Inge, wat zei de Gyn. mag je nu al weer met de Clomid beginnen? Hoe gaat het nu eigenlijk, nog steeds hevig bloedverlies?
Rhea, volgens mij is het op elke werkplek momenteel erg hectisch, bij mij ook, het stikt van de zieken en er kan/wil niemand extra werken, dus ben ik weer de L*L.... Ik kan ook geen nee zeggen, en aangezien ik degene ben die het rooster maakt, komt het allemaal op mijn bordje...
Anouk, spannend hoor, ik zou ook stik zenuwachtig zijn, voel je al iets bewegen?
Sterre, vraag je arts anders om Pregnyl, mijn eigen cyclus duurt ook heel lang (33 dagen), terwijl ik op de 10e of 12e dag al mooie grote follikels heb.... Ik heb nu 2 keer Pregnyl gehad, je hebt dan binnen 36-40 uur na de injectie een eisprong. Het valt natuurlijk te proberen. Hoeveel mg Clomid gebruik je nu?
Woensdagmiddag ben ik gebeld door een verpleegkundige van de afdeling, (mijn Gyn. was 3 dagen op congres) zij moest mij het slechte nieuws brengen. Deze ronde dus geen KI..... Waarom niet kon zij mij ook niet duidelijk vertellen. Ik heb nog wel gevraagd of zij mijn status dan niet aan een andere Gyn. kon laten zien wat die ervan zou zeggen, maar dat mochten ze niet doen. Elke arts is een bekwame arts..... Tja, zij kan er ook niets aan doen, dat zij juist de slecht nieuws boodschapper is.......
Vanmorgen weer een samenlevingstest gehad, deze was beter dan de vorige keer, niet supergoed, maar wel te testen, gelukkig zag de Gyn. nog levende zwemmertjes, in het beetje slijm wat ik had.
Ik heb hem gevraagd waarom de ene arts (mijn eigen Gyn) zegt een samenlevingstest en KI, en de andere dat tegenspreken. Volgens hem is de kwaliteit van de zwemmers die dan geinsemineerd gaan worden, minder, omdat er dan maar 12 uur tussen de ene zaadlozing en de andere zaadlozing zit, deze tijd is niet lang genoed om nieuwe goede zwemmers aan te maken......
Nu is het dus wachten en wachten, er bestaat een goede kans......
Laten we het hopen
Liefs Liselore