< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » wij gaan voor een 6 de wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
wij gaan voor een 6 de wie ook?
26/08/2008 @ 09:59
7dwergjes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Karen, ik werk niet meer. Ben thuisgebleven toen onze oudste geboren was. De bedoeling was, als de jongste naar de kleuterschool ging, om terug te gaan werken. Maar aangezien we 2 kindjes met speciale behoeften hebben vrees ik dat die tijd nooit meer gaat komen . Ik zou nu al meer dan 24 u op een dag moeten hebben, al een geluk dat de jongste nog vaak aan de borst wil, kan ik even surfen

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:00
7dwergjes

Hey Karen, blijkbaar een stukje gemist Op de vorige pagina stond nl nog dat jullie voor nummertje 6 gingen maar met je laatste post te herlezen...Ben je ondertussen al zwanger? Proficiat dan!

[Laatst gewijzigd door 7dwergjes - 26/08/2008 @ 10:02] - Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 06:28
Karen

Online Status Stuur bericht
hoikes, we hebben in Juli beslist om ervoor te gaan, 1 keer 'onveilig'(zonder condoom)...en het was raak...heb gisteren een testje gedaan en de tweede streep kwam erop, heel lichtjes(ben nog maar 5 dagen overtijd)..dus tja, wij behoren tot een aantal gelukkige mensen die zonder medische mallemolen zwanger geraken...
ik heb express mijn banner niet aangepast, heel veel mensen van mijn werk lezen mee, en mensen van de school van de kinderen.
Ik heb enorm veel respect voor mensen die thuis blijven voor de kinderen, maar zelf zoek ik continue uitdaging en verandering, daarom is werken voor mij ideaal, ik kan mijn energie kwijt zonder in een dagelijkse sleur te belanden, niet dat kinderen opvoeden/sturen in het leven sleur is, maar dan zou ik het gevoel hebben dat mijn kinderen mijn dromen moeten waarmaken, en ik vind het belangrijk dat ze zelfstandige jonge mensen worden

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 12:08

Hoi, mag ik hier mee komen schrijven? Ik heb drie kindjes uit een eerste huwelijk. De twee oudsten (21 en 19) zijn om praktische redenen (school, weekendjob, vriendjes...) bij hun papa blijven wonen. Ze komen regelmatig langs en we mailen en chatten veel. De jongste van dat trio woont bij ons (Diego). Samen met mijn huidige echtgenoot heb ik nog twee kindjes: Marco en Saskia. We hebben gezien mijn leeftijd: 43 lang getwijfeld om wel of niet nog een kindje. Uiteindelijk beslist dat we met onze drie musketiers werk genoeg hadden. Vorige maand moest ik naar de gyne om een nieuw voorschrift voor de pil (jaaaaa, ik weet het, laatste strip bezig en dat is problemen zoeken hahaha) Belt de secretaresse een half uurtje voor ik moet gaan om te vragen of ze de afspraak mag verschuiven want de gyne had een bevalling en er lag nog een mama klaar om te bevallen... Lang verhaal kort: ik ben nog steeds niet geweest en ben nu dus twee dagen overtijd....
Ik ben nu dus aan het hopen...
Oh ja, ik ben een thuisblijfmama.

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 19:28
wendyke

Online Status
ik ben ook een thuisblijf mama ik vind dit al een job op zichzelf

groetjes wendyke

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 10:28
linda'84

Wow!

Wij hebben nu 1 kindje en mijn vriend zou er nog veeeel meer willen maar ikzelf denk van niet. Kwam eens even lezen hoe jullie dat dan doen.
Knap hoor!!! Is het soms niet moeilijk dat je zoveel verschil hebt in leeftijd! Jong volwassene, puber, tiener, kind, kleuter, peuter, baby....Als ik hier zo bij nadenk vind ik het alleen nog maar knapper dat het jullie zo goed af gaat.
Er zijn veel mensen die dat niet zouden kunnen organiseren(ik bijvoorbeeld)

groetjes linda

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 06:52
Karen

Online Status Stuur bericht
ach Jade..je krijgt niet ineens vijf of meer kinderen in je schoot geworden...dat gaat stap voor stap...en je leert organiseren(met vallen en opstaan).
Ik geef toe, ik heb al aan school gestaan op een pedagogische studiedagomdat ik was vergeten te noteren dat de kids die dag geen school hadden...
of s'avonds in alle haasten de kids gaaan halen van de buitenschoolse opvang, snel nog even naar de winkel, want moet om 20u op school zijn voor klasbespreking , t5huis aangekomen, snel aan eten begonnen en ineens een telefoontje van de OM...zijn jullie Fien vergetendat is echt horror...Eric snapt dat dan niet:hij zegt:je merkt toch dat je die niet bij hebt...
Soms is het enorm hectisch en soms is het gewoon zalig...allemaal s'avonds op de bank met een grotew zak chips en eurosong voor kids op...

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 15:51
Poekie

ik lees hier gewoon uit nieuwsgierigheid even mee en ik moet zeggen mijn bewondering kent geen grenzen!!
Hoe kunnen jullie het in godsnaam allemaal bolwerken? Ik zou het eerlijk waar niet kunnen maar wel goed dat jullie je niet laten beïnvloeden door reacties van anderen. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt vind ik!!

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]