< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » onregelmatige cyclus HELP!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
onregelmatige cyclus HELP!
27/08/2008 @ 21:42
Maja

Online Status Bekijk profiel
Dankje Simba, tgaat alweer wat beter.

Er heeft mij vandaag iemand verteld dat ik visolie moet inpakken... dit zou helpen bij de innesteling... kga mij morgen een doosje gaan halen... ze zei dat ze het al aan drie vrouwen had aangeraden en ze hadden meteen prijs!

Allez, we gaan er weer voor!
Dus sabinetjen; misschien kun je het ook proberen; je moet wel visolie nemen met kleine hoeveelheid EPA en grote hoeveelheid DHA...

Baat het niet dan schaad het niet

Welterusten

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:03
Simba

Maja, je hebt gelijk. Ik heb in de tijd ook nog theunisbloemolie genomen voor een regelmatige cyclus. Je kan maar proberen hè, dan kan je jezelf niet verwijten dat je niet alles geprobeerd hebt.

Gisteren heb ik echo gehad, amaai, nu heb ik het wel goed gezien hoor! En op die week tijd, is ons kleintje serieus gegroeid. Je zag al kleine armpjes en beentjes!! Nu heb ik het hartje ook heel goed zien kloppen, amaai zeg. Heb de hele avond op wolkjes gelopen. Ben blij dat alles zo goed gaat. Nu moet ik binnen 3 weken op 17/09 terug ook om bloed te prikken en 2 weken daarna (dus binnen 5 weken) moet ik naar zijn praktijk thuis voor een nekplooimeting. Dus ik ga ons kleintje geregeld te zien krijgen. Vind dat zo leuk!!
Voor de rest alles goed, voel het wel dat ik nu van 3 x primperan overgeschakeld ben naar 2 x, maar de gynea zei dat het best was om wat af te bouwen. Dus dan doen we dat maar hè!

Ik heb al geprobeerd om de echo in te scannen en op mijn profiel te zetten, maar tis te klein. Ga iets anders proberen.

Meiden, ik begrijp dat dit moeilijk moet zijn voor jullie om zo te lezen. Als jullie liever hebben dat ik er niet over vertel, moeten jullie het me laten weten hè!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 13:33
Simba

Hey, de echo staat op mijn profiel. Tis mss wat wazig, maar je kunt er toch wat van maken, hoop ik.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 09:56
Maja

koekoek

amaai zo ne mooie foto! tis helemaal zijn/har moeder hihi

Tis nie erg hoor Simba...alst bij mij zover zou zijn zou ik er ook graag over praten.
Kmoet wel zeggen dat ik het de laatste tijd echt moeilijk heb; mijn schoonzus is net bevallen en moest ik mijn miskraam niet gehad hebben zouden onze kindjes 2weken schelen...
Dan is er nog een vriendin die net zwanger is...

Ik heb nog geen werk voor dit schooljaar...Heb vrijdag solicitatie gedaan en op einde van gesprek vroeg hij: " heeft u een onmiddellijke kinderwens?" Kstond perplex...

mijn auto is verkocht dus ik kan hier niet weg thuis..

kvoel me heel emotioneel maar zal ook wel door de clomid komen denk ik..

Om 14u samen met mijn partner een afspraak in de fertilliteitskliniek voor een eerste gesprek...

Sabinetjen waar ben je? mis je hoor!

Simbatjen, ik wens je nog een verder goed verloop van de zwangerschap toe hoor!

Knuf
maja

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:45
Simba

Hey iedereen

Ik ben weer heel de week ziek geweest. Ze wouden mij eerst terug naar de kliniek brengen, maar ik wilde niet. Mijn man kon geen verlof krijgen en is elke morgen om 6u30 weg. Ik kon niets meer, met moeite nog van de trap komen. Dus ben ik naar mijn ouders gegaan deze week. Die wonen maar om de hoek. Er is een verpleegster me thuis spuiten komen geven.
Nu ben ik terug thuis en het gaat weer wat beter. Hopelijk blijft het nu zo. Tis al een zware zwangerschap geweest.
Ondertussen al 4 kg af.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:52
a

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Simba Oei wat lees ik nu ?? Zo ziek alsmaar ???
Dat is vervelend Ik moet ook nog steeds iedere dag overgeven , maar ik kan nog genoeg eten binnenhouden .
Meestal is het 's morgens en is alles al verteerd .
Je kan je behoorlijk ellendig voelen , maar jij heb het echt wel behoorlijk te pakken ! Ik hoop dat het binnenkort zal beteren voor je .

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 14:15
Simba

Ja, kheb er al goed van gehad. Het begint nu ietsjes beter te gaan, maar neem nog altijd motilium siroop. Want als ik begin over te geven, dan stop ik niet. Hopelijk blijft het nu zo...

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 14:14
Maja

hoi simba, tis alweer lang geleden hé!

hoe gaat het met jou? nog altijd zo misselijk?
Kvraag me af hoe het met ons sabinetjen is....

Ik moet nu weer afwachten tot de 25ste en zien of mijn regels er dan doorkomen of niet...

Ik had gisterenavond wel vree kramp in mijn borsten die zo'n half uur bleef aanhouden...maarja kan van komende regels ook zijn zeker?

we zullen wel weer zien...

knuf
maja

oh ja, welkom aan ons nieuwe lid

KNUF Maja

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 18:20
Simba

Hey Maja

Ik kom af en toe kijken, maar als ik niets zie van jullie dan wacht ik met reageren. Ja, van Sabine is niets meer te horen, raar hè!

Hier alles goed, nee, ben niet meer zo misselijk. Laatste 2 dagen zelfs geen last meer van gehad! Kben echt blij!!

Ik duim voor jou dat het zo ver mag zijn!!

Ik heb op woensdag echo gehad! Amaai, zo gegroeid en ik zag al goed armpjes en beentjes! De gynea geeft als bevallingsdatum 08/04 en volgens de grootte op de echo gaf de echo 09/04, dus hij of zij zit goed op schema. Binnen 2 weken moet ik terug voor nekplooimeting en daarna zit er 4 weken tussen. Dus op 29/09 nekplooimeting en op 29/10 weer controle!

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 08:44
Maja

hoi simba,

ben blij voor jou dat misselijkheid weg is hoor.

Ik ben laatste week erg duizelig, gevoel dat ik ga flauwvallen...
Nog 3daagjes en we zullen zien of het iets betekend....

Bij jou gaat het goed vooruit hé! nog een weekske en ge zit op uw 3maand! dan kun je al geruster zijn dat alles goed zal blijven verlopen...

dadadoe!
PS: weet je het geslacht al?

maja

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 13:15
Simba

Hey Maja

Heb weer moeten overgeven gisteren, kon weer bijna niks meer binnenhouden. Vanmorgen ook weeral en ben dan maar thuisgebleven. Nu gaat het al wat beter en heb al wat kunnen eten. Hopelijk morgen terug gaan werken.

Nee, het is nog veel te vroeg om het geslacht te zien. Efkes geduld hebben, dat is pas rond 18 weken dacht ik.

Ik duim voor je.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
23/09/2008 @ 11:25
sabine88

heeyy!!

dit is me toch echt heel raar wat me is overkomen, ik kon geen enkel topic terug vinden waarop ik heb gereageerd! echt vreemd, eentje kon ik terug vinden, maar de rest.. pff..

dus ik heb vandaag me vrije dag maar even gebruikt om al mn *oude* topics waar ik actief ben, maar eens op te gaan zoeken, en met resultaat!!

hoe gaat het met jullie dames??

simba, verschrikkelijk om te horen dat je zo ziek bent zeg! heb je er al erg lang last van? want het moet natuurlijk niet schadelijk zijn voor je babytje.. misschien moet je eens een afspraak maken bij je huisarts? die hebben vaak wel middeltjes tegen zwangerschap misselijkheid (mijn nicht heeft zo ook iets gekregen zij 30 weken ontzettend misselijk! met overgeven erbij) dus mocht je er genoeg van hebben

Maja, duizeligheid?? hmm dat kan wel een goed teken zijn hoor! want ik neem aan dat je jezelf niet uithongerd hihi.. dus dan kan het ook een heel erg positief nieuws zijn!

Hier heb ik mijn dubbele dosis clomid er op zitten, en had gister een afspraak voor follikel meting.. en die is heel erg goed gegaan! ik had al een goed gevoel maar ja mijn lichaam houd me al zolang voor de gek.. toen ik dus in de stoel lag, ging ze eerst naar mijn linker eierstok.. en daar was het precies zoals altijd, niks te zien, ik baalde echt ontzettend, stond al op het punt om in een diep gat te vallen en om haar te vragen wat de volgende stap zou zijn als ook de dubbele dosis clomid niet werkt. toch heb ik me mondje nog maar even dicht gehouden, had toch stiekem hoop voor de rechter eierstok..

en daar had ik een hele mooie grote en rijpe follikel zitten die elk moment kan gaan springen!! mijn arts gaat er vanuit dat hij vrijdag zal springen en daarom moet ik vrijdag ook bloed laten prikken en dan heb ik de dinsdag erna een gesprek om te kijken of ze gelijk had en wat mijn waardes zijn..

dus ik ben echt heel erg benieuwd!!

het is echt een super leuke week hier, we krijgen namelijk donderdag ook de sleutel van ons nieuwe huis!! dus het gaat een hele drukke periode worden, maar wel een hele leuke!!

ik hoop dat het met jullie ook heel goed gaat!

groetjes sabine

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 09:37
Maja

hoi simba!
Echt balen dat je je weer niet lekker voelt!
Bij mij konden ze het geslacht al zien op 12,5week....vraag het maar eens na....

SABINETJEN!

Blij dat je terug bent! Ik heb dat ook al meegemaakt dat ik niet meer bij mijn topics geraakte!

nu zitten we een beetje in hetzelfde schuitje..ik neem ook dubbele dosis clomid; hierdoor voel ik mijn eisprong supergoed; echt pijnlijk; krampen in buik en onderrug; kan dan bijna niet op mijn benen staan....heb jij daar ook zo last van?

Ik moet wachten tot morgen of ik regels krijg of niet...maar denk wel dat ze eraan komen;kvoel veel gerommel in mijn buik...alst nu nie gelukt is begin ik mijn vierde ronde met clomid...PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

groetjes Maja

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 11:25
sabine88

heeyy!

kunnen ze het geslacht al zo snel zien

maja, ik hoop aan de ene kant dat ik me eisprong zal voelen, dan heb ik dat ook eens een keer meegemaakt haha, ik zit ook al met ovulatietesten in de weer, en met elk steekje sta ik bij wijze van al recht op haha..

ik hoop voor je dat je regels dan snel doorkomen en dat je snel met een nieuwe ronde mag beginnen, en anders mogen ze ook helemaal wegblijven! hihi

groetjes sabine

ps. had ik jullie al gezegt dat ik ga verhuizen???
morgen krijgen we de sleutel ik zit dat al vanaf maandag te denkendonderdag sleutel donderdag sleutel haha!

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 15:42
Simba

Sabine, volop klussen meid!! Beter meerdere keren dan maar op 1 dag, wie weet is je eisprong toch vroeger of later dan vrijdag. Gewoon niet bij stilstaan en klussen!

Maja, ik duim voor je meid! Amaai, al op 12,5 weken. Maar bij een mannetje kan je het inderdaad vlugger zien hè!

Ben weer goed ziek geweest, maar nu gaat het beter. Morgen terug gaan werken. Hopelijk is het nu voorbij...

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 17:45

koekoek

ik sta alweer niet geregistreerd op het forum!Hoe komt dat toch? ik kan dus niet gewoon naar mijn oude topics gaan kijken...denk beetje zelfde probleem als sabine had....

Ja sabine, klus ermaar op los!

Bij mij zijn ze() erdoor gekomen vandaag zoveel onbegrip... hoe komt dat nu? da kan toch nie! WAAROM?
Ik ben bijna op....elke dag er maar aan denken....ik word daar zo moe van ....

Daaag maja
Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 11:05
Simba

Oh Maja, sorry meid! Ik weet niet meer wat te zeggen. Ik vind het zo oneerlijk dat het niet lukt! Waarom kan gewoon niet iedereen een kindje krijgen. Ik zou zeggen, verlies de moed niet, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Simba

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 23:08
sabine88

heey maja

ik kan je alleen maar de zelfde woorden geven als simba.. en natuurlijk ook een dikke

het is inderdaad niet fijn het wachten, je bent er ook zo mee bezig en elke keer hoop je het ook weer zo erg.. het is niet altijd eerlijk.

maar het gaat gebeuren hoor, wanneer is alleen een beetje afwachten helaas

jij loopt ook al wel bij een gynaecoloog toch??

groetjes sabine

ps. simba hoe gaat het met jou ziek zijn? ik hoop met dit lekkere weer een stuk beter??

groetjes sabine

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 12:17
Simba

Hey

Hier alles goed. Ben niet meer misselijk, alleen mag ik mijn maag niet laten leegkomen, want dan word ik misselijk.
Maandag nekplooimeting gehad en die was 2 mm, en dat is goed. Nu nog wachten op bloedresultaat van tripple test en dan weet ik zeker dat alles goed is. En de echo, oh zo mooi! Echt waar, je ziet al vingertjes en teentjes, ons kleintje is al 6,1 cm groot.

groetjes
Simba

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:25
sabine88

heey simba en maja!

simba, wat een mooi berichtje! en zoveel positieve dingen! ik kreeg het er helemaal warm van, omdat ik ook weet hoe mooi die echos zijn en ik ben zo blij dat je nu niet meer misselijk bent! echt fantastisch nieuws!

maja hoe gaat het met jou? bij jou al meer nieuws??

hier heb ik dus vorige week woensdag wel degelijk mijn eisprong gevoeld! ik was zo blij dat mijn arts dat gister zei, nu heb ik voor het eerst weer een eisprong gehad en hem ook nog eens gevoeld!!

mijn NOD is 8 oktober, dus ik ben heel erg benieuwd:D ik probeer er niet te veel bij stil te staan, ben dus lekker bezig met inpakken voor de verhuizing, mijn eerste huiswerk maken voor mijn opleiding:D

en je ziet er is nu gewoon al een week voorbij! fantastisch!!

groetjes sabine

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >