< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » wil niet meer inslapen na laatste fles

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
wil niet meer inslapen na laatste fles
02/10/2008 @ 13:05
Mama'tje

MIjn meisje is bijna 6 wekekn oud. En vanaf het begin hadden wij hetzelfde eet/slaappatroon.
Haar laatste flesje kreeg ze tegen 21h30 zodat ze rond 22h15 ongeveer boven in haar bedje kon. Dan sliep ze door tot ongeveer half 7 's ochtends.
Nu sinds zondag wil ze naar haar laatste flesje niet meer direkt in slaap vallen.
Ik leg haar in haar bedje en ze is nog klaarwakker, vroeger viel ze al in slaap tegen dat haar flesje bijna leeg was.
Ze blijft klaarwakker in haar bedje liggen en ligt dat wat geluidjes te maken om haar tutje. Als ik haar die niet terug in haar mondje ga stoppen begint ze echt te huilen.
Dit gaat zo door tot 00h30 - 1.00 en dan valt ze meestal wel in slaap tot 's ochtends.
Weet iemand hoe dit komt dat ze plots niet meer wil slapen?
Ook overdag slaapt ze heel weinig. Zo in de voormiddag slaapt ze wel nog een beetje maar na de middag is ze bijna de hele namiddag wakker tot 00h30-1h00. Af en toe valt ze wel een half uurtje in slaap maar wordt meteen daarna wel weer wakker.
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 13:57
chan

Online Status Bekijk profiel
mijn dochtertje was rond die tijd ook ineens een paar dagen uit haar gewone ritme... waarschijnlijk verandert het snel weer, of misschien haar laatste voedin ietsje proberen op te schuiven, zodat ze er iets later inligt?!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]