< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » hartafwijking bij 20 weken zwangerschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
hartafwijking bij 20 weken zwangerschap
03/09/2008 @ 22:19
suzanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hai!!!
nou Minte is een maandje ouder dan dat ik zwanger ben! Maar ja al wel een tijdje. Dit keer ook onder behandeling van de gyn. ivm medicatiegebruik en ook wederom naar Utrecht voor de screening van het hartje.

Cathelijne is een maandje 3! Dus die basisschool moet ik nog niet aan denken!!!!!! Ze popelt voorlopig eerst om weer naar de psz te mogen na de vakantie. Zo leuk om te zien.

Groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 23:47
denise

he bah weer naar utrecht voor het hartje, maar net zoals bij olivia is het deze keer ook goed.
Wanneer moet je voor controle daarnaartoe.
Hoe gaat het verder met de zwangerschap?
Je zal vast wel een aardige buik hebben. Met jezelf ook alles goed

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 20:58
denise

hallo......

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:18
suzanne

hoi hoi
Nou vandaag naar Utrecht geweest, en alles was goed! Gelukkig wel hoor. Ik kreeg er op gegeven moment wel vertrouwen in. 2 keer goed dus nu de 3e keer ook wel, maar ja na mate de dag dichter bij kwam werd ik toch wel zenuwachtig.
Maar alles was goed, geen gaatjes, lekkende kleppen, aanlegfouten! Een opluchting hoor.

Mijn buik is wederom enorm! pfff en ik moet nog de helft. Wat serieus echt vreselijk is, is dat ik zwangerhscapsischias heb. Dat is me toch pijnlijk. Kan weinig. niet (lang) zitten, niet (lang) staan en liggen gaat af en toe ook niet. Gelukkig gaat eht op en af, maar ja over het algemeen betekent zwangerschapsischias veel pijn! Ik kijk zooo uit naar februari!

hoe is het met jullie>? Minte is goed gegroeid zie ik op de foto!!! Zijn Minte en Nienke echte vriendinnetjes of hoeven ze niet veel van elkaar?

Stephanie hoe is het met juulie? Hoe doet Cedric het? Stapt hij al langs tafel heen? Olivia wil gaan lopen. Staat heel vaak los, en zet 1 stap en dan valt ze neer. Vandaag bijnaaaa 2!!! Ik wil zoo graag dat ze gaat lopen. Cathelijne was en is iel en licht maar zij is zooo zwaar. Met haar net 1 jaar weegt ze evenveel als Cathelijne!

groetjes Suzanne

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 21:01
denise

wat fijn dat alles goed was, kun je nu toch wat meer gaan genieten. Tenminste dat had ik dan. Daarvoor was het toch dat ik probeerde me toch niet al teveel te hechten. Ging natuurlijk niet maar toch.

Hihi jij ook zo`n lichtgewicht en een niet-zo-lichtgewicht. Ik zat laatst eens in het groeiboekje van nienke te kijken van toen zij 6 maanden was. Ze weegt nu pas een goede 12 kilo. Ik heb het idee dat Minte dat gewicht al heeft als ze anderhalf is of zo.

Verder is nienke echt een superlieve grote zus. en minte lijkt ook helemaal gek te zijn op haar zus. Heel lief om te zien

12 november mag nienke trakteren op de peuterspeelzaal want ja dan is ze 3 jaar geworden (eigenlijk is ze de 10e jarig, maar ze moet de 12e weer naar school) en volgens eigen zeggen is ze dan heeeeeeeel groot.

Weet jij nou eigenlijk ook het geslacht van je baby

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]