Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/09/2008 @ 15:58 Sophie | Heyy!!! Om één of andere reden ben ik momenteel niet meer geregistreerd... ik snap er niets van. Lieze, goed nieuws voor je breor, maar wel minder als dat in de school zit hé. Let maar goed op. Ik dacht ook dat bij een derde een stuitbevalling mogelijk was. Goed informeren dus hé. Wil je nog es in bad bevallen? Wendy, let toch op hé meisje!!! zo'n zware werkjes als pas zwangere da's toch niet altijd goed hé. Succès met de keuken!!! Eva, een beetje thuis zijn kan nooit geen kwaad hé!!! Geniet ervan. Bijna 12 weken!!! kijk nu vliegt het alweer vooruit. Hier resultaten van de hartonderzoeken: heb een heel goed hart!!! wat een opluchting! Nu nog echo van de nek voor eventuele scheurtjes in aders op te sporen, en dan mr van hoofd. maar 99% kans dat het van evenwichtorgaan komt, en als het niet betert moet ik naar neus/keel/oorarts. Ben ook ontzettend vergeetachtig, maar dat kan dan weer van vermoeidheid komen. En ander nieuws... geen, duivels te bespeuren.... ze hebben wel vorige week een bloedtest gedaan, maar volgens huisarts was dat eigenlijk nog te vroeg, dus... misschien toch beetje hopen, al geloof ik erniet in. Groetjes! |
| 26/09/2008 @ 18:11 Sophie ![]() | duivels op bezoek........ ![]() Wist het, ma bon... hoop hé. En ik weet het wel, ik zou me moeten schamen, heb al 2 gezonde kindjes enz enz, ma kan het niet laten.... Groetjes |
| 26/09/2008 @ 19:21 Lieze | sophie, spijtig! Dat je er al twee hebt neemt niet weg dat je er nog naar kan verlangen en van dromen hé. Ik hoop dat je snel heel fijn nieuws komt melden op dat vlak hoor! dikke knuffel! groetjes, Lieze |
| 02/10/2008 @ 15:02 | heykes, effe zonder in te tekenen.Tis raar dacht da ik hier gisteren een berichtje had achtergelaten. Eva,super dat alles goed was.tis toch altijd spannend hè.Heb ik ook nog. sophie,hopelijk werkt de osteopaath. Hier alles op het gemakske hè.we logeren nu bij de schoonouders.lekker warm eten,...waarschijnlijk dat we in het weekend ons huisje wat leefbaar gaan maken,en dan naar daar verhuizen hè.Alé alles staat er maar alles staat nog overhoop.Plus dat we is moeten testen dat de ijskast daar wel goed kan werken.want de electriciteit moet vervangen worden enzo. Met de zwangerschap alles vrij goed.Wel merk ik dat ik toen met de verhuis wel last had zenne.En nu nog af en toe wel bandenpijn.Buikje begint goed te groeien. Zondag zijn we de kinderwagen en maxi cosi gaan bestellen in babydump in roosdaal.Scheelt toch wel in prijs. groetjes,wendy (16 weken en 1 dag) |
| 03/10/2008 @ 10:25 Sister Willie | Hallo sisters, Wendy, gefeliciteerd met de woonst hé. Nu gaat het grote werk beginnen, het inrichten en verbouwen van jullie nestje naar eigen smaak. Geniet er van maar laat je voorlopig maar verwennen door je schoonmama, zeker als ze zo lekker kan koken. Sophie, ik hoop dat je snel hier mag komen juichen hoor. En of dat nu voor nummer 3, 4 of weet ik veel hoeveel, je mag daar ook wel verdrietig om zijn hoor en eens goed vloeken als het niet wil lukken. het verlangen is er niet minder op, ook al heb je al van die guitige mini-mensjes rondlopen. Eva, weer even gerustgesteld tot de volgende controle. Viki, laat dat voetballertje in de buik maar lekker actief zijn. geniet van de schopjes want dat vond ik 1 van de zaligste momenten van het zwanger zijn indertijd (zolang het niet tegen de ribben was natuurlijk) Lieze, en al een naam gevonden? Ik moet bekennen, bij Sofie heb ik pas na de bevalling de knoop door gehakt. Ik had liever een Kato gehad maar dat hoorde het ventje niet zo graag, vlak na de bevalling ben ik dan toch maar akkoord gegaan met Sofie. Geen idee vanwaar die ommekeer kwam maar ben er nu wel content mee ... alhoewel, een Katootje ...... ![]() Allez, de plicht roept hier weer ... Tot lees, Willie |
| 06/10/2008 @ 17:26 wendy | heykes, Hier echo gehad en alles zag er goed uit.ze wist het geslacht nog ni zeker ze dacht een balzakje en piemeltje te zien,maar twas ni zeker.Ik zit hier met een superkeelontsteking.zit nu aan de natuurlijke middeltjes.ach efkes goed uit zieken. kzal toch ook blij zijn als we deze week ons eigen plekje kunnen hebben zenne. groetjes,wendy |
| 07/10/2008 @ 19:12 Lieze | dames, ik kom straks reageren maar nu staan we toch weer mooi op blz 1 hé! groetjes, Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

dus ga niet op iedereen reageren.
Maar je hebt het allemaal niet te keizen hé, jammer genoeg.

Hoe gaat het nu met het ventje? Kan hij zich al beter in een derde kindje vinden?