit!)en heel erg slapjes mijn vent schrok zich een ongeluk dacht dat ik doodging of zo maar ik was zelf vergeten om mijn zout gehalte bij te vullen,met al dat spugen en diaree dus als een plumpudding lag ik gestrekt in de badkamer en daarvoor bij een vriendin dat schiet lekker op,maar goed nieuws ik doe het weer mijn bloeddruk was wel wat hoog maar dat komt omdat ik praktisch zoutloos eet en nu aan de cupa soup moest en zoute dropvoor het flauwvallen liseloere wat balen dat je niet zwanger bent wel goed dat ze eindelijk iets verder gaan en dat je nu aan de volgende stap bezig bent ik weet niet hoelang je al bezig bent,maar de processen hebben altijd tijd nodig dus als je weer wat hoop hebt go for it ! dieltje ik zal voor haar duimen iedere vrouw die er aan toe is en er goed voor kan zorgen zou het toch zonder problemen moeten kunnen worden![]() het is gewoon nog steeds het mooiste wat er bestaat op de wereld ![]() tot de volgende keer maar weer xx![]() |
| 01/10/2008 @ 16:09 Dieltje | Zeker ik duim!!! |
| 04/10/2008 @ 19:35 leentjesspirit | nou zeg weten die gyns daar wel wat voor stress ze jou bezorgen zo ach ook dit is weer een knap kunstje mensen werk he! ben wel b lij dat de samen levings test wel gelukt is nu ![]() ik steek een ![]() voor je op denk aan je hopelijk heb je de ki niet nodig nu!hey jetje lekker dat je een nieuwe baan hebt dat verzet de zinnen wel even. schiet de verbouwing al op?hou het nu verder nog maar even rustig we duimen ok voor jou ![]() ![]() hoi dieltje ik ben blij voor je schone zus dat alles goed is gegaan het zou een heel mooi kado zijn als het spontaan zou lukken ![]() ik ben weer volop aan het werk in het nachtleven nog 2 tegaan dan weer avonden tot de volgendde werk ronde ben nu wel weer verkouden,ik rol van het ene in het andere,maar cdat kan de pret niet drukken ![]() ik heb al een tijd 3 weken geen sportschool gezien,omdat ik niet fit ben,wel balen maar ik moet wel rustig herstellen anders gaat het weer mis he,en daar zit ik niet op te wachten ![]() |
| 09/10/2008 @ 12:48 leentjesspirit | hay liselore. ik denk dat het wederom niet gelukt is,ik heb weer van die opvliegers die krijg ik vlak voordat de nod begint.maar we wachten met smart.. ik heb het dieeten even laten varen eerst me weer wat fiotter voelen dan gaat de rest vanzelf weer wat beter! ik hoop dat baby voortekenen zij hoor dat zou een feestje waard zijn,je voelt wat je voelt dus rustig aan met piekeren groetjes van mij voor jou |
< vorige pagina | volgende pagina >

Overgewicht en zwanger worden
en denk aan je

zeker niet bij de eerste.

weer te weinig cervixslijm. Ik schrok hiervan, de Gyn. zag dat blijkbaar en zei gelijk, dat dit nu niet wilde zeggen dat ik deze maand niet zwanger zou kunnen worden, Yeah right....... Ik ga nergens meer vanuit.

tot de volgende keer maar weer xx

Maar goed dat ik daar niemand ken ik dat dorp.