[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2008 @ 11:10 | hoi nou ik heb een dochtertje van nu 4 maanden en ze sliep eigenlijk met 3 weken de nacht door maar vanaf 8 weken ong kwam ze weer snachts nou ik zeg zo als ze komt heeft ze honger en ze krijgt gewoon eten als ze komt en ze drinkt ook der fles van 180 helemal leeg maar je zei 100ml gegeven met 2 schepjes maar tis toch 90 ml met 3 schepjes gr jose |
| 03/10/2008 @ 14:31 | nou wat het buro hier zegt trek ik me nie zoveeel aan ik doe toch wat me ingeeft want ze dachten hier ook dat sanne koemalk allergie had ik dure voeding kopen en da geeft nie heb het er dan voor over maar na een week of 6 had ik zoiets van bekijk het ze spuugde iedere keer de halve fles eruit kwam om de 2 uur da ze honger had huilde veel dus heb ook gezegt o het buro ga me eigen gevoel na en ga over o nutrilon voor hongerige babys want dit kan nie ga nie om de 2 uur eten geven zo gek ben ik nie nou ben over gestat en ze doet het perfect en da ze wsnachts komtvindik ook nie erg vind het wel lekker snachts kom ze lekker bij meliggen daarnafflekker knuffe en dan weer lekker slapen honger is honger zeg ik maar ze kom nie ver niks en de huisarts zei ook als ze echt koemelk heeft had je da al lang gezien want dan krijgen ze rode kringen rondde mond nou en da heeft ze nie en met groente of fruit ha merk ik ook niks |
[Reageer]

Help!