< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 30 en nog niet zwanger van 1° kindje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
30 en nog niet zwanger van 1° kindje
29/09/2008 @ 17:30
Gorgi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Sabje en Ikke,

Natuurlijk gaan we er tegenaan. Vandaag voor het eerst na maanden weer begonnen met Clomid. Ik heb op dag 12 (volgende week woensdag) een afspraak staan voor een echo. Aankomende woensdag zal de gyn bellen en dan hoor ik hoe en wat. Ik ben in ieder geval bezig met de 6e IUI.

Dit weekend lekker met mannetje een weekend weg: Barcelona. Even er tussenuit.

Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte.

Sabje: beterschap voor jou en Stig.
Ikke:

Groetjes,
Gorgi
Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 07:36
ikke

Online Status Bekijk profiel
Goede morgen!

Hey Gorgi, wauw Barcelona! Fijn!!! Zijn we vorig jaar ook geweest. Een hele leuke stad! Geniet ervan hoor! En ik mooi verder voor deze 6e IUI!

Oeps Sabje, zijn jij en Stig wat ziekjes, verzorg jezelf ook maar goed hoor! Veel beterschap aan jullie 2'tjes!

Hier voor de rest niet veel speciaals, vandaag ook met Ustrogestan begonnen.
Wat wel leuk is aan vandaag, mijn collega komt terug uit verlof, dan krijg ik (hopelijk) wat meer adem ruimte!!!

En voor de rest voel ik alweer vanalles en niets hè. Ik neem me steeds voor om er niet te veel mee bezig te zijn, maar toch betrap ik er me stees weer op dat ik er volop op aan het hopen ben.... Verschrikkelijk gewoon, om elke keer weer dan zo ontgoocheld te worden...
Maar ja, de wens is dan ook zo groot hè......

Enfin, tot later dan maar!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 21:42
Lizzy

Hey meidjes,

Sorry sorry dat het zo lang duurt, maar het is hier ook zo druk! Ik heb met moeite tijd voor mijn lieve Laura! Ik werk ook in ploegen zoals Sab (tja, ik ben ook een 'flik') en dan ben je soms extra moe hé...
Maar ik blijf wel meelezen en duimen als zot!!!

Lizzy

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 13:16
sabje

Hoi dametjes,

Lizzy, dat wist ik niet! Doe jij de job al lang en doe jij interventie en/of onthaal? Ja weinigen begrijpen hoe onze job ineen zit. De meesten willen na een jaar of tien iets anders omdat ze het "dan wel allemaal gehoord en gezien hebben" . Heb jij nu niet meer schrik ,nu Laura in jullie leven is?
Ik hunker naar een job in dagdienst met 4/5e dag woensdag en weekend vrij... Ik haat werken in het weekend (de meesten vinden dit net leuk omdat dat "ons loon" goed maakt)

Voor de andere dames duimen we verder he!!!!
sabje x

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 16:33
Nouki

Hey meisjes,

Ik schrijf vanuit Kreta! Het weer is vandaag helemaal niet goed, pff... Heel de dag al bewolkt. Hopelijk gaat het morgen beter want we hebben alle winkeltjes in de buurt al verschillende keren gezien dus het begint afgezaagd te worden

Ikke, jij hebt een mooie kans gekregen met je drie eitjes, seg! Ik hoop dat het iets wordt. We zijn allemaal vrij pessimistisch aan het worden precies, he. Ik vraag me ook geregeld af of het nog wel kan lukken want het lijkt me ook te mooi om waar te zijn.

Gorgi, jij alvast veel plezier in Barcelona en toch ook succes met de 6de iui. Tegen dat het zover is ben ik al thuis en kan'k je nog eens succes wensen, he

Amai, hier zitten nogal wat "flikken" 't Schijnt, he, dat de job nogal onbegrepen is. 'k Hoor dat van mijn ventje ook altijd en eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik het misschien ook soms niet begrijp. 'k Denk dat je flik moet zijn om het te begrijpen....

Hier verder niets, ik voel weer niets dus 't zal wel niks zijn. Het ergste van al vind ik dat ik de alcohol laat voor het geval het wel iets is maar ik zou er hier liever eens goed invliegen! Om mijn gedachten eens te verzetten. Maar ik hou me dan weer voor dat het dat misschien helemaal kan doen mis lopen, niet? Pff...
Maar 't is vakantie! Dus dat hoort er dan zo bij vind ik, een cocktailtje...

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 08:50
ikke

Hey halloooo!

Ja hoor Nouki, geniet maar van een coctailke af en toe, dat kan geen kwaad. Zolang het met mate is ....

Ik voel ook helemaal niets, dus deze ronde zal ook wel negatief zijn!

We zouden van minder pessimistisch worden hè meid!

Sabje, dat zal wel dat je je weekends terug wil en wat meer regelmaat wil, chapeau toch hoe jullie dat doen! (Lizzy ook dus)

Hier voor de rest niets speciaals te melden, zoals ik al zei, voel ik niets en nu had ik toch al wel misselijk moeten zijn...
Enfin ja, we zien wel, hop naar de volgende ronde zeker hè!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 07:33
ikke

Hey hallo allemaal!

Alles OK?

Bijna weekend hè! Ik kijk er echt naar uit. Het is zo druk op het werk! Niet te geloven ...

Voor de rest nog altijd niets te melden, helemaal geen symptomen!

Enfin, nog effe deze drukke dag doorbijten en ik kan wat ontspannen... hopelijk!

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 07:44
ikke

Oeps wat is het hier stiletjes zeg ...

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 22:43
Nouki

Hey!

Ikke, laten ze je allemaal in de steek? Ik ben er weer helemaal terug, hoor!

Hebben kunnen ontspannen, het weer was grotendeels heel goed, het eten was'k wel beu tegen 't eind en verder ben ik ook wel blij gewoon weer thuis te zijn.

Ik heb nog niet getest maar ik word alweer ongesteld door de Utrogestan heen dus ik denk niet dat ik morgen bloed ga laten trekken. Wat voor zin heeft het om die verschrikkelijke prik te moeten doorstaan als je toch al weet wat het resultaat gaat zijn, hé.

Groetjes

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 07:40
ikke

Hey dag Nouki!

Wat fijn dat je weer terug bent!! Ja ... ik was eenzaam en verlaten ... !

Oeps, is het ook weer niets? Hier ook niet... ben aan het 'verdikken' en als ik zw ben val ik eerst wat af en dan blijf ik mooi op m'n gewicht hoe veel ik ook eet. En nu eet ik bijna niets en ik kom bij ... Ook geen andere symptomen...

Nouki, we moeten alweer aan de volgend ronde denken meid!
Ik kan wel pas volgende maandag met de Ustrogestan stopen (je weet maar nooit). Dus een paar dagen later dan de , en start Clomid. Ik vermoed ergens rond 29/10 een volgende eisprong dan. Als ik het zo wat uitreken ...

Pfff, dan zijn op reis. En dan nog in zo'n warmte. Ai ai ai, ik zal me weer niet zo goed voelen dan! Enfin ja, we meoten er alweer door hè ...

Nouki, ben je wel zeker dat het negatief is? Zijn de er al dan...???
Ik ben eigenlijk wel zeker van niet bij mij, maar ga toch de test volgende week afwachten ... Je weet maar nooit, ik blijf hopen, alhoewel ik weet dat het tervergeefs is...

Hoop ... ja ...

Ooooh meid, het moet ons ook toch eens gegund zijn????? Dit kan toch niet hè????
.... of wel....?

Dikke mega knuf,
Ikke.
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:36
Nouki

Hey,

Ja bij mijn zijn de er al, hoor. Ik heb zelfs geen test moeten doen gisterenmorgen, ze waren er al.

'k Ben eigenlijk ook niet gestart met mijn Suprefact 'k Moest er gisteren al mee begonnen zijn en morgen Clomid...
't Is hier thuis wa lastig en da's eigenlijk al begonnen vanop vakantie en 't is de ene na de andere discussie en pff, 'k had zoiets van laten we er maar een maand tussendoor laten want we weten weer niet waar we staan met onze relatie. 'k Heb nogal een ingewikkelde vriend, niet zo'n simpele, eentje waar het ofwel zwart ofwel wit is, 'k lig er al niet meer van wakker maar ja, om dan voor kindjes te gaan op de moment leek me ook niet zo'n goei idee. Maar volgende maand ben'k er hopelijk wel weer bij, ze. En met mijn zeer korte cyclussen van 25 dagen zal't al gauw de volgende cyclus zijn!

Sabje en Lizzy, druk aan het werk?

Gorgi, hoe was je weekendje weg? Ervan genoten?

Groetjes

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 10:55
ikke

Oei da's minder Nouki!
Ja, idd het lijkt wel dat je niet zo'n gemakkelijke relatie hebt... Een tijdje geleden was dat ook al hè. Maar toen leek het me wel erger? ...

Hopelijk wordt alles snel beter, en kan je er weer volop voor gaan hè meid! Ik !

Verdorie, ik heb gisteren naar 'de bevalling' gekeken, had dat beter niet gedaan. Ik wil dat ook mee maken!!!!!

Ondertss ben ik nog altijd bezig om foto'tjes te krijgen van het UZ Brussel van Taro. Die zouden nu toch vorige week zijn opgestuurd! Ja ja .... 1,5 jaar na datum! Ik heb uiteindelijk het hoofd van die afdeling aangesproken en nu krijg ik eindelijk die foto's. ALS het de
juiste zijn natuurlijk!
Ik ben wel benieuwd....

Enfin, we zien wel hè ...

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 15:13
Nouki

Ikke, zijn dat foto's van de bevalling of van echo's? Dat dat zo lang moet duren, hé! Dat gaat over persoonlijke dingen die mensen raken, daar mogen ze toch iets menselijker mee omgaan vind'k.

Ja, inderdaad, ik heb geen gemakkelijke relatie 't Is te zeggen, als ze goed gaat gaat ze goed. Maar als er een kink in zit, amai! Hou je dan maar vast, hoor! Ja, we hebben inderdaad ook nog een crisisje gehad en dat was 5 maand geleden maar die was helemaal gedomineerd door de depressie van mijn vriend. Nu is die depressie wel naar de achtergrond maar soms merk je aan reacties van hem dat het toch nog niet helemaal verdwenen is. Zoals nu dus. Maar och, ik maak me er geen zorgen in, komt wel goed.

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 16:19
ikke

Hey,

Dan geloof ik met je mee! Alles komt wel goed, alle relaties hebben soms hun ups en downs hè. Zolang het weer goed komt, is dat OK...

Nee gewoon foto's van Taro dat het ziekenhuis heeft genomen. Bij Kyra was dat ook. Ik vind die altijd beter dan die we zelf hebben gemaakt... En ook wil ik gewoon alle foto's die er maar kunnen zijn van hem.
Och meid, en wat we al hebben moeten doen om ze te krijgen! Ik heb ze nog steeds niet hoor. Maar bij Kyra heeft dat ook maanden geduurd, en dan bij Taro stuurden ze foto's van Kyra, en spraken ze me aan met een andere naam! Dat kan toch niet.... ?? En dat noemt zicht een sociaal verpleegkundige?? Dus nu was ik zo 'op' dat ik het hoofd heb aangesproken ....

Begrijp je het een beetje, klinkt zeker nogal verwarrend hè ...

Liefs,
Ikke.
Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 16:26
Nouki

Neenee, ik begrijp het helemaal. 'k Kan je volgen.
'k Snap ook dat je ALLE foto's wilt hebben. Ik ben ook zo en is ook wel heel normaal, vind ik.
Hopelijk krijg je ze nu snel en hopelijk wel de juiste, hé

Link naar deze reactie
08/10/2008 @ 21:06
Gorgi

Hee allemaal,

Nouki: je bent al weer terug. Fijn. Jammer dat de er weer waren. En de spanningen in de relatie....ja, dat zijn niet niets.

Mijn weekendje was echt heel leuk. Echt genoten. Ik weet niet of jullie van voetbal houden, maar het was wel erg leuk om in een stadion te zitten waar de pleog 6 goals scorden die avond. Echt een top avond gehad in Barcalona.

En ja, vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho. Aan de rechterkant had ik een follikel van 16mm en aan de linkerkant een van 21 mm. Dus vanavond moet ik pregnyl spuiten en vrijdagmiddag heb ik de inseminatie. En ja, ik kreeg een informatiepakket mee voor de IVF. Ik moet een afspraak maken om straks te beginnen met de IVF.

Dat was best moeilijk, maar ja. We hebben nog een kans en hopelijk gaat dat lukken . Mijn mannetje is niet echt lekker, maar hij probeert er alles aan te doen om gauw beter te zijn.

Nou meiden, laten we maar hopen dat we voor het eind van het jaar goed nieuws hebben voor elkaar.

Groetjes,
Gorgi

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 09:19
heleen

hoi allemaal mag ik een beetje met jullie mee kletsen zal me ff voorstellen ik ben dus heleen ben 38jaar en we zijn nu 1.5 jaar bezig om een kindje te krijgen vanaf 2003 tot nu heb ik 6 miskramen gehad. Vorigjaar rond deze tijd had ik een positieve test in mijn handen helaas moest ik met 8.5 week een curettage ondergaan en daarna zijn de problemen begonnen eerst cyclus na curettage 90dagen door een verkleving in de baarmoedermond daarna werden de cyclussen tussen de 11 en de 30 dagen al moet ik zeggen dat ik er maar 1 van 30 heb gehad. Nu hebben we ff pauze van het ziekenhuis en beginnen nov weer maar dan gaan ze medicijnen geven om mij in een kunstmatige overgang te laten komen zodat ze mijn eisprong kunnen regelen nu komt hij gemiddeld op dag 3 van mijn cyclus erg snel dus. Op het lijntje waar ik mee schreef is iedereen inmiddels zwanger en ondanks dat ik ze het van harte gun is het moeilijk om iedere x als achterblijver over te schieten en op dit moment kan ik dat niet zo goed aan al die vrolijke banners maar jullie zullen wel begrijpen wat ik bedoel

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 12:29
Nouki

Hey Heleen,

Tuurlijk mag je hier meeschrijven! Ik ken het gevoel maar al te goed van op een topic te zitten waar iedereen zwanger is. Ik heb er een met toch wel 7 mensen zwanger en ik en een ander meisje niet... de fun is er daar ook wel wat af. Tuurlijk gun je het hen wel, iedereen heeft dezelfde strijd geleverd als wij nu ook nog doen, hé. Maar het is leuker om mee tussen niet-zwangeren te zitten.
We hopen natuurlijk allemaal dat dat hier ook niet lang meer duurt, hé
Jij hebt inderdaad al een hele weg afgelegd, 6 miskramen! Moet niet gemakkelijk zijn.
Nu gaan ze je in een kunstmatige menopauze zetten, wil dat zeggen dat je IVF gaat doen? Of is het om toch zelf nog te proberen? Wat heb je tot hiertoe gedaan? Inseminaties?

Gorgi, spannend weeral, hé, morgen weer een nieuwe poging. Ik hoop dat het de laatste is en je toch niet moet overschakelen op IVF maar als het wel zo is dan zijn het weer nieuwe mogelijkheden die de hoop wat doen opdrijven, hé. Veel beterschap aan je ventje. Gelukkig is zijn zaad al eerder aangemaakt en kan het niet zoveel kwaad dat hij zich niet zo lekker voelt. Dacht ik toch. Alleen bij koorts zou het een probleem zijn had ik eens gehoord.

Hier geen nieuws. Heb maar een paar druppels bloed verloren (sorry voor de details) dus ik ben weer super ongesteld geweest! Grrrrr

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 13:54
heleen

Nouki ik heb je profiel gelezen jij heb ook al een hele lange weg afgelegen ik hoop dat je na de pauze ronde snel zwanger zult zijn maar dat wenst iedereen voor een ander. Ik heb bij een ander topic ook gelezen dat je fsh aan de hoge kant is ik hoop echt dat je snel een wondertje mag krijgen en de problemen met je vriend snel op gelost worden. En het klopt het is makkelijker tussen niet zwangere te zitten dan de hele tijd over kwaaltjes enz te moeten lezen ik schrijf vanaf vorigjaar na mijn mk met een hele groep lieve meiden maar ja allemaal zwanger en van harte gegund en ik blijf er ook schrijven maar af en toe wordt het iets te veel van het goede en komen de tranen hoog te zitten. Wat je vraag over insiminatie betreft nee dit was bij ons nooit nodig we raakte heel snel zwanger daarom vond ik dat ik hier eigenlijk niet thuis hoorde tussen allemaal vrouwen die moeilijk zwanger worden maar vanaf juni dit jaar na mijn laatste mk ging mijn cyclus van 25 dagen naar 20 tot zelfs 3x 11 dagen weer naar de gyn en omdat ik geen eisprong meer had 1x clomid dit bleek niet de oplossing mijn eisprong kwam vrolijk op dag 6 dus een cyclus van 20 dagen maar op dag 11 van die cyclus kreeg ik een fm en daar zagen ze een follikel zitten van 14mm toen kwam bij de gyn de vraag omhoog hoe dit nu kon dat ze gewoon door groeide na mijn eisprong dit is dus de reden van mijn vroege eisprong en bijna geen 1 dag ben ik het en soms 2dagen en daarna is het wel weer gebeurt met die . Ik moest een nieuwe afspraak maken en dan zou hij contact opnemen met een andere arts om dit te overleggen een week later kreeg ik te horen dat ze mijn cyclus gaan down reguleren dit komt eigenlijk niet zo heel vaak voor alleen samen met ivf maar omdat bij ons verder alles goed is gaan ze het alleen met de medicijnen doen en de opvolging omdat er een hele grote kans is op overstimulatie maar wij krijgen geen pu en tp dit stukje mogen we zelf doen door flink te klussen en hopelijk gaat het dan wel een x goed. Al moet ik zeggen dat ik blij ben ff tot nov geen ziekenhuis van de binnen kant te zien en het rust geeft er nu eigenlijk te veel ruimte in mijn hoofd is voor het verdriet van de miskramen maar denk dat het wel goed is om daar ff doorheen te gaan

Link naar deze reactie
09/10/2008 @ 16:37
ikke

Hey lieve Heleen!

Van harte welkom meidje!!!
Ja, ik begrijp je ook volledig!!
Stort je hartje maar mooi uit hier, hier kan en mag alles. We oordelen niet, we luisteren, ....

En ik kan je garanderen dat het hier allemaal hele lieve mensen zijn, echt waar!

Ik kan je effe niet zo steunen want ik vertrek morgenochtend naar Egypte voor een weekje!

Ooooh ik ga jullie allemaal zo erg missen ...
Ha ja ondertss hevige ongipijnen, dus wat ik vreesde zal juist zijn, negatief deze maand!

Enfin, tot binnen een weekje lieve meidjes!!!

Knuf,
Ikke.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >