< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie ook laporascopie en LEO

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie ook laporascopie en LEO
05/07/2008 @ 22:42
TaMMie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Hoi

Kan me voorstellen dat je rustig aan nu weer dingetjes gaat doen zo stil zitten is ook niks en jij voelt je lichaam het beste aan.
Jayden is inderdaad alweer 1 jaar en dat hebben we groots gevierd met taart ( ook 1 voor jayden alleen) veel kinderen ( wel gezellig maar druk) en familie. Hij is verschrikkelijk verwend en zal het kimende jaar genoeg te spelen hebben
Ik loop momenteel bij een psycholoog vanwege postnatale depressie maar het gaat langzaam aan beter en ik kan nu wel genieten van Jayden, die trouwens met de dag bijdehanter wordt hihihi.
kleine tip maak veel foto's van je groeiende buikje ik zelf ben daar een beetje laat mee begonnen wel zonde dus
Geniet ervan meid!!

groetjes TaMMie en Jayden

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 11:54
kriekske

hallo,

hier is alles ok met ons. gisteren ons kindje nog eens op echo gezien. het is nu zo'n 10cm groot. zonder de beentjes erbij te tellen. dus alles in orde.

we vertrekken morgen voor een weekje naar de ardennen. lekker genieten van ons drietjes.

vele groetjes en tot later

geniet maar veel van de zon!

kriekske

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 17:12
TaMMie

Hoi Hoi

Geweldig dat alles er goed uit ziet en mooi he zo'n echo
Veel plezier in de ardennen en niet te bruin worden he hihihihi

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 17:26
kriekske

dag tammie,

we hebben genoten van ons weekje ardennen. ik ben veel bruiner al ervoor. niet moeilijk want ik had nog geen streepje zon aan mijn huid laten komen.

mijn buikje begint nu serieus te groeien. ben er best wel trots op. ik verlang zo tot ik het voel bewegen. nu begin ik er echt van te genieten maar zal dat maar volop kunnen eens ik het voel. maar zolang mijn buik verder blijft groeien, is er geen enkel probleem.

ik blijf last hebben van mijn maag en van erge vermoeidheid. ik heb twee collega's die ook zwanger zijn en die lopen over van energie. als ik wat geluk heb, dan heb ik dagen dat ik mij maar matig moe voel. andere dagen geraak ik gewoon niet in staat ben om iets te doen. maar ik mag volgende week terug naar de osteopaat. verlang al hoor. want mijn bekken speelt mij ook geregeld parten.
maar buiten die kwaaltjes zijn we zalig zwanger.

zijn jullie op reis geweest? heb jij een goed verlof gehad?

groeten kriekske

[Laatst gewijzigd door kriekske - 07/08/2008 @ 17:31] - Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 23:12
TaMMie

Hoi Hoi

Goed om te horen dat je het naar je zin heb gehad, wel jammer dat je zo moe bent ik was zelf ook erg moe tijdens mijn zwangerschap ik had alleen gelukkig geen bekken klachten
Ik hoop dat je je snel iets beter voelt en nog meer kan genieten van je mooie buikje
Wij hebben pas vanaf 1 september vakantie en misschien dat we nog kort weg gaan maar dat ligt aan de financieën.

groetjes en tot snel
TaMMie en Jayden

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 08:38
kriekske

goeie morgen tammie,

hier was er tijdens het weekend weer beetje paniek. heb sinds zaterdag af en toe een harde buik. niet veel hoor maar ik heb ze toch é. gisteren eens aan de monitor gaan liggen en inwendig onderzoek gekregen. alles was in orde. ik ga mij nu zelf weer wat meer rust opleggen. zolang ze geen pijn beginnen te doen, regelmatig komen of vermeerderen moet ik mij geen zorgen maken heeft gyn gezegd. maar dat doe ik toch automatisch hoor. ik was net 19 weken toen ik mijn eerste harde buik kreeg. nu komen ze al weer wat minder en niet meer zo hard, dus rust doet blijkbaar toch ergens deugd.

ik denk dat er een reusje in mijn buik aan het groeien is. niet te doen hoe die uitzet. en schoppen dat onze kleine al kan. is wel leuk om te voelen.

met mijn maag gaat het nu de laatste dagen iets beter. ik hoop dat het zo blijft. maar ik heb toch nog af en toe last van mijn bekken. maar ja, er moet een kindje door binnen enkele maanden é.

groeten kriekske

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:49
TaMMie

Hoi Hoi

Kan me voorstellen dat je je toch zorgen maakt en doe het inderdaad maar wel rustig aan. Toevallig is een vriendin van mij nu ook zwanger van de tweede en die heeft ook als ze maar iets te veel doet harde buiken, maar haar kindje groeit gelukkig ook goed enzo. Apart gevoel is dat schoppen hé, ik moet zeggen dat ik het nu wel een beetje mis af en toe
Hier gaat alles steeds beter, ik ga over twee weekjes weer langzaam aan het werk opbouwen en Jayden is deze week voor het eerst naar de creche geweest en dat beviel hem heel goed ik was wel heel zenuwachtig hoor
Doe het lekker rustig aan en geiet van je kindje, nog even en je mag hem/haar vasthouden

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 09:56
kriekske

hallo,

donderdag naar gyn geweest voor 20weken echo. alles was prima in orde. ons kindje groeit goed mee. ligt wel nog in stuit maar het heeft nog tijd om zich te draaien. die harde buiken heb ik niet meer. voel wel op bepaalde plaatsen een verharding maar dat is dan omdat onzen acrobaat weer zijn circusact aan het oefenen is.
geniet van jullie verlof. hopelijk valt het weer nog een beetje mee...

groeten kriekske

Link naar deze reactie
07/09/2008 @ 00:02
TaMMie

Hoi Hoi

Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine spruit
Apart gevoel is dat inderdaad als hij/zij besluit om in je buik een driedubbele salto te maken ja
Hier gaat alles ook goed we genieten van de vakantie ondanks het weer

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 08:43
kriekske

das een zalig gevoel om je kindje te voelen bewegen. ik weet nu al dat ik dat zal missen eens ik bevallen ben...

heb af en toe nog een harde buik. maar vooral als ons boeleke voor bob de bouwer aan het spelen is.

ik hou mij nog altijd zeer rustig. maar tijdens het weekend is dat niet altijd mogelijk. dit weekend zijn we de geboortelijst gaan aanleggen en hebben daar toch 5 uur rondgewandeld. denk dat ik dat gisteren heb moeten bekopen. af en toe een harde buik. heb dan maar een badje genomen en voelde mij helemaal anders toen ik eruit kwam...

groeten kriekske

Link naar deze reactie
13/09/2008 @ 10:11
TaMMie

Hoi Hoi

Ja die kleintjes kunnen zich aardig druk maken in je buik en dan vraag je je af wat is hij/zij toch allemaal aan het verbouwen? hihihihi
Het is idd moeilijk om ineens rustiger aan te gaan doen vooral als je in een mooie babyzaak bent en alles wil zien.
Ik heb gisteren weer 2 uurtjes gewerkt en ik was wel moe maar vond het ook wel fijn om weer op het werk te zijn en nu langzaam opbouwen he. Jayden heeft nog wel moeite met het kinderdagverblijf maar vind het ook wel leuk dus ik heb goede hoop dat hij het binnenkort nog leuker gaat vinden hoop ik.

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 21:32
kriekske

ik ben gisteren bevallen van een dochter. op 25 weken.
haar naam is saar. ze weegt 750 gram. voorlopig doet ze het zeer goed al is het afwachten van uur tot uur. maar ze heeft alvast een goeie start gemaakt. we zijn gematigd realistisch optimistisch...

ik lig sinds 12 september in het ziekenhuis van ieper met baarmoederhalsinsufficientie. ze hebben de week daarna een cerclage geplaatst. op 24 weken hebben ze mij naar brugge overgebracht waar ik het nog 5 dagen heb volgehouden. door een infectie op de moederkoek is alle uiteindelijk stopgezet omdat ons kindje beter geboren kon worden dan in die besmette omgeving te blijven.

maandag mag ik naar huis. het zullen nog zware maanden worden maar we hebben het ervoor over met hart en ziel. zolang onze prachtige dochter er maar doorkomt.

zo dat was het een beetje in het kort. het zal nu wel weer een tijdje duren eer je nog iets van me hoort. we hebben hier internet aangevraagd voor een dag en volgende week wordt het organiseren tot en met dus...

vele groeten
kriekske

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 10:57
kriekske

ik heb twee foto's op mijn profiel geplaatst. we hebben er nog veel hoor maar heb nu geen tijd meer. zal voor een van de volgende dagen zijn.

saar doet het nog steeds zeer goed. ze begint te verzwaren. dus dat is een goed teken é.

groeten kriekske

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 00:08
TaMMie

Hoi Hoi

Wat een wolk van een meissie echt een schatje
Gelukkig dat ze inderdaad bijkomt dat geeft goede hoop
Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte de aankomende tijd en ik zal voor jullie en de kleine meid heel hard
Hier is alles hectisch we gaan over 2 weken verhuizen vandaar ook nu pas bericht sorry
Is met jou ook alles goed zo naar de bevalling?
Veel liefs

Tammie en Jayden

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]