Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/09/2008 @ 21:10 Lise ![]() | @ inger: da's wel naar van je werk! maar gelukkig heb je fantastische vooruitzichten. Alleen al het babykijken vind ik mega! Lise |
| 29/09/2008 @ 12:57 lise@work | @ Anke: hij geeft me zo de indruk dat ik me job niet ken en ongeschikt ben om leiding te geven over hem. Wil alles beter weten, weigert verantwoordelijkheden op te nemen. |
| 29/09/2008 @ 16:05 Anke ![]() | Oh Lise, heel frustrerend dat soort types.... |
| 01/10/2008 @ 16:00 Anke ![]() | Inger wat een mooie buik heb je zeg!! En wat een super leuk kamertje, helemaal goed!! Daar kan jullie kleine straks van genieten! Jelana, ineens gaat het heel snel hoor met je buik. Zal zo eens een link neerzetten met foto's van mijn buik, elke 4 weken gemaakt. Kun je het verschil zien. http://www.mijnalbum.nl/Album=ITFDQV67 De foto van 8 weken en 20 weken doet het niet... Lise, ik heb het afgelopen nacht geprobeerd met een speentje, met als resultaat dat ik na een half uur weer naast z'n wieg stond omdat ie boos was. Dus helaas, het wordt toch gewoon weer een nachtvoeding. Ach, en die lach maakt een hoop goed! ![]() Het is heel verschillend wanneer je echt aankomt, sommige vrouwen komen nauwelijks aan. Ik kwam het begin van de zwangerschap niks aan, ineens begonnen de kilo's er aan te komen na een week of 15 dacht ik. En hoe verder ik in de zwangerschap was, hoe meer kilo's ik op de weegschaal erbij zag komen .... gelukkig ben ik ze nu bijna allemaal kwijt, vanmorgen zag ik dat er nog 2 afmoesten tot m'n oude gewicht, dus dat is prima.Ik was meer dan 20 kg aangekomen, maar dat was wel voor 90% vocht. En hoezo een baaldag?? Ach, die zijn soms ook wel eens lekker, alles op je gemak doen en morgen is er weer een nieuwe dag. Lina, je groeit al lekker zeg! Jammer van die beknelde zenuw, wordt alleen maar erger gedurende je zwangerschap of niet? Jeetje, nog 12 weken, wat gaat de tijd snel! Spannend zeg! Nino al enthousiast met de komst van z'n kleine broertje? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

)

gaat alles goed..heel bewegelijk en we merken er nu duidelijk een patroon in, in zijn bewegingen.
.... gelukkig ben ik ze nu bijna allemaal kwijt, vanmorgen zag ik dat er nog 2 afmoesten tot m'n oude gewicht, dus dat is prima.