< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
30/09/2008 @ 14:05
Luna

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Haai

Heb vanalles gelezen maar eerlijk.. er is niet veel blijven hangen. Wel dat van jou Mo hahaha sorry hoor!! Nee joh je mag ons echt niet verlaten, ik ben ook eens een maandje weg geweest maar dan ging ik jullie weer zo hard missen!! Maar soms is het leven hier zo chaotisch en dan komt het er niet van.

Met een beetje geluk mag m'n oom vandaag naar huis. M'n tante (zijn vrouw) gaat het dan nog zwaar krijgen, zij is herstellende van een herseninfarct. Dit gebeurde toen ik op vakantie was, in augustus. Tijdens de terugreis hebben ze me toen ingelicht. Dat was echt schrikken. Al bij al gaat ze goed vooruit, de rechterheft was lam (arm en been). Maar het is niet simpel. Zij is degene van heel de familie die mij en m'n broer heeft opgevangen, zij is de vrouw die dag en nacht voor m'n moeder klaar stond toen ze ziek was.. ik heb wel vaker over haar geschreven maar da's moeilijk volgen

M'n mannetje is net wakker geworden, en ja hoor op de kop 2 uurtjes en that's it! Vanavond om 22u pas weer slapen. Niet te geloven, maar als ie gaat lopen zal ie vast meer slaap nodig hebben niet?

Ik wilde nog wat vragen maar ben het alweer vergeten tsss! Tot straks dan maar
Xx

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:06
delphine v (niet ingelogd)

vrouw van m'n collega is hoogzwanger, vorige week maandag had ze 1cm, gisteren 3cm, ze voelt wel iets, maar weet niet of het weëen zijn. zooooo spannend allemaal ! ik leef helemaal mee ! ze weten ook niet of het een meid of jongen wordt (bewust gekozen), dus we zijn hier op buro razend nieuwschierig samen met hen.

verder niet veel te vertellen ... kdv nog niet gebeld, dus hoop dat hij geen koorts meer heeft gehad.

net even m'n hotmail gecheckt, nog geen nieuws van de zus van tippie. effe zien of ik maarten z'n mail kan opvissen, maar ja, als hij onder 1 of andere nickname staat in de mail die ik ooit van tippie kreeg, dan zal ik 'm wel niet terug vinden.
Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:12
*astrid*

zit gewoon mee te zenuwen terwijl ik ze heel niet ken ;-)

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 15:47
Sparrow

Hey allemaal,

Kom maar eventjes melden dat mijn Neef sinds 12u40 voor de eerste maal 'Papa' is geworden. Een zoontje: Sander...

Dus Shiloh heeft er een speelkameraadje bij!

Zo nu effe doorlezen.

Liefs van ons

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 15:50
Suus

Online Status Bekijk profiel
Spannend hoor. Ja, dan komen er weer een hoop herinneringen boven. Ik herkende m'n weeen wel meteen hoor! Geen twijfel mogelijk. Hoewel dat volgens de verloskundige dan voorweeen waren...

Ja hoor, ze is uiteindelijk toch wakker geworden en we zijn lekker wezen winkelen. Hoofddoel was de witte kleertjes van Nienke. Dat valt nog niet mee met de najaarscollectie. Het is niet echt het seizoen voor wit he? En in die hele kleine maatjes kun je vaak nog wel van die witte katoenen broekjes vinden, maar in 74 niks. Ik heb wel een witte romper gekocht, witte mailot en een wit truitje. Maar dan trek ik er maar een bruin rokje bij aan hoor. Ik weet het anders ook niet. Ik kan op deze termijn niet meer stad en land afreizen.

Gefeliciteerd Silke! Tante Silke. Leuk hoor, leuke naam ook. Ik ben wel van de 'gewone' namen.

Luna, fijn dat je oom weer naar huis mag. Ze zullen toch wel wat extra hulp krijgen nu? Als ze allebei nog slecht zijn?

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 16:13
Mo

Nou, laatste keer voor vandaag hoor!!

Silke: Gefeliciteerd, leuk hoor!! En de naam vind ik ook mooi!!

Suus: De HEMA dan? Ik ben zaterdag ook geweest en ze hebben uitverkoop, heb heel veel witte kleertjes gezien, heb zelf nl een wit rokje (corduroy) en een wit shirtje gekocht. Heb toen nog een stuk of vier shirtjes (gekleurd enmet opdruk) gekocht en wat nieuwe maillots enzo. Dus daar heb ik ze wel gezien.

Nou, ga zo lekker naar huis, morgen verjaardag vieren en dan nog een dagje vrij!! Luxe hoor!!

Fijne avond allemaal!!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 16:16
margriet

Online Status
nou suus is weer bijna geslaagd met winkelen, hier helaas verplicht thuisblijven!

heb net even gewerkt en dan vanavond nog 3 klanten

Keano heeft dus wel 2 uur geslapen

ow ja doe jij elke dag naells haar astrid?

Mass, daarom heb ik die van mij (14maanden prik) verzet van die 4 decmeber af, snap je het?

Ik denk niet dat ik vanavond kom, want moet dus werken.
Ik zal morgen wel weer veel bij moeten schrijven

ow ja leuk voor shilow, hier ook bijna een neefje of nichtje!
gefeliciteerd

[Laatst gewijzigd door margriet - 30/09/2008 @ 16:17] - Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 16:43
Suus

Ja, ik heb bij de HEMA gekeken, maar ik kon daar dus ook niet veel vinden. Zeker geen wit corduroy rokje gezien, want naar zoiets was ik op zoek. Maar ze heeft nu dus een witte romper, wit truitje, witte maillot en een bruin rokje. Het komt wel goed. Ik heb even in de groeigids zitten kijken (de foto's worden gemaakt door de fotograaf die ook de foto's voor de groeigids heeft gemaakt, dat is het consultatiebureauboekje van de regio Amsterdam). Die kindjes hebben ook allemaal witte kleertjes aan, maar ik zie ook hier en daar een spijkerbroekje. Of de kindjes zijn alleen met het bovenlichaam of in de romper op de foto gezet.

Mo? Kom je morgen nog wel kijken? Anders alvast een hele fijne verjaardag!. 33 Geloof ik he? Maak er maar een mooie dag van.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 17:44
margriet

Online Status
jah van mij ook! een fijne dag!

toen wij een foto lieten maken bij de foto graaf zeiden ze dat je juist GEEN witte kleding aan moest doen

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 19:48
*astrid*

Margriet: Niet elke dag :-) ... ik haal het er wel elke dag uit... ze heeft ook wel eens alleen een staartje of een knipje... los kan bijna niet meer dan hangt het voor dr ogen te kriebelen... Maar meestal 2 vlechtjes ;-) dat is hier favoriet...

Hoe kort termijn? ik heb nog een hele kudde witte rokjes ;-) wil er anders wel een naar je opsturen in maat 74 hoor....

morgen de hele dag niet hier... :-( ... eerst komt mijn moeder op visite :-) en dan nog even langs school...

dus MO: HELE FIJNE DAG MORGEN!!!!!!!!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 20:32
*astrid*

ben weer uitstel van executie aan het kijken.... zoveel schulden en dan een baby... pfoei

Link naar deze reactie
moezimoe

Ik volg het hier ook niet meer allemaal hoor....probeer zo veel mogelijk mee te lezen, maar lukt niet altijd. Ook zo druk op werk....maar uiteindelijk vind ik het hier wel altijd gezellig en fijn om te lezen. Wat staat mij nog bij van lezen:

Wat goed nieuws van Naëll!
Bloedneusjes? hier niet
prik: afgelopen vrijdag de 11 maanden prik gehad...ze had 's avonds 38 en was wat suffig en heeft de volgende dag tot 8.15/8.30 vast geslapen...toen was het goed, geen last van beentjes etc. Nu bij 14 maanden weer: 9 januari moet ik weer ( nou ja Anna moet)..
Hier kan Anna sinds 2 weken optrekken ahahah als ik soms lees wat die van jullie allemaal al kunnen. Tijgeren doet ze nog steeds soms een paar pasjes kruipen, maar denkt dan oja tijgeren gaat een stuk sneller....
Hier klappen in de handjes bij het liedje klap eens in je handjes en doet nu ook al haar handjes op haar bolletjes. Kan hiep hiep hoera ) 2 handjes in de lucht) en hoi ( met 1 armpje) Zegt nu papa, mama, poes en dada.
En het lijkt of ze nu ook veel meer snappen....
oja als je nu vraagt wat doet het hondje zegt ze wf wf ( woef woef, opa had dat geleerd) nu doet ze het dus ook als ze hondje ziet en van het weekend in de supermarkt bij de hondenbrokken of in haar dieren boekje..( die ze helemaal het eind vind en dan aanwijzen met haar vingertje wasda ( lijkt of ze zegt wat is dat?)
Nog 1 maand en ze is een jaar!

moezimoe

[Laatst gewijzigd door moezimoe - 30/09/2008 @ 20:33] - Link naar deze reactie
*astrid*

gelukkig helemaal goed gekomen!!!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 20:36
*astrid*

ow hier een geluidje dat lijkt op WABEJUH? ik zeg steeds HIER ;-) http://wwhaha....

gisteren de zijkussentjes / stoelverkleiner uit de kinderstoel gehaald... meteen een buil vanmorgen toen ze wilde "hangen" in de kinderstoel ;-) .... maar goed ze heeft het door hoor ;-) 1 keer gevallen (opzij) verder niet meer :-)

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 20:38
massx

Wat???

moezimoe hier vandaag prikje ook 38c net.... Ene 9jan weer!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 20:52
sunshine

Tjee dames...... niet zoveel schrijven op maandag en dinsdag hoor! Is echt niet bij te benen voor mij. Vanaf morgen heb ik weer meer tijd. Nu even snel doorgelezen.

Wat is blijven hangen:

@Tippie: schrikken van Jade! Zal dan toch wel wat anders geweest zijn dan pseudo-kroep? Daar doen ze in ned nl niks aan. Hopelijk vinden ze nu waar die koorts steeds vandaan komt. Sterkte!!

@Astrid: HOERA! dat is hartstikke goed nieuws! Met aangepast eten is toch wel te leven? Zeker als ze het al vanaf jong doet. Dan weet ze straks niet anders. Fijn hoor! Dat zal veel zorgen schelen. Enne.... januari is al heel snel! Spannend!

@Mo: tuurlijk mee blijven schrijven en lezen. We doen het toch allemaal op ons eigen tempo. Als je elke dag moest schrijven, zou ik ook moeten stoppen.

@............... weet niet meer

Hier gaat het prima. Lisa hoest wel, maar is verder hartstikke vrolijk. Ze heeft wel sinds gisteren lichte koorts aan het einde van de dag (38,0). Geen idee waarvan. Tandjes of zit er een verrassing aan te komen? Of kan het ook van vermoeidheid zijn? Maar het gaat goed met haar dus ik probeer me geen zorgen te maken (is moeilijk voor een mama).

Morgen krijgen we de uitslag van de nieuwe echo van haar heupjes. Hopelijk goed nieuws en donderdag naar het cb en Lisa haar paspoort ophalen.

Verder even niet zoveel te vertellen. Ben moe. Probeer straks nog even te komen.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 21:35
delphine v

iets voor 17u gebeld uit de crèche, aymeric had 39,8° ! vanmorgen 2u geslapen, vanmiddag meer dan 3, errug veel voor zijn doen. gebeld naar kinderarts, maar die had vrije middag en dus automatisch doorverbonden naar pediatrie. zolang hij nog eet en vooral drinkt, niet nog hoger gaat mocht ik het vannacht even aankijken. zetpil geven en niet te warm kleden. een uur na die 39,8 en zetpil had hij 38,3, en net voor het slapengaan 37,7. ik meet zo nog even zijn temperatuur terwijl hij slaapt, en zonodig nog een zetpil, zodat hij tenminste lekker slaapt. ook begonnen met neobacitracine neusdruppels en wat luuf gesmeerd (hier heeft het een andere naam, maar dus van die babyvicks). ook een eucalyptus zetpil voor het slapengaan. hij ligt nu al bijna 2u te snurken, niet meer gehoord. dus als het morgen goed gaat, dan ga ik niet naar de kinderarts. zoals de verpleegster aan de telefoon al zei: vaak is het eventjes uitzieken.

carla: duimpjes draaien hier volop voor de uitslag van de heupjes. vriendin met dochtertje van 7 weken heeft intussen ook heupjes-nieuws: alles in orde nu. werd lichte afwijking vastgesteld bij de geboorte, en ze moest een hele tijd 2 luiers boven elkaar dragen.

hier trouwens nog niet echt veel praten hoor. dada en baba en papapa en mamama enzo, maar daar houdt het ongeveer op

ga even naar mijn kleine slapende man kijken, temp. nemen enzo.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 21:53
massx

weltrusten allemaal!

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 22:31
saartje

ik ben er terug. gedaan met werken en..... 3 daagjes vrij nu zalig. vandaag een superdrukke dag gehad. niet te doen! om half 9 ben ik pas kunnen gaan eten en dan gewoon snel boterhammen opeten en maar weer beginnen (anders heb je een half uur) om 22u00 eindelijk gedaan. weer een halfuur teveel gewerkt dus!!!
morgen medische controle om half 11. ik neem tibe mee, moet rond 11 uur slapen dus lang kan ik nooit binnen zitten. haha je moet het slim bekijken he

luna: zal inderdaad zwaar gaan worden voor je tante. het is echt niet niks om iemand in huis te hebben die halfzijdig verlamd is. ze krijgen toch hulp he. anders raad ik je toch aan om dat te nemen. bij ons in het rusthuis ook mensen met halfzijdige verlamming en geloof me, dit is geen lachertje. hangt wel af van de graad van de verlamming.

delphine: waw spannend zo een hoogzwangere collega. ik ben benieuwd, en zeker als ze iets voelt... haha we beleven het ineens allemaal opnieuw. ai dat is wel veel dat aymeric had in de creche. ach nu gelukkig weer beter. bekijk het morgen maar en anders toch maar naar de KA. hopelijk is het niet nodig

silke: proficiat tante silke!!! fijn voor shiloh nu hij een speelkameraadje heeft. ik zie dat nu bij die tweeling van mijn broer. die zijn juist een half jaar ouder als tibe. en als die nu samen zijn... die beginnen echt al te spelen met elkaar. gewoon leuk.

mo: voor als je morgen niet meer hier komt, een hele gelukkige verjaardag. geniet er maar lekker van en laat je verwennen!!!

suus: ach zo erg zal het wel niet zijn hoor. en tja er moet iemand voor een beetje kleur zorgen he

astrid: haha nu zal ze wel weten dat het niet meer mals is n dat die verkleiner weg is.

sunshine: ik alvast weer dat er niks aan zit te komen. alhoewel, een tandje mag altijd he

ohja hier te straks de keuken behangen en ik moet zeggen: MOOI RESULTAAT. eindelijk na 3 jaar is het behangen!!!

[Laatst gewijzigd door saartje - 30/09/2008 @ 22:33] - Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 23:12
saartje

iedereen slapen??? dan kruip ik ook maar in bedje. ben net al bij mijn klein schatje gaan kijken en iedere keer wil ik die zo mee lekker bij mij in bed nemen. ik heb dat wel nog niet gedaan maar soms echt zin daarin, zo lekker knus bij mij ach zo een schatje!!!!

iedereen een goeienacht dan maar en tot morgen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >