Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/09/2008 @ 21:35 Kris | Leen, Wat goed nieuws zeg. Ik kan me best voorstellen dat je een beetje bang bent. Maar het is voor het goede doel. Ik zal donderdag om 12u eens aan je denken, tegen dan ben ik een boke aan het eten .Jenny, Die babybezoekjes zijn niet altijd even leuk. En het is inderdaad niet altijd gemakkelijk. Maar het is heel goed dat je je niet opgejaagd hebt en dat het toch allemaal goed meegevallen is. En jaloers dat zijn we wel allemaal zeker als we zulke bezoekjes moeten doen. Elsje, groetjes |
| 01/10/2008 @ 12:09 jenny | Leen, ik Ik heb een mail gestuurd naar een acupuncturiste in de buurt om de ganse uitleg te doen, maar ik krijg geen reactie. Zal eens moeten bellen. Elsje, nog steeds alles in orde? Heb je al typische 'kwaaltjes'? |
| 01/10/2008 @ 17:17 jenny | Oei Elsje, zo'n opgejaagd gevoel, dat zal misschien van alle hormonen zijn, of van de spanning, die zal ook nog wel enorm zijn. Maar dusver klinkt het allemaal zeer positief he! Wat super. |
| 01/10/2008 @ 19:35 Kris | Leen, Elsje, Dat opgejaagd gevoel zo het niet van de hormonen kunnen zijn, zoals Jenny zegt? Nu moet jij nog een pregnylspuitje zetten? Jenny, Ik heb ook een kijkoperatie gehad. Ik ook heb een litteken in mijn navel. Ben in 2005 geopereerd aan mijn schouder met kijkoperatie en die littekens zijn zo groot niet als dat in mijn navel. Moet ze zelfs gaan zoeken op mijn schouder! Voor die acu zal je dan mss eens best bellen. Hopelijk krijg je dan antwoord op je vragen. Ik heb gisteren vernomen van mijn acupuncturiste dat er een nieuwe gyne is in de privekliniek waar ik ga. (Zij geeft daar acu voor en na de TP aan mensen die dat willen.) Ik al in paniek dat ik in okt / nov die nieuwe gyn ging hebben. Maar ze heeft me gerust gesteld. Hij neemt alle nieuwe mensen aan en zij(gyne waar ik bij ga) houd de oude patienten. Dus dat is al goed, want ik zou mij niet op mijn gemak voelen bij een ander nu. Eens dat je iemand gewoon bent en er vertrouwen in hebt, is het moeilijk iemand anders te vertrouwen vind ik. xx |
| 02/10/2008 @ 07:56 Kris | Leen, Ik hoop dat je wat kunnen slapen hebt deze nacht. Dat je niet teveel stress hebt. En voor de rest |
| 02/10/2008 @ 17:30 Kris | hey Leen, Acht eitjes is een goed resultaat. Wat erg dat je zo afgezien hebt . Maar wel goed dat ze die cyste gevonden hebben. Zo zie je maar dat ze nog altijd vanalles vinden he.Rust nu maar goed. Wanneer moet je of gaan ze je bellen om te zien hoeveel er bevrucht zijn? Hopelijk gaat de TP zondag door. Ik zal zondag eens aan u denken. Rust nu maar goed en veel. Ik profiteerde (davy) er altijd van .Morgen vertrekken we naar B. om zaterdag an daar naar Turkije te vliegen. Ja het is goedkoper om vanuit B te vertrekken als hier. Weet niet of ik dat hier al gezegd had. Groetjes Kris |
| 03/10/2008 @ 08:41 jenny | Leen, wat erg dat je zo'n pijn gehad hebt . Gelukkig is het nu achter de rug. Zou de cyste kunnen ontstaan zijn door de vele hormonen (stimulatie) van de ivf? Als het iets is dat er al eerder zat, zou dit misschien een oorzaak kunnen zijn? In ieder geval, voor ivf maken cystes of endometriose niet uit hebben ze mij altijd gezegd. Ze lieten mij in de tijd de keuze direct ivf of een kijkoperatie om te kijken naar endometriose. Als ik direct ivf wou was die kijkoperatie niet nodig zeiden ze, omdat de eventuele endometriose dan toch niet uitmaakte. Acht eitjes, dat zijn acht kansen, dat is toch wel goed. Had je geen plaatselijke verdoving gekregen of werkte die niet voldoende? Nu maar héél goed rusten en proberen je wat te ontspannen en we |
| 03/10/2008 @ 12:07 jenny | Leen toch , ik zit echt wel met je in. Ik kan me inleven hoe je je voelt. Het hsg onderzoek had ik een onervaren assistente die het twee keer moest doen en ik ben toen ook bijna flauwgevallen van de pijn. De tweede keer (die hopelijk niet zal nodig zijn) kan natuurlijk beter meevallen, aangezien die cyste er nu toch al uit is. Zou je niet eens bellen om te horen hoe het nu juist zit met die cyste. Misschien dat ze je nu wel een betere uitleg geven en dat je je dan wat beter voelt? Nu maar proberen positief te denken, niet makkelijk, maar toch proberen. Zondag zal je meer weten (ik vind het wel niet leuk dat ze je niet eerder bellen om je op de hoogte te brengen hoe het gaat met de embryo'tjes, hoeveel er zijn, hoe het kan evolueren...). Goed rusten he! Heb je nog pijn nu? |
| 03/10/2008 @ 14:06 Froukje | Hallo allemaal Ik ben anderhalf jaar bezig geweest met zwanger worden. Ben eindelijk door gestuurd naar de gyn. Ik werd ineens niet meer ongesteld en maakte me erge zorgen. De huisart zei altijd tegen mij meid dat is de natuur je moet gedult hebben, ik dacht toen ach *** hou toch op, dat duurt toch geen jaar. Hij vroeg wat ik eigenlijk nu wilde, Ik zo ik wil een kind meer niet en stuur me anders maar na het ziekenhuis, Uit eindelijk door veel gezeur stuurde hij me door. Heb aan drie soorten medicijnen gezeten, weet niet meer precies hoe ze heten (snik) En werd eindelijk ongesteld en binnen 2 maand was ik zwanger. Dus meiden geef de hoop niet op het kan echt nog komen kijk maar bij mij. Wij hadden de hoop al opgegeven. Werd na die medicijnen ineens ook niet weer ongesteld en was bang dat ik weer helemaal opnieuw kon beginnen met die medicijnen maar ik bleek dus zwanger te wezen. IK WENS IEDEREEN ER HEEL VEEL STERKTE MEE. Liefs Knuff Froukje |
< vorige pagina | volgende pagina >

moeilijk zwanger worden

.Brrr,'k ben toch wel wat bang

maar zoals je zegt,'t is(hopelijk)voor een goed doel.
er kunnen doorkomen. Enige voordeel van heel die hormonenboel is dat ik voor de eerste keer sinds jaren (en ik overdrijf niet als ik jaren zeg) zo'n lange periode zonder spotting of bloedverlies zit. Zalig gewoon!! Nu heb ik natuurlijk wel de last van die utrogestan, maar het is wel een heel verschil. Vanavond nog een pregnyl-spuitje! Kheb eigenlijk ook het gevoel alsof ik liters koffie heb gedronken, zo'n opgejaagd gevoel!! Brr, niet zo plezant
kan mezelf bijna niet kalmeren.
, hopelijk kun je ons morgenavond al goed nieuws melden! 
. Maar wel goed dat ze die cyste gevonden hebben. Zo zie je maar dat ze nog altijd vanalles vinden he.
.
Ik denk niet dat de plaatselijke verdoving gewerkt heeft,ik heb alles van 't begin tot 't einde gevoeld en 'k ben op geen enkel moment suf of slaperig geweest.'k Had het misschien moeten zeggen maar 'k wou niet kleinzerig overkomen.Geen idee wat ik van die cyste moet denken,ze geven geen uitleg,dat haat ik zo!Ze moeten toch ook beseffen dat je wil weten wat er aan de hand is.'k Heb keislecht geslapen vannacht,niet van de pijn ofzo maar omdat het steeds weer door mijn hoofd spookte.Waarom kan ik nu toch niet gewoon zwanger geraken?
Ze hebben ons dus weer voorgelogen want bij de uitleg over IVF is ons gezegd dat ze eerst IVF proberen,waren er 's avonds geen of slechts enkele bevrucht dan schakelden ze over op ICSI maar da's dus niet gebeurd.Ze hebben dus 7 eitjes gewoon verloren laten gaan!