< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Vroeger dan verwacht!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Vroeger dan verwacht!!
27/09/2008 @ 18:16

veerle gefeliciteerd.
Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 10:36
Veerle

Online Status Bekijk profiel
merci, ben wel content maar er is een grijze zijde: Hoe moet ik dat aan boord leggen bij mijn bazin? Ik heb een contract van 3 maanden en als die voorbij zijn, heeft ze geen reden om mijn contract te verlengen, he? Ook al weet ze dan dat ik ben. ik ga sowieso wachten tot ik een attest van de dokter heb.
Vandaag gaan we een uitstapje naar Gent doen. Eerst naar mijn moeder, die woont daar en dan een gezellige Flikkendag beleven. Nu mag ik weer niet in de tollende auto! Spijtig

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 18:20
wij samen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
veerle ja dat is indd een moeilijke besluit of jet het haar zal zeggen of tog niet ik zou dr nu nog even mee wachten en het haar op een goed moment vertellen maarja wanneer is het een goed moment.
was het gezellig in gent?
ik ben het weekend met mijn schoonzus die al weer zwanger is en ik gun het haar niet ze kan niet voor de andere 3 kinderen zorgen op pad geweest ze is pas 6 wk zwanger maar heeft het meeste al gekocht jammer dat ze er niet even mee wacht 6wk vindt ik zelf erg vroeg om al een maxi-cosi badje badstandaart ledikant en beddengoed te kopen maar ik moest mee want zelf heeft ze er geen verstand van hihi voor de eerste 3 had ze niks gekocht sliepen bij haar in bed enzo maar nu wil ze het anders aan pakken nou we zullen zien.

fijne avond ik moet een factuur gaan maken groetjess

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 19:54

Proficiat veerle met je !!!!

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 20:10
Veerle

Merci, Knorretje.
Wij samen: voor de volgende zijn we aan het twijfelen of we een geboortelijst en suikerbonen en heel die toestand gaan doen. Op het laatste was het ook al zever met mijn stiefmoeder omdat ik de familie niet had opgebeld om te bedanken. Precies of we zouden dat niet zijn. Uiteindelijk moesten ze niets geven, he. Maar goed. Aangezien Thomas ook nog vollenbak aan het groeien is gaan wij daarmee voort en wat voor Thomas te klein is of niet meer gebruikt kan de / mee voort.

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 12:26
Isabelle

Van harte gefeliciteerd Veerle!!!!!!!

Echt waar! Wat een verassing! wauw

Hoe gaat het met de rest? Divinia hoe was je bezoek bij de dokter?

Kelly hoe gaat het met jou meid?En met de rest?

Ike straks afspraak met gyn. Misschien zien we het geslacht al hoo ik er niet op!

Groetjes Isabelle en Sunshine

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 17:09
mini

Online Status Stuur bericht
proficiat aan de nieuwe zwangeren..
btw.. ik voel me geweldig!

mini

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 18:01
Veerle

Zowat de hele dag steken gehad en 's avonds wat misselijk. We gaan het verborgen houden voor de buitenwereld tot mijn contract wordt verlengd midden dec. anders zou ik eens zwaar ik de financiële problemen kunnen geraken. Mijn familie komt het te weten einde volgende maand. Ik verwacht me al kritiek dus wil er liever nog even mee wachten. Waarom moet alles zo ingewikkeld zijn?

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 13:55
F 'je

Dag dames,

Veerle, een hele dikke proficiat. Geniet ervan! En negeer de mensen die vinden dat je te vroeg bent begonnen aan een 2de!

Nu heb ik een vraagje voor jullie allemaal...
Geloven jullie in pendelen?
Ik heb vorig weekend de tante van mijn vriend laten pendelen (zij heeft dit al vaker gedaan en heeft zich nog nooit vergist).
Nu heeft ze voorspeld dat het een jongen zou worden. Prachtig gewoon. Maar dat is het probleem niet, ze heeft voor zowel mij als voor mijn vriend voorspeld dat we maar 1 kindje zouden krijgen... En dit terwijl we twijfelen aan 2 of 3. Ik heb hier al de hele tijd over zitten piekeren en nu heb ik altijd schrik dat er iets ergs gaat gebeuren. Mijn vriend die een ongeluk krijgt ofzo. Het is gewoon heel frustrerend.
Ik wil nu gewoon van jullie weten wat jullie zouden denken moest iemand dit voor jullie pendelen?
Liever geen reacties met "maak je geen zorgen" en dergelijke, gewoon, geloven jullie in pendelen of niet?

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:24
Kimmy

Veerle, proficiat!!

F'je, toen ik zwanger was van onze Robbe hebben wij het dak laten herstellen. De dakwerker wou persé pendelen wat het zou worden. Hij voorspelde toen een jongen, hij had dus gelijk, maar ik geloof er niet in. Tis maar omdat hij dat persé wilde dat ik het liet doen. Hij had natuurlijk 50% kans dat hij juist zat he.
Ik geloof er niet in en vanuit mijn standpunt is het dan wel gemakkelijk gezegd van je geen zorgen te maken, maar toch... Geniet van je gezinnetje en laat die 'voorspelling' van 1 kindje rusten.

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:27
Isabelle

Hallo iedereen

Gisteren op bezoek geweest bij dokter! Met Sunshine is alles tip top in orde! Gewoonweg geweldig. Hij bewoog veel en zat presies te showen om alles van zijn lichaam te laten zien! Helaas weten we het geslacht niet.

Volgende afspraak binnen 5 weken op 7 november... Kijken of alle orgaantjes goed groeien en dan ook eens kijken of het een of is he!

Hoe gaat het met de rest? Wanneer hebben jullie een bezoek bij de gyni. Ben nieuwsgierig...

groetjes Isabelle en Sunshine

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 19:15
Veerle

Oh, Isabelle, ik zou ook zo graag eens mijn kleine willen zien maar het is nog te vroeg en ik weet niet hoe het allemaal moet voor over een paar weken.
F'je, ik ken niks van pendelen maar ik weet wel dat je zelf meestal je eigen toekomst kan waarmaken. Ik heb zelfs al aan mijn vriend gevraagd of hij sperma wou laten afnemen zodat ik nog van hem zwanger kan worden als hij er niet meer is... ik weet dat dat maf klinkt maar hij is werkelijk de enige voor mij en ik wil niet beginnen over een andere relatie of kinderen van een ander. Ik wil enkel van hem.

Link naar deze reactie
01/10/2008 @ 19:37
Veerle

Amai, de hele dag geen reacties? Ik heb met mijn bazin gesproken. Moest mijn dienstencheques binnendoen. Heb wel gezwegen over het feit dat ik ben. Moet nog altijd wel naar het ziekenhuis bellen voor een gynaecologisch onderzoek maar dat kan nog even wachten. Ik vind het spijtig en zelfs niet mooi van mezelf dat ik 3 maand eigenlijk lieg tegen mijn bazin dat ik ben maar ik wil zekerheid over mijn verlenging van mijn contract.
Vandaag weer wat misselijk geweest en enkele steekjes gevoeld. Misschien moet ik deze keer niet overgeven. Zou wel fijn zijn.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 11:13
wij samen

heej hallo
ik kreeg geen echt echo maar alleen een controle beetje jammer heb ons ukkie wel kunnen zien maar geen foto enzo gehad weet ook niet hoe groot hij is.
over 2 weken weer een afspraak en dan over 5 weken een uitgebreide echo en 6wk weer controle door de epilepsie.
over 5 weken kunnen ze wel zien wat het wordt kan echt niet wachten tot het zo ver is.
volgens mij geniet iedereen wel van het zwnager zijn helemaal super.

groetjes wij samen

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 14:32
kelly

ik geloof wel in pendelen en waarzeggers. bij mij werd voorspeld dat we 2 kinderen zouden krijgen. een jongen en een meisje. dat klopt dus. nu maak ik me ook wat zorgen over een volgende kindje. zou die er dan wel komen?

de waarzegger heeft bij mij gezwegen over Eline. Ze zei me wel toen ik mijn zwangerschapstest liet zien dat ik niet zwanger was, of dat er toch geen kindje zou komen. Ze zei me wel dat ik 2 gezonde kinderen zou krijgen. Het klopt dan wel niet helemaal maar ik kan me er toch in vinden en toch geloof ik het

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:34
wij samen

toen ik nog niet zwanger was ben ik een keer hij een helderziende geweest en die zei dat ik in het voorjaar zwanger zou worden het was een maand later tog raak dus ze zat er wel heel dicht bij en heb tog wel het idee dat ze het tog gewoon goed heeft. ze zei niks over een jongen of een meisje en over hoeveel kindjes we zouden krijgen want al zou ze zeggen 1 of 2 dan heb je tog zo iets van ja hallo wat zeg jij me nou als er 2 lukken lukt een 3de tog ook.
maar ik wil er nog wel een keer heen om te kijken wat ze nu zal zeggen.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 15:36
wij samen

isabelle ik heb trouwens mij volgende echo op 6 november vindt dat best wel spannend hoor en maandag 3 november moet ik voor controle

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 18:25
Veerle

Ik heb nog steeds niet gebeld voor een gynaecologisch onderzoek. Voor mij zou het altijd op woensdag moeten zijn want dan ben ik thuis en ik heb mijn verlof laten vallen voor dit jaar. Ben er nog steeds over aan het piekeren.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 08:52
kelly

hey Veerle, draait jou maag ook om bij de geur van een vieze pamper?
ik had dat altijd.

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 09:06
Isabelle

Hoi Kelly hoe gaat het met je?

En met de rest alles ok?

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >