Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/10/2008 @ 10:06 An V. | Ik heb geen idee hoe groot Ella is. Groot in elk geval, want vaak vragen mensen me of ze al naar de kleuterschool gaat! Terwijl dat ten vroegste volgend jaar september is! Op de creche is ze ook een stuk groter dan sommige kindjes die een half jaar ouder zijn dan haar. Haar gewicht schat ik 12,5 - 13 kg. Van broekjes heeft ze maat 86 en soms 92. T-shirtjes koop ik in maat 98 of soms zelfs 104 omdat ze vaak te kort zijn. De mouwen zijn dan weer wel te lang. Schoenmaat 23 voor deze winter. En Happy, ik ben voor Ella schoentjes gaan kopen en de modelletjes die ik leuk vond kostten tussen 90 - 120 EUR. 't Is uiteindelijk een paar van 110 EUR geworden en ik hoop dat we er januari (soldenperiode) mee halen! |
| 01/10/2008 @ 16:11 An V. | Echt straffen doe ik niet vaak. Ella kan soms wel driftig zijn en liggen brullen om iets, maar dan negeer ik haar gewoon. En dan gaat het ook wel over. Slaan heeft ze nog niet gedaan. Ella's nieuwe bezigheid: alle deuren openen. Ze kan nu aan de klinken van de deuren en doet ze open. De deur van de gang van ons appartement naar de trappenhal gaat dus nu op slot. Maar de binnendeuren sluit ik niet. Met als gevolg dat ze zich een beetje gaat amuseren op het WC: velletjes papier afscheuren, in het toilet werpen en doorspoelen en nog eens doorspoelen... ons waterverbruik zal nogal stijgen! Of de kleerkast van papa en mama openschuiven en er kleren uithalen om op het wasrek te 'hangen'. Om zo'n dingen kan ik niet boos zijn - ze wil alleen maar nadoen wat wij doen. |
| 02/10/2008 @ 11:55 An V. | Happy is nog niet hier geweest vandaag... ??? |
| 02/10/2008 @ 11:56 An V. ![]() | Ik ben eindelijk terug ingelogd! Kan ik binnenkort eens mijn foto'tjes vernieuwen! |
| 02/10/2008 @ 14:49 An V. ![]() | Ik heb eindelijk eens nieuwe foto's op mijn profiel gezet. |
| 02/10/2008 @ 15:32 Happy ![]() | wow wat een lekkere krullenbol!!! |
| 02/10/2008 @ 16:31 woepetha ![]() | vraagje? tis nogal redelijk prive? wie van jullie was hier weer huisarts? ik heb een vraagje over bepaald medicatie |
< vorige pagina | volgende pagina >

Januari 2007 baby's

2 maal raden wat hier favoriet is.

Overal zie je plots zwangere buikjes, precies of iedereen zwanger is...